News 39

Aktualizacja dla Gymów!

update obrazek

Walki w Gymach są obiektem uwagi wielu graczy, którzy nieustannie dyskutują o tym, co jeszcze można by zmienić w tym bardzo ważnym i nieodłącznym elemencie Pokemon GO. Najważniejsze sugestie nie zostały jeszcze przez Niantic wysłuchane, ale producent zaczyna powoli działać w tym temacie. 

Po ostatnich doniesieniach dotyczących bonusów, które przyniosą nam medale za łapanie określonej liczby pokemonów, przyszedł czas na kolejne nowości. Tym razem firma Johna Hanke wzięła na celownik walki w Gymach. Poniżej przeczytacie notkę z serwisu pokemongolive.com:

Trenowanie w Gymach stało się łatwiejsze…

Ponieważ w dalszym ciągu kontynuujemy udoskonalanie Pokemon GO, pomyśleliśmy o ulepszeniu doświadczeń płynących z walk w Gymach dla trenerów na każdym poziomie. W nadchodzącej wersji Pokemon GO, kiedy będziecie trenować Gym swojego teamu, otrzymacie możliwość wykorzystania sześciu pokemonów do walki zamiast jednego. Ponadto CP pokemonów przeciwko którym trenujesz może być obniżone na czas walki treningowej tak, aby dopasować je do zdolności bojowych twoich pokemonów.

Bez względu na swój poziom, możesz mieć wpływ na Gymy swojego teamu. Spaceruj ze swoim towarzyszem do pobliskich punktów orientacyjnych i pokaż swojemu liderowi zespołu, że możesz mierzyć się z najlepszymi!

Zespół Pokemon GO

updategym

Nie ulega wątpliwości, że ta aktualizacja dotycząca Gymów przede wszystkim pomoże graczom o niezbyt wysokim poziomie zaawansowania. Ma to umożliwić zdobywanie doświadczenia wszystkim trenerom, którzy na widok Gymu obsadzonego po same brzegi najmocniejszymi pokemonami mogli zapomnieć o jakiejkolwiek próbie pomocy swojemu teamowi w zwiększaniu jego poziomu. Możliwość używania 6 pokemonów i elastyczne dostosowywanie CP treningowych przeciwników na czas walki z pewnością skutecznie to umożliwi.

39 Comments

  • Reply
    AszKeczam
    Paź 07, 2016 3:00 am

    Nareszcie! 🙂

  • Reply
    Luk4s
    Paź 07, 2016 7:44 am

    dobra decyzja. podbicie poziomu wlasnego gyma jednym pokiem to byla meczarnia. zdecydowanie latwiej bylo odbic gym niz go utrzymac

    • Reply
      ReaperDgX86
      Paź 07, 2016 8:27 am

      Pod warunkiem, że wyrównanie poziomu CP będzie faktycznie tylko możliwe, a nie z automatu narzucone…

      • Reply
        Luk4s
        Paź 07, 2016 8:34 am

        nie prawda. cp moze isc tylko w dol z tego co jest opisane i tylko na czas treningu gdzie zamiast jednego poka masz szesc czyli wiecej pokonasz = wiecej pkt dostanie gym. nie wiem jak ty ale ja jednym pokiem nie rozwalilem więcej niz dwoch w gymmie zakladajac ze miały cp 1500+ nie ze jakies szczury byly wsadzone.

        • Reply
          Luk4s
          Paź 07, 2016 8:37 am

          przynajmniej u mnie tak jest ze w większości gymow sa vapki, laprasy i inne gyaradosy a o dobre poki na kontre wodnych jest ciężko

        • Reply
          ReaperDgX86
          Paź 07, 2016 9:58 am

          Chodziło mi o to, że ja wolę walczyć np słabym wodnym na mocniejszego ognistego i dołożyc ok 1 tys xp do gyma, niż trenować pokiem o podobnym CP i dołożyć 100-200 xp 😉

          • Luk4s
            Paź 07, 2016 2:58 pm

            no tu masz racje ale z drugiej strony przy wyzszym lvl gyma gdzie pokow jest kilka lepiej pokonac wszystkie niz jednego czy dwa i expa też będzie więcej (tak sadze)

  • Reply
    Janusz
    Paź 07, 2016 8:51 am

    Czyli czeka nas plaga gruzu rozrzuconego po gymach.

