News 52

GO News #9

gonews

Drobne zmiany w bossach drugiego poziomu, nowe PokeStopy, problemy z Ditto i możliwe zmiany w godzinach raidów – oto dziewiąty odcinek GO News!

Rework gymów i nowy system raidów wstrząsnęły światem Pokemon GO u samych podstaw. Trenerzy wciąż jeszcze testują walki z bossami, przygryzają wargi w starciach z wszędobylskimi bugami a przede wszystkim liczą na szybką reakcję ze strony Niantic co do najbardziej palących problemów. Wśród całego tego szumu łatwo przegapić inne informacje – spieszę z pomocą!

1. Większe CP bossów 2 poziomu

Jeżeli dziś zaczęło wam się wydawać, że bossy z drugiego poziomu są jakby trudniejsze do pokonania to mieliście bardzo dobre wrażenie. Niantic zmieniło formułę obliczania CP w raidach dla Electabuzza, Exeggutora, Magmara, Muka i Weezinga. Wszystkie pokemony mają teraz  9,54% CP więcej niż wcześniej. Poniżej tabelka obrazująca zmiany:

Boss Pierwotne CP CP po zmianach Zmiana %
Electabuzz 11311 12390 +9,54%
Exeggutor 12633 13839 +9,54%
Magmar 11610 12718 +9,54%
Muk 11200 12269 +9,54%
Weezing 11245 12318 +9,54%

Formuła liczenia CP dla bossów została zmieniona z:

(BaseAtt+15) * sqrt((BaseDef + 15) * 1500) / 10

na:

(BaseAtt+15) * sqrt((BaseDef + 15) * 1800) / 10

Źródło: http://randomwreck.com/2017/06/raid-boss-cp-changed/

2. Więcej PokeStopów

Niantic rozszerzyło Operation Portal Recon dla agentów od poziomu 14. Przypomnę tylko, że jest to program dla wysokopoziomowych graczy Ingress – pomagają oni Niantic w sprawdzaniu zgłoszonych miejsc na potencjalne portale i głosują na te, które ich zdaniem powinny znaleźć się w grze. Jak pewnie wiecie portale w Ingressie w dużej części znajdują swoje odzwierciedlenie jako PokeStopy i gymy. Właśnie dzięki Operation Portal Recon pojawiają się nowe charakterystyczne punkty w Pokemon GO.

Źródło: https://plus.google.com/+Ingress/posts/SbXmfFs2MsN

3. Bug z Ditto?

Jeżeli jeszcze nie próbowaliście walczyć Ditto w raidzie to zdecydowanie odradzam takich eksperymentów. Sprawdzili to już inni gracze i odkryli bardzo ciekawy błąd – o ile rzeczywiście jest to jakiś rodzaj buga, a nie zamierzona funkcja. Gdy Ditto dołączy do walki przeciwko bossowi zamienia się w… Pidgeya lub Rattatę. Nie dzieje się to za każdym razem, ale zdarza się naprawdę często.

Źródło: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/6jwtrw/psa_dont_use_more_than_1_ditto_in_a_raid/

4. Zmiana godzin raidów?

Po wejściu systemu raidów gracze zauważyli, że startują one między godziną 9 a 21 – czasem trwały jeszcze po 21 ze względu na to, iż jajko zdążyło pojawić się wcześniej. Rano pierwsze walki z bossami rozpoczynały się zawsze koło godziny 9. Dziś jednak trenerzy zaobserwowali pewne zmiany – jajka z potężnymi przeciwnikami wykluwały się już chwilę po godzinie 8. Tego wieczoru przekonamy się, czy zmiana dotknęła także pory wieczorowej i polować na raidy będziemy mogli do późniejszej niż zwykle godziny.

Źródło: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/6jygko/raid_times_changed/

52 Comments

  • Reply
    ***** mnie strzeli
    Cze 28, 2017 6:55 pm

    Ja p*** microsoft by się nie powstydził stabilności. Ta cała gra to jeden wielki bug. Czemu nie mógł tych cholernych pokeminów zrobić blizzard. Jestrm pewny, że programiści Nia są brani z dwudniowych kursów obsługi komputera dla seniorów.

    • Reply
      sartana
      Cze 28, 2017 10:32 pm

      Programiści są i Indii i pracują za miskę ryżu. Jaka płaca taka praca.

