News 190

Co wiemy o gymach i raidach?

raid

Wczorajszy wieczór był niezwykle gorący dla fanów Pokemon GO – Niantic w końcu włączyło odświeżony system gymów oraz rozpoczęło beta testy raidów.

Naturalnym jest, że po wejściu systemu gymów pojawiło się wiele pytań związanych z jego funkcjonowaniem. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na najczęściej poruszane i najważniejsze kwestie.

1. Jak zbierać monety?

Monet nie zbieramy już za pomocą jakiegokolwiek przycisku. Teraz te cenne zasoby przynoszą nam pokemony, które powrócą z gymów – ilość monet jaką uzyskamy od wracającego do nas stworzenia zależy od czasu jaki spędziło ono w arenie. Wygląda na to, że tempo naliczania coinsów wynosi 1 na godzinę. Jeżeli wasz pokemon był w gymie poniżej godziny to nie dostaniecie od niego żadnej nagrody.

UPDATE: Niantic zmieniło zasady naliczania monet. Teraz pokemon zdobywa 1 monetę na 10 minut a ich łączny dzienny limit wynosi 50. 

2. Czy istnieje limit posiadanych gymów?

Niantic wprowadziło nowy limit liczby gymów jakie jednocześnie możemy posiadać. Wynosi on dokładnie 20 aren. Gdy spróbujecie umieścić pokemona w kolejnym otrzymacie komunikat błędu.

3. Jak odebrać przedmioty z gymu?

Po wejściu w gym należy nacisnąć symbol przypominający PokeStop znajdujący się w prawym dolnym rogu a następnie obrócić fotodyskiem. By przejść do ekranu odbierania przedmiotów możecie także nacisnąć na zdjęcie reprezentujące dany gym w lewym górnym rogu.

4. Od czego zależy ile dostaję przedmiotów z gymu?

Przede wszystkim od tego jaki team posiada gym i od naszego poziomu odznaki dla danej areny. Podstawo otrzymujemy 2 przedmioty. Gdy gym należy do naszego teamu to otrzymujemy 1 ekstra przedmiot. Więcej i lepsze itemy z konkretnej sali gimnastycznej dostaniemy także gdy zwiększymy poziom naszej odznaki.

5. Czym jest odznaka gymu?

Jest to nagroda za interakcję z danym gymem. Możemy zwiększać jej poziom by otrzymywać więcej i lepsze przedmioty za obracanie fotodyskiem tego konkretnego gymu. W profilu postaci pojawiła się nowa sekcja poświęcona właśnie odznakom. Gdy naciśniecie na ikonę z napisem „LIST” wyświetli wam się pełna lista zdobytych przez was kiedykolwiek odznak, którą możecie sortować według nazwy, czasu obrony, ostatnio odwiedzonych i ilości zdobytych punktów dla odznaki. Bardzo ciekawą funkcją jest mapa, którą znajdziecie w lewym dolnym rogu listy. Dzięki niej na mapie świata zobaczycie gdzie zdobyliście dane odznaki.

6. Jak zwiększyć poziom odznaki gymu?

Poziom odznaki gymu zwiększamy poprzez interakcję z nim – walki, wrzucanie własnych pokemonów, odbieranie przedmiotów, czy karmienie malinkami.

7. Jak działa karmienie malinkami?

Malinki zwiększają poziom motywacji pokemonów znajdujących się w gymie. Na ten moment prawdopodobnie możemy dać danemu stworzeniu 10 malinek, po czym włącza się czasowa blokada na karmienie – ma to zapewne zapobiec sytuacji, gdy przeciwnik zbija gym a my po prostu uniemożliwiamy mu wygraną poprzez ciągłe zwiększanie motywacji.

UWAGA: Pojawiły się informacje, że czasem gdy nakarmimy pokemona malinką to otrzymamy odpowiedni dla niego cukierek – np. gdy nakarmimy Laprasa to mamy szansę dostać Lapras candy, nawet jeśli ten karmiony pokemon nie jest nasz.

8. Jak szybko spada poziom motywacji i CP pokemona?

Na razie nie jest to jasne, ale niektóre źródła mówią o 2CP na minutę – jednak nie zawsze jest to zasadą.

9. Ile razy muszę pokonać pokemona by wyrzucić go z gymu?

Z tego co dotąd wiemy należy dane stworzenie pokonać około 6-7 razy by obniżyć jego wskaźnik motywacji do minimum i wyrzucić je z gymu. Według pokemongohub.net po każdej walce nasz rywal traci około 15-18% CP.

10. Czy mogę dorzucać pokemony do atakowanego gymu tak by utrudnić jego pokonanie?

Nie jest to możliwe. Niantic wprowadziło nowe zabezpieczenie na wypadek takich sytuacji i jeśli spróbujecie dodać swojego pokemona gdy przeciwnik akurat walczy to otrzymacie komunikat, że jest to niemożliwe.

10. Czy Pokemon GO Plus może odbierać przedmioty z gymów?

Nie jest to możliwe.

11. Skąd będę wiedział, kiedy dany pokemon wypadnie z gymu?

Jego CP będzie podświetlone kolorem czerwonym co oznacza, że kolejny atak wyrzuci go z gymu.

12. Czy Pokemony obok gymów są pokazane na radarze?

Nie, nadal nie można ich zobaczyć na radarze.

13. Czym są raidy?

Są to grupowe ataki na bossa. W losowym gymie w dowolnym momencie może się pojawić jajko, które po upływie pewnego czasu wykluje się i gym zostanie zajęty przez potężnego pokemona. Możemy zebrać grupę do 20 osób by go pokonać. Gdy boss zostanie pokonany, otrzymamy cenne przedmioty (rare candy, golden razz berry, TM) i możliwość złapania właśnie tego stworzenia – oczywiście o odpowiednio obniżonym CP.

14. Czy raidy są już dostępne?

Raidy są dostępne w wersji beta, czyli testowej. Obecnie mogą w nich brać udział tylko trenerzy od 35 poziomu w górę i wygląda na to, że pojawiają się jedynie w sponsorowanych lokacjach (gymach sygnowanych logiem Starbucks, McDonalds, Sprint, etc.). Niestety w Polsce próżno szukać takich miejsc, są one przede wszystkim w USA i Japonii (pytanie do was – czy warszawska Arkadia takowe posiada i są tam raidy już teraz?). Nie martwcie się na zapas, bo już na początku lipca prawdopodobnie wszyscy będziemy cieszyć się raidami.

UPDATE: Niantic obniżyło wymagany poziom dla testujących raidy do 31.

UPDATE2: Ponownie obniżono lvl dla testerów – teraz jest to 28 poziom.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania lub pewne kwestie pozostały niewyjaśnione – pytajcie w komentarzach a ja uzupełnię spis o potrzebne kwestie.

 

190 Comments

  • Reply
    S2b3k
    Cze 23, 2017 10:20 am

    W arkadii jest już raid

    • Reply
      Mag
      Cze 23, 2017 11:28 am

      Super… A co z resztą?

    • Reply
      Outlawek
      Cze 23, 2017 12:37 pm

      Nie rozumiem tylko dlaczego na razie naloty mają być dostępne dopiero od poziomu 35. Jak już chcieli, powinni zrobić je od poziomu 30.

    • Reply
      Rob
      Cze 25, 2017 10:10 pm

      Co zrobić jeśli ciągle przy próbie włączenia rajdu wyskakuje błąd?

  • Reply
    |-|itgler
    Cze 23, 2017 10:26 am

    Wszystkimi owocami można karmić wbrew temu co ktoś wcześniej pisał w komentarzach.
    Dodatkowo za pierwszą jagódkę dnia jest bonusowa wartość przywróconego zdrowia.

    • Reply
      at3at3
      Cze 23, 2017 11:54 am

      To końcu pozbędę się nadmiaru bananów?! 🙂
      Swoją drogą – to miłe, że ludziska karmią cudze poki. Zamierzam się odwdzięczyć za dokarmianie mojej smoczycy w lokalnym gymie. Jak będę tamtędy przechodzić, to obiecuję wpychać im do bólu banany i inne owoce też jak będzie taka potrzeba…

  • Reply
    Chrzanek
    Cze 23, 2017 10:27 am

    Znany jest jakiś wzór na to jakie cp będzie miał boss po pokonaniu do złapania? Np pokonaliśmy Gengara 20k cp i czy można wówczas już w trakcie walki obliczyć mniej więcej jego cp do złapania?

    • Reply
      jak.w
      Cze 23, 2017 10:43 am

      Z obserwacji z beta testów wynika że Boss mak 20lvl i bardzo wysokie i. Więc Boss będzie mial podobne do pokemonów z jajek, czyli w okolicy maksymalnego iv dla 20 lvl. Czyli dla Gengara było by to ok 1500 CP.

    • Reply
      Ivrin
      Cze 23, 2017 10:45 am

      CP jest mniej więcej właśnie na tym poziomie co napisał jak.w. Jednak z IV nie do końca jest tak super – nie każdy pokonany boss ma wysokie to IV.

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 23, 2017 11:52 am

        Przed chwilą skończyłem w Arkadii z bossem blastoisem, było nas raptem 6!!! Blastois k…wa decent, żenada. Teraz jest quilawa, ale ja to o p u s z c z a m. Gram tylko w eventy resztę spieprzyli.

        • Reply
          Michal_tata
          Cze 23, 2017 12:24 pm

          Dodam że tych 6 graczy to chodzi o nas „żywych”, te debile tak zrypały grę, że najlepiej mieć tego fake gpsa i tylko grać w raidy. Poczekam miesiąc jak nic się nie zmieni to wystawiam konto na portal aukvyjny.

