News 58

Duże zmiany w atakach

dragonite

Jak już pewnie wielu z was zauważyło, wraz z wejściem drugiej generacji zaszły dość poważne zmiany w systemie ataków. Nie chodzi tu tylko o nowe ruchy, ale także o zmiany w istniejących.

Pierwsze co rzuca się w oczy to widoczne zmiany w szybkości ataków – w dużej mierze istniejące ruchy nie pozwalają na tak szybkie zadawanie obrażeń jak wcześniej, np. Water Gun. Z zauważalnych zmian warto także wspomnieć, że nie uraczycie już ataków, posiadających więcej jak 3 paski energii.

Przetasowaniom uległy ruchy, jakich mogą nauczyć się dane pokemony. Dotknęło to także stworzenia z pierwszej generacji. Jeżeli posiadacie Dratini, które czekało na ewolucje od kilku miesięcy i zrobicie to teraz, nie macie już szans na uzyskanie ataków, które zostały wyrzucone z puli dostępnych ruchów dla Dragonite. Poniżej przedstawiam tabelę, co konkretnie zmieniło się w kwestii pokemonów z pierwszej generacji.

Pokemon Usunięty szybki atak Usunięty specjalny atak Nowy szybki atak Nowy specjalny atak
Charmeleon Scratch Fire Fang
Charizard Wing Attack, Ember Flamethrower Fire Spin, Air Slash Overheat
Butterfree Bug Bite Struggle Bug
Beedrill Bug Bite Struggle Bug
Pidgeot Wing Attack Air Cutter Air Slash Brave Bird
Spearow Twister Sky Attack
Fearow Twister Sky Attack
Ekans Gunk Shot Poison Fang
Pikachu Thunder Wild Charge
Raichu Thunder Shock Thunder Volt Switch Wild Charge
Sandshrew Rock Tomb Sand Tomb
Nidoking Fury Cutter Iron Tail
Clefable Pound Charge Beam
Ninetales Ember Flamethrower, Fire Blast Fire Spin Overheat, Solar Beam
Jigglypuff Body Slam Gyro Ball
Zubat Sludge Bomb Swift
Golbat Ominous Wind Shadow Ball
Parasect Bug Bite Struggle Bug
Venomoth Bug Bite Poison Fang Infestation Silver Wind
Persian Night Slash Foul Play
Primeape Karate Chop Cross Chop Counter Close Combat
Arcanine Bite Bulldoze, Flamethrower Snarl Wild Charge, Crunch
Poliwhril Scald Water Pulse
Poliwrath Mud Shot Submission Rock Smash Dynamic Punch
Abra Charge Beam
Alakazam Psychic, Dazzling Gleam Futuresight, Focus Blast
Machop Low Kick Rock Smash
Machoke Cross Chop Dynamic Punch
Machamp Karate Chop Cross Chop, Submission, Stone Edge Counter Heavy Slam, Dynamic Punch, Close Combat
Weepinbell Razor Leaf Bullet Seed
Graveler Rock Slide Rock Blast
Golem Ancient Power Rock Blast
Ponyta Fire Blast Stomp
Rapidash Ember Fire Spin
Magneton Thunder Shock Discharge Charge Beam Zap Cannon
Farfetch’d Cut Air Slash
Doduo Swift Brave Bird
Dodrio Air Cutter Brave Bird
Seel Aqua Jet Aurora Beam
Dewgong Ice Shard Aqua Jet, Icy Wind Iron Tail Aurora Beam, Water Pulse
Muk Lick Infestation
Cloyster Icy Wind, Blizzard Aurora Beam, Avalanche
Gastly Sucker Punch Omnious Wind Astonish Night Shade
Haunter Licks Shadow Ball Astonish Shadow Punch
Gengar Shadow Claw Dark Pulse Hex Focus Blast
Onix Iron Head, Rock Slide Sand Tomb, Heavy Slam
Hypno Psyshock, Shadow Ball Futuresight, Focus Blast
Kingler Mud Shot Bubble
Voltorb Signal Beam Gyro Ball
Electrode Tackle Volt Switch
Exeggcute Bullet Seed
Exeggutor Zen Headbutt, Confusion Bullet Seed, Extrasensory
Hitmonlee Brick Break Close Combat
Hitmonchan Rock Smash Brick Break Counter Close Combat
Koffing Infestation
Weezing Infestation
Tangela Power Whip Infestation Grass Knot
Kangaskhan Brick Break, Stomp Crunch, Outrage
Seadra Blizzard Aurora Beam
Seaking icy Wind, Drill Run Ice Beam, Water Pulse
Starmie Tackle Hidden Power
Scyther Steel Wing Bug Buzz Air Slash Aerial Ace
Jynx Pund Ice Punch Confusion Avalanche
Pinsir Fury Cutter Submission Bug Bite Close Combat
Gyarados Twister, Dragon Pulse Dragon Tail Crunch, Outrage
Lapras Ice Shard Dragon Pulse Water Gun Hydro Pump
Eevee Body Slam
Jolteon Volt Switch
Flareon Heat Wave Fire Spin Overheat
Porygon Tackle, Zen Headbutt Discharge, Psybeam, Signal Beam Hidden Power, Charge Beam Solar Beam, Hyperbeam, Zap Cannon
Omanyte Brine, Rock Tomb Bubble Beam, Rock Blast
Omastar Rock Slide Rock Blast
Kabutops Fury Cutter Rock Smash
Snorlax Body Slam Heavy Slam
Zapdos* Thunder Shock Discharge Charge Beam Zap Cannon
Moltres* Ember Flamethrower Fire Spin Overheat
Dratini Iron Tail
Dragonair Iron Tail
Dragonite Dragon Breath Dragon Pulse, Dragon Claw Dragon Tail Hurricane, Outrage
Mewtwo* Focus Blast
Mew* Dragon Pulse Focus Blast