    • Reply
      ReaperDgX86
      Paź 07, 2016 10:36 am

      Nie – CP poków będzie obniżone/wyrównane tylko dla osoby aktualnie trenującej

  • Reply
    melixsa
    Paź 07, 2016 8:55 am

    Mogliby dawać więcej expa za trenowanie w gymach – to byłaby dla mnie lepsza motywacja, niż możliwość walki 6 pokami. Poza tym do tej pory za pokonanie poka w gymie słabszym pod względem cp pokemonem, nabijało się na gym sporo więcej prestiżu. Jak to ma wyglądać teraz, kiedy zrównają siłę pokemonów? Ułatwienie raczej dla niedzielnych graczy.

    • Reply
      ReaperDgX86
      Paź 07, 2016 10:38 am

      Masz całkowitą rację… Mogło by również dodawać xp dla pokemona, który zwyciężył – chociaż po kilka punktów za zwycięstwo

  • Reply
    volvo
    Paź 07, 2016 9:13 am

    i dobrze wreście podszkoli się słabsze rzadkie pokemony o niskim cp

    • Reply
      Luk4s
      Paź 07, 2016 3:04 pm

      a co ma ten artykul z podwyzszaniem cp pokemona ? przeciez cp pokemona nie zwiększa się przez walke, nie dostajesz tez cukierkow. jedyne co dostajesz to exp + punkty gymu zeby można bylo wsadzić do niego więcej pokemonow

  • Reply
    Sebastian
    Paź 07, 2016 10:49 am

    a kiedy ta aktualizacja?

    Ja tam z podbijaniem nie mialem problemow, bralem dobrego pokemona pod przeciwnika, 500/700pkt za walke z jednym 🙂

    Co niby zmieni bicie 6cioma? Jak sie nimi pokona jednego to niby dadza wiecej pkt ^_^

    • Reply
      Luk4s
      Paź 07, 2016 3:02 pm

      w tym wypadku nic ale jak w gymie jest kilka sztuk to exp za kazdego pokonanego wiec sumarycznie więcej

  • Reply
    Raflik
    Paź 07, 2016 1:14 pm

    Moim zdaniem słaba opcja.
    Zwiększy to tylko budowanie 10-cio poziomowych wież, których odbicie zajmuje co najmniej 25 minut (walka z 10 obrońcami, leczenie/revive). Spowoduje to tylko że gracz będzie miał środków na odbicie 1, góra 2 gymów, a potem mozolne całodniowe uzupełnianie zapasów potów i revivów, podczas gdy dzieciaki obok zbudują 3-4 nowe 10-cio piętrowe wieże do zbicia.

    Mocny cios dla topowych samotnych wilków.

    • Reply
      Jerzym
      Paź 07, 2016 5:33 pm

      jak słaby gracz podbije lvl gymu to wrzuci tam słabego poka, raczej nie będzie miało to większego znaczenia. będą gymy z większym lvl, ale będą łatwe do odbicia.

      • Reply
        polonez
        Paź 07, 2016 6:13 pm

        tak czy inaczej zbicie gymu wyższego poziomu zajmuje więcej czasu i ciężej będzie zdążyć na kolejne i zebrać więcej niż 10 monet:

        gdy mamy gym poziomu 3 musimy walczyć z trzema pokemonami po czym podleczyć swoje, odpada najsłabszy i walczymy z dwoma i znów podleczamy i trzeci raz już tylko z jednym i dopiero wtedy wsadzić można swojego

        A tak na marginesie coraz mniej jest „słabych” graczy czyli takich z niskimi poziomami bo wszyscy szybko awansują

    • Reply
      jakoushirou
      Paź 07, 2016 7:20 pm

      Dokładnie. U mnie w okolicy królują niebiescy (ja czerwony), jest sporo gymów po lvl 7-10, które omijam bo nie mam czasu na to. Teraz to już wszystkie gymy w okolicy będą lvl 10 dla przeciwnego teamu..

    • Reply
      ptasznikova
      Paź 08, 2016 10:44 am

      właśnie o tym myślałam. To ułatwi budowanie aren nie do zdobycia

  • Reply
    laska
    Paź 07, 2016 1:34 pm

    dobra zmiana. A kiedy dokladnie to wchodzi ?

  • Reply
    Fujfgjgfhjk
    Paź 07, 2016 2:32 pm

    zajebiscie gowniarze beda psuc gymy wrzucajac jakies smieci brawo nantic na to wlasnie czekalem

    • Reply
      Royek
      Paź 07, 2016 9:21 pm

      To ktos przyjdzie i je szybko wywali. W czym problem ? Mlodzi zdobeda pare coinow a gima to nie zaszkodzi.