          • Porsche Cayenne
            Cze 23, 2017 12:42 pm

            u nas póki co nie ma bossów i chyba też sprzedaję konto tylko to jakoś z google połączone chyba jest więc nie wiem czy się da ale jak kto chętny zapraszam cena 35 tys zł konto 40lvl 23mln xp wszystko uczciwie ponad 5tys km 6 draginte, 1 tyranitar, 1 blissey, kilkanaście gyarados +6tys magikarp candy 3,5mln stardust, 100% charizard alakazam cloyster jolteon sandshrew, miejsce na pokemony i przedmioty po 1000, pokedex pełny oprócz unown i tych co u nas nie ma, 12tys coins

        • Reply
          at3at3
          Cze 23, 2017 1:01 pm

          Wcale nie spieprzyli. Wystartowali z nowym projektem, w zamierzeniu: „dla każdego”.
          Nie zachowuj się jak dzieciak, który chciał na komunię quada, a dostał tylko rower… 😉

          • LaćM
            Cze 23, 2017 1:09 pm

            Trafniejszym porównaniem byłoby, że quada miałem a mi go zabrali i dali rower :/
            Gra dla „samotnego wilka” praktycznie straciła sens. Do tego, po odpaleniu gymów, wiesza się i tnie jak diabli. Ja wiem, że mam słaby telefon, ale do tej pory jakoś działało.

          • vinci
            Cze 23, 2017 1:14 pm

            A właśnie, że wiele wskazuje na to, ze spieprzyli grę – nie zbanowali oszustów (fejk gps)na czas. Teraz oszuści będą mięli gigantyczną przewagę – ciągłe uczestnictwo w rajdach co da im przewagę, przejmowanie aren i karmienie poków. Bardzo źle to wygląda na moje oko… Jeśli niantic ma akceptować nadal fejk gps to ja sobie odpuszczę taką zabawę.

          • vinci
            Cze 23, 2017 1:17 pm

            + jeszcze relatywne zmniejszenie ilości zdobywanych monet. Możesz 20-30 minut tłuc gyma a ktoś ci go przejmie 40 minut po tobie i dostajesz wielkie nic.
            Fakt gra dla ludzi, którzy grali sami staje się co najmniej trudniejsza.

          • Michal_tata
            Cze 23, 2017 1:19 pm

            Dla każdego to może być lizak, w tej chwili nie ma nic dla graczy z długim stażem czy wysokim lvl.

  • Reply
    Outlawek
    Cze 23, 2017 10:31 am

    Czy ktoś wie o ile miejsca zwiększono maksymalną pojemność ekwipunku?

    Dzisiaj zwiększyłem sobie o 50 dodatkowych miejsc i na razie na tym poprzestałem, bo to jednak 200 monet, a nie mam ich za wiele. Z tym, że nie od razu mi powiększyło ekwipunek. Po kliknięciu długo kręciło dyskiem po czym nie odebrało żadnych monet, a ekwipunek nadal miał pojemność 1000. Wyszedłem z gry i teraz, po około 2 godzinach zalogowałem się z powrotem. Ze zdziwieniem stwierdziłem, że jednak ekwipunek powiększył się o 50, a z konta ubyło 200 monet.

    • Reply
      adamek
      Cze 23, 2017 10:33 am

      teraz maksymalna pojemność ekwipunku wynosi 1500,szkoda ze nie obnizyli ceny na powiekszenie

  • Reply
    Arni
    Cze 23, 2017 10:37 am

    tak trochę z innej beczki, czy coś może zmieniali w atakach? bo tyle się mówiło żeby przed uruchomieniem gymów nie ewoluować poksów bo mogą zmienić ataki. czy może ktoś coś sprawdzał w tym temacie?

    • Reply
      Ivrin
      Cze 23, 2017 10:46 am

      Wygląda na to, że z atakami nic się nie zmieniło. Możesz śmiało ewoluować, bo i tak wraz z pełnym wejściem radiów będziesz mógł zdobywać TM do zmiany ataków.

  • Reply
    wojtaskaczor5
    Cze 23, 2017 10:38 am

    Pojawiło się jajo Bossa w Warszawie – okolice Dworzec Wileński.

  • Reply
    Ziutek Broda
    Cze 23, 2017 10:40 am

    Maksymalna pojemność na tą chwilę to 1500 miejsc na przedmioty. Liczyłem że zwiększą do 2000 niestety się przeliczyłem.

  • Reply
    Chrzanek
    Cze 23, 2017 10:45 am

    I jeszcze z innej bańki pytanie 😉 czy wiadomo coś, czy może zwiększą nam chociaż o 50 pokemon store przy wyjściu poków z hoenn? Nie każdego na początku stać by go sobie zwiększyć, a jednak już teraz mogą być problemy przy kanto + johto (zakładając, że zbieramy każdego gatunku 1 poka w myśl zasady złap je wszystkie + poki pod ewo/gymy)

    • Reply
      Ivrin
      Cze 23, 2017 10:47 am

      Skoro plecak dali nam powiększyć do 1500 to pewnie też dadzą nam w końcu możliwość zwiększenia pojemności naszego „magazynu” na pokemony. Niestety tylko Niantic wie kiedy.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 23, 2017 10:48 am

    Ciekawe jaki rajd w moim mieście jeśli tylko ja mam 35 level. Heh

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 23, 2017 12:26 pm

      Zdziwisz ilu skurwieli z fake gps będzie.

  • Reply
    Levy
    Cze 23, 2017 11:07 am

    Zauważyłem, że dokramiajac poka w gymie dostałem 20 pyłu za każdy owoc. To dobre. Rano wstawiłem 7 poków i w 3 godz juz mi 4 zbili a dostałem tylko 3 coinsy. Jest rotacja No i fakt nie można wstawiać poka jak juz taki jest w gymie. Zrobiło się kolorowo.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 23, 2017 11:24 am

    Takim systemem to 100 coinsów chyba za miesiąc zbiorę. Do tej pory mogłem chociaż 40 dziennie zebrać a teraz narazie zebrałem AŻ 4 haha

    • Reply
      jak.w
      Cze 23, 2017 11:43 am

      No lipa. Dobrze, że mam w rezerwie 800 monet i 42 lucky egg.
      Podobnie lipa że stardustem. 20 za jedno dokarmianie. Jak ktoś miał wcześniej 10 gymów to miał 5000 dwustu dziennie. Teraz aby tyle mieć trzeba 250 malinek dziennie zużywać i biegać między gymami i dokarmiać.

      • Reply
        Porsche Cayenne
        Cze 23, 2017 12:16 pm

        ja tez mam w rezerwie trochę monet i no racje bez sensu nie wiem czy kupować plecak czy jak wejdzie trzecia seria żeby lepiej miejsce na pokemony zrobić

        no i stardust też będzie ciężej zdobyć co to jest 20 trzeba tonę malin wpakować i nic tylko od gymu do gymu już lepiej łapać każdego wróbla i olać gymy

    • Reply
      ogar
      Cze 23, 2017 12:37 pm

      mi tam pokemony stoją od 13h 😀 co chwile ktoś ich broni i atakuje. Pewnie zależy od miejscowości, ale w małej nie mieszkam więc pewnie kraków/warszawa itp są bardziej oblegane, zwłaszcza teraz.

      • Reply
        Kandara
        Cze 23, 2017 3:41 pm

        Ja myślę, że to zależy od tego jak bardzo dany gim jest „po drodze”. Tak z obserwacji widzę, że fontanna w centrum i pomnik koło kościoła zmieniły już właścicieli kilka razy, a ten obok mojego bloku odpukać, jakoś się trzyma.
        Tak przy okazji przyznam, że zadziwia mnie fakt, iż poki można spotkać także w gimach znajdujących się obecnie na środku terenu budowy, który jest ze wszystkich stron odcięty od świata. Serio nie ma fizycznej, legalnej możliwości, żeby się do nich zbliżyć… próbowałam.

        • Reply
          ogar
          Cze 23, 2017 4:14 pm

          a w jakim mieście ? u mnie to co chwile ktoś się bije z tego co obserwuje kolory gymów, ten który mam pod domem również, ale póki co miał go kto bronić. Nie wiem jak z zbijaniem wysokich cp w gymach bo nie walczyłem solo z takimi, ale czytałem, że ludziom przychodzi trudniej niż przed updatem.

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 12:47 pm

      NIe mineło 21 godzin od uruchomienia Gymów a ty już płaczesz że kasy nie zebrałeś. Piłeś coś 🙂

    • Reply
      fantasta01
      Cze 23, 2017 9:09 pm

      Ja dziś za 6 godzin w gymie dostałem 37 coinsów, także nie wiem jak to jest zliczane

  • Reply
    Siwy218
    Cze 23, 2017 11:43 am

    Jest raid w galerii Mokotów

  • Reply
    Oster
    Cze 23, 2017 12:04 pm

    Jak wyglada sprawa z limitem dziennym coinsow? Jest coś takiego? czy jeśli mam pokemona na gymie 120 godzin to dostanę 120 coinsow, lub jeżeli wrócą do mnie dwa pokemony z na przykład 150 jednego dnia to tyle dostanę, czy jest jakiś limit?

    • Reply
      Ricardogo
      Cze 23, 2017 2:10 pm

      Wcześniej pisali max 100 dziennie

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 23, 2017 12:05 pm

    bez sensu obsadziłem chyba z 15 gymów zbli tam jednego po jakimś czasie i tylko 1 coins no i trzeba go karminć zaraz po wsadzeniu bo od razu mu spada cp

    można kupoić większy plecak tylko ciekawe jak zdobyć 200 za ledwo 50 miejsc jak dziennie można po 5 monet góra zebrać

    no i zbijanie też bez sensu nie ważne czy wsadzą grube czy jakieś nietoperze każdego trzeba zjechać ze 3-4 razy

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 12:18 pm

      O co ten płacz ? PO staremu dostałbyś 0 złota :)) Teraz dostałeś 1 i płacz LUDZIE !