*Pokemony wciąż niewystępujące w grze

Nie wiemy jeszcze, jacy atakujący i z jakimi atakami są najlepsi w tym momencie dla danego typu (włączając także drugą generację). Obliczenia te wymagają czasu oraz testów, tak więc gdy tylko pojawi się rzetelna oraz pewna informacja na ten temat, to stworzymy dla was notkę o tym.

Jedną z najważniejszych zmian jakie zaszły są te dla Dragonite. Utracił on możliwość uzyskania Dragon Breath oraz Dragon Claw, które razem tworzyły jeden z najlepszych movesetów dla tego pokemona. Sam Dragon Breath z jakimkolwiek innym atakiem specjalnym zadawał więcej obrażeń niż dowolny moveset dostępny obecnie. Najpewniej teraz najlepszym zestawem pod względem obrażeń jest Steel Wing + Outrage. Niestety, Steel Wing ze względu na swój typ nie jest zachwycającym atakiem.

Snorlaxowi zabrano najlepszy atak do obrony – Body Slam. Najlepszy defensywny moveset czyli Zen Headbutt + Body Slam został więc zastąpiony przez Zen Headbutt + Heavy Slam i zadaje o 10% mniej obrażeń niż wcześniej. Nowy specjalny atak jest też łatwiejszy do uniknięcia.

Zmiany w atakach Laprasa nie mają większego znaczenia w obliczu dość znaczącego osłabienia jego statystyk. Ciężko mówić teraz o nim jako dobrym pokemonie do obrony. Ice Shard był zdecydowanie lepszym atakiem do obrony niż zyskany teraz na jego rzecz Water Gun.

Zmiany dla takich pokemonów jak Exeggutor czy Cloyster nie są aż tak znaczące i mogą mieć marginalne, prawie niezauważalne znaczenie.