  • Reply
    a
    Cze 28, 2017 7:01 pm

    Te zmiany w CP nie mają większego znaczenia, no chyba, że dla graczy na bardzo niskich levelach.
    Przed zmianami Exe biłem sam w 80 sekund, to teraz trzeba będzie z 90, wiec luzik, bo połowa czasu i tak zostanie.

  • Reply
    ptaq90
    Cze 28, 2017 7:05 pm

    Admini powiedzcie mi czy ja sam mam instalować ingresa i dodać jakieś miejsca na wsi ? Potem gracze z 14 lvl to sprawdzą i dodadzą lub nie?

    • Reply
      xDDD
      Cze 28, 2017 7:24 pm

      Jak masz coś ciekawego na tej wiosce to próbuj. Też spróbuję u siebie na odludziu postawić stopa 😀

      • Reply
        Zalamany
        Cze 28, 2017 8:15 pm

        To mi powiedz jak to zrobic. ?

    • Reply
      Zarzyk
      Cze 29, 2017 3:11 am

      To jak to jest w końcu? Mozna zgłaszać miejscowki na pokestopy czy nie? Jeśli jest choć cień szansy to prosze poinformujcie mnie jak to dokladnie zrobić. Będę wdzięczny.
      Dziękuję.

    • Reply
      Ivrin
      Cze 29, 2017 7:37 am

      Operation Portal Recon polega na tym, że ci którzy w nim są sprawdzają zgłoszenia nowych portali, ale są one sprzed ostatnich kilku miesięcy czy nawet roku – Niantic się nie wyrabiało i zamknęło możliwość zgłaszania póki stare nie zostaną sprawdzone.

    • Reply
      DeptaczRzapek
      Cze 30, 2017 10:41 am

      Na szczęście po powrocie zgłaszania portali tylko gracze od 14 poziomu będą zgłaszać portale. Więc albo instalujcie i grajcie w Ingress (tylko niebiescy będą dodawać portale 😛 ) i dobijcie do 14 poziomu, albo nie róbcie spamu błaganiem o portle. Dodam, ze to ograniczenie jest właśnie przeciw graczom pokemon, którzy chcą tylko zgłosić pokestopa zamiast grać. Jakby każdy mógł zgłaszać portale to tego śmietnika nikt by nie posprzątał po pokemoniarzach przez lata.

  • Reply
    Adaśko
    Cze 28, 2017 7:18 pm

    Jest ledwo po 19 a juz nie widać raidow

  • Reply
    a
    Cze 28, 2017 7:25 pm

    Ostatni sporo osób żaliło się, że po zmianach najmocniejsze pokemony z wysokim CP nie mają znaczenia i level gracza nic nie daje. Fakt w gymach nie ma to teraz większego znaczenia.
    Ale ciekawa sprawa to kwestia raidów.
    Tu podział zasadniczo jest prosty, tier 1 i 2 to raidy do robienia solo, bo każyd gracz powyżej 25 lvl powinien bez problemu sam sobie poradzić
    Tier 4 to wiadome, że zadanie grupowe i bez 4-5 mocnych graczy nie ma co startować.
    Ale najciekawszy jest tier 3 i jest to pewna granica oddzielająca pro-playerów od całej masy zwykłych graczy.
    Niantic ciekawie to rozwiązał.
    99% grających nie da rady zrobić solo raidu poziomu 3.
    Tylko 1%, a pewnie i mniej najlepszych trenerów (35-40 lvl) da radę samemu zbić bossa lvl 3.
    Więc nie marudzić tylko ulepszać poki, aby być w tej czołówce 😉
    To

    • Reply
      kotecek98
      Cze 28, 2017 8:01 pm

      mam 32 lvl i nie jednego poka zbiłem na rajdzie z 3 poziomu sam 🙂

      • Reply
        a
        Cze 28, 2017 11:25 pm

        Którego?
        I dla przykładu podaj 6-tkę którą biłeś wraz z ich CP.

        • Reply
          RavAzr
          Cze 28, 2017 11:32 pm

          da się to zrobić, tylko kwestia odpowiednich movesetów
          https://www.youtube.com/watch?v=7utyrbw-zw4

          • a
            Cze 29, 2017 12:01 am

            Oczywiście, że się da tyle, że gość z filmiku prawdopodobnie ma 40 lvl, a na 100% minimum 38 patrząc po lvl jego pokemonów pokemonów i robi alakazama w ostatniej sekundzie.
            Dlatego mówię, że solo raidy 3 lvl tylko dla pro playerów.
            Jak ktoś zrobił sam bossa na niższym lvl niż 33-35 to niech się śmiało chwali filmikami/screenami 😉 Będzie miał pewnie szacun na portalu.