  • Reply
    777
    Paź 07, 2016 3:49 pm

    Ciekawe jest tylko ile EXP dostaniemy za kazdego trenowanego pokemona (srednio) ?

    Wtedy moge n…..c swoj kolor i levelowac szybciej bo w d…e mam soj kolor a tylko interesuje mnie jak najszybsze levelowanie

  • Reply
    polonez
    Paź 07, 2016 4:21 pm

    jak się pokona pokemonem co ma równe CP to dawało 500 pkt do gymu.
    teraz to będzie głupio raczej powinni albo 6 pokemonów albo wyrównanie szans a nie jedno i drugie bo 1 gracz zrobi 6 walk i wygra i poziom gymu wzrośnie o 3 tys pkt i będzie ciężko odbić!!!

    to teraz będzie tak że wsadzą ludzie najlepsze pokemony podbiją i tak już zostanie

    • Reply
      777
      Paź 07, 2016 5:44 pm

      Pozyjemy to zobaczymy jak to „wyjdzie” w praktyce

    • Reply
      Ejdzejj
      Paź 07, 2016 6:10 pm

      ale w sumie nie wiadomo jak teraz będzie z punktami prestiżu za walkę skoro wzrasta liczba trenujących poksów myślę że ilość zdobywanego prestiżu zmieni się aby uniknąć właśnie tego o czym napisałeś czyli zbyt szybkiego wzrostu. Bo w takim przypadku gdy ktoś atakuję gym wystarczy zacząć trenować i już będziemy w stanie powstrzymać skutecznie napastnika

  • Reply
    Draco
    Paź 07, 2016 6:14 pm

    Powinni dolozyc jakiś stały item (coś jak inkubator) żeby leczylo się w nim poksy . Np 5hp na godz. Mi ciągle brakuje potionow i revive (w okolicy prawie nie ma graczy z mojego teamu)

  • Reply
    Draco
    Paź 07, 2016 6:24 pm

    Fajna byłaby też możliwość sprawdzania po kliknięciu w poka który jest w gymie jaki jest stan gymu i jakie odbyły się walki. Powinni też dołożyć jakiś bonus stardust za udaną obronę. Teraz to samo dostanie gracz który wrzuci poka 2k cp i pidgeya 100 cp

  • Reply
    Outlawek
    Paź 08, 2016 9:45 am

    Osobiście bardziej by mnie ucieszyła wiadomość, że Niantic wreszcie bezpowrotnie rozwiązał problem z błędem przerywającym i uniemożliwiającym kontynuowanie walki, czyli słynny ERROR, na który nie zawsze pomaga wyczyszczenie danych.

    Ostatnio zabrałem się przejęcie w pojedynkę 3 aren znajdujących się przy tej samej ulicy, jedna od drugiej oddalona w linii prostej o około 500 m. W skrajnych do zbicia były 3 Pokemony, a w środkowej 5, ale trzeba było poświęcić jej trochę więcej czasu, bo była nieco podbita w górę. Pokemony z CP 800-2000, więc żadna trudność, w pojedynkę da się zrobić. Na dworze zimno (choć jaki to dwór skoro dookoła zwykłe domy, ale niech będzie), około 5-7 st. C. Pierwsza poszła dość szybko, ale że koło kościoła, więc teraz trzeba się było sprężać. Człowiekowi zimno, bo to już około 30 minut marszruty z telefonem w ręku. Chuchanie, dmuchanie, da się wytrzymać. Czas na środkową. Walka idzie dobrze, arena zbita już do połowy i gdy zostały 3 walki do końca, wyskoczył ERROR. Myślałem, że szlag mnie trafi! Ręce skostniałe, że ledwo idzie utrzymać telefon i około 10-15 minut walki poszło się jeb…ć. W efekcie tylko 2 areny przejęte: ostatnia i jeszcze jedna, do której musiałem dymać około 1 km, bo w międzyczasie ta koło kościoła padła, co było do przewidzenia, bo trwała msza.

    Dobrze, że Niantic próbuje coś zmieniać w grze, ale uważam, że wpierw powinni zająć się tego typu problemami i na ich rozwiązanie położyć główny nacisk. Błąd, który występuje od samego początku, a jak na razie nic nie zapowiada, by arenowy ERROR miał zniknąć.