Wielu z was może ucieszyć, że Gyarados nie będzie mógł więcej uzyskać Twistera. Atak ten uzyskał jednak buffa i wraz z szybkim atakiem Bite stanowi teraz bardzo dobry defensywny moveset. Jeśli macie Gyaradosa z Twister to informacja ta może was ucieszyć. Po zmianach możliwe jest uzyskanie zestawu Dragon Tail + Crunch, który jest zbliżonym efektywnością movesetem obronnym do Bite + Twister.

Po wszelkich przetasowaniach dotyczących ataków, ich siły oraz szybkości zmienił się także ranking najlepszych pokemonów pod względem zadawanych obrażeń (DPS) wyłączając ich typy oraz efektywność przeciwko innym typom (neutralne obrażenia). Ranking (bez pokemonów legendarnych i mitycznego Mew) może was nieco zaskoczyć:

  1. Gengar – Hex + Shadow Ball
  2. Gengar – Hex + Sludge Bomb
  3. Machamp – Counter + Dynamic Punch
  4. Dragonite – Dragon Breath + Dragon Claw (już niedostępny do uzyskania)
  5. Dragonite – Draon Breath + Dragon Pulse (już niedostępny do uzyskania)
  6. Gengar – Hex + Focus Blast
  7. Gengar – Shadow Claw + Shadow Ball (już niedostępny do uzyskania)
  8. Dragonite – Dragon Breath + Hyper Beam (już niedostępny do uzyskania)
  9. Ursaring – Counter + Hyper Beam
  10. Charizard – Air Slash + Overheat

Jeżeli posiadacie pokemona z niedostępnym już do uzyskania atakiem to może mieć on całkiem wysoką wartość kolekcjonerską gdy w grze pojawią się wymiany. W kilku przypadkach stare i usunięte już movesety są po prostu lepsze niż te nowe, tak więc warto je zachować.

 

58 Comments

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Lut 19, 2017 5:20 pm

    pomieszali trzeba sie uczyć ataków na nowo

  • Reply
    JJ
    Lut 19, 2017 7:11 pm

    Ataki 3 blokowe dalej istnieją. Tylko czasem nie banujcie mnie jak na fb za zwrócenie uwagi gdy byliście w błędzie

    • Reply
      Ivrin
      Lut 19, 2017 10:38 pm

      „posiadających więcej jak 3 paski energii”

      Więcej jak 3 znaczy 4+, a nie, że brakuje także tych z 3 paskami. Pomyślimy o banach za brak umiejętności czytania ze zrozumieniem, na razie tylko upomnienie 😀

  • Reply
    Xxx
    Lut 19, 2017 7:13 pm

    Po ciul ladowac w pokemony stardust skoro ciule ciagle mieszaja.

  • Reply
    Marek
    Lut 19, 2017 8:19 pm

    Do 30 levelu nie miałem Laprasa, i wykluł mi się tydzień temu z jaja. Na drugi dzień weszły te nowe pokemony i natychmiast jego cp zmalało o prawie 400. To znaczy mieć przesr…ne :). No cóż mam na szczęści parę Hunterów i może coś się z nich zewoluuje dla pocieszenia.

    • Reply
      Nobody
      Lut 19, 2017 10:27 pm

      Mam 31 lvl i dalej nie mam Laprasa, to jest dopiero przesrane… Ale może w końcu się uda, bo dzisiaj mi się Smoochum wykluł z 5km jaja, więc może coraz mniej śmieci siedzi w 10km jajach…

      • Reply
        Nobody
        Lut 19, 2017 10:35 pm

        https://rankedboost.com/pokemon-go/egg-hatching-chart/ Jednak się pomyliłem. W miejsce śmieci z 1 generacji pojawiły się leszcze z 2 generacji…

