News Niezbędnik gracza Poradniki 61

Jak pokonać Moltresa?

moltres

Według informacji jakie uzyskaliśmy od Niantic już niedługo Articuno zostanie zastąpiony przez jego ognistego odpowiednika – Moltresa.

Moltres ma pojawić się w grze 31 lipca, teoretycznie więc już jutro. Nie wiemy niestety, o której dokładnie nastąpi ten moment – być może będzie on już dostępny od rana, ale ze względu na słabą komunikacje ze strony producenta Pokemon GO nie jesteśmy w stanie tego określić.

Znany z naprawdę dobrych poradników serwis pokemongohub.net przygotował szczegółowe spojrzenie na nadchodzące raidy z Moltresem w roli głównej. Postanowiłem przybliżyć wam ich porady oraz wszelkie potrzebne informacje.

Statystyki drugiego z legendarnego trio ptaków są zbliżone do wielu innych pokemonów typu ognistego, które gwarantują im bardzo wysoki atak i dość przeciętną obronę. Dzięki temu jest w stanie zadawać większe obrażenia niż Articuno czy Luga, ale jednocześnie posiada ograniczone zdolności przetrwania.

Wszystkie legendarne bossy raidów mają taką samą ilość HP (12500) tak więc w poniższej tabeli i analizie statystyka o nazwie stamina nie jest brana pod uwagę.

Statystyka Moltres Lugia Articuno
Atak 251 193 193
Defensywa 184 323 249
CP 41953 42753 37603

Symulacje przeprowadzone przez pokemongohub pokazały, że Moltres prawdopodobnie będzie zadawał 25%-30% obrażeń więcej niż Articuno. Z drugiej strony pokonamy go o 35% szybciej niż Articuno, ze względu na niską defensywę i większą ilość kontr.

Zdecydowanie łatwiej będzie nam korzystać z Golema, bo ze względu na dodatek w postaci typu ziemnego jest wrażliwy na lodowe ataki Articuno. W przypadku Moltresa będzie już inaczej.  Słabościami ognistego ptaka są typy:

  • Kamienny (196%),
  • Wodny (140%),
  • Elektryczny (140%).

sxOFU3pl

W przeciwieństwie do Lugii, Moltres nie posiada żadnych ataków, którymi mógłby kontrować swoje własne kontry (chyba każdy widział jak działa Hydro Pump od Lugii wymierzony w Tyranitary). W jego arsenale obecne są wyłącznie ataki typu ognistego, co czyni wybór atakujących dużo prostszym.

Najlepszymi kontrami dla Moltresa są:

  • Golem z kamiennymi atakami (przede wszystkim Rock Throw/Stone Edge);
  • Tyranitar z jakimkolwiek szybkim atakiem i Stone Edge;
  • Omastar z movesetami typu kamiennego i wodnego (Water Gun/Hydro Pump lub niedostępny już Rock Throw/Rock Slide);
  • Kabutops z jakimkolwiek szybkim atakiem i Stone Edge;
  • Vaporeon, Gyarados i inne pokemony typu wodnego jak Lapras, Kingdra, Slowbro czy Kingler z wodnymi atakami;
  • Lanturn, Jolteon i wszystkie inne pokemony typu elektrycznego.

W razie potrzeby możecie skorzystać także z Rhydona (Rock Smash/Stone Edge), Aerodactyla (Bite/Ancient Power), Magcargo (Rock Throw/Stone Edge) czy też Sudowoodo (Rock Throw/Stone Edge).

Musicie jednak pamiętać o dwóch ważnych sprawach:

  1. Kontry Moltresa o słabszych statystykach defensywnych mogą zostać zmiecione jego specjalnym atakiem, ze względu na siłę tego pokemona oraz naprawdę potężne ogniste ataki specjalne. Warto więc poświęcić chwilę na unik niż zadawać mniejsze obrażenia ze względu na błyskawiczną rotację naszych pokemonów i przymus powrotu do walki ze słabszym składem.
  2. Nie używajcie movesetów typu ziemnego! Wielu graczy zapomina, że Moltres otrzymuje zredukowane obrażenia od ziemnych ataków (71%). Lepiej by np. Rhydon posiadał Rock Smash niż Mud Slap.