  • Reply
    BlueSw
    Paź 08, 2016 9:55 am

    Czy jest ktos z Świętochłowic na grupie i chce przejmować Gymy czerwonych nie /jestem w Niebieskich/wiem w jaki sposób ale prawie wszystkie sa na poziomie 10 lvl i kiedy wróciłem z wakacji rozwaliłem 4 sam trwało to średnio 40 minut jeden a na drugi dzień znowu były na 10 lvl ?czy to fake gps bo nigdy nikogo nie widze jak trenuja Gyma ;/

    • Reply
      ptasznikova
      Paź 08, 2016 10:53 am

      nie jestem niestety z Twojego miasta, ale wiem o czym mówisz. Wiele razy tak miałam. Przejmuję arenę robi się biała i nagle wskakuje mi jakiś inny kolor. Nikogo nie ma dookoła, deszcz pada, wicher wieje a ty stałeś jak głupi, żeby ktoś ci się w..eprzył na arenę za darmo. Co więcej po jakiejś minucie, wskakuje drugi pokemon. Podejrzewam, że był to te sam gracz zalogowany z innego konta. Ludzie nie o to chodzi przecież w tej grze… 🙁
      Niech Niantic wezmie się za graczy, którzy nie ruszają d..py sprzed komputera i myślą, że to zabawne ukraść komuś arenę

    • Reply
      ptasznikova
      Paź 08, 2016 10:54 am

      error to przekleństwo. No mogliby coś z tym zrobić

      • Reply
        Ejdzejj
        Paź 08, 2016 11:00 am

        dobrze Cię rozumiem, a teraz sobie wyobraź że na przykład twój team ma gym 9lvl z prestiżem 42k, trenujesz do 50k żeby podbić do 10lvl i zrobić sobie miejsce po czym za nim wrzucisz swojego poksa zrobił to ktoś inny z Twojej drużyny miałem tak dwa razy i to po prostu całkowicie odbiera chęć do gry niech coś z tym zrobią!

  • Reply
    tomek197433
    Paź 08, 2016 10:25 am

    Tak jak pisał kolega wcześniej skończy się podbijanie gymów w pojedynke zmusi to graczy do ataków grupowych w sumie może to i dobrze . Skończy się także jak sadze expienie na słabym poku bo jak sądze skoro cp poków w gymie na czas treningu bedzie zmniejszane to i słabych bedzie zwiekszane na czas walki aby dostosować do poziomu gracza choć może się myle

  • Reply
    polonez
    Paź 08, 2016 5:42 pm

    Odkryłem sposób na arenowy error wystarczy pójść na inną arenę i zrobić trening lub walkę i wrócić. Nieraz tak miałem a zdarza się to gdy w trakcie walki ktoś dołoży pokemona ale czasem bez powodu więc trzeba na inną arenę i spowrotem.

    Dziś np tak miałem ze mój pokemon padł równo z innym przybyło 500pkt do gymu i error potem więc poszedłem na drugi zbilem stamtąd pokemona innej drużyny i wróciłem i trenowalem dalej i jakoś się udało.

    Error też się pojawiał gdy wychodziłem z treningu po pokonaniu jednego więc zawsze robię do padnięcia mojego. Trochę traci się revive i potion ale robię tak że na ostatni gym jaki podbijać wsadzam jakiegoś 10 CP

    • Reply
      Outlawek
      Paź 08, 2016 10:47 pm

      Sposób znany i w większości przypadków skuteczny. Niestety nie zawsze. Czasem nawet nie trzeba iść do innej areny, a wystarczy poczekać, jak sytuacja zmieni się w tej, w której chwilowo nie możemy walczyć z uwagi na error. Poza tym nie zawsze ma się pod ręką inną arenę. Szkoda, że Niantic nie uporał się z tym problemem, który uprzykrza grę od dnia jej premiery. Być może problem wreszcie zniknie, jak Niantic zweryfikuje swoje priorytety.

  • Reply
    ka
    Paź 09, 2016 7:40 pm

    Cóż, zmian dobra dla niebieskich – ich gymów jest najwięcej. Teraz będą same 10… Czyli odbicie gymu będzie dużo trudniejsze niż stworzenie – odwrotnie niż teraz.

    • Reply
      jakoushirou
      Paź 09, 2016 9:00 pm

      Dokładnie…
      Nie widzi mi się odbijanie półgodzinne gymu, który po 5 minutach stracę..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
update obrazek
Nowości i migracje w Pokemon GO!

W kolejnej aktualizacji ujrzymy ciekawą zmianę dotyczącą zdobywanych medali za łapanie określonych typów pokemonów. Nie jest to wymarzony przez wszystkich...

Zamknij