News 44

Dalsze testy trackera

niantic-logos-blackandwhite-820x420

Jedną z najbardziej wyczekiwanych w grze funkcjonalności jest działający tracker, który pozwoliłby szybciej namierzać pokemony. Według najnowszej informacji ze strony Niantic właśnie ruszyła kolejna faza jego testów.

Informacja jest o tyle zaskakująca, że dostępny jak dotąd tylko w San Francisco system namierzania jest w wersji beta już od początku sierpnia. Wszyscy gracze liczyli na to, iż jego światowa premiera jest tuż za rogiem i… bardzo się mylili. Oto notka z oficjalnego facebooka Pokemon GO (LINK):

Trenerzy,

Jak zapewne macie świadomość, jesteśmy w trakcie testów pewnego rodzaju systemu namierzania pokemonów w San Francisco w stanie Kalifornia. Od dnia dzisiejszego rozszerzamy możliwość korzystania z niego dla stanu Arizona, obszaru Seattle i reszty Zatoki San Francisco, by przetestować obecną wersję tej funkcjonalności. Będziemy nadal dokonywać przeglądu opinii graczy, dokonywać potrzebnych zmian i udostępniać ten system dla większej liczby regionów.

Zespół Pokemon GO

Nie wiadomo, co oznacza dokładnie ostatnie zdanie i czy kolejnym krokiem będzie udostępnienie trackera światowo czy też znów wyłącznie dla kilku obszarów USA. Tak długa faza testów może wydawać się dziwna, ponieważ nie jest to wyjątkowo skomplikowane narzędzie (jego opis możecie przeczytać TU).

W nocy miało też miejsce kilka innych istotnych zmian, które nie wymagały aktualizacji aplikacji, a Niantic swoim zwyczajem nie informuje o tego typu „przetasowaniach”. Producent Pokemon GO na tyle skutecznie zmienił tzw. API, że niezwykle popularna strona fastpokemap.se zakończyła swoje działanie. Według jej autora nowe rozwiązania zastosowane przez firmę Johna Hanke zniweczyły całą trzymiesięczną pracę ekipy nad tym projektem. Jednocześnie zmianom uległy spawnpointy, czyli punkty, w których pojawiają się pokemony – niektóre z nich zniknęły, inne zostały dodane, tak więc możecie już nie odnaleźć w okolicy spawnów, gdzie zawsze znajdowaliście coś do złapania. Pojawiła się także teoria, iż minimalny czas do zniknięcia pokemona z mapy wynosi teraz pół godziny, ale są to jak na razie jedynie domysły.

 

44 Comments

  • Reply
    polonez
    Lis 05, 2016 3:30 pm

    no dziś błądziłem za pikachu ale jakoś znalazłem może w końcu coś będzie lepiej

  • Reply
    Alexandraaaaaaaaaaaaaaa
    Lis 05, 2016 4:48 pm

    Ja jestem na Fake GPS w Seattle i mam ten tracker xD Bardzo fajna sprawa,można sprawdić,gdzie dokładnie jest dany pok

  • Reply
    Durdur
    Lis 05, 2016 5:00 pm

    Żegnaj FastPokeMaps, akurat gdy zbliża się zima…

  • Reply
    LoganTheBadWolf
    Lis 05, 2016 5:22 pm

    Tyle zmieniali spawpointy, a ja dalej, jak mieszkałem na spawnpoincie, tak dalej mieszkam na spawnpoincie.

    • Reply
      Srefcio2016
      Lis 06, 2016 2:08 am

      ja do tej pory też mieszkałem na spawnpoincie, ale już zabrali (głównie gołębie, glizdy i szczury, ale głownie dzięki nim mam 29 lvl :)). Za to w okolicy zaczęły pojawiać się ciekawsze poksy. Tylko w taką pogodę nie chce się wychodzić:)

  • Reply
    Robert de Clair
    Lis 05, 2016 6:08 pm

    Niech nie kombinują już z tym trackerem tylko zostawia w spokoju FPM w tym samym zakresie, czyli z takim spectrum skanowania 😉
    Co do spawnów to też mieszkam na spwanie od początku gry, fakt że głównie gołębie i szczury, ale exp leciał za evolvy 🙂 Co jakiś czas zdarzało się coś ciekawego, ale szczyt hojności to była Abra :> Po zmianach (hallowenowy event) mam dużo większą różnorodność poksów.