          • evoLucjan
            Cze 29, 2017 7:16 am

            I lvl tez! Pokemony na filmie mialy lvl 39 to on musi miec minimum 38. Ja juz kiedys ogladalem jego filmiki, jak dobrze pamietam to z singapuru jest ten kolo

          • evoLucjan
            Cze 29, 2017 8:35 am

            Ja sprubuje z vapkiem moze bo cp ma malo jak na trzeci lvl, to moze trawiastymi da rade go zbic.

          • RavAzr
            Cze 29, 2017 10:59 am

            No ja się zasadziłem dziś na Arcanine’a.
            Nie jestem jakimś super graczem. Wystawiłem 2 Rhydony 89% na 37,5 lvl jeden z Mud Slap i Earthquake drugi Mud Slap i Ston Edge, do tego dwa Vapki 93% i 87% też na 37,5 lvl z Water Gun i Hydro Pump.
            No i cóż o ile miałem teoretyczne szanse … o tyle ciągłe zwieszanie sieci i cofanie życia i paska charge’a doprowadziło do tego, że poległem w trzech próbach.
            Wydaje mi się też, że do samodzielnych walk pokemony z quick atakiem zadającym małe uszkodzenia się nie nadają przez to, że boss ma ogromny def i po podstawieniu do wzoru na obrażenia (https://pokemongo.gamepress.gg/damage-mechanics) może się okazać iż pierwszy człon daje 0.

        • Reply
          evoLucjan
          Cze 29, 2017 6:48 am

          Ja jestem tego samego zdania. Na 33lvl probowalem bic machampa psycholami( 2x palma 2650 i 2350, espeon 2650, slowking 2200, jynx 2200 i cos tam jeszcze juz nie pamietam ale robilem tez dodge) i mialem koniec czasu. Poki moze nie kozaki ale ataki w 90% psychiczne. Do zrobienia moze przy 6 espeonach 2700-2800 ale watpie zeby ktos na 32lvl mial taki zestaw.

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 28, 2017 8:15 pm

      No właśnie, a dla każdego ważne są coinsy, a nikt nie zauważył problemu ze stardustem.

    • Reply
      też_ojciec
      Cze 29, 2017 10:29 am

      Ulepszać poki tą nędzną ilością stardustu, którą nam dają? Toż to powinienem przez 24/24h tylko ganiać za szczurami i gołębiami.

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 29, 2017 5:55 pm

        Chyba o to im chodziło, lub zapomnieli o pyle.

  • Reply
    Machrid
    Cze 28, 2017 8:05 pm

    no nic poprostu beda teraz przez 4 miesiace robili update w stylu :
    -poprawa czcionek i drobnych bledow tekstowych.
    -poprawa bugow
    troche do roboty maja ,a znajac tempo prac niantic to troche im zejdzie zanim to bedzie jako tako dzialac.
    gra zrobila sie troche dziwna -wystarczy teraz utrzymac jeden gym dostac raz dziennie 50 golda i czekac az ktos zbije poki lub same wroca do domu.
    gra żre baterie masakrycznie , bardziej niz wczesniej , watpie zeby cos z tym zrobili tak ze nie narzekam.

  • Reply
    arty
    Cze 28, 2017 9:42 pm

    Ale gdy pokemon wróci nie pokonany to nici z złota. Przez 3 dni miałem jednego w Gymie i wrócił sam nic nie dostałem.

    • Reply
      FoxMan
      Cze 28, 2017 9:53 pm

      U mnie pokemon siedzi już 3 dzień z czarnym sercem i nie chce do mnie wrócić 😉 Nie wiem jak to działa…

      • Reply
        AszKeczam
        Cze 28, 2017 11:00 pm

        Ostro zabugowane. Z jednego gymu wypadniesz, bo niedokarmiony, a w innym kilka dni bez malinek trzyma…
        Walczysz w gymie/rajdzie, Twój pok pada, a przeciwnik się leczy czasem nawet do full… MASAKRA!