Jak więc się przygotować?

  1. „Naprawcie” swoje Golemy z ziemnymi atakami i za pomocą TM zmieńcie je na kamienne.
  2. Jeżeli nie macie zbyt wielu cukierków do Golema to warto go wrzucić na buddy – candy wymaga tylko 1km a ten pokemon przyda się nie tylko przy okazji Moltresa.
  3. Spróbujcie ulepszyć swojego Omastara, w szczególności jeśli posiada niedostępny już, tzw. legacy moveset Rock Throw/Rock Slide.
  4. Ulepszajcie swoje Tyranitary tak bardzo jak tylko możecie.

Źródła:

 

61 Comments

  • Reply
    Wooper
    Lip 30, 2017 4:10 pm

    Zabawnie wyszło, że jak był Articuno to było chłodniej, a jak Moltres to 35 stopniowe upały nadchodzą

    • Reply
      dxmminik
      Lip 30, 2017 4:14 pm

      To na Zapdosa burze 😀

    • Reply
      PokeTrener z Holandii
      Lip 30, 2017 4:24 pm

      A jak przyjdzie Zapdos to beda burze.

    • Reply
      at3at3
      Lip 30, 2017 6:23 pm

      Jesu, tylko nie upały! Dziś było 30 stopni i rzeczywiście – Articuno zniknął (a wczoraj był wszędzie), ale łapać się niczego nie dało, bo człowiek się rozpływał w tym ukropie.

  • Reply
    Absurdoleum
    Lip 30, 2017 4:49 pm

    A jak będzie HO-OH to na niebie pojawi się wielka tęcza

  • Reply
    Machrid
    Lip 30, 2017 6:20 pm

    zadnej filozofii nie ma .
    kazdy bierze 6 najsilniejszych pokemonow dragonitow i tyranitarow i wali a nie zadne jak pokonac.
    klika w ekran i sie uda albo nie .

    • Reply
      Jury konkursowe
      Lip 30, 2017 6:43 pm

      Brawo wygrałeś konkurs na najgłupszy komentarz.

    • Reply
      rado
      Lip 30, 2017 7:59 pm

      Co za finezja w taktyce, gratuluję! 😀

      • Reply
        Machrid
        Lip 30, 2017 8:49 pm

        no srednio rozgarniety szympans dac mu telefon z ustawionymi 6 najsilnieszymi pokemonami, by klikal i gral na rajdach .
        tak bardzo to jest zlozona walka i trudna.

    • Reply
      Bart
      Lip 30, 2017 9:35 pm

      Kolega ma rację, po za doborem odpowiednich kontr to sama walka nie jest zbyt skomplikowana.

  • Reply
    Musztarda
    Lip 30, 2017 8:03 pm

    Tia, pokonać to się jakoś pokona. Tylko jak go złapać. 3 podejście do Articuno i lata dalej. A jutro ostatnia szansa.

  • Reply
    Czop
    Lip 30, 2017 10:29 pm

    6 x vapek, dziękuje, dobranoc 🙂 Wiem że artykuł tak wyglądać nie mógł ale każdy to pomyślał 😀

    • Reply
      RavAzr
      Lip 30, 2017 11:21 pm

      W artykule brak liczb, to jest problem.
      Golem z Rock Throw/Stone Edge zadaje o 37,63%, a Omastar z Rock Throw/Rock Slide o 43,14% więcej obrażeń w porównaniu z Vaporeon’em z Water Gun/Hydro Pump. Do tego ten drugi (Omastar) ma podwójną odporność na ataki ogniste (wytrzyma nieco dłużej).
      Można wybrać 6x Vaporeon’ów, pewnie prawie zawsze się uda przy ich użyciu, ale w przypadku 5-7 osób, skorzystanie z Golema i Omastara może być jedyną możliwością na pokonanie bosa.

      • Reply
        slash
        Lip 31, 2017 9:46 am

        Nie wiem dlaczego Niantic pozbawił Omastara idealnego zestawu Rock Throw/ Rock Slide !! Szybki atak został zamieniony beznadziejnym ziemnym Mud Shotem, mimo że pok jest wodno-kamienny. A w rajdach pewnie i tak większość trenerów będzie tłuc Moltresa Vapami z racji jego pospolitości.