  • Reply
    ValveZ
    Lis 05, 2016 6:45 pm

    Witam wszystkich. Mam pewien problem, mianowicie od kilku dni nie działa mi Incanse. Mgiełka odpalona kręci się aż miło ale niestety nie przyciąga kompletnie żadnego pokemona. Nawet głupiego pidgeya. 4 Incanse już poszły się pierniczyc. Żadnego doropa nie było. Reinstalowalem grę, usuwalem dane pamięci podręcznej, restartowalem telefon, nic nie działa… Nie wiem już co robić by działało jak należy… Może mi ktoś poradzić co może być tego przyczyną? ( dodam że lure module działa sprawnie)

    • Reply
      Grl
      Lis 09, 2016 8:11 pm

      Miałem ten problem od początku gry, rozwiązałem go tydzień temu po przeszukania internetu. Po prostu ustaw datę i godzinę w tel według systemu. Nie ustawiaj ręcznie.

  • Reply
    dzik
    Lis 05, 2016 6:56 pm

    Ciekawe to będzie w mieście gdzie jest jeden pokestop 😉 pewnie 100% pokemonów będzie pokazywało że jest obok tego pokestopu 😉

    • Reply
      Srefcio2016
      Lis 06, 2016 2:18 am

      Co to za miasto? Bo ja mieszkam na wsi i mam 9 pokestopów i 4 gymy.

  • Reply
    polonez
    Lis 05, 2016 7:03 pm

    dziś sobie chciałem podbić gym i stoję ze 20 minut i walczę w okolicy pusto żywej duszy a gdy chcę włożyć pokemona nagle jakiś lvl 20 nick ruszcyklista jeśli się nie mylę wsadza poka i g… już nie dołączę
    zmarnowany czas revive potiony bo jakieś bezmózgie ścierwo psuje innym wabawę

    za to się powinni wziąć skąd te haki mają powinni usunąć ze sklepu możliwość pobierania albo zrobić coś takiego że jeśli ani razu nie walczył nie może dołączyć

    • Reply
      jakoushirou
      Lis 05, 2016 7:50 pm

      Napisz w ilu gymach masz pokemony?
      Może ktoś chciał 10 coinsów zdobyć, przechodził obok i nawet nie zauważyłeś ;p

    • Reply
      Kusio
      Lis 05, 2016 8:21 pm

      Jaki Ty zazdrosny. To tylko gra. Mnie czesto wyrzuca gra na drugą ulicę jak siedze w domu

    • Reply
      AndrzejWajcha
      Lis 05, 2016 8:35 pm

      U mnie na osiedlu są 4 gymy. Kiedy uda mi się z trudem odbić jeden na którym siedzą boty po 2000 -2300 cp po godzinie walki, nie mija kilka minut i już z powrotem ci sami są na gymie. Mimo że w okolicy nie ma żywej duszy bo gym jest na pomniku i widać z niego całą okolicę. Ktoś z kompa zbiera sobie na legalu coinsy , zajmuje gymy w ciągu kilku minut. A ja grając uczciwie nie mogę zająć gyma chociaż na godzinę żeby inni z mojego teamu się dołączyli. Nad tym niantic powinien popracować.

    • Reply
      kropianka
      Lis 05, 2016 10:38 pm

      Nie wiem jak Wy ale ja uważam, że wbicie się komuś na arenę to szczyt buractwa. Nie walczę to się nie wtrącam, jak ktoś inny odbija to czekam aż się wrzuci, jak to swój to czekam aż skończy i się dorzucam jak mogę, jak obcy to zaczynam odbijać.

      Tłumaczenie z wariującym GPS też nie trzyma się kupy w przypadku podbijania/odbijania gym, bo walka jednak chwilę trwa i skoki w lokacji powodują przerwanie walki, a nawet wystąpienie słynnego error.

      Wydaje mi się, że od jakiegoś czasu po walce mamy chwilę na wrzucenie się, bo jak gram z mężem i to on zbija ostatniego poka to chociaż skończył i ma białą arenę to ja widzę jakby walka trwała. Ale to Maks że 3 sekundy.