      • Reply
        Porsche Cayenne
        Cze 23, 2017 12:32 pm

        po staremu zbierałbym 100 monet co 21 godz i 5000 stardust

        • Reply
          ArT
          Cze 23, 2017 12:44 pm

          Bredzisz od uruchomienia GYMU nie minęło 21 godzin więc po staremu byś dostał/a 0 złota. Ogarnij się.

          • LaćM
            Cze 23, 2017 12:50 pm

            Dobrze mówi. Ja przejąłem dzisiaj 3 gymy, po staremu miałbym 30 golda, bo mógłbym od razu odebrać kasę. Po nowemu mam 2 :/

          • ArT
            Cze 23, 2017 1:12 pm

            Zwracam honor tak za wstawienie od razu się dostawało. Teraz odbiera się za zapracowany czas. Sprawdziłem za każdą 1h = 1 coins. TYlko chyba w tym nowym systemie zero many.

          • ArT
            Cze 23, 2017 1:41 pm

            Zle z drugiej strony po dniu z jednego pokemona masz 224 coinsy gdzie wcześniej miałeś 10. Teraz wystarczy obstawić 5 gymów i masz więcej niż kiedyś 10 gymów.

          • antykl
            Cze 23, 2017 6:10 pm

            Chyba bym wykitował, gdyby doba miała 224 godziny. 😉
            A poważnie, skąd pewność, że po 24 godzinach będą 24 goldy a nie tylko 10?

        • Reply
          Ola
          Cze 23, 2017 7:34 pm

          Będzie tyle monet, ile godzin, bo mnie już dzisiaj jeden przyniósł 13, drugi 14 monet. Tylko nie wiadomo, czy jest górna granica.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 23, 2017 12:07 pm

    Jak na razie to mam wrażenie że gymami nie ma co d..py sobie zawracać. Przecież nie będę całą dobę stał pod gymami i karmił poki, nie jestem botem przecież. No nic zobaczymy co dalej.

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 12:16 pm

      A po co masz stać wystarczy że nakarmisz raz na dobę. TEraz siedza mi poki 12 godzin i życie nie spadło do połowy więc spokojnie wytrzymają 1-2 doby.

      • Reply
        Porsche Cayenne
        Cze 23, 2017 12:33 pm

        wątpię bo ci zaraz zbiją zwłaszcza jak zobaczą, że cp spadło do połowy lub mniej

        • Reply
          ArT
          Cze 23, 2017 12:42 pm

          OK zobaczymy pożyjemy. O to w tym chodzi właśnie. Tym co nie zależy poki spadną. Aż dziwne że malin w sklepie nie dali hehe

      • Reply
        at3at3
        Cze 23, 2017 6:50 pm

        Póki co „wolontariusze” dokarmiają mi poka, bo myślą, że dostaną dratini candy… Ciekawe, czy to prawda…
        Może po pierwszej dobie będę miała jakieś 10 monet. Ale tymczasem jest za duży kołowrotek.
        Poki w gymach są teraz trochę jak tamagotchi. Nie wiem jak Wy, ale na taką formę zabawy jestem już chyba jednak za stara…

        • Reply
          jakakolwiek
          Cze 23, 2017 10:40 pm

          Karmią nie tylko Dragonaity, mój Rhydon włożony 11 godzin temu ma pełne serduszko, a ja tylko raz go podkarmiłam. I zostawionemu w dalekim gymie 6 godzin temu Gyardosowi też ktoś dał malinkę. Ja za to dałam jeść gromadce w innym gymie ;-).

          Generalnie chyba opłaca się wzmacniać pełną, zbilansowaną drużynę, w której ma się własnego poka. Pytanie, na jak długo malinek starczy ;-), choć ostatnio jakby więcej ich leci.

      • Reply
        at3at3
        Cze 23, 2017 6:55 pm

        Zależy chyba od gatunku, bo widziałam Dragonite’a i Snorlaxa, co im przez 12h motywacja spadła do zera. Dlaczego?

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 1:42 pm

      tzn 24 coinsy po 24 h

    • Reply
      LaćM
      Cze 23, 2017 1:59 pm

      224? 😀 Literówka pewnie 😀 Zasadniczo masz rację, ale tylko pod warunkiem, że jesteś w dominującym teamie. Inaczej ciężko nawet tą godzinę się utrzymać.

      • Reply
        ArT
        Cze 23, 2017 2:33 pm

        Tak literówka 24 coinsy. Tak masz rację teraz podbijanie Gymów stała się zabawą zbiorową. Tak Niantik zapowiadało że tak zrobi i zrobił.

  • Reply
    noindo
    Cze 23, 2017 12:21 pm

    z moich obserwacji wynika, że na zbicie poka z areny trzeba go pokonać 5 razy. Przy 6 pokach daje to 30 walk !!!!!!!!! Szkoda czasu, poza tym ile na to pójdzie reviuwów, potionów… Nikogo na to stać nie będzie.
    Wychodzi na to że mamy ogromny wzrost zużycia malin i potionów, reviuwów i…. ogromny spadek w zdobywaniu monet.
    Najgorsza zmiana od początku gry.

    • Reply
      Dd987
      Cze 23, 2017 2:05 pm

      1. Czyli jak mój pokemon posiedzi 20 dni w gymie to powinienem dostać 480 monet czy max 100?
      2. Czy warunkiem otrzymania kasy jest zbicie go czy padnięcie z głodu też się liczy?
      3. Zbijanie gymu z 6 pokami zajmowalo mi 15 minut. Teraz ponad pól godziny. 2 gymy i już odechciewa mi sie zabawy. Też tak macie?
      4 co sie stanie z pokemonem jak go nie bede karmił. Spadnie cp do zera i wypadnie sam czy zejdzie do jakiegoś minimum?
      5 optymalne jest dawanie malinek czesto ale po 2 lub 3 sztuki bo wtedy dodaje po 150 – 200. Po kilku malinkach przyrost idzie po 22- 25. To tylko moje spostrzeżenie?
      6. Czy gdzieś jest dostepna oficjalna instrukcja dotyczaca przyznawania kasy czy Niantic nie ma na to sił?

      • Reply
        ogar
        Cze 23, 2017 9:30 pm

        tzn zbijanie gymów przy takim rozporządzaniu monetami za pokemony w nich nie może być chyba łatwiejsze niż było wcześniej. Co do malinek to i owszem, dzięki temu drużyna broniąca nie ma możliwości ciągłego leczenia co byłoby bez sensu. Dzięki takim zabiegom mimo, że drużyny latają i odbijają gymy to niektóre pokemony stoją po 20+ godzin jeśli ma się znajomego do obrony i robi się to naprzemiennie(pod warunkiem, że ma się blisko pod domem albo w zasięgu okna).

  • Reply
    Pytajko
    Cze 23, 2017 12:29 pm

    Pytanie: Czy Gymy są wielodrużynowe? Np. jak Gym jest czerwony czy może tam dojść ktoś z niebieskich?

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 12:40 pm

      NIe, są po staremu drużynowe. Albo się bijesz albo stawiasz.

  • Reply
    majo
    Cze 23, 2017 12:32 pm

    Chyba żarty z tym systemem coinsow. Mój snorlax przesiedzial w gymie 10 godzin i jak miałem 60 coinsow tak mam. Albo to nie działa albo kłamią w żywe oczy.

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 12:39 pm

      ALE jak jeszcze siedzi to nic nie dostaniesz.

      • Reply
        majo
        Cze 23, 2017 1:43 pm

        Właśnie o to chodzi ze padł i nie było nic. Ale zresetowal em grę i było 13 coinsow czyli to nie od razu łapie. Za to boty jak były tak są. Podbili gym jak byłem blisko niego a nikogo w pobliżu, chyba że nagle emerytki grają w poki

  • Reply
    Siwy218
    Cze 23, 2017 12:37 pm

    Dwa rajdy w galerii Mokotów Warszawa
    Jeden o 13:30 drugi 14:20

  • Reply
    Lenna
    Cze 23, 2017 12:40 pm

    Hej, a ja mam pytanie… rozumiem, że goldy dostaje się za godzinę pokemona na gymie, dopiero po jego zbiciu… a wie ktoś może jak to jest gdy motywacja spadnie? Pokemon sam wróci i pytanie czy ze złotem czy bez?
    Pytanie 2… pokemonów z obcej drużyny nie można dokarmiać :P? Tak z czystej ciekawości pytam :P.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 23, 2017 12:45 pm

      wroga nie możesz dokarmić ale innego gracza ze swojego koloru już tak

    • Reply
      Peru
      Cze 23, 2017 1:15 pm

      Odp na pytanie drugie-Nie.
      Na pierwsze nie znam odpowiedzi.
      Można karmić inne pokemony w swoim gymie

    • Reply
      romas0705
      Cze 23, 2017 1:20 pm

      Bez kasy

  • Reply
    Machrid
    Cze 23, 2017 12:58 pm

    tak jak pisalem i przewidywalem wczesniej no i sprawdzilo sie; wszyscy czekali na fajny update, a okazalo sie ze zrobili bubel .
    tak samo jak wszyscy kiedys mieli nadzieje ,ze zrobia sensowny sightings ,a okazalo sie ze pokazuje tylko pidgeye na pokestopach , to nic ze 20 metrow dalej lapras sie zrespil tego juz nie musimy wiedziec.
    najbardziej im zalezalo zeby ludzie tyle golda nie zarabiali na gymach i sie udalo.
    teraz beda 5 x poprawiac czcionki i drobe bledy tekstowe i dadza nowe skarpetki za 499 golda do ubioru .
    a ponowym roku moze 3 genercje , chociaz nie bo to za szybko by bylo.