        • Reply
          AszKeczam
          Lut 20, 2017 3:12 am

          Jeszcze Hitmonlee i Hitmonchan z 10km powinni usunąć. Tym bardziej, że w 5km już ich pierwsza forma siedzi 😉
          PS. Elekid i Magby też w 5km…? Jak były jeszcze w 10km to 3x Magby i 2x Elekid wyklute… 6 jajek w d.pę +1 kinderniespodziewajka jeszcze pewnie czeka… 🙁

          • Nobody
            Lut 21, 2017 3:18 pm

            Tak z tej strony wynika. Na 100% Smoochum trafił do 5km bo mi się wykluł. No niestety i ja z 10 pełno kinderów dostałem, ostatnio 2 x 10 w walentynki to Smoochumy… Co do Hitmonlee i Hitmonchana to masz rację, powinni usunąć z jajek 10km, może kiedyś to zrobią.

      • Reply
        LacM
        Lut 20, 2017 12:24 am

        Pierwszego i ostatniego jak dotąd Laprasa złapałem na 30 levelu.

      • Reply
        AszKeczam
        Lut 20, 2017 3:07 am

        Ahahahaha no zajebiście! 2x 10km wypadł mi podczas walentynek i z jednego wykluła się moja pierwsza Smoochum, a teraz się dowiaduję, że wypada już z 5km…? Suuper, bo pewnie w 2giej dyszce też siedzi 🙁

  • Reply
    a
    Lut 19, 2017 9:13 pm

    Jaki teraz najlepszy pokemon i moveset do zbijania Vaporeonów, bo u mnie w mieście w gymach większość to vapki.

    • Reply
      Bazyli10
      Lut 19, 2017 10:18 pm

      Vileplume z Solarium Beam po prostu miażdży wszelkie Vapki.

    • Reply
      Barti
      Lut 19, 2017 10:29 pm

      Exeggutor lub Victreebel z solar beam też ładnie czyszczą gym z vaporeonków

    • Reply
      sempaje
      Lut 20, 2017 9:23 pm

      + Venusaur (solar i max Cp)

  • Reply
    MEWZIU
    Lut 19, 2017 10:50 pm

    Espeon z FutureSight też daje radę 🙂

  • Reply
    Mawerix
    Lut 19, 2017 11:12 pm

    a Seakingowi nic nie zmienili? mój ma zestaw ataków Poison Jab/Water Pulse przy czym nigdzie nie znalazłem by Poison Jab występował u Seaking’a

  • Reply
    Kajmisikadama
    Lut 20, 2017 9:28 am

    Gengar ma dużo tych ataków niestety
    Move Charge Move
    100%
    Hex
    Shadow Ball
    95%
    Hex
    Sludge Bomb
    83%
    Hex
    Sludge Wave
    82%
    Hex
    Focus Blast
    81%
    Shadow Claw
    Shadow Ball
    77%
    Shadow Claw
    Sludge Bomb
    76%
    Sucker Punch
    Shadow Ball
    73%
    Hex
    Dark Pulse
    70%
    Sucker Punch
    Sludge Bomb
    70%
    Shadow Claw
    Sludge Wave
    70%
    Shadow Claw
    Focus Blast
    66%
    Shadow Claw
    Dark Pulse
    58%
    Sucker Punch
    Sludge Wave
    57%
    Sucker Punch
    Focus Blast
    56%
    Sucker Punch
    Dark Pulse

  • Reply
    isterini
    Lut 20, 2017 12:38 pm

    Mój Umbreon stracił jakieś 100, ale i tak się nieźle naparza w gymie z foul play. Chudzina z 1400 cp rozwalił Espeona, Rydona i Execcutora zadając po 2-4 ciosy. Widzę moc w mojej bestyjce

  • Reply
    slash
    Lut 20, 2017 3:44 pm

    Trochę za dużo zamieszań z tymi atakami. Jolt i Vapek spowolnione. W dodatku niepotrzebna zamiana siły Water Pulsu i Aqua Tail. Atakowałem głównie ruchami na dwie kreski, a teraz wodny ogon jest mozolny i nie sprawdza się jako ofensywa. Ogólnie zmiany ruchów na plus, ale mój nr 1 w ataku stał się teraz nr 1 w obronie …