  • Reply
    gime
    Lip 30, 2017 11:19 pm

    Ta, robić uniki jak gra się wiesza jak luj, ani komunikatu o ulcie, ani animacji, a swojego też zanim puszczę to pasek trzy razy skoczy od 0 do 100 i z powrotem. Najlepszą opcją jest sporo osób + ciągły atak. Tak się robiło na Articuno bo inaczej się nie dało, tak się też zrobi na Moltresie i tyle.

    • Reply
      raz
      Lip 30, 2017 11:44 pm

      slaby fon masz i tyle mi tam dziala wszystko jedyne co jest to bug czasami nie zmienia poka ktory ma 0 hp ale to jest od poczatku gry

      • Reply
        xDeOx
        Lip 31, 2017 12:28 am

        Proszę nie pisz bzdur bo rzygać mi się chcę jak czytam komentarze takich ‚inteligentów’. Huawei P8 lite, LG g4, Samsung Galaxy s7 tak samo się dzieje. 0 optymalizacji tego gówna odkąd wyszło.

        • Reply
          evoLucjan
          Lip 31, 2017 5:48 am

          Piszac „g*wna” masz chyba na mysli androida tez bo co jak co specyficacja i system tez sa wazne. A druga sprawa transmisja danych i obciazenie sieci. Ale najlepiej zwalic wine na producenta bo sie nie stara.

          • #fixthegame
            Lip 31, 2017 8:01 am

            Zgadza się, Pokemon Error lepiej działa na ios. Ale nie należy rozgrzeszać Nia. Gra jest, była i pewnie będzie spie…a. Planujesz setup, powerupujesz odpowiednie poki, masz najwyższy lvl ze wszystkich a i tak ch.. z tego bo nie zdogujesz, padną poki, restart i +0 piłek za damage.

          • Adam987
            Lip 31, 2017 8:35 am

            Przez chwile zrobiło mi się nawet żal Niantic że tak biedaków ciągle szkalują… przez chwilę 😉

          • evoLucjan
            Sie 01, 2017 3:35 am

            Masz racje #fixthegame, jest sporo do naprawy:
            – gymy moim zdaniem zle to funkcjonuje
            – wymiany rare candy
            – kwestia leczenia pokow dwa razy przed walka, mi tak sie dzialo ze wyleczlem max revive a one dalej do leczenia
            – Sparky w grze, chociaz to juz poprawili ja dalej nie mam aktualizacji
            – brak pokemonow w terenie, w wakacje nie mozemy czasami polapac nad jeziorkiem jak pogoda gorsza
            – raidy moim zdaniem moglyby wrocic do starej formy, przed wykluciem podbijamy gym i jest fajnie
            – na sam koniec to bonusy do legend, gym jest zolty a kulek 0 no i jak bijemy z wieksza ekipa z innego teamu to maja wieksze szanse.

        • Reply
          a
          Lip 31, 2017 8:32 am

          Ja gram na Xiaomi Mi5 i nie mam żadnych problemów często tu opisywanych w komentarzach. Wszystko chodzi płynnie. Żadnych errorow i tym podobnych.

        • Reply
          Pawel
          Sie 01, 2017 7:57 pm

          Zainwestuj w iPhona i skończą sie twoje problemy ze „zwiechami” itp itd. I nie nie jestem 15 letnim lanserem z iPhonem, poprostu cenie sobie niezawodność, a nie mulastosc i zwiechy nawet w najnowszych samsungach. Bez spiny pozdro

  • Reply
    evoLucjan
    Lip 31, 2017 8:57 am

    Ja gram na huawei mate s, ktory ma 3gb ramu i jedy ne problemy z plynnoscia mam przy kiepskim zasiegu sieci. Bywaja tez przyciecia jak bija 2-3 grupy na raz. Optymalizacja to ciezka sprawa na andku bo duzy zakres prockow, ramow, wersii systemu, rozdzielczosci i wiele wiele innych aspektow. Zajma sie optymalizacja nie bedzie czasu na nowosci i poprawki czcionek;) i wiadomo tez bedzie NARZEKANIE. Jak powiem ze ja tam nie narzekam i dobrze jest jak jest to tez zaraz bedzie KRYTYKA.