  • Reply
    ZaaaZ
    Cze 23, 2017 12:59 pm

    250 exp za kręcenie pokestopem.
    Też tak macie?
    Od pół godziny chodzę i tylko kręcę bo exp leci jak głupi.

    • Reply
      ogar
      Cze 23, 2017 1:53 pm

      wczoraj robiłem to samo 😀

  • Reply
    Mike
    Cze 23, 2017 1:49 pm

    Miałem nadzieję na fajny update ale widzę że z tymi coinsami to polecieli w ch***. Coś czuje że Niantic sobie strzelił w kolano tym systemem :/

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 2:30 pm

      Dlaczewgo ? dziennie masz więcej niż kiedyś kiedyś za dzien miałeś 10c a teraz za 24h masz 24c. I w czym problem ?

      • Reply
        ArT
        Cze 23, 2017 2:36 pm

        ja stoję na 8 gymach ponad 12 godzin więc 12hX8 więc już mam 96 coinsów.

        • Reply
          Kropianka
          Cze 23, 2017 2:43 pm

          Nie masz nic, będziesz miał jak pokemony wrócą do Ciebie.

          • ArT
            Cze 23, 2017 2:45 pm

            CO z tego ale mam bo wiem że wrócą 🙂

          • ArT
            Cze 23, 2017 2:46 pm

            Wreszcie to jest gra a nie obstawianie warowni i zmieranie coinsów przez niektórych przez mieisac po 100c w dzień w dzień i nic nie robiąc.

          • Mike
            Cze 23, 2017 2:55 pm

            Nie mówię że wszystkie zmiany są złe ale w dużych miastach ciężko będzie zdobyć chociaż 1c czasami. Za wstawienie i nakarmienie powinien być chociaż 1c bo w innym przypadku po co w ogóle walczyć z innym stadionem i wstawiać jednego poka za którego nie wiadomo czy w ogóle coś dostaniesz :/ Niantic poleciało na kasę i tyle. Chcieli utrudnić zdobywanie coinsów żeby gracze kupowali za prawdziwe pieniądze.

          • ArT
            Cze 23, 2017 3:01 pm

            NO tak Niantik pewnie cpecjalnie ograniczyło kasę ale czy ona naprawdę jest aż tak potrzebna ? Nie rizumiem ludzi którzy pomierali 100c co dizeń co oni z tym robili. Wiem że od koryta ciężki się oskrobać. Ja od początku gry do 30L zdobyłem około 1000c. Więc jak jutro wpadnie mi 100c to się uciesze jak dziecko. Dla jasności nie płąciłem ani euro czy 1zł dla nianic.

          • czyKa
            Cze 23, 2017 5:00 pm

            Nie masz, bo jak wrócą wszystkie w jednym dniu to dostajesz max 100.

  • Reply
    ZbyszekChaosu
    Cze 23, 2017 1:50 pm

    No to sobie pozbierałem golda. Już teraz ciężko było zdobyć więcej niż 10 monet dziennie bo kilku czerwonych oszustów z fake gps zbija mnie kilka do kilkudziesięciu minut po wstawieniu poka do areny. Teraz będę zbierać okrągłe 0. Łódź pozdrawia o/

    • Reply
      AlBundy
      Cze 23, 2017 5:11 pm

      Dokładnie to samo jest w Brzeszczach.
      Zjeby z Valoru na kontach z Allegro (po kilka Blissey, Tyranitarow i innych od jednego) obstawiają wszystkie gymy na fake gps i odbijają tylko byle odbić. Że nie wspomne o bandzie z BIT w nickach, którzy zajmuja wszystkie gymy w okolicach Bielska Białej w mniejszych miejscowościach. 1 z nich kiedyś udalo mi sie odbić, ledwie coiny wyjąłem a już gym był odbity. 4 gymy w jednej miejscowości obstawione przez tą bande botów. Zgłaszani nie raz za fake gps ale niantic nic nie robi :-/

  • Reply
    Dd987
    Cze 23, 2017 2:07 pm

    Źle mi się wkleiło pytanie stąd dubel.

    1. Czyli jak mój pokemon posiedzi 20 dni w gymie to powinienem dostać 480 monet czy max 100?
    2. Czy warunkiem otrzymania kasy jest zbicie go czy padnięcie z głodu też się liczy?
    3. Zbijanie gymu z 6 pokami zajmowalo mi 15 minut. Teraz ponad pól godziny. 2 gymy i już odechciewa mi sie zabawy. Też tak macie?
    4 co sie stanie z pokemonem jak go nie bede karmił. Spadnie cp do zera i wypadnie sam czy zejdzie do jakiegoś minimum?
    5 optymalne jest dawanie malinek czesto ale po 2 lub 3 sztuki bo wtedy dodaje po 150 – 200. Po kilku malinkach przyrost idzie po 22- 25. To tylko moje spostrzeżenie?
    6. Czy gdzieś jest dostepna oficjalna instrukcja dotyczaca przyznawania kasy czy Niantic nie ma na to sił?

    • Reply
      Ivrin
      Cze 23, 2017 7:41 pm

      1. 100, nie sądzę żeby pokemon był w stanie zebrać więcej niż 100 monet skoro dzienny limit tyle wynosi, niemożliwym byłoby nawet odebrać tyle.
      2. Pokemon musi po prostu wrócić do ciebie.
      3. Tak, zbijanie takiej liczby poksów stało się zdecydowanie wolniejsze.
      4. Według tego co piszą gracze to ktoś musi go jeszcze zbić żeby do ciebie wrócił.
      5. Prawdopodobnie jest to część systemu, który ma zapobiegać siedzeniu pod gymem i dokarmianiu pokemonów gdy ktoś je bije.
      6. Jeśli chodzi ci o przyznawanie monet z gymów to opis jest krótki: pokemon zbiera 1 monetę na godzinę, jeśli wypadnie wcześniej niż przed upływem pierwszej godziny to nie dostaniesz nic. Monety dostajesz dopiero jak stworzenie do ciebie wróci. Trzeba pamiętać, że dzienny limit to 100, więc nawet gdy wrócą tego samego dnia np. 4 pokemony, które zebrały po 50 monet to i tak dostaniesz tylko 100 – reszta przepadnie.

  • Reply
    Blacky
    Cze 23, 2017 2:42 pm

    Siemka. Macie tak czasami ze gdy probojecie nakrmic poksa w gymie to wyswietla sie wam error?

  • Reply
    Biegacz
    Cze 23, 2017 2:49 pm

    Ten system spowodowal ze dostaniemy mniej kasy niz kiedys. Chcac nie chcac w poprzednim systemie mozna bylo pojezdzic rowerem lub autem w promieniu 40km i spokojnie znalezc 6-10 gymow ktore staly nieruszone dlugie tygodnie. Patrzac na mapy mozna bylo zauwazyc skupiska danych kolorow w okreslonych miejscowosciach, ja nie ruszalem czerwonych 5km ode mnie a oni nie ruszali nas. Byly punkty niebieskich i czerwonych. Te zmiany i samo kupno revivow w shopie sa skokiem na kase.

  • Reply
    Gainax
    Cze 23, 2017 2:54 pm

    Nie wiem czy juz naprawili to ale z rana gdy tuklem obcy gym w pewn6m momencie sie ktos dolozyl wiec blokada do godziny 9.00 dnia dzisiejszego niedziałała.

    • Reply
      romas0705
      Cze 23, 2017 7:26 pm

      Jeszcze o 18.30 nic nie naprawili. W trakcie walki (konkretnie walki, a nawet nie w przerwie na leczenie) tłuczony Snurlacks (cp spadło już na czerwono) nagle zaczął odzyskiwać siły aż osiągnął 100% (coś koło 2,5k). Aby jednak było jeszcze zabawniej, na gymie dodatkowo pojawiła się „piguła” niemal 3k. Z tego jasno wynika, że to zabezpieczenie nie działa.

  • Reply
    fandor
    Cze 23, 2017 3:01 pm

    ArT, nie wiem skąd u Ciebie tyle optymizmu? Ograniczenie do 100c dziennie łatwo wyleczy Cię ze złudzeń. Drugi raz się zgarbisz gdy będziesz chciał ponownie wejść na gyma, a tam będą 10-levelowcy z Twojego teamu. Teraz mogą w zasadzie wejść bez walki na co najmniej 5 miejsc. Normalnie miałem około 3000c miesięcznie, teraz boję się, że 500 nie uzbieram.
    Pozdrawiam

  • Reply
    volfiblu
    Cze 23, 2017 3:03 pm

    Tragedia, boty radzą sobie świetnie w nowych warunkach.

  • Reply
    Napinacz
    Cze 23, 2017 3:28 pm

    Taa jasne vofliblu boty sobie radza jak diabli szczególnie te chciwe co miały po 100gymów pierdziały muchy będzie wiosna.