  • Reply
    l0l
    Lut 20, 2017 3:45 pm

    Nineteles z fires blast na szczęście mam!! 😀
    teraz bardzo chcę takiego z Solar Beam xD
    ale powywracało schematy tymi zmianami Niantic 🙂

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Lut 20, 2017 4:43 pm

    hah już boty wsadziły w gym tyranitara 3tys cp

    • Reply
      Burzon
      Lut 20, 2017 6:59 pm

      To jak masz czas to leć zbij gyma z kilkoma snorlaxami i tyrantami 🙂

      • Reply
        Michel Angelo
        Lut 20, 2017 7:34 pm

        Burzon jak Twoja choroba? Bo po sposobie pisania widzę, że postępuje. Nie poszedłeś do lekarza a to błąd.

        • Reply
          Burzon
          Lut 20, 2017 9:56 pm

          Nie ma czasu na to, Santa Monika itp 🙂

  • Reply
    vinci
    Lut 20, 2017 8:05 pm

    Najgorsze w drugiej generacji jest ilość hp Blissey… Walcząc Machampem (2466cp) Rhydonem (2569cp) i Exeggutor (2500cp) nie byłem w stanie pokonać Blissey 2811cp. Czas mi się kończył i przegrywałem walkę. To jest CHORE. Sami się przekonajcie… 2-3 te pokemony w gymie i samemu nie macie szans odbić gymu choćbyście posiadali najlepsze poki… BRAWO

    • Reply
      Zirytowany Człowiek
      Lut 21, 2017 10:12 am

      U mnie w mieście są 4 gymy, w każdym siedzi Blissey ponad 2700cp, też sama nie jestem w stanie za nic nawet jednego gyma zbić, kombinuję z pokemonami, ale i tak kiedy już prawie jest pokonana czas się kończy i wszystko na nic… Powinni coś z tym zrobić, bo to jest trochę przeginka według mnie :v

    • Reply
      peter
      Lut 21, 2017 11:12 am

      Właśnie taką mam + mojej koleżanki i wstawiamy razem pomyśl 6 takich na gymach.

    • Reply
      pimpim
      Lut 21, 2017 6:38 pm

      Zgadzam się. Mam Poki po 2900cp i brakuje czasu na pokonanie 1 pielęgniarki.. przeadzili. A boty/fakegps już powoli obstawiaja gymy właśnie nimi..
      Ja mam 1 za cały czas grania z jajka a są u mnie tacy co już po 5 mają w gymach i to po 2600 i więcej cp

      To muszą być automaty bo nawet na takie upgrade pyłu by mi brakło bo cały czas na oparach jadę..

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Lut 20, 2017 8:09 pm

      racja powinni o połowę obniżyć temu cp a jakby ktoś chciał dołączyć do takiego gymu to nie dołączy także lepiej tego nie wsadzać bo wróg tak czy inaczej odbije – weźmie gyaradosy vaporeony czy grube po 3000cp i zwali – a sojusznik nie dołączy

      • Reply
        vinci
        Lut 20, 2017 9:16 pm

        no tak ^^ tylko problem polega na tym, że trzeba mieć te poki po 3000 cp, ja nie posiadam. Gram sam, Dragonite na oczy nie widziałem nigdy. Blissey jest tak potwornie OP, że gra staje się według mnie kompletnie bezsensu. ;/

  • Reply
    DustMustard
    Lut 20, 2017 8:13 pm

    szkoda, że pozmieniali ataki, mogłem się wstrzymać z gyaradosem, a poza tym dużo dustu w błoto na flareony i pinsira, które teraz są kompletnie inne.

    • Reply
      LacM
      Lut 21, 2017 1:14 am

      A co z Pinsurem nie tak? Moje wyglądają bez zmian.