    • Reply
      TomTomek
      Lip 31, 2017 3:07 pm

      Xiaomi to słabiutka firma, tzw. chiński szajs

      • Reply
        evoLucjan
        Sie 01, 2017 3:12 am

        Hmm, a miales!? Korzystales!? Mi sie akurat inne wnioski nasuwaja. Polecam ci obejrzec na mobzilli jest recenzja Mi6 i krotkie porownanie z iPhonem. Jak dla mnie to „Niezly Szajs” za niezla kase. Z tak rozbudowana nakladka system smiga.

  • Reply
    Grzywacz24
    Lip 31, 2017 11:16 am

    Czytałem coś wcześniej, że raidy z legendami pojawiają się tylko do godziny 19. Czy jest to prawda? Widział ktoś o późniejsze porze np. Articuno?

    • Reply
      Wooper
      Lip 31, 2017 11:20 am

      Niestety z tego co zauważyłem to ostatnia tura jest właśnie mniej więcej do 19/20, co jest trochę głupie bo poza dziećmi co mają wakacje to niestety wszyscy zajęci. Powinny trwać śmiało do 21 chociażby.

  • Reply
    songokui
    Lip 31, 2017 2:39 pm

    Jest juz moltres?

  • Reply
    R
    Sie 01, 2017 9:46 am

    No to z Articuno ch..j, złapać się nie dało. Sześć wygranych rajdów i nici. Podchodziłem do kilku dodatkowych – nie zebrała się grupa. Zajebiście? Zajebisty event, nie ma co. Niby było tyle dni – tyle, że 2 miesiące wakacji to mają dzieci i studenci, a nie ludzie pracujący.

    300 metrów od mojej fabryki był przed momentem Moltres. Grupa się zebrała, rajd wygraliśmy. Ale co z tego, jak tego gówna złapać się nie daje. Podkręcone, grejty – i tak ucieka.

    Dwa razy kupowałem pakiety raidpasów, pora kupić kolejne bo darmowy właśnie zużyłem. Jest zajebisty skok na kasę i gigantyczne zwiększenie przychodów w rocznicę premiery gry? Jest.

    Rozgoryczenie i tyle. Była fajna gra na zabicie czasu, dodatek i jakiś cel w kolekcjonowaniu poków. Teraz pozostał żal, bo gra wymaga absolutnego zaangażowania na poziomie paru godzin dziennie – do tego w czasie, kiedy albo się pracuje, albo się dzieciakom daje obiad. Jak człowiek ma już wolny czas dla siebie, to się właśnie kończą raidy. Zajebiście, nie ma co.

    Gra sobie postawiła na cel socjalizację graczy, ale czy to do tego prowadzi? Kilkanaście osób potrzeba do raidu, niby fajnie, ale jednak mega trudno. I jakie jest rozgoryczenie, jak się zebrało te 5 osób, wydało raidpasy i nawet nie ma co przystępować do walki, bo szkoda potem leczyć poki…

    Jest też całkowita zlewka osób, które mają inny charakter, sposób bycia, prowadzenia własnego życia. Nie każdy potrzebuje uznania i socjalizacji z dziećmi. To ciekawe, bo akurat grupa osób, które NIE MAJĄ CZASU jest bardziej skłonna do wydawania kasy w grze, bo po pierwsze tą kasę ma, a po drugie kupuje sobie większe szanse nie obstawiając 10 siłowni w okolicy w celu gromadzenia coinsów (bo nie ma na to czasu). No i taką grupę się olewa, zniechęca i rzuca im kłody pod nogi. Nie ma co – przemyślane to i niezwykle strategiczne.

    • Reply
      Kaprawiec
      Sie 01, 2017 10:08 am

      Zgadzam się. Gra dla indywidualistów przestała istnieć

    • Reply
      frugo
      Sie 01, 2017 10:27 am

      W Twoich słowach jest sporo racji. Kończę pracą o 18, ciężko wtedy nawet o raid pierwszego poziomu, w zeszłym tygodniu wykorzystałem dwie darmowe przepustki. Ja traktuję grę jako relaks, 30 minut po pracy w drodze do domu na odstresowanie.