    Swoja drogą mi się bardzo podoba nowy update fenomenalny byłem dziś w parku w którym zresztą jest nest.
    Przybyło tam troszkę gymów po updacie to pomyślałem że jeden sobie zdobędę. Był tam snorlax rhydon Gyarados ursaring flareon i vaporeon. Po prostu fenomenalny update. Zaraz tłumacze:
    Wiec tak zbijam gym wszystko pada na 3pokemony Mój Gyrados + Machamp + Exegutor nawet innych nie używałem bo niebyło sensu. Z walki na walke było coraz łatwiej. Nagle jakiś fejkgps dostał powiadomienie że mu i jego kolegom snorlaxa flareona i rhydona bija (bądź cała trójka fejków) niewiem czy jeden czy paru dokarmiało 3 pokemony i trwało to dobre 2 razy. Napoczatku zgotowałem ale pogoda piekna ławeczka ptaszki spiewaja. A ze zostały 3 poki to machampem zaczełem sobie to solować i nagle koniec dokarmiania przez fejki (bo oczywiście jedyna osoba w parku oprócz mnie to jakaś babcia sępiąca papierosy). Zapytacie czemu fejki przestały dokarmiać pewnie. No odpowiedź nasuwa się prosta ktoś się „przeteleportował” (bo dostał powiadomienie na telefon pokemon głodny twoje monetki ida się p……papa) dokarmiał chwile a potem się kapnoł omg mam shadowbana za tp pod gym(to oczywiście mój domysł – ale rezultat mnie zadowala). Potem gym (gym blisko centrum) już był w miare spokojny ani razu nie dokarmiałem w czasie gdy byłem jakieś 500m (przesiedziałem tam jeszcze 6 godzin) FENOMENALNA AKTUALIZACJA! moim zdaniem jeśli chodzi o gymy .. raidy mi się nie podobają kto komu zabroni założyć prywatne party i latać pod gym na fake gpsie. chyba że będzie opcja report a raid nie pisząć durnowatych ticketów do niantica. klikasz raz i oni sobie ich sprawdzają jeszcze jedno w sprawie raidu może trochę czarnowidzem jestem czytając artykuły ze pok z raidu ma staty Wonder jak jest tak jak piszecie ze slaby to moim zdaniem kolejny + do aktualizacji.(za dużo km zrobiłem żeby ktoś jednym raidem miał tyranitara Wondera) Raidów nie sprawdze tak szybko bo mam 31 i gram uczciwie, i nie łykam kitów jak co poniektórzy wiem że Korzeniowski jest tylko jeden co się tyczy poziomów 37-40.. nie mówie że to jest nierealne do zrobienia grając uczciwie ale to albo trzeba nie mieć życia albo być zawodnikiem olimpijskim w dyscyplinie chód. zresztą nawet 36 jak ktoś niemieszka w obfitej w pokestopy okolicy to też wyczyn. I piszcie co chcecie nieuwierze kitów niełykam chyba że mi ktoś napisze że mieszka na rynku. Czytam inne strony i wiem jakie ludzie maja lvle. Plujcie się na aktualizacje.. chce zobaczyć wasz rage.. będę takim waszym napinaczem, płaćcie za coiny tak ja ja kilkukrotnie kupowałem bo niedało się nic przejąć i utrzymać dłużej niż 3godz. pozdrawiam. KARAĆ FAKERÓW Peace! Zreszta i tak mi wisi to tylko gra ale podoba mi się płacz cwaniaków.

    P.S. Pamiętajcie że 100coinsów to przywilej bardzo aktywnego gracza a nie należność jaką ma mu niantic zaserwować za zajęcie co najmniej 10 gymów w 2h co 21h czy jak tam zwał. Czyli krócej mówiąc to nie podstawowa płaca tylko premia którą można dostać i jak to w życiu bywa często i gęsto zależy nie tylko od wysiłku ale i od szczęścia. a na koniec spuentuje to tak gymy podbijać będą ale 100 monetek przy peszku niedostaną a specjalne wyselekcjonowne zwierzęta pazerne na monety jeszcze banika zarobią.

    • Reply
      cptsebek
      Cze 23, 2017 9:16 pm

      36lvl w ciągu roku to nie jest problem, wystarczy tylko chomikować candy do masowych ewolucji i później na evencie z 2x exp kupić kilka jajek i robić ewolucje. tylko na ostatnim evencie z podwójnym expem na ewolucjach wbiłem 1,7kk doświadczenia.
      nawet 38 nie jest problemem, ale wtedy trzeba kupić trochę coinów

      • Reply
        Ricardogo
        Cze 24, 2017 9:04 am

        Nie kupiłem nigdy złota, bardzo dużo chodzę i korzystam z każdego eventu.
        Można uczciwie po 11 miesiącach mieć 38 poziom.

  • Reply
    ArT
    Cze 23, 2017 3:38 pm

    po 13 godzinach wrócił mi pokemon dostałem 13c. Spoko.

    • Reply
      ogar
      Cze 23, 2017 7:32 pm

      ja właśnie dobiłem 20h, dalej stoi

  • Reply
    a
    Cze 23, 2017 3:44 pm

    Tak jak myślałem, że będzie lipa, szczwególnie dla grających samemu i nie należących do dominującego teamu w mieście. W dużych miastach to inaczej, ale w małych już od początku było widać, że jest jeden team zdecydowanie dominujący pod względem liczebności (najczęściej niebiescy). Te zmiany jeszcze umocnią ich dominację.
    Wcześniej aby dorzucić się do gymu trzeba było poświęcić chociaż kilka minut na prestiżowanie i zrobienie sobie miejsca, teraz można nawet jechać autem i podczas jazdy się dokładać jak są wolne miejsca. Dominująca drużyna w danej miejscowości dość szybko przejmie wszystkie gymu i będą miały pełną obsadę.
    Wcześniej jak ktoś miał wystarczająco dużo determinacji to mógł sam zbijać gym 10 lvl i chociaz te gwarantowane 10 coinsów i 500 stardustu miał za to. Teraz oczwyiście też można samemu zbijać, ale co z tego jak zbijesz pełny gym (stoczysz 30 walk) i wrzucisz mocnego pokemona jak może nawet 1 coinsa nie dostaniesz jak ci szybko przejmą gym.

    • Reply
      LaćM
      Cze 23, 2017 3:53 pm

      4 przejęty gymy. Zarobek: 2 monety.

  • Reply
    a
    Cze 23, 2017 3:59 pm

    No i jeszcze jedna rzecz. Super sonie wymyślili. Pokemon z CP>3000 traci motywację 8 razy szybciej niż pokemon 3000CP są całkowicie bezużyteczne w gymach.
    Kolejny raz pokazuje to, że ta gra tak naprawdę kończy się w okolicy 30 lvl, a potem już nie ma praktycznie nic co by zachęcało do gry. Poza marzeniem o wbiciu 40 lvl.
    To też widać wśród graczy, widzę u siebie w mieście przez ostatnie miesiące, że po wbiciu 30-32 lvl osoby rzucają grę, bo już w gymach ich nie widać. Po wbiciu 30 lvl który jest swoistą granicą i miejscem gdzie ma się już dostęp do wszystkiego dostępnego w grze spada motywacja do gry. Jak sobie ktoś uświadomi, że aby wbić ten 40 lvl trzeba jeszcze 10 razy tyle czasu łapać ptaki i szczury i mozolnie evoluować, nie będzie już nic do odblokowania poza tym, że nasze poki mogą mieć te 300-400 CP więcej, to trochę mało. Co w sumie teraz nie ma już znaczenia bo najmocniejsze poki są praktycznie bezużyteczne. Co z tego, że masz swoją perełkę Dragonita 3,5k CP, czy Blissey 3,1CP najmocniejszego w całym mieście jak nie wrzucisz go do gymu aby się pochwalić, bo po godzinie zjedzie mu 240CP, a ktoś kto wrzuci Dragonita 2,8 CP po godzinie straci tylko 30CP. Jakaś paranoja.
    Według mnie Niantic się na tym przejedzie prędzej czy później, że nie oferuje nic ciekawego dla graczy na wyższych levelach. Świeży narybek będzie już napływał coraz wolniej, starzy gracze (>30 lvl) będą odchodzić w coraz większych ilościach i ciekawe jak to będzie wyglądać za dajmy na to rok. Bo już widać, że teraz wprowadzenie tylu nowości nie wpłynęło jakoś zdecydowanie na wzrost zainteresowania grą.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 23, 2017 4:47 pm

      a ja mam juz dawno 40lvl i masz rację bez sensu to wszystko kończę to

    • Reply
      Yorickai
      Cze 23, 2017 5:09 pm

      Nie zgodzę się z Tobą odnośnie tego że przez spadek cp poka gra traci sens. Uważam że to jak najbardziej pozytywna sprawa bo przynajmniej nie będzie obwarowanych od góry do dołu wierz pełnych blisey, smoków i gyaradosów. Dzięki temu że cp opada będzie większa rotacja a właśnie gracze z mniejszym lvl też mają szansę grać bo nie będą na samym dnie wierzy. Oczywiście ciężko się zbija teraz gymy ale wcale to wiele nie zmienia. Dodatkowo bardzo dobrze że Niantic zablokowało możliwość wrzucania takich samych poków. Już teraz widać większą różnorodność na mieście. Pojawiają się wreszcie inne stworki i zdecydowanie jest to na plus. Co do coinsów to to że teraz trzeba czekać wielkiej różnicy nie robi. Bez coinsów też można grać. A jak ktoś jest cierpliwy to i tak uzbiera co miał uzbierać.

      • Reply
        Yorickai
        Cze 23, 2017 5:11 pm

        Literówka mi się wkradła. „Wież” nie „wierz”

        • Reply
          a
          Cze 23, 2017 6:33 pm

          Co do samego spadku nic nie mam i uważam, że to dobra zmiana, ale chodzi o drastyczny wzrost tempa spadku dla pokemonów >3k CP.
          Z najnowszych analiza wynika, że pokemon >3k CP traci 10% CP na godzinę, pokemon <3k CP tarci 1,1% CP na godzinę.
          Weź sobie taką Blissey 2999 CP i BLissey 3001 CP. Ich siła jest praktycznie taka sama, ale ta pierwsza będzie tracić w gymie CP 10 razy szybciej niż ta druga. I to nie do osiągnięcia limitu 3k, tylko do końca.

          • at3at3
            Cze 23, 2017 7:43 pm

            Dokładnie. Powinno być jak z progresywnym opodatkowaniem (którego osobiście nie lubię, bo wolę liniowe) – powyżej 3000 niech sobie CP szybciej spada, ale jak już spadnie poniżej tej granicy, to niech wszystkim w tym samym przedziale leci w jednakowym tempie. Innymi słowy – współczynnik spadku powinien być malejący i zależny od bieżącego CP, a nie początkowego.