      • Reply
        evoLucjan
        Cze 29, 2017 6:59 am

        Nie dziala. Cp poka spada powiedzmy z 2000 do 300-400, a on siedzi dalej. Ten nowy system faktycznie jest do dupy, mogliby chociaz za zbicie mocnego gymu dawac bonus odrazu( powiedzmy 10 golda). Jak tu sie nie zdenerwowac jak bijesz gym 15minut bo poki siedzal niezle, dajesz swojego a on ci spada w niecale 10 minut i tyle co sobie postales. Albo jeszcze lepiej siedzi w gymie 3 dzien aty monet wygladasz, jak masz inne gymy to za tamte zgarniesz a ten ci nic nie da. Mozna powiedziec ze nowy system wieziennictwa wprowadzili.

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 29, 2017 7:03 am

      A masz pewnosc? Nie dostales przypadkiem tego dnia 50 golda z innych gymow?

  • Reply
    Paczek
    Cze 28, 2017 10:17 pm

    Komu się jeszcze nie ładują pokemony od 4 5 dni cały czas to Unable to authenticate mimo ze wifi albo 4G macie jakiś sposób jak to naprawić?

  • Reply
    Ricardogo
    Cze 28, 2017 10:54 pm

    Portale w ingresie zgłoszone rok temu dopiero są weryfikowane, więc ….kicha.
    Nowych zgłaszać nie można.

    • Reply
      ***** mnie strzeli
      Cze 29, 2017 7:07 am

      Zgadza się, dostałem w zeszłym tygodniu maila o odrzuceniu jednego zgłoszenia z przed hohoho. Kto nie wie jak to się odbywało. Agenci zgłaszali portale normalnie z interfaceu po pół roku nia odpisywało, że spoko albo że nie. Głównie, że nie. Jeśli jednak jakimś cudem zaakceptowali wprowadzenie go trwało kolejne pół roku albo i więcej.

  • Reply
    Levy
    Cze 29, 2017 9:19 am

    Wczoraj wybrałem się na maly rekonesans po mieście. Bylem pod 15 gymami gdzie wykluły się jajka. Nikogo nie było w okolicy. Nikt nie walczył z bosami. Stagnacja. Jestem w 9 gymach i nikt od 5 dni nie zbija poków. Większość serc juz jest czarne od 3 dni. Pytam się o co tu chodzi?

  • Reply
    Nondinio
    Cze 29, 2017 9:32 am

    Odpowiedź jest prosta, graczom ostatnie zmiany delikatnie mówiąc nie przypadly do gustu. Mozna zaklamywac rzeczywistość ale 90 % graczy na różnych forach wypowiada sie negatywnie, to jest fakt.
    Raidy ?? Ile razy mozna walczyć w kółko z tymi samymi bosami? Walczyć w ekstremalnie zbugowanych walkach….
    Gymy? Obecny system zniecheca do jakiejkolwiek aktywności. Nie chodzi tu tylko o coinsy ale o całość funkcjonowania aren, ktora jest kompletnie bez sensu.

    • Reply
      Boss
      Cze 29, 2017 9:35 am

      To prawda. Da sie zauważyć, ze gra powoli umiera.

    • Reply
      FoxMan
      Cze 29, 2017 9:55 am

      Niestety muszę się zgodzić. U mnie to samo, nikogo nie można spotkać przy raidach, a przecież sam nie zbiję 3 czy 4 gwiazdkowego. Natomiast atakowanie kolejnego muka czy exeggutora do przyjemnych raczej nie należy 😉

      Wydaje mi się, że po prostu raidy są za często i ludzie wiedzą, że jak nie przyjdą teraz, to za 5-6h w tym samym miejscu będzie identyczny, dlatego gdyby były one raz na dzień to na pewno by się znalazł ktoś do wspólnej walki, bo rotacja w gymach mimo wszystko jest, wiec ludzie grają. Brakuje również jakiejś formy komunikacji między graczami, np.: podchodzę do gyma, załączam raid pass i wszyscy co są w okolicy dostają powiadomienie „Gracz X zaprasza na wspólną bitwę”.

      Gymy dobrze wyglądają, ich obsługa też jest w sumie ok, ale bardziej mi się podobał system z podbijaniem prestiżu. Można było czuć, że miało się jakiś wkład, a teraz wystarczy przyjść, podrzucić poka i liczyć, że ktoś przyjdzie i nam go zbije…
      Ogólnie dla mnie jest więcej zmian na minus, niż na plus.