      Próbowałem nawet dołączyć do grupy w moim mieście na fb z nadzieją, że może uda się zebrać kilku chętnych i powalczyć. Niestety grupa w moim mieście zamknięta jest na nowych, banują i nara.

      Wiele osób stosuje fake gps by walczyć z legendami. Nie popieram tego, wolę nie mieć legendy niż zdobyć ją w nieuczciwy sposób.

      Pozostaje mieć nadzieję, że N trochę się ogarnie.

      • Reply
        Ricardogo
        Sie 02, 2017 8:27 am

        Jak większość grup na fb, jedyny sposób to spotkać się na raidzie i wtedy ktoś Cię zaakceptuje. Wirtualnie małe szanse.

    • Reply
      Em
      Sie 01, 2017 4:20 pm

      Zgadzam się. Niestety. Pierwszy raz od roku gry zastanawiam się, czy tego nie rzucić, chciałabym zdobywać wszystkie Pokemony sama, tak jak dotychczas.

      • Reply
        Pukaczu
        Sie 01, 2017 6:56 pm

        Bez przesadyzmu. To są legendy chyba naiwnie liczyliście, że dorwiecie je z palcem w …
        Ja artikurę dorwałem za dziesiątą próbą dopiero.

        • Reply
          Em
          Sie 03, 2017 12:45 pm

          Przesadyzmem jest to, że mogę mieć i 40 poziom i sama nic nie zrobię? Dla ciebie to, ze ktoś mieszka gdzieś, gdzie jest dużo graczy, oznacza, że się musiał mocno starać, by mieć legendę? Właśnie to jest „w palcem w dupie”.

    • Reply
      evoLucjan
      Sie 01, 2017 9:36 pm

      A ktory level maszvi ilu was bylo? Dzielcie sie na mniejsze grupy. Moltresa da rade zrobic w piec osob i wieksza szansa na zlapanie. Sprawdzone;)

  • Reply
    Creator
    Sie 01, 2017 1:58 pm

    Ja pracuję na cały etat i mam rodzinę, a jakoś 6 Articuno złapałem – na 11 rajdów, w większości przed zwiększeniem szansy na 3%.

    Wystarczy dobrze rzucać, podkręcać, mieć złote medale i jakoś wchodzi. Zresztą moim zdaniem zdecydowanie zbyt dużo się ich łapie.

    Bierzcie pod uwagę, że to są legendy, nie Pidgeye. Gdyby schwytanie ich było takie proste i każdy dzieciak na 15 levelu miałby po 10 to by dopiero było bez sensu.

    • Reply
      trudnesprawy
      Sie 01, 2017 5:55 pm

      Taa tylko szkoda, że ja na 32 nie złapałem, a dzieciaki na 22 połapały… weź ogarnij się

    • Reply
      Kropianka
      Sie 02, 2017 9:00 am

      A co jest teraz? Mieszkasz w małym mieście, lub takim, w którym nie można znaleźć ekipy do bicia, i choćbyś miał 40 level to nic nie wskórasz. Za to dzieciaki z 15 levelem mają po kilka legend statystując przy rajdach.

      Legendy to powinny być legendy, jakieś zadania rozłożone w czasie, dopiero po ich ukończeniu możliwość podejścia do walki.

  • Reply
    Creator
    Sie 01, 2017 2:05 pm

    P.S. widziałem już gościa, który na 10 kulek włożył 2x Great, i jakieś 2-3 Nice a następnego dnia wznosił histeryczne lamenty jak mu Articuno z samych exllentów i greatów uciekł. Ludzie lubią przesadzać.

  • Reply
    Deltatrek
    Sie 01, 2017 2:18 pm

    Cytuję „Jest też całkowita zlewka osób, które mają inny charakter, sposób bycia, prowadzenia własnego życia. Nie każdy potrzebuje uznania i socjalizacji z dziećmi. To ciekawe, bo akurat grupa osób, które NIE MAJĄ CZASU jest bardziej skłonna do wydawania kasy w grze, bo po pierwsze tą kasę ma, a po drugie kupuje sobie większe szanse nie obstawiając 10 siłowni w okolicy w celu gromadzenia coinsów (bo nie ma na to czasu). No i taką grupę się olewa, zniechęca i rzuca im kłody pod nogi. Nie ma co – przemyślane to i niezwykle strategiczne.”