        • Reply
          j.w
          Cze 23, 2017 6:37 pm

          Dzięki Niantic. Jest super 😉
          Wybrałem się potestować nowe gymy.
          Zbiłem 3 gymy, jeden z 2 pokemonami, jeden z 3 pokemonami i jeden z 4 pokemonami. Aby je zbić łącznie stoczyłem 45 walk.
          Zarobiłem 1 coinsa. 2 pokemony wytrzymały po 40 minut, a jeden ledwo ponad godzinę.
          Prawie godzina straconego czasu.
          Chyba jedyną szansą na coinsy jak nie jesteś z dominującej w miejscowości ekipy jest zbijanie gymów około północy i liczenie na to, że do rana się utrzymają. Ale to nie dla mnie. Zbicie jednego pełnego gymu z 6 pokemonami to jakies pół godziny, a nie wiadomo czy dostaniesz za to chociaż jednego coinsa.

          • Porsche Cayenne
            Cze 23, 2017 6:43 pm

            dokładnie

          • ka
            Cze 24, 2017 10:39 pm

            Nie bierzesz poid uwagę, że po dqóch dniach dokarmiania jak sobie gracze mający poka w gymie uswiadomią, że tylko malinki tracą a coinsów nie ma, to poczekają aż poki zdechną. A pchać się do 15 gymów teraz nie ma sensu. tak góra do 10 gymów jest sens wsadzać poki.

  • Reply
    ja232
    Cze 23, 2017 4:14 pm

    A ja mam pytanie z innej beczki. Czy w związku z nowymi GYMami zdobycie odznaki za trenowanie pokemonów (walki ze swoimi) staje się już niemożliwe? Czy można jakoś to zrobić? Za karmienie malinkami jest oddzielna odznaka.

    • Reply
      Ivrin
      Cze 23, 2017 7:30 pm

      Ten medal stał się po prostu nieaktywny. Nie ma już możliwości zwiększenia jego poziomu.

      • Reply
        at3at3
        Cze 23, 2017 7:45 pm

        To może nich zniknie z inwentarza? Hmm? Ja bym była za, skoro już nie jest do zdobycia…

  • Reply
    Bkucyzyckvjc
    Cze 23, 2017 4:25 pm

    Czy teraz będę otrzymywać piasek z gymów

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 23, 2017 4:51 pm

    ile 5 czy 6 razy trzeba zbić żeby jednego coinsa zebrać niech se wsadzą tego coinsa gdzieś

  • Reply
    jak.w
    Cze 23, 2017 4:54 pm

    Jak dla mnie to koniec przygody z gymami. Wszystkie gymy obstawione przez niebieskich i w każdym po 6 pokemonów. Jakieś 70% aktywnych graczy w mieście to niebiescy. Teraz nikt z czerwonych czy żółtych nie będzie się nawet bawił w gymy, bo samemu nic nie zdziała. Nawet jak odbijesz gym (potrzebne chyba około 30 walk) to marna szans nawet na 1 coinsa, pewnie w ciągu godziny zdąży ktoś zbić, bo gym z jednym pokemonem to łatwa sprawa. U mnie w mieście teraz prosta zasada, nie jesteś z niebieskich to gymy sobie odpuść.
    Szkoda, bo gracze z innych drużyn pewnie odpuszcza grę, a jak zacznie grać ktoś nowy to wiadomo jaki team wybierze. Kto wie może Ci zolci i czerwoni na niższych levelach nawet pozakladaja nowe konta i teraz będą grać niebieskimi.
    Super zmiana Niantic.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 23, 2017 4:56 pm

      nawet z tego samego koloru to nie idzie dołączyć bo wszędzie po 6

    • Reply
      gieno
      Cze 23, 2017 5:24 pm

      Tak mi się wydaje, że za chwilę to będziemy się prosić, żeby ktoś zbił nasz Gym, bo powyżej 100 godzin już się nie opłaca trzymać Poka w Gymie.

      • Reply
        at3at3
        Cze 23, 2017 5:33 pm

        Póki co 100h to raczej nieosiągalna wieczność. 😉
        U mnie od rana 2h to max. Ale może to dlatego, że to początek…
        Poczekam aż okolicznym dzieciakom przejdzie szał nowości…

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 23, 2017 5:05 pm

    Morał z tego taki że mocne pokemony trzeba używać do walk a wstawiać do gymu pidgeye i wtedy nawet potiony nie będą potrzebne.

  • Reply
    Lenka
    Cze 23, 2017 5:09 pm

    Gram od poczatku (nie fanatycznie 😛 ) , ale w gymie mialam swojego pokemona w sumie 20 razy… Przez dziesiecio-levelowe gymy obsadzone jak warownie pokemonami po 3000 cp – nie mialam szans zdobyc areny… Dla mnie zmiany na plus 😉
    Btw.te wszystkie nicki ktore ciagle oblegaly gymy w moim miasteczku nagle przestaly sie pojawiac i juz nie widze dragonit z 3000 cp 😛

  • Reply
    at3at3
    Cze 23, 2017 5:19 pm

    Po gymowych zmianach… Wyluzowałam z pokami…
    Od rana pod pokestopem tłumy dzieciaków w różnym wieku (zakończenie roku). Oni paczkami, ja solo („A psze paniii, a jaki team?”), więc po co mam kombinować? Smok sobie chwilowo siedzi (kolejny raz dziś wsadzony), ale co z tego jak przyniósł póki co dwie monety (taki ruch).
    Gdyby było 10 monet na wstępie, a potem 1/h to byłoby super i chciałoby się jeszcze ludziom indywidualnie grać i podbijać. Ale póki co wychodzi na to, że większość dostanie zero, a nieliczni kilka monet (przypominam: za trzy zeta jest 100, czyli ta nasza godzina to jedyne 3 grosze)…
    Wychodzi na to, że gymy są teraz dla dzieci do zabawy (może i dobrze), a dla „dorosłych” są raczej raidy. O ile masz odpowiedni lvl i mieszkasz blisko cywilizacji…
    Wracam do zbieractwa (wybranych gatunków) i wykluwania jaj (zwłaszcza 10).
    A niebieskim dzieciakom – obiecuję, że będę podrzucać banany, gdy będę w okolicy.
    No chyba, że szał minie i da się posiedzieć dłużej na arenie. Tylko pozostaje kwestia karmienia – silniejszym pokom motywacja szybko leci na pysk. Moim zdaniem przesadzili…
    W skrócie – dla mnie w gymach wszystko się teraz za szybko dzieje, a realne korzyści są marne, bo nawet nikt nie zdąży zauważyć, że nasz pok ma (/miał) wysokie CP, a monety lecą jak krew z nosa. No i to nie jest już gra dla ludzi pracujących…
    Ale – zaznaczam – nie rezygnuję, tylko zapewne chwilowo ograniczę aktywność do chodzenia i łapania.
    Może w tym czasie popracuję nad kontem Młodej i znowu będę miała fun z uzupełniania pokedexu…

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 5:50 pm

      Ok częsciow się zgadzam z tobą ale każdy tu powtarza się na wstępie miał za poka 10C ha tylko nikt nie porównuje że to kliknięcie można było zrobić raz na 21H więc wziąłeś kasę za postaiwnie dwóch poków za godzinę postaawiłęś następne poki i miałeś zero kasy a nie. A teraz byś chciała 10 za wstawienie i 1C na godzinę to byłoby więcej niź poprzenio. Trzeba wyluzować i tyle zmieniły się zasady dla wszystkich i tyle. Tak aż pazerni jesteście na tą kasę ? Przecież w tą grę się gra bez kasy. Powiekszenie koszyka się uciuła tak jak ciułałem na miesciąc około 100c.

      • Reply
        Mike
        Cze 23, 2017 6:13 pm

        Ale chodzi o to że teraz trudzisz się na marne. Stoisz 40m pod stadionem zbijasz 6 poków i jest możliwośc że nie dostaniesz za to nic bo zaraz ciebie zbiją do 0 w ciagu 10 min. Powinno być chociaż 1c za samo wsadzenie. Jak dla mnie to granie samemu teraz kompletnie mija sie z celem.

        • Reply
          Yorickai
          Cze 23, 2017 8:10 pm

          No to właśnie jest fajne. Nie że siedzisz miesiąc w twierdzy i zgarniasz kase tylko walczysz o swoje. I zgadzam się z jednym z przedmówców że zasady się zmieniły dla nas wszystkich więc trzeba to zaakceptować a nie psioczyć.

  • Reply
    AaZią
    Cze 23, 2017 5:36 pm

    Czy jeśli nie będą spadały mi pokemony to nie będę otrzymywał żadnych coinsów? tak?

  • Reply
    pruszkowianka
    Cze 23, 2017 5:58 pm

    Strasznie ulatwili botom i fakom. Nie wierzę że przez 10 h ktos siedzi pod arena i karmi poki. Bo mambobok siebie takową arene. No a tnie sie straszliwie

  • Reply
    Nowystary
    Cze 23, 2017 6:11 pm

    Od początku rację mieli fejkowcy i oni teraz pojadą na prawdziwe wakacje. A Ci co wydali po parę i więcej tysiaków na coinsy są teraz wk…ni. Dla spłukanych przez Ninyic zostały tylko fake wakacje.

