News 59

Nowe informacje dotyczące banów!

niantic-logos-blackandwhite-820x420

Niantic nie po raz pierwszy wydaje oficjalny komunikat dotyczący banowania kont w jakikolwiek sposób naruszających regulamin gry. Tym razem deweloper postanowił także wytłumaczyć swój stosunek do skanerów czy popularnych map.

W oficjalnym komunikacie możemy przeczytać:

Kontynuujemy pracę nad zapewnieniem integralności gry i dobrej kondycji naszych serwerów poprzez blokowanie nieautoryzowanego dostępu, a także banowanie naruszających nasz regulamin kont. Włączamy w to także blokowanie botów, operacji wykradających dane i ostatecznie banowanie kont użytkowników powiązanych z takimi aktywnościami. Niektórzy gracze mogą nie zdawać sobie sprawy, że pewne dodatkowe aplikacje służące jako mapy robią więcej niż tylko pokazywanie pobliskich pokemonów. Każda taka aplikacja może być użyta jako narzędzie do zbierania danych poprzez jej twórcę, dokonując tego w sposób ukryty i dostarczając informacje najczęściej bez wiedzy korzystającego. Aplikacje te mogą powodować efekty podobne do ataków DDoS na nasze serwery. Z tego właśnie powodu byliśmy zmuszeni zbanować konta powiązane z użytkowaniem narzędzi w postaci map, co doprowadziło do dezorientacji niektórych graczy, którzy nie są świadomi, za co zostali zbanowani. Jest to mała część z wszystkich kont, jakie zbanowaliśmy.

 W wyniku pewnych zmian wprowadzonych do naszej infrastruktury, mamy teraz możliwość odbanowania niektórych z tych kont. Mapy pobierające dane z naszych serwerów wciąż naruszają Warunki Świadczenia Usługi (Terms of Service przyp. red.) i używanie ich wciąż może stać się przyczyną bana konta w przyszłości. Konta, których istnienie miało na celu jedynie pozyskiwanie danych z naszych serwerów nie zostaną odbanowane. Konta używane w aplikacjach czy też serwisach do zdalnego łapania pokemonów, walki oraz przejmowania w gymach, czy też zbierania przedmiotów z PokeStopów także nie zostaną odbanowane. Naszym głównym celem jest zapewnienie uczciwego i dostarczającego rozrywki doświadczenia dla wszystkich graczy, tak więc agresywna polityka banowania kont będzie kontynuowana dla wszystkich użytkowników, którzy angażować się będą w wymienione zakazane aktywności. 

jh (John Hanke)

Wielu z was zapewne wie, że korzystanie z aplikacji ukazujących lokalizację pokemonów, które jednocześnie wymagają zalogowania się ze swojego konta, nie są bezpieczne ze względu na ryzyko bana czy też wykradzenia danych. Jeśli jednak wasze konto zostało zablokowane jedynie za korzystanie z takiej mapy, możecie próbować ubiegać się o zdjęcie blokady. Pamiętajcie jednak, iż zgodnie ze słowami twórców jakiekolwiek działania naruszające dane na serwerze gry (masowe ewolucje/transfery) czy też inna forma zakazanej aktywności (gra na emulatorze/botach) nie uprawnia was do wnioskowania o odbanowanie. Miejcie też świadomość, że nawet jeśli Niantic postanowiło potraktować ulgowo niedoświadczonych i nieświadomych użytkowników map, nadal konta powiązane z taką aktywnością będą banowane w przypadku wykrycia kolejnej nieprawidłowości.

 

Źródło: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-082916/

59 Comments

  • Reply
    Darek
    Sie 30, 2016 3:08 am

    Masowe ewolucje tez sa zakazane?

    • Reply
      Ivrin
      Sie 30, 2016 11:25 am

      Chodzi o programy, które automatycznie wykonują kilkadziesiąt-kilkaset ewolucji w krótkim czasie, nie o te uczciwie wykonane na lucky egg.

  • Reply
    PoliSwag
    Sie 30, 2016 5:58 am

    Bawią się chłopaki oj bawią a latające rowery jak w przypadku mojego miasta nadal sobie latają i w ciągu 10 sekund przejmują 2 oddalone od siebie o 800 m GYM’y Super robota Niantic 🙂

    • Reply
      wielad
      Sie 30, 2016 9:48 pm

      nie pomyślałes ze może ktos autem jezdzic? ja przejmuje po 5 gym w 30min

      • Reply
        Heh
        Wrz 01, 2016 5:50 pm

        Tak, a w samym środku lasu, gdzie każdy człowiek jest widoczny i słyszany w odległości kilometra, samochody te przykrywają peleryną niewidką… Bo przy takim miejscu Gym ktoś na moich oczach parę dni temu przejmował.