    otóż coś w tym jest. Mając 34 normalnie wyrobiony level uświadomiłem sobie właśnie że te legendy mi są delikatnie mówiąc „po grzyba” uganianie się za 5, 6-cioma nowymi pokemonami miałoby sens gdyby można było je wstawić do gymu. Ponieważ nie można to poza wpisem w pokedexie nie mają znaczenia. Powiem więcej, za pół roku będą biegały po okolicznych uliczkach. Jako gracza bardziej interesuje mnie to czy uda mi się wyhodować porządnego dragonita i jaką ekipę jestem w stanie wstawić na dzielnicy i ile jeszcze pozostanie do 40 poziomu. Pytanie tylko co dalej….

    • Reply
      kadam
      Sie 01, 2017 3:00 pm

      Co dalej ? Gymy umarły wraz ze zwiększeniem spadku CP, nawet ciężko znaleźć sens we wstawianiu czegoś normalnego, lepiej w środku nocy obskoczyć parę sztuk pidgey’ami i spokój. Nie ma obrony gymów bo nie ma to sensu. Skończą się raidy i dzieci z wakacji wrócą do szkoły i jeśli N nic nie wymyśli żeby wrócili starzy gracze to będzie po grze. Osobiście wróciłbym do starego podnoszenia gymów i ich obrony bo to może utrzymać graczy i przywróci sens podnoszenia poziomu pokemonów bo w tej chwili stardustem można sobie..

      • Reply
        Musztarda
        Sie 01, 2017 6:59 pm

        A ja bym nie chciał wrócił do tej stagnacji i okupywanie ringów głównie przez boty.

  • Reply
    Hardstyle
    Sie 01, 2017 3:38 pm

    Moltres siedzi 🙂 2 RAID i wjechał za pierwszym rzutem bez podkręcania tylko na złotej malince po 7 podejściach złapania arcticuno myślałem ze nie da się ich złapać jednak trzeba mieć szczęście i do zrobienia ..

    • Reply
      akima
      Sie 02, 2017 5:38 pm

      to jednak głównie szczęście i żadne liczby mnie nie przekonają, że jest inaczej. Articuno złapałam dopiero w 7 albo 8 rajdzie, Lugii nie mam nadal, a Moltres złapany za pierwszym podejściem. co prawda ze słabymi iv, ale sztuka się liczy, poluję na lepszego 😀

  • Reply
    Adam987
    Sie 01, 2017 8:00 pm

    Zacznę chyba ogłoszenia na slupach wieszać. Drugi tydzien w UK i zero jakiegokolwiek zainteresowania raidami. W miescie naliczyłem z 40 aktywnych lokalnych graczy plus przejezdni. Gymy mają rotację po kilka razy dziennie a nikt nie chce nawet o vapka zawalczyć. Wiele prawdy jest w tym co piszecie wczesniej. Jednak do starych gymów wolałbym nie wracać bo team niebieskich ukochał sobie w mojej okolicy glównie virtualne podboje.

  • Reply
    naatakk
    Sie 02, 2017 9:15 am

    mam pytanie z czapy…
    czy legendarne raidy wliczają się do odznaki? u mnie ich nie dolicz i nie wiem czy błąd czy tak po prostu jest.

    • Reply
      shiba
      Sie 02, 2017 1:00 pm

      Z niezrozumiałych dla mnie powodów niestety legendarne rajdy nie wliczają się do odznaki.

      • Reply
        rado
        Sie 02, 2017 1:22 pm

        Legendarne raidy mają własną odznakę (z Lugią podobno) i liczą się oddzielnie. Tylko Niantic znowu coś nie wyszło i ten medal się nie pokazuje (pewnie w którejś z kolejnych aktualizacji się pojawi;)

        • Reply
          naatakk
          Sie 03, 2017 1:47 pm

          dzięki za odpowiedź 🙂
          jakie to żenujące jest… ilość bugów i niedoróbek niestety rośnie z dnia na dzień :C
          i tak będę grała i się wkurzała co 30 minut na grę – taki masochizm 😀

  • Reply
    Levy
    Sie 02, 2017 12:17 pm

    Ja tez olałem legendy. Kilkanaście razy jeździłem pod gymy z legendami i nigdy nie było nikogo. Raz stało troje dzieci po około 10 lat a na gymie lugia wiec dałem spokój. Robię sobie sam po 1 raidzie dziennie i tyle.