  • Reply
    DustMustard
    Lut 20, 2017 8:15 pm

    Ale za to ananas jest super 😀

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Lut 20, 2017 8:34 pm

      racja tylko nie wiem na co je dawać jak same śmieci, na magikarpa jedynie

  • Reply
    Wściekły trochę mniej
    Lut 20, 2017 8:33 pm

    https://pokemon.gameinfo.io/

    Mają zrobione wykresy skuteczności nowych movesetów, także dla pokemonów z drugiej gen. Może się przydać

  • Reply
    Outlawek
    Lut 20, 2017 8:54 pm

    Niantic narobił sporo zamieszania. Po pierwsze zabawił się atakami i teraz walczy się zdecydowanie dłużej, wręcz odnoszę wrażenie jakby Pokemony stały się ociężałe i niedołężne. Po drugie pojawiła się mocna Chansey, która zapewne teraz zastąpi Snorlaxy, bo walka z nią to mordęga, nawet dobrymi fighterami. Rozumiem teraz, o co chodziło Niantic, gdy ogłosili, iż myślą nad większą kooperacją między graczami podczas walk na arenach. Bez kogoś do pomocy lepiej sobie odpuścić arenę 10 bronioną przez kilka Chansey. Niby jest to wykonalne w pojedynkę, ale czy warte zachodu? Szkoda, że Niantic zapomniał, iż wielu graczy to samotne wilki i walczą w pojedynkę. Te zmiany tylko bardziej ugruntują pozycję w arenach botujących ścierw. Zamiast z nimi skutecznie walczyć, tylko ich wzmocnili.

    • Reply
      Outlawek
      Lut 20, 2017 8:58 pm

      * Z pośpiechu wkradł się błąd. Nie chodziło mi o Chansey, a oczywiście o Blissey.

      • Reply
        vinci
        Lut 20, 2017 9:12 pm

        Bardzo trafna analiza, polecam filmik, który wrzuciłem wcześniej. Gość w końcu zaczął tłuc Blissey Dragonitem (3300 cp)i się okazało, że to jest wyjście – praktycznie bez uników wygrał. Wykonując uniki tracisz czas, który szybko się kończy i przegrywasz. Moje pokemony nie są jakieś super silne gram sobie raczej dla zabawy, sam i skupiam się na tym aby zdobyć poki, które pamiętam z dzieciństwa. Teraz nawet gymu sobie nie podbije –> nie zdobędę monet na lucky egg —> postać będzie się rozwijała znacznie wolniej. Według mnie oni jednym posunięciem demolują całą grę, ludzie za 2-3 tygodnie sobie z tego zdadzą sprawę.

    • Reply
      Outlawek
      Lut 21, 2017 4:47 pm

      Dopiero dzisiaj sprawdziłem jak kształtuje się po zmianach ocena poszczególnych zestawów ataków. Nie jest dobrze, ale jeszcze nie tonę i mam czym płynąć dalej. Tak bym to ujął. Jeśli wierzyć nowym wyliczeniom, wyszło mi, że Pokemony, które miałem lepsze i głównie wykorzystywałem do walk w arenach straciły około 5-15% mocy, czyli dużo. Jest też parę, które poleciały na pysk, ale na szczęście gatunki niezbyt nadające się do czegokolwiek – przynajmniej na obecną chwilę. Mój najmocniejszy Joleton, którym dobrze biło mi się wodne poleciał w dół (co stwierdziłem już wczoraj podczas walki), ale na szczęście zyskały trzy inne, o nieco mniejszym CP, więc tu nie mam co narzekać. Laprasy – żałoba… No prawie. Nie dość, że spadło im CP to ocena skuteczności Frost Breath + Blizzard spadła o 20% w ataku i obronie.

      Niestety za kilka, może kilkanaście tygodni znowu Niantic postanowi namieszać, co zresztą zapowiadał wcześniej. I wszystko od nowa.