  • Reply
    lew
    Cze 23, 2017 6:23 pm

    Jak dla mnie za dużo płaczecie. Niech wszyscy płaczący solo playerzy przypomną sobie po co ta gra powstała… Po to by ludzie wyszli z domów i razem zaznaczam RAZEM grali w pokemony(zbierali sie w jednym miejscu i poznawali sie nawzajem poprzez granie w poksy). A jeśli chodzi o fakeowcow to słabo niantic sie przed nimi broni ;/

  • Reply
    Levy
    Cze 23, 2017 6:33 pm

    U mnie sytuacja w nowej rzeczywistości ma się tak, że gymy juz zostały podzielone na teamy i jest stabilnie. Od 12 zero zmian. Nikt nie walczy tylko dokramiają. A gymow w miesci mamy okolo 30. Ciekawe kiedy się to znudzi. Mi już się nie chce wychodzić z domu. Pozdrowienia dla ninantic.

  • Reply
    jak.w
    Cze 23, 2017 7:04 pm

    Dzięki Niantic. Jest super
    Wybrałem się potestować nowe gymy.
    Zbiłem 3 gymy, jeden z 2 pokemonami, jeden z 3 pokemonami i jeden z 4 pokemonami. Aby je zbić łącznie stoczyłem 45 walk.
    Zarobiłem 1 coinsa. 2 pokemony wytrzymały po 40 minut, a jeden ledwo ponad godzinę.
    Prawie godzina straconego czasu.
    Chyba jedyną szansą na coinsy jak nie jesteś z dominującej w miejscowości ekipy jest zbijanie gymów około północy i liczenie na to, że do rana się utrzymają. Ale to nie dla mnie. Zbicie jednego pełnego gymu z 6 pokemonami to jakies pół godziny, a nie wiadomo czy dostaniesz za to chociaż jednego coinsa.
    Jest chociaż plus tej sytuacji, bo miejsca na pokeballe mi nie zabraknie, bo potiony i revivy od razu będę wywalał. Zostawię tylko po 50 na ewentualną walkę z bossem.

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 23, 2017 7:15 pm

    Najlepszym wyjściem teraz na znak protestu jest po prostu nie grać i tak mam 39lvl. Póki co ja nie gram, zagram jak zrobią jakiś event. Monety i tak kupowałem a gymy to była premia.

    • Reply
      Nowystary
      Cze 23, 2017 8:07 pm

      Najlepszy znak protestu to grać (obciążać serwery) i nie kupować coinsów. Tylko twoja kasa dla nich się liczy.

  • Reply
    at3at3
    Cze 23, 2017 7:23 pm

    Dwa podejścia do mojego lokalnego gyma i 6 monet zamiast mojego zwyczajowego: raz dziennie 10…
    Generalnie zabawa dla tych co mają za dużo czasu. Zobaczymy czy coś się zmieni.
    Ale odblokowali raidy dla niższych poziomów (u mnie 33), tylko zero zapowiedzi.

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 23, 2017 7:53 pm

      Dwa razy grałem i myślałem, że te poki będą miały iv 100, a tu kolejne g..no.

  • Reply
    Ziutek Broda
    Cze 23, 2017 7:43 pm

    Nie chodzi o coiny, jak ktoś pracuje, to sobie kupi. Ja jakoś nie mam frajdy z tych nowych walk, po prostu po aktualizacji walki straciły to coś.

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 23, 2017 7:54 pm

      I to jest sedno, gra straciła te przysłowiowe „coś”.

  • Reply
    Ziutek Broda
    Cze 23, 2017 7:57 pm

    Jutro podjadę Do CH Arkadia, ktoś dziś pisał, że dwa razy wykluł się boss, może raidy będą napędzały teraz graczy.

  • Reply
    LacM
    Cze 23, 2017 8:15 pm

    Po 2h wypadłem z gymu i dostałem, uwaga 17 monet. WTF?

    • Reply
      DawidPolakL
      Cze 23, 2017 8:24 pm

      Ja dzisiaj 2 godz spędziłem pod gymami. Efekt 27 coinsów. Bez sensu

      • Reply
        LacM
        Cze 23, 2017 8:30 pm

        Tu już nie chodzi o ten powalony system, tylko za co ten bonus 15 monet? Bo przecież powinienem dostać 2.

        • Reply
          Robal
          Cze 23, 2017 8:53 pm

          Może Twoja odznaka z gymu pomnożyła jakoś zyski?

          • LacM
            Cze 23, 2017 9:06 pm

            Gym dwa razy kręcony, więc raczej to nie to.

      • Reply
        RavAzr
        Cze 23, 2017 9:23 pm

        Ponoć obecnie, żeby dostaje się 1 monetę za każde 10 minut w gymie.
        Przy czym zmniejszono maksymalną dzienną liczbę monet do 50 (https://pokemongo.gamepress.gg/).

        Dla mnie to by się zgadzało: wrócił do mnie niedawno Snorlax wrzucony wczoraj do gumu (był w gymie ok 21 godz.) i dostałem za niego 50 monet.

        • Reply
          LacM
          Cze 23, 2017 9:30 pm

          No, teraz to ma sens 🙂 Mój średni czas utrzymania w gymie jest poniżej godziny, tak coś przynajmniej uciułam.

        • Reply
          jakakolwiek
          Cze 23, 2017 10:53 pm

          Potwierdzam zwiększoną liczbę coinsów, właśnie wrócił mi pokemon z 41 monetkami siedzący ponad 12 h, mam nadzieję, że któryś z dwóch pozostałych dotrwa do po północy ;-). Ale chyba trochę przesadzili, teraz to dopiero będzie rotacja ;-).

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 23, 2017 8:19 pm

    Problem polega na tym że grało się po to aby jakoś wyróżnić się wśród innych graczy. Jak wstawiałem na gyma Tyranitara 3438 CP to od razu się rzucał w oczy i mój 35 level. Teraz wpgóle się zastanawiam czy jest sens powerapować grubasy skoro praktycznie niczym się nie wyróżniają na gymach. Po co Tyranitar , Snorlax, Dragonite jeśli praktycznie tyle samo razy trzeba je bić na gymach co pidgeya. Jakaś pomyłka normalnie.

  • Reply
    evoLucjan
    Cze 23, 2017 8:23 pm

    Ja to szczerze mowiac nie narzekam. Dzisiaj obstawilem 9 gym-ow, juz wpadlo 91 golda, a jeszcze 4 poki niepokonane. Co do malinek i tego czy pokemon nie karmiony wraca to przy jednym juz mam serducho czarne a dalej siedzi. Dla mnie bomba. Czy ktos juz widzial raidy poza Wawą?

  • Reply
    Alleluja
    Cze 23, 2017 8:31 pm

    Tylko ja mam tak ze po nowym uparcie zamyka niesamowcie cała gra? Atakowanie gymow jest jakąś kompletna porażka. Ataku nie wchodź tak jak powinny, po 100sec nagle okazuje sie ze zabity przezemnie poks jednak pokonał mojego wtf?

  • Reply
    Nowystary
    Cze 23, 2017 8:32 pm

    Monety w gymach, czego nie ukrywa niantic są tylko po to aby „przyzwyczaić” (czyt. uzależnić) graczy do kupowania dopalaczy w sklepie. Cel został zrealizoany. Żaden szanujący się dealer nie rozdaje towaru ćpunom.

  • Reply
    evoLucjan
    Cze 23, 2017 8:40 pm

    A i jeszcze jak dobrze mi sie wydaje to za gym utrzymany powyzej 10 godzin jest 50 coinow. Ja za joltka ze stazem ponad 11h dostalem 59 coinow. Zobaczymy co bedzie przy 20h. Narazie jeszcze 4 poki po 15h zlapaly.

  • Reply
    Fiat panda
    Cze 23, 2017 8:52 pm

    Wytłumaczcie mi jedno, golem siedział w gymie 2 godz 56minut (juz nie mógł ktoś tych 4 poczekac;). Dlaczego dostałem 17 monet?

    • Reply
      LacM
      Cze 23, 2017 9:04 pm

      Dokładnie to samo miałem. Bonus 15 monet cholera wie za co. Nie żebym narzekał 🙂

      • Reply
        Nowystary
        Cze 23, 2017 9:19 pm

        Dostałem 50 za 12h Dragonite’a

    • Reply
      RavAzr
      Cze 23, 2017 9:28 pm

      Zmiany Niantic: 1 moneta za 10 min poka w gymie, maksymalna dzienna liczba monet 50 szt.

  • Reply
    kotecek98
    Cze 23, 2017 9:01 pm

    Mam 32 lvl i chyba rajdy są już dostępne na niższych poziomach, w nearby w zakładce rajdy pokazuje że nie ma żadnego w pobliżu, a nie że niedostępne na moim levelu, na dodatek w sklepie można kupić już Premium Raid Pass 🙂

  • Reply
    MichuBor
    Cze 23, 2017 9:28 pm

    A pytanie z innej beczki calkiem.
    Czy ktos moze przetestowal jakie bonusy wypadaja jesli pierwszym pokespotem przekreconym danego dnia bedzie gim?
    Ciekawe czy cos lepszego wypada?

    • Reply
      RavAzr
      Cze 23, 2017 9:30 pm

      Ja dostałem dziś w taki sposób Raid Pass. Nie wiem czy jest też do uzyskania z pokestopów.

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 23, 2017 9:35 pm

        To i tak dostajesz za pierwsse zakręcenie gymem więc generalnie nic nie dostałeś

      • Reply
        xDeOx
        Cze 23, 2017 9:38 pm

        raid pass ma być zawsze za przekręcenie pierwszego gyma dziennie.

        • Reply
          Lubrzan
          Cze 24, 2017 1:07 am

          Drobne sprostowanie – Raid Pass dostaniesz z pierwszego przekręconego Pokestopa, jeśli go nie masz. Jeśli masz – nie wpadnie. Jeśli dostałeś już jeden w ciągu dnia – drugi nie wpadnie. Tak to ma działać.

      • Reply
        RavAzr
        Cze 23, 2017 9:43 pm

        Dzięki za info.