    • Reply
      Stefcio2016
      Sie 02, 2017 11:38 pm

      Też do wczoraj olewałem legendy, bo do wczoraj grałem sam. Dziś podjechałem sobie po południu pod gyma z Lugią, patrzę z 15 osób stoi, pytam zaczęliście, no jeszcze nie, no to wbiłem (Lugia złapana), chwilę później 3 raidy z Moltresem (dwa siedzą). Jednak można i ludzi dużo. Szkoda, że Articuno przegapiłem 🙁 No i muszę się pochwalić, że Moltresa w 4 osoby zrobiliśmy (wszyscy level 35+) 🙂

  • Reply
    Levy
    Sie 02, 2017 12:31 pm

    Dodam, że z tymi dzieciakami trochę pogadałem, levele 36 i 37, pokemony wypasione, jak się chwalili to zauważyłem w ich pokedexie i corsole i taurosa itd. Pełny oprócz legend. Małe fake surczybyki.

    • Reply
      ja
      Sie 02, 2017 1:26 pm

      Albo kupili gotowe konta.
      Ps. nie ma dla Twojej miejscowości grupy na fb, żeby się z innymi umówić na raid? Skąd jesteś?

  • Reply
    Wooper
    Sie 02, 2017 3:34 pm

    Ta gra umiera. Msiałem sobie sam dzisiaj zbić poka, żeby mnieć coinsy. Kontem 11 lvl. Do czego to doszło… A zaznaczam, że mam poki w 6 gymach aktualnie które zwykle miały sporą rotację. A ten który zbiłem, zwykle miałem w nim poka do godziny MAX!

    • Reply
      rado
      Sie 02, 2017 5:37 pm

      Coś w tym jest, w mieście jeszcze jest jakiś ruch, ale u mnie na prowincji zrobiła się kompletna flauta. Mam w gymie Victreebela od pięciu dni (od mniej więcej trzech praktycznie trup) i chyba też będę musiał założyć drugie konto i sam go zbić, bo żal patrzeć… dotąd po dwóch dniach przychodzili czerwoni i wpadało 50 coinsów, a teraz – godziny do złotego medalu nabite, ale nie zaliczy mi ich dopóki nie wróci 😀

      • Reply
        a
        Sie 02, 2017 11:39 pm

        A co będzie jak skończą się wakacje i zacznie jesień?
        Zostanie garstka zapaleńców.

        • Reply
          Edek
          Sie 04, 2017 6:54 am

          Mój rekord to pigej w gymie 23 dni 🙂 . Zlitowałem się nad nim i zbiłem drugim kontem .

  • Reply
    Safari
    Sie 03, 2017 3:35 pm

    Golem jest przereklamowany. Vapek sprawdza się o niebo lepiej. Kingler też całkiem nieźle chłodzi zapał Moltresa.

  • Reply
    Grzywacz24
    Sie 04, 2017 9:16 am

    Dwójka Azjatów, oboje 40 poziom i same Golemy zrobili sami Moltresa, jest filmik na youtubie.

    Osobiście trochę ubolewam nad tak zwanym RNG w Pokemonach bo w grach nigdy nie miałem jakiegoś wielkiego farta (tak więc Articuno nie złapany, bo wyskakiwał ze wszystkiego), ostatnio nawet byłem świadkiem jak mi z podkręconych premierballi i ze złotą malinką Lugia wyskakiwała ze wszystkiego, a młodziak obok mnie dał Ananasa, rzucił prostym rzutem i siedzi legenda… Nie ma co się jednak załamywać tylko trzeba ciupać te RAIDy i starać się rzucać te podkręcone exelenty zaraz po ataku, bo właśnie taki pierwszy rzut wczoraj zagwarantował mi w końcu Lugię 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
safarizone
Safari Zone przełożone

Za tydzień miały się odbyć pierwsze wydarzenia z serii Safari Zone, ale dziś Niantic poinformowało nas, że tak się nie...

Zamknij