      • Reply
        Kusio
        Lis 05, 2016 11:56 pm

        a co powiesz jak ktos odbija Twoj gym? Wtedy juz nie jest niefajnie dodac sie po pokonaniu gyma?? 😀

        • Reply
          kropianka
          Lis 06, 2016 2:36 am

          Jak odbija to nie wstawiam, ale kiedy ktoś odbija, a ja podbijam to wstawiam. Proste.

        • Reply
          Srefcio2016
          Lis 06, 2016 3:29 am

          Jakieś 30min nabijałem level gymu swojego teamu co by na niego wejść,a tu patrzę,koleś na rowerku podjechał i zaczął odbijać, no to zaczekałem aż podbije i się wbiłem przed nim. To nie fair z mojej strony?

      • Reply
        at3at3
        Lis 06, 2016 8:10 pm

        A jak ktoś jest „za stary” na gry i zabawy? Serio, nie mam czasu ani ochoty na walki (praca, dom, mąż), ani nawet nie wiem jak to się robi. Skoro coinsy są dostępne także dla takich „szarych ludzi”, to może lepiej, zamiast hejtować za buractwo, powiedzcie jakie poki wstawiać, żeby innym nie (albo: jak najmniej) przeszkadzać. Staram się wybierać takie z niezłymi atakami, ale z jakim CP? Najwyższym, czy jakieś ciekawe średniaki? Czym się kierować?
        W zasadzie wrzucam poki tylko do dwóch gymów – najbliżej domu i do jednego w Dojczlandzie. Nie odmawiajcie ludziom coinsów, ciułam monetki na inkubatorki, bo lubię sobie pochodzić. „Wyłaziłam” 124 poki i robi się coraz trudniej, więc zostają jajka…

        • Reply
          kropianka
          Lis 06, 2016 10:21 pm

          To albo jesteś „za stara” i nie grasz, albo jednak nie jesteś za stara. Jak ktoś odbije gym to można wstawić trzy poki bez podbijania, po wstawieniu pierwszego robi się miejsce dla drugiego, po wstawieniu drugiego można wstawić trzeciego. Wiele osób gra solo lub w duecie, więc nawet jak odbiją to możesz się dorzucić i też zgarnąć coins bez walki. Ale jeśli widzisz, że ktoś odbija i specjalnie czekasz żeby wrzucić się przed tą osobą, to przepraszam, ale dla mnie jesteś zwykłym pasożytem.

          • at3at3
            Lis 06, 2016 11:44 pm

            No to wyjaśniam: nie robię tak, że się celowo wbijam zanim ktoś się wprowadził, ale jak widzę, że można się dorzucić, bo jest miejsce, to dorzucam. Pytam co najlepiej dorzucać i kiedy, żeby nie szkodzić tym co walczą, bo ja nie walczę tylko chodzę i zbieram sobie swój pokedex, nie obchodzą mnie zbytnio parametry poków. Jestem stricte kolekcjonerką gatunków.

          • jakakolwiek
            Lis 07, 2016 6:15 pm

            @at3at3

            Nie ma to chyba teraz specjalnego znaczenia z punktu widzenia graczy z tej samej drużyny (miało przed aktualizacją, która wprowadziła możliwość podnoszenia prestiżu gymu 6 pokemonami i skalowanie CP pokemonów w „swoim” gymie). Silny pokemon to możliwość, że się gym rozbuduje i utrzyma (a Ty jutro będziesz może miała +10 coinsów ;-)), słaby (taki do odesłania do profesora) pewnie szybko spadnie (nawet jak gym nie zostanie całkiem przejęty, to ktoś tego ostatniego słabiaka pewnie zdejmie), ale Ty z kolei nie będziesz traciła revive’ów i potionów na jego leczenie (choć jeśli nie walczysz, to i tak pewnie masz ich w nadmiarze).