      Co? Mam zostawiać sobie każdego Pokemona o wysokim CP, bo teraz ma kiepskie ataki, ale może kiedyś będzie lepszy? Według mnie nie tędy droga. Rozumiem też pomysł kooperacji. Przyznaję, fajniej się gra, gdy można na kogoś liczyć. Ale niech Niantic weźmie pod uwagę, że sporo osób gra samotnie. Mam swoje lata, rodzinę, pracę i ciężko jest mi umawiać się na wspólne granie z innymi. Ktoś powie: to graj, nikt Ci nie zabrania. Owszem, w łapaniu Pokemonów nie ma przeszkód. Jednak od czasu do czasu lubię stoczyć kilka walk w arenach i chciałbym dalej móc to robić nie tracąc kilkudziesięciu minut (a tyle może zająć teraz zabawa z dobrą 10), by w chwilę po przejęciu areny, została ona odbita przez boty. O ile starczy czasu na pokonanie obrońcy, bo tego zaczyna brakować i dużo walk kończy się z tego właśnie powodu. Poza tym Niantic wywracając wszystko nie bierze pod uwagę, że gracze sporo poświęcili na dopieszczenie swoich pupilków, by móc pochwalić się rzeczywiście dobrymi egzemplarzami. A tu jeb i wszystko idzie na marne.

      Uważam, że mieli sporo czasu na przemyślenie wielu rzeczy i statystyki Pokemonów powinny były być już dawno ustalone raz na zawsze, uwzględniając 2 generację i każdą następną.

      • Reply
        Porsche Cayenne
        Lut 21, 2017 5:58 pm

        absolutnie racja, nachodziłem się z laprasem aby go ulepszyć i teraz taki średni jest na tle innych przynajmniej nie najgorsze hp nawet dziś złapałem jednego 300cp z atakami water gun i ice cośtam na dwa paski a apraise stwierdziło, że obie najgorsze więc go wyrzuciłem

        najprostsza rada to obniżyć cp tej „blajsi” przynajmniej o jedną trzecią, nawet sam wygląd czy to jaką rolę pełni chociażby w kreskówce to aż nielogiczne aby miła pielęgniarka była potężną maszyną do zabijania, owszem niech ma wysokie hp jako taka ciekawostka ewentualnie do robienia treningów bo nawet przypakowany machamp nie daje rady bo ten akurat hp ma zbyt niskie

  • Reply
    Ex
    Lut 20, 2017 9:18 pm

    Bag jest już znowu za 200 coinsów!!!

    • Reply
      rado
      Lut 20, 2017 9:46 pm

      Bag cały czas był za 200. Tylko miejsce na Pokemony jest w promocji.

  • Reply
    Machrid
    Lut 21, 2017 11:35 pm

    minie pewnie ze 3 miesiace zanim sie niantic skapnie ,ze blissey jest za mocnym pokemonem…

  • Reply
    Rav
    Lut 22, 2017 12:14 am

    Ponownie wprowadzono zmiany w ruchach, chyba tylko w szybkich.
    Np. Water Gun znowu ma 5 dmg. Nie wiem czy zmienia to jakoś DPS, ale walka jest dynamiczniejsza.
    https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/5vegop/news_moves_got_rebalanced_again/

    • Reply
      Outlawek
      Lut 22, 2017 9:21 am

      Rano, w drodze do pracy biłem jedną z aren w mojej okolicy i rzeczywiście Pokemony walczyły jakby sprawniej.

      Przydałoby się jeszcze, by Niantic obniżył Blissey bazowe HP o jakieś 50-100 punktów. Obecnie wynosi 510. Oczywiście zmiana musiałaby też objąć Chansey.