      Natomiast ilość bugów jest wręcz porażająca, tak źle nie było chyba nawet od razu po premierze. Dodatkowo ten drenaż baterii, zamiast 4 godzin grania wystarcza na ledwo ponad 2.
      Przez to wszystko chęć do gry spadła, więc niantic chyba ma efekt odwrotny do zamierzonego.

      Podsumowując

      Na plus:
      -Blokada tego samego typu pokemonów w gymach
      -Nowe odznaki oraz system śledzenia na mapie

      Na minus:
      -Dużo mniejsza ilość stardustu, od razu czuć jak mało go przybywa
      -Zbieranie coinsów
      -System gymów, stary był lepszy
      -Niestety – raidy, a raczej ich wykonanie
      -Bugi, bugi i jeszcze raz bugi

      • Reply
        Dito
        Cze 29, 2017 10:37 am

        Zauważ że pobieranie baterii związane jest z większym i częstszym przesyłąniu danych. Więcej wież do tego dochodzą bosy jajka, dodatkowy radar. Nic za darmo im gra bardziej rozbudowana tym będzie potrzebować dłuższego połaczenia z netem. Gdy ja chodzę w mieście gdzie są 2 gymy nie zauważyłem różnicy w zużyciu baterii.

        Co do twoich minusów:
        Na minus:
        -Dużo mniejsza ilość stardustu, od razu czuć jak mało go przybywa
        Ja poprzednio nie waliłem tyle gymów bo nie mam parcia na ZŁOTO to i nie widzę różnicy w stardruście nawet na plus podkarmię poki i mam więcej niż kiedyś więc na PLUS 🙂

        -Zbieranie coinsów
        O dziwo teraz mam więcej monet niż kiedykolwiek

        -System gymów, stary był lepszy
        dla mnie ani ten ani poprzedni po prosu inne zasady.

        -Niestety – raidy, a raczej ich wykonanie
        Wykonanie ??? ja daje minus na godziny na tygodniu nie złapie żadnego bo to godziny wakacyjne.

        -Bugi, bugi i jeszcze raz bugi
        nie zauważyłem ich jakoś wzmożoną ilość.

        • Reply
          FoxMan
          Cze 29, 2017 11:33 pm

          Zauważ, że jesteś w mniejszości, większość osób jest niezadowolona ze zmian.

      • Reply
        RobertOrcio14
        Cze 29, 2017 11:48 am

        Stary system Gymow był o wiele lepszy, wystarczyło zrobić limit pokemonow jednego gatunku i tyle. A teraz jest tak ze pokemon który siedzi w Gymie 3 dni w nagrodę nie dostaje nic 🙁

  • Reply
    fififak
    Cze 29, 2017 12:14 pm

    w starym systemie gymów pokemony z niskim CP były użyteczne (dobrze podnosiły prestige gymu). w aktualnym systemie liczą się tylko najbardziej kozackie pokemony z wysokim CP i mocnym atakiem, a obrona gymów nie ma sensu lepiej w nocy przejąć gym i dać ratate i coinsy są

  • Reply
    Biegacz
    Cze 29, 2017 12:33 pm

    Stary system był dobry, mogli ewentualnie dac limit pokemona i tyle. Główną przyczyną czemu ludzie chcieli zmian byly fejki ktore przejmowaly 100 gymow. Ale nie w gymach byl problem. Trzeba bylo dac limit 20 gymow i pobanowac fejkowcow – na zawsze ! a nie tylko im przekreslic kilka pokemonow i byloby po klopocie. Teraz zrobili mega go… , 1/2 coinsow i to niepewna ale glowna bolaczka jest stardust, brak motywacji posiadania pokemonow 3000cp + itp…

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 30, 2017 5:49 am

      No nie wiem jak ty, ale ja ze wzgledu na mozliwosc wprowadzenia legend do raidow, mam wene na posiadanie pokow cp 3000+

  • Reply
    Daniel
    Cze 29, 2017 5:52 pm

    Co do ostatniego punktu o czasie Raidów, dziś wracałem z pracy i kilka minut po 6 było już jajko z czasem 1:50, więc raidy zapewne ruszają o 6.