    • Reply
      VIPas
      Lis 06, 2016 12:33 pm

      To po prostu Fake GPS dostepny dla Androida i iPada

      Sam po zrobieniu normalnie 28 lev. i 635 km stwierdzilem ze nie ma zadnego sensu grania dalej chodzac jak debil od pokestopu do pokestopu i od gyma do gyma

      Zalozylem sobie 3 dni temu nowe konto (zmienilem tez kolor druzyny z niebieskiego na czerwony) i przesiadlem sie na iPada z fake GPS. Po 3 dniach zroblem spokojnie 18 lev. i 6 pokemonow zdatnych do walki (CP 500 – 700 kazdy a wiec na raty mozna „zrobic” kazdego gyma)

      Na probe „polozylem” gyma zoltych 7 lev. solo (kosmicznie dlugo to trwa ale zabawa byla przednia)

      Pokemon GO na prawie 10 calowym ekranie wyglada SUPER polecam – mozna tez grac normalnie bez fake GPS nawet na rootowanym iPadzie

      Oczywiscie nie odmowilem sobie przyjemnosci przejscia sie po miescie i w kilka godzin odwiedzilem polowe miasta (druga w tym tygodniu moze)

      I ciekawe spostrzezenia z tej wycieczki: niektorzy gracze przekroczyli juz prog zabawy i jest to juz powazna choroba (bez zartow) – kilka osob ma wrzucone pokemony do Gymow 10 lev. w CALYM miescie i CODZINNIE wkladaja nowe co kilka godzin do poznych godzin nocnych tam gdzie koncza wieczorem zabawe !!!

      Wczoraj o 1.43 w nocy gracz czerwonych (30 lev.) ze znajomymi podbijal 3 gymy. Oczywiscie dla zabawy i ja sie „dorzucilem” jak podbijali level gyma – musial sie TROCHE zdziwic 🙂

      Oczywiscie jak ktos wrzucil dopiero co pokemona do gyma to mu zbijalem od razu (zorientowal sie po trzecim razie i poszedl zdziwiony)

      Wiem ze jest to czyste dziadowstwo taka „zabawa” ALE kto mi zabroni?

      Panowie i panie „zrobienie” 40 poziomu bez kasy jest nierealne – 20 mln. EXP do utluczenia

      Nawet jak ktos robi 50 tys. EXP dziennie to 400 dni OSTREGO grania (a kto normalnie grajac robi codziennie 50 tys. ?)

      Z kasa najszybciej zrobil 40-ty poziom Japonczyk w 60 dni !!!

      I to tyle …

      A i prosty test czy jestes uzalezniony: nie graj przez TYDZIEN (albo chociaz kilka dni) – jezeli mozesz nie grac i ciagle nie myslisz o grze to jest OK jak nie to lekarz (bez zartow)

      PS. wyrazy oburzenia za granie z domu mozecie pisac ponizej – chetnie poczytam …

  • Reply
    Pi0trek
    Lis 05, 2016 7:47 pm

    polonez

    Albo uroki wariowania GPS w pomieszczeniach. Sam bedąc w domu mogłem walczyć w gymie oddalonym o około 30-40 metrów i później się do niego dołączyć. Oczywiście nie zawsze to tak działało i losowo rzucało po mapie, ale takie coś było możliwe. Bez żadnych haksów

    • Reply
      polonez
      Lis 05, 2016 9:38 pm

      jeszcze mi się wzrok nie zepsuł zobaczymy jak tobie jakiś śmieć na hakach się wbije jak będziesz podbijał coś żeby te 10 coinsów zdobyć jak wszędzieć gymy 10lvl

      • Reply
        jakoushirou
        Lis 06, 2016 12:32 pm

        Ja się zadawalam 20 coinsami dziennie z 2 gymów na 10 levelu, plus czasem jak w pracu jestem to przejmę gym który mam przy biurowcu.
        Nie chce mi się latać po mieście za pokami i gymami, bo na dłuższą metę nie warto.

    • Reply
      polonez
      Lis 05, 2016 9:41 pm

      nagle wszystkim gps-y wariują i przerzuca ich nagle na inną ulicę a niektórych nawet do ameryki ciekawe

      nawet jeśli to chyba widział że ktoś pobija i iskry lecą i nie wbiłby się na chama ale oczywiście wy wiecie swoje

      inaczej będziecie śpiewać jak was coś takiego spotka

      • Reply
        jakoushirou
        Lis 06, 2016 12:38 pm

        Nie no, zgadzam się, iz zajęcie areny, którą się podbijało jakiś czas jest nieprzyjemne, chodzi o to, iż czasem ktoś nawet nie wie, że wchodzi przed kogoś.