        • Reply
          Whiteangel
          Wrz 10, 2016 6:02 pm

          Miałam taką sytuację dokładnie dzisiaj. Przejęłam gym,chciałam dobić trochę punktów żeby zwiększyć jego level a punkty zamiast rosnąć malały. Wiem na ile można odejść od tego miejsca,żeby nadal do gymu wejść i nikogo w tym promieniu nie było.

  • Reply
    sajmik
    Sie 30, 2016 6:13 am

    Przez kilka dni nazbierałem ponad 100 pokemonów, chcę uruchomić lucky egg i zrobić im wszystkim evoluowanie. Czy za coś takiego dostane bana?? Przecież to jest chore, najpierw wyciągaja ręce po pieniądze za lucky egg a potem ban??

    • Reply
      Ivrin
      Sie 30, 2016 11:26 am

      Ban jest za używanie programów automatycznie dokonujących ewolucji, sam możesz ich zrobić ile tylko dasz radę 😉

  • Reply
    Neiti
    Sie 30, 2016 6:29 am

    Mężowi zbanowali konto, ale totalnie nie wiemy za co – mamy teorię, że może przez wyjazd, bo szybciej się poruszał i „nagle” znalazł w innej części Polski. Ale jak zamierzają banować za WAKACJE, to ja dziękuję 😉 Napisaliśmy odwołanie, czekamy

    • Reply
      Ragi
      Sie 30, 2016 7:24 am

      Ta teoria jest idiotyczna, ja dużo jeżdżę samochodem po Polsce. Łapie pokemony w różnych miejscach i bana nie dostałem. Nawet jeśli poruszam się autostradą z prędkością 200km/h

  • Reply
    Kuba 15
    Sie 30, 2016 6:48 am

    Ja tez dostalem bana bylem w chorwacji tam zbieralem pokemony przyszedl czas powrotu zbieralem jeszcze na lotnisku pokemony po poltora godziny bylismy w poznaniu i wlaczylem pokemony i po chwili ban i nie move zalogowac sie do konta miałem juz 145 roznych pokemonow i 23 lev i teraz mam w dupie te gre zreszta duzo moich znajomych juz przestalo grac bo w sumie badziewna ta gra za slabo sie rozwija

    • Reply
      Ejdzejj
      Sie 30, 2016 11:46 am

      145 różnych? to zebrałeś w sumie wszystkie łącznie z Kangaskhanem, Taurosem i Farfetch’d. Jeśli Ci się nie wykluły one z jajek to się nie dziwię że dostałeś bana

    • Reply
      Kwacik
      Sie 31, 2016 10:31 pm

      145 czyli wszystkie możliwe dostępne

    • Reply
      Amlozek
      Wrz 01, 2016 6:16 am

      Za słabo się rozwija? to ona się w ogóle rozwija?:D

      a taka ciekawstka – wiele osób narzeka na fałszowanie kilometrów (ja też, specjalnie razem z pokemonami odpalam endomondo i zazwyczaj robię srednio 6-8km a jajka mi się odhodowują max 4-5), ale trafiłem tym razem ciekawostkę w inną stronę:D siedzę sobie na kompie i telefon się ładuje, a GPS raz łapie raz traci zasięg i sobie postać popyla to 5m w prawo to 10 w lewo i w ciągu 2-3h tego siedzenia w miesjcu już mam na jajku 0,55/2,0km a wsadziłem w inkubator akurat jak wszedłem do domu (celowo robiłem rundki wokół bloku, żeby podbić odległość i wyhodować poprzednie jajko).

      A co do grania na wsi czy w mieście… może i ta gra nie jest dla ludzi ze wsi, ale i w mniejszym mieście jest dziwnie. Dlaczego? Miasto jest małe, ale dość stare i co 100m jakiś pomnik albo tablica upamiętniająca w rezultacie mam masę pokestopów, ale jak na lekarstwo stworków do łapania i w rezulacie połowa pokedexa to nowości odhodowane z jajek i evolutionsy, a lvle zbieram na obracaniu tabliczek, a zwykłe piłki i zwykłe potionki wywalam z powodu przepełnienia plecaka i do łapania głupiego Pigeya daję razz berry bo zwyczajnie nie ma co z tym robić. Gymów trochę jest, ale są parodią. W czwartek są wszystkie czerwone, w piątek nad ranem przelatuje jakiś niebieski 20+ lvl (max co wiedziałem w gymach w moim mieście to 26lvl – nie ma gdzie ekspić), odbija wszystko stawia po małym pokemonie, zbiera pokecoinsy i lache na to kładzie, ma spokój do jutra. Odbijanie gymów i ich lvlowanie nie istnieje… raz jeden widziałem 7lvl, tak to 4 zobaczyć to święto. Taki ud jest tylko wtedy jak nie wszystkie gymy trzeba odbijać i któryś wymaga podekspienia, żeby tam swojego zwierza wstawić.