    Co do gymów, najwiecej płaczą Ci co okupowali je tygodniami i liczyli na łatwy hajs,teraz jest sprawiedliwiej, ale nie do końca, limit limitem, ale mogło by z automatu wpływać na konto te 50 każdego dnia np o północy.

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 29, 2017 7:25 pm

      Mi tez ten system odpowiada. Jaki sens mialy gymy 10 lvl a w nim poki od 2800. Zgodze sie ze system monet to kupa, ale przynajmiej teraz jest sprawiedliwa walka 6 vs 6. Gymy w centrum mojego nieduzego miasta zmieniaja sie wmiare sprawnie i w dzien spokojnie mozna ogarnac te 50 coinow. Szkoda ze tylko tyle, i szkoda stardusta bo umowmy sie kto bedzie karmil poki malinka skoro nic za dluga okupacje gymu nie mamy.

      • Reply
        Stefcio2016
        Cze 30, 2017 12:52 am

        Dokładnie tak, u mnie zamiast niebiesko zrobiło się kolorowo i tak trzymać 😀 Wywalam niebieskich z gymów dla przyjemności, nie dla coinsów 🙂

        • Reply
          evoLucjan
          Cze 30, 2017 5:45 am

          O to w grze chodzi zeby dac kazdemu szanse. Jak byl ktos z was kiedys w Wawie to widzieliscie co stary system reprezentowal. Na dzielnicy powiedzmy 10-15 gymow a 80% na dziesiaty level wbita. Jaka radosc bedzie mial dzieciak ktory zaczyna gre jak level moze wbijac tylko na golebiach i to bez jajka bo nie ma golda zeby kupic. Moze i jest jeszcze nie dopracowany bo mozesz i 20 gymow zbic a na to konto cale g…. golda odebrac, ale niantic tez sie uczy i jesli to rozwiazanie nie przyniesie korzysci to je zmienia.

      • Reply
        Pukaczu
        Lip 03, 2017 7:48 pm

        Jak to kto bedzie karmił? Wstaw Chansey albo Larvitara to się przekonasz ze każdy w zasięgu gymu z Twojego teamu. Są za to cukierki w nagrodę nie tylko stardust. rzadziej ale jednak wpadają

  • Reply
    evoLucjan
    Cze 29, 2017 7:47 pm

    Ja to na miejscu Niantic wprowadzilbym jeszcze jakis elemen do skalowania bossow,rzadkie do zdobycia ale niektorzy by sie napewno ucieszyli. Ja porwalem sie dzisiaj z motyka na… ksiezyc powiedzmy. Zaryzykowalem bossa 4 lvl i musialem pierwsze podejscie robic sam. Pozniej dojechalo dwuch chopaczkow ale obaj 22lvl. Sam zbilem 35%, z nimi moze z 42% i time up.

  • Reply
    Wojtek
    Cze 29, 2017 9:45 pm

    Gdybym miał u siebie raidy z mukiem to bym skakał z radości albo wezinga tych dwóch ewolucji nie mam i jeszcze porygona nigdzie nie dorwałem

    • Reply
      FoxMan
      Cze 30, 2017 9:21 am

      A znowu w gymie 300m od domu te dwa są najpopularniejsze 😉

  • Reply
    Stanisław
    Lip 03, 2017 4:21 pm

    Nie wiem czy u innych też to jest ale u mnie, zarówno na tabletach jak i smartfonie, jest dziwna sytuacja. Wnuki walcza tylko z tymi z 1 buźką i po pokonaniu Bossa nadal wisza na gymie (bez mocy. A czas leci i w końcu podaje przegraną a wygrany pokemon zostaje skierowany do leczenia. Muszą wejść ponownie do walki i dopiero wtedy udaje sie je pokonać. Tak działo sie zarówno z Croconaw’em jak i z Quilava. Innych narazie na jedno buźkowych nie było u nas. I nie jest to sprawa jednego gyma, bo walki były na kilku i jest to samo. Całe szczęście, że przepustki nie znikają po czymś takim. Mój 9 letni wnuk twierdzi że to cziterzy się włamali.
    Inna sprawa to częste komunikaty NETWORK ERROR

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
gofest
Mapa GO Fest zdradza szczegóły?

GO Fest nadchodzi wielkimi krokami a mapa wydarzenia zdradza nieco szczegółów na temat wydarzenia. Wydarzenie, które odbędzie się w Chicago...

Zamknij