  • Reply
    Catherd
    Lis 05, 2016 8:30 pm

    A ma ktos cos takiego ze przy przejmowania gymow od zoltych wyskakuje error i nawet nie da sie walczyc. Raz mialem nawet tak ze wywalilo mi gre jak chcialem ich gyma przejac i nieoglem sie zalogowac przez dobte 10 min. Gram uczciwie, nigdy nie oszukiwalem. Ale to cos mnie wnerwia strasznie.i

  • Reply
    EDiox
    Lis 05, 2016 9:32 pm

    No ciekawe czy dożyje do tego trackera, bo w tym tempie to do „cebulandii” dojdzie w 2345 roku ;/

  • Reply
    ptasznikova
    Lis 06, 2016 10:33 am

    zgadzam sie kradziez areny to najwieksze buractwo.

  • Reply
    volvo
    Lis 06, 2016 10:51 am

    no i co wbił łyknoł co miał łyknąć z 2 walki i go powinieneś wykopać
    ja ostatnio przeszedłem się trochę zdobyłem 4 Gymy na piatym był nosorożec rozwaliłem zanim wbiłem to ten sam nosorożec rozwalił mi gym nr 4 ,wróciłem załatwiłem szybko wbiłem a on 500m dalej już siedział w nr 5 – boty to buractwo

  • Reply
    Gracz
    Lis 06, 2016 10:52 am

    Co do wbijania sie na arene to nie mam wyrzutów sumienia. Czesto kiedy ja podbijalem gyma to ktos szybszy wbil sie na moje miejsce (a nabijalem z 9na 10) i miejsca mi nie starczało. Czesto widzialem tez cwaniactwo graczy, podbili 90% lvl na zachete i czekali. Iedy podchodzilem po gym stali i nic nie robili, zaczalem bic gyma i dalej stali a kiedy przerwalem walke i odszedlem nagle zechcialo sie im dokonczyc i nieudane cwaniactwo nagrodzilem wrzucajac nagle swojego. Dopóki beda gracze z tego samego teamu, ktorzy beda czekac az ktos za nich od…ie robote i wrzucą swojego poka dopóty ja bede z okazji korzystal i w wolne miejsca wrzucal swoje.

  • Reply
    volvo
    Lis 06, 2016 10:54 am

    a co do tematu jest wiecej innych pokemonów niż szczury ,robale i gołębie ma to swoje ++ jaki jeden minus jak bedzie mniej tych samych pokemonów to by zdobyć cukierków na 80 ewolucji by użyć szczęśliwego jajka to trochę potrwa

  • Reply
    Gracz
    Lis 06, 2016 11:01 am

    Volvo, myslisz, ze po co ograniczono robactwo, golebie i jak rowniez zlikwidowano jajka z nimi? Nianticowi nie na reke szybki exp bo m wiecej osob wbije max lub dojdzie do bariery exp, ktora bardzo trudno przekroczyc, tym wiecej osob moze powiedziec dosc i przestac grac. Mniej graczy to gorsze statystyki i mniej potencjalnych kupcow coinsow. Podobnie sprawa ma sie z trakerem. Sprawny traker to szybkie zapelnienie pokedexu i znudzenie sie gra.

  • Reply
    Outlawek
    Lis 06, 2016 11:07 am

    Prace idą powoli, bo okazało się, że system testowany od sierpnia wcale nie przypadł graczom do gustu. I nie ma co się dziwić, bo nie ma tej funkcjonalności, którą miały na początku „łapki”. O ile zakładka NEARBY (dostępna wybrańcom) pokazuje Pokemony znajdujące się przy konkretnym PokeStopie, to zakładka SIGHTINHS (dostępna reszcie świata) praktycznie niczemu nie służy, a przynajmniej nie tak, jak oczekiwaliby tego gracze.

    Szkoda, że Niantic rozszerzając testy nie pisze czegoś więcej na temat, cyt. „obecnej wersji”, czyli czym różni się ona (jeśli się różni), od gów…a, które zaserwowali w sierpniu. A może nie piszą, bo nie różni się niczym i na siłę chcą przekonać większą grupe graczy, że ich system jest dobry? Ze wszystkiego robią wielką tajemnicę, a później dziwią się, że zmiany, które wprowadzają nie są tymi, które chcieliby zobaczyć gracze.