      Tak wysokie bazowe HP powoduje, że Blissey nie tyle jest niepokonana z uwagi na swój atak lub obronę, lecz po prostu bijąc w pojedynkę, brakuje czasu na jej pokonanie. Dzisiaj biłem ją dwukrotnie. Za pierwszym razem zdecydowanie za wolno, bardziej na luzie. W drugim podejściu postanowiłem przyspieszyć, lecz i tak brakło mi około 2 sekund na zadanie ostatecznego ciosu. Fakt, że biłem Vaporeonami, bo na razie nie mam żadnego dobrego Fightera. Może wówczas ataki byłyby skuteczniejsze i starczyło czasu.

      • Reply
        Laraya88
        Lut 22, 2017 11:56 am

        A ja uwazam, ze Blissey to strzal w dziesiatke. Prawdziwe wyzwanie. Szczerze mowiac troche mnie drazni latwosc odbijania gymow – byle 20 lvl zbija moje 2-2,5k+ I wstawia jakies tysiaczniaki, mi (31lvl) nie sprawiaja trudnosci stworki 3k+ wrzucane przez kozakow 35+. A przy takiej Blissey trzeba sie troszke napocic 😉

        • Reply
          TakiSobieAdmin
          Lut 22, 2017 12:58 pm

          Zgadzam się w zupełności, teraz 25LV będą się musięli napocić 😀

        • Reply
          Outlawek
          Lut 22, 2017 1:18 pm

          Też mam poziom 31 i nie mam nic przeciwko konieczności nagimnastykowania się, by odbić jakąś arenę. Z pewnością większa satysfakcja. Tak teraz sobie myślę, że Blissey nie jest taka zła. Ochłonąłem i minęła mi frustracja z porannej walki, do której wygrania zabrakło mi około 2 sekund, dosłownie jednego ciosu. Muszę jeszcze szybciej walić w ekran i ograniczyć uniki. Dobrze, że w okolicy na razie jest tylko jedna Blissey i ma CP ciut powyżej 2800. 🙂

  • Reply
    j.w
    Lut 22, 2017 3:35 pm

    Bardzo dobra zmiana z tymi atakami. Przez ostatni tydzień to pokemony walczyły tak flegmatycznie, że można było zasnąć podczas walki.

    • Reply
      franeczek91
      Lut 22, 2017 8:21 pm

      Dlatego ja przez ostatni tydzień nie walczyłam wgl bo nie było sensu.klikasz w ten ekran,a pok jak ostatnia ciapa się rusza….cieszy mnie zmiana

  • Reply
    sempaje
    Lut 22, 2017 9:58 pm

    ..Ditto nie daje rady z Blissey ?(a przynajmniej z większą jej częścią?)

    • Reply
      a
      Lut 22, 2017 11:15 pm

      A jak ma dać radę jak Blissey ma słaby atak?
      W walce z Blissey liczy się czas, a więc pokemony z mocnym atakiem i konkretnym movesetem dadzą radę.
      2 konkretnymi Exe z Solarem rozwalisz każdą Blissey.

  • Reply
    Art
    Lut 22, 2017 11:39 pm

    Dziwne, u mnie Exeggutor zmienił atak 2 pasków (psychiczny, ale nie pamiętam nazwy) na Psychic z jednym paskiem o sile 100?? Natomiast mój Vaporeon z największym CP zmienił atak z Water Pulse na Aqua Tail??? Jak to jest, że ataki już istniejące i przypisane do pokemona się zmieniają??? Co Exeggutora mnie nawet cieszy, tak dla Vaporeona już nie za bardzo. Zauważyłem też zwiększenie się obrażeń od ataków.

  • Reply
    LoGgaRgame
    Kwi 26, 2017 6:10 pm

    Mam pytanie. Jeżeli mam charmeleona z eventu starterów to on nie może d9stać flamethrowera ale może overheata?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
pokemongobanner
Co już wiemy?

Wejście drugiej generacji do Pokemon GO wprowadziło wiele zmian, nie tylko tych związanych z nowymi, dostępnymi do złapania stworzeniami. Poniżej...

Zamknij