  • Reply
    Kijemwoko
    Cze 23, 2017 9:35 pm

    Ale zepsuli gymy, codziennie brałem chociaż po 10 pocekoinsów. Teraz nic nie wezmę. Wszystkie gymy obstawione przez cziterów, cały czas nakarmione. Nie ma szans 🙁 walczyć 7razy 6vs 6 pokemonów nie wyróba z potionami i reviwami. Jednym słowem lipa…

    • Reply
      treneiro
      Cze 23, 2017 10:14 pm

      to chyba zależy od poków.. ja tam praktyko mało dodguje bo nie umiem albo szkoda mi czasu bo wolę sobie walnąć z charga zamiast skakać na lewo i prawo a na zbicie gymu w nowej formule zużyłem może z 7 revivów i 20 potków (większość to 20 i 50), a kiedyś jak była stara formuła to zbiłem 52k gyma sam i zużyłem z 15 revivów i 30-40 potków (też tych małych), a w plecaku mam tego setki więc nie wiem jak komuś mogą kończyć się revivy i potki, może oświecicie? ps. poków też nie mam jakichś super mocnych >3k mam tylko , między 2.5 a 3k raptem kilkanaście

      • Reply
        Kandara
        Cze 24, 2017 1:18 am

        Ja jeszcze nie naprawiłam wszystkich poków po ostatniej dużej walce w starym systemie. Więc się da. Mnie ich bez przerwy brakuje.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 23, 2017 9:36 pm

    dało mi 56 monet nie wiem czy gruby sam wyszedł z gymu czy ktoś go zwalił ale jeszcze chyba 3 z 15 zostały w gymach i co mam łazić okrężnymi drogami ciągle żeby karmić go – głupota

    potrzebna będzie tona revive’u żeby zdobyć monety a żeby mieć zapas to trzeba mieć duży plecak a żeby go mieć trzeba mieć monety i koło się zamyka

    albo wsadzać tylko byle jakie wróble a potem usuwać

  • Reply
    Dd987
    Cze 23, 2017 9:47 pm

    Bratanie się z gimbusami pod gymem to nie jest to, czego oczekuję od tej zabawy. Samodzielnie nie mam też zamiaru tłuc max gymów bo poza stratą czasu i potionów niczego więcej mogę nie zyskać. Inwestowanie w mocne poki nie mu już sensu poza raidami. Generalnie aktualizacja ma chyba zachecić dzieciaki co przestały grać do powrotu a stare wygi stanowią niecały promil uczestników zabawy więc nie ma sensu inwestować pod nich żadnych zmian.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 23, 2017 10:12 pm

    W sumie zebrałem 48 coinsów dzisiaj. O 8 niż zwykle. Spędziłem pod nimi jskieś 2 godz tzn 4 razy więcej czasu niż zwykle. Stoczyłem 61 walk. Dużo czasu aby cokolwiek zebrać. Nabardziej denerwuje mnie że już tak się nie wyróżniam na gymach. Ginę w tle mało widoczne CP i level.

  • Reply
    Peru
    Cze 23, 2017 10:14 pm

    Coś się zmieniło,mam 33 lvl i kilka minut temu dostałem passa do raidu. Zaznaczam ze nie był to moje pierwsze zakrecenie gymem dziś

    • Reply
      DawidPolakL
      Cze 23, 2017 10:18 pm

      Pisali o tym wyżej że teraz od 31 levelu są rajdy

      • Reply
        Cipka
        Cze 24, 2017 10:41 am

        jeszcze lepiej, na 29 juz tez mozna

  • Reply
    Ręce opadają
    Cze 24, 2017 2:42 am

    Punkt 10 pod 9 – można dodawać i karmić sprawdzone w 2 strony.

  • Reply
    KijekGo
    Cze 24, 2017 9:06 am

    U mnie są już dwa rajdy jeden za godzinę drugi za 2 godziny, a mieszkam w małym mieście.
    Pytanie, bo gdzieś czytałem że jest ograniczenie do ilości rajdów na dzień. Ile to ograniczenie wynosi ?

    • Reply
      Rado
      Cze 24, 2017 11:59 pm

      Tyle, ile masz wejściówek… jedną dziennie dostajesz za darmo z kręcenia gymem, resztę możesz kupić.

  • Reply
    Teoria
    Cze 24, 2017 10:34 am

    Można się wbić na gym swojego teamu jeśli jest na nim już 6 sztuk? Ale np stoją niskie cp?

    • Reply
      ArT
      Cze 24, 2017 11:36 am

      NIE poczytaj trochę tak to boli ?

  • Reply
    Ge
    Cze 24, 2017 10:41 am

    Świetnie, po prostu świetnie, że przez to, że nie mogłam grać przez 5 miesięcy i mam 24 lvl moi znajomi walczą z bossami i je łapią, a ja muszę stać z boku i patrzeć ;-;

    • Reply
      ArT
      Cze 24, 2017 11:37 am

      A kogo to wina że nie mogłaś grać :)))))) ludzie śmieszni jesteście. A co chciałbyć aby może ludzie z 5L dostawali super pokemony ?

  • Reply
    xxx
    Cze 24, 2017 10:57 am

    Gra dla lolków. Raidy…blach

  • Reply
    Kasia
    Cze 24, 2017 11:21 am

    Raidy ponownie obnizone. 25lvl juz moze brac udzial

    • Reply
      ArT
      Cze 24, 2017 11:46 am

      pewnie zaraz obniżą do 10L bo nikogo nie ma przy bossach.

  • Reply
    ArT
    Cze 24, 2017 11:45 am

    Lipa te raidy, wszedłem powalczyłem 120s i koniec aby walczyć ponownie trzeba włożzyć cartrige. Myślałem że limit dzienny a nie na jedną walkę 120s. Po drugie w małych miastach przy raidzie były 2 osoby. Będą musieli to poprawić bo to zbędne zabawki się porobiły.

  • Reply
    Złota kaczka
    Cze 24, 2017 1:03 pm

    Rhyhorn wrzuciłam do gyma w czwartek wieczorem- umierający, ale dalej w nim siedzi (nie bywam w tamtej okolicy Wiec nawet nie mam jak go nakarmić). Vaporeon- od wczoraj-dokarmiamy ma się świetnie. Najlepsze jest to, ze póki powrzucalam w Warszawie, bo w moim mieście nie ma sensu bić się z niebieskimi. Ogólnie zmiana na minus, ciekawi mnie tylko, ile coinsow wpadnie

  • Reply
    Ksiezniczka
    Cze 24, 2017 3:13 pm

    Większość z Was ma rację ale nie zawsze. Niantic stara się ale nie zawsze trafia w nasze gusta.
    Raid we Wroclawiu sie zaczyna po 16. Skrzyzowanie ulicy Tarnogajskiej z Armii Krajowej.

  • Reply
    ka
    Cze 24, 2017 10:49 pm

    1. poki ponad 3000 szybciej w gynach tracą siły? Nie płakać dzieciak, ale pomyśleć- wsadzić poka 2999 czy 3600. Wybór dla myślącego jest prosty 3600 podbijam gymy a wsadzam 2999. I takie i takie potrzbne
    2. Płaczecie, że trzeba będzie prosić o zbicie gymy? W@ystarczy nei dokarmiać
    3. Płaczecie, że treba bić pól godziny? Poczekajcei dwa dni aż cymbały, które z długo dokarmianją przestaną. Poki bedą 2 x słabsze i wystarczy 10 minut. Jak ktoś będzie miał do wyboru atakować gym z pokami z 50 5 sił i przez Was zdobytego z pokiem 2999 od którego zacznie zbijać???

    Ogólnie – rewelacyjnie dobre zmiany ale gimbaza musi trcohę pograć by zrzoumieć , że teraz szybsza rotacja własności gymów w cenie, Wyszukaj osłabiony z głodu gym, podbij, wsadź poka. NIe marnuj revivów na zbijanie dokarmionych poków. Nie dokarmiaj poka, gdy jest ponad 8 godzin – więcej kasy nie przyniesie.
    Krótko mówiąc – wsadzajacy jest zainteresowany, by posiedział KILKA godzin, nie KILKA tygodni. I jest zainteresowany, by ktoś mu osłabionego poka zbił – bo wtedy dostanie coinsy. I zainteresowany jest zbijaniem poków oslabionych a nie świeżych – bo szybciej.
    Wszsytko sie bardzo dobrze ze sobą zgrywa.
    Tylko fake GPS , któzy nei grają a jedynie sa algorytmem w kompyterze będa bruździć w grze.

  • Reply
    Zalamany
    Cze 24, 2017 10:58 pm

    Moj tyrantiar siedzi 40 h cp 3100. cp spadlo mu do 660 i nie spada dalej. Siedzi tam i bedzie siedzial bo gym obstawiony na maxa. Wyskakuje komunikat zeby aie zainteresowac i dokarmic. Tylko kurwa ja chce zeby wrocil. Chyba tylko odbicie gyma go usmierci.

  • Reply
    savik
    Cze 25, 2017 3:54 pm

    grupa dla raidujacych warszawiakow

    https://facebook.com/groups/1972008029688913/

  • Reply
    Wojtek
    Cze 26, 2017 1:33 pm

    pytanie czy ktoś dostał już jakiś cukierek za karmienie???

  • Reply
    inia
    Cze 28, 2017 11:41 am

    moj dragonite wrocil wczoraj po 4 dniach z gymu i przyniósł tylko 50 golda… nie powinno byc 200? po 50 za kazdy dzień?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
niantic-logos-blackandwhite-820x420
Nowe zabezpieczenia w akcji!

Niantic kontynuuje walkę z nieuczciwymi graczami - nowe zabezpieczenia zaczęły zbierać swoje żniwo. Producent Pokemon GO toczy dość długą i...

Zamknij