    Szkoda, że Niantic do czasu ukazania się w pełni funkcjonalnego systemu namierzania nie zdecydował się wspomóc śp. FPM, która choć nie była idealna, to dawała graczom to czego potrzebowali.

  • Reply
    derelict426
    Lis 06, 2016 11:45 am

    Przeszedłem dzięki FPM prawie tysiąc km, łapałem co chciałem, jak teraz ŻYĆ? 😀

  • Reply
    Gracz
    Lis 06, 2016 12:14 pm

    PIierdo**ąć to wszystko i wyjechac w Bieszczady

  • Reply
    polonez
    Lis 06, 2016 4:58 pm

    gracz rzufcyklista widzę już na niejednym gymie siedzi więc raczej nie na 10 coins a po trochę więcej się połakomił

    opiszę to jeszcze raz dokładnie:
    gym był lvl 9 więc chciałem sobie podbić by dołączyć stałem pół godziny prawie zużyłem sporo revive i potionu, niestety ów gracz (prawdopodobnie siedząc w fotelu wygonie w domku kilka ulic od gymu) tylko czekał aż lvl gymu wzrośnie na 10 i wrzuci swojego pokemona

    gdyby to jeszcze był lvl gymu jakiś 6-7 to jeszcze mógłbym podbijać ale teraz to nie ma jak bo ze swojego koloru gracza z gymu nie wyrzucę, musiałby to zrobić ktoś z innej drużyny i obniżyć i ja znów podbijać zużywając kolejne ilości revive i potionu a przede wszystkim czasu tylko czy znowu nagle nie wskoczy oszust i sytuacja się nie powtórzy…
    poza tym gdzie szukać chętnego gracza innego koloru

    wracając do sprawy trackera to dziś zauważyłem na radarze pikachu i też nie wiedziałem gdzie szukać ale po paru minutach znalazłem więc trzeba jakoś próbować choć nie zawsze się uda

    • Reply
      Rzufcyklista
      Lis 06, 2016 5:59 pm

      Wmawiaj sobie, ja sobie siedze w krzakach i widze jak zapierdzielasz 😀

    • Reply
      bart
      Lis 06, 2016 6:31 pm

      Walcz po 1 pokemonie który zdobywa 1tyś XP za 1 walkę wtedy nikt miejsca nie zajmie w Gymie. Jak walczysz 6 i chcesz 9 pokemonów pokonać to straszna strata czasu i w między czasie łatwo wskoczyć w gym. Na YT wiele jest filmików pokazujących że najbardziej opłaca się walczyć 1 pokemonem i ucieczka.

  • Reply
    Villemo77
    Lis 08, 2016 11:21 am

    Od tej aktualizacji z zadaniami zmienili jeszcze możliwość łapania Pokestopów z samochodu. Teraz przy prędkości powyżej 30km/h wyskakuje komunikat „Try again later”. Trochę to nie fajne 🙁 Do tej pory przy normalnej jeździe można było pokręcić. Teraz już nie, co przy zbliżającej się porze roku znacznie utrudni łapanie kulek 🙁

  • Reply
    xD
    Lis 09, 2016 11:41 pm

    nie wiem jak wy ale w Szczecinie na pogodnie po tych zmianach jest tak plusy wiencej w pokestopach jest rzeczy plus ze dostaje sie te bonusy i to wszystko z plusow teraz minusy gra muli jeszcze bardziej pokemony pokazuja sie inne jakie widac w sightings do tego nie prawda ze pokazuje sie wiencej rzadkich pokemonow !! zbeiram dowody ze pokazuje sie wiencej rat rob pidz i wiencej tych badziewnych pokemonow i tego badziewa pelno wszendzie ewek tez wiencej a najwiekszy minus to jak sie pojawi jakis rzadki pokemon to zanim sie go znajdzie juz go nie ma bo smialo moge powiedziec ze czasu na besilne chodzenie w tom i spowrotem jest masakryczne jestem pewien ze duzo traci tak czas rzadkie pokemony i przechodzi 100 metrow by znalesc gdzies pokemona bez wiedzy w ktora strone isc !!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
pokemon go eevee
Migracje i sprawa Eevee

Zgodnie z ostatnim wzorcem, po kolejnych dwóch tygodniach w nestach oraz spawnach nastąpiły migracje. Jak się okazuje, nie jest to...

Zamknij