      Aha – no i praktycznie same takie same poki stoją na gymach, pojedyncze sztuki czego innego, tak to same Hypno prawie:D

  • Reply
    Dominika
    Sie 30, 2016 7:35 am

    O co chodzi z tymi masowymi ewolucjami/transferami? Czyżby ewolucja na lucky eggach też była zakazana, a ja o tym nie wiem?

    • Reply
      Ivrin
      Sie 30, 2016 11:26 am

      Tak jak pisałem już w poprzednich odpowiedziach – chodzi o masowe ewolucje za pomocą automatycznych botów.

  • Reply
    Zubi
    Sie 30, 2016 8:01 am

    Jak wygląda ban? Ja od zeszłego środy (po prawie 2 tygodniowej przerwie) nie mogę się zalogować i wyświetla błąd, że nie może zautoryzować i żeby spróbować ponownie. Jutro mija tydzień a błąd mam nadal taki sam, na różnych urządzeniach. Pisałem do Niantica w zeszły czwartek ale do dzisiaj cisza. Nie używałem nigdy bota, zdarzało mi się grać na różnych urządzeniach (telefon i tablet). Ze dwa razy logowaniem się na stronę pokazującą IV z ciekawości żeby zobaczyć. Ale to też dosyć dawno bo jak powiedziałem miałem prawie dwa tygodnie przerwy zanim odkryłem że nie mogę się logować.

    • Reply
      Andrzej
      Sie 30, 2016 8:08 am

      „Ze dwa razy logowaniem się na stronę pokazującą IV z ciekawości żeby zobaczyć” 😀 Kochane Niantic za to banuje. Sam się o tym przekonałem.

    • Reply
      jakoushirou
      Sie 30, 2016 8:14 am

      Sam sobie odpowiedziałeś- logowałeś się na stronie sprawdzającej IV.

      • Reply
        Krzys
        Sie 30, 2016 10:57 am

        Sprawdzanie iv nie jest zabronione gdyż nie wpływa w żaden sposób na grę ani nie wymaga żadnej aplikacji. Po co takie bzdury opowiadacie

        • Reply
          PanSamochodzik
          Sie 30, 2016 12:52 pm

          jest zabronione, bo korzystasz z oprogramowania firm trzecich. Masz to w regulaminie gry.

        • Reply
          Outlawek
          Sie 30, 2016 1:26 pm

          Jeżeli do sprawdzenia IV korzystasz (korzystałeś) ze stron, które wymagały podania swojego loginu i hasła, to możesz dostać bana, gdyż te strony pobierają dane z serwerów Niantic.

      • Reply
        Zubi
        Sie 30, 2016 11:02 am

        Logowałem się tam dawno, jak dopiero te stronki powstawały, są bany za działania historyczne? Druga sprawa że osoby, z którymi grałem też tam wchodziły w tym samym czasie co ja i normalnie gra działa. Jak mogę zgłosić prośbę o odbanowanie? Ktoś ma doświadczenie ile się czeka na odpowiedź jakąś?

  • Reply
    bLuu
    Sie 30, 2016 8:06 am

    Ja dostałem bana prawdobodobnie za mapy albo sprawdzanie IV. Botow nie uzywalem. 2tygodnie temu napisalem im esej wielkosci kartki a4. 0 odzewu, olewka, kpina i patologia. 2miechy straconego czasu. Teraz nadrabiam na botach, wszystko dzieki ich ch**owej polityce. Maja takie zaplecze ludzi i sprzetu, a traktuja nas jak debili.

    • Reply
      Whiteangel
      Wrz 10, 2016 6:12 pm

      „Nadrabiam na botach” czyli zwyczajnie oszukujesz. Oskarżasz Niantic a dokładnie jak,niby oni,masz innych graczy w d*,olewasz ich i tworzysz patologię w tej grze. Jak mnie wkurzają oszuści.

  • Reply
    Nefallem
    Sie 30, 2016 8:12 am

    Kolega dostał bana za nic… graliśmy normalnie na mieście nagle go wylogowało i już się nie mógł zalogować… Niech lepiej się trochę ogarną z tymi banami

  • Reply
    Torek
    Sie 30, 2016 8:24 am

    Jakoś nagle od nieco ponad dwóch tygodni nie widac w gymach np gayardosow czy snorlaxow po 3k cp wiec miotła zadziałała jak należy. GJ Niantic

    • Reply
      swegnior
      Sie 30, 2016 11:02 am

      Niestety „miotła” pokarała też wiele sprawiedliwych graczy a na odpowiedź na odwołanie czeka się miesiącami.

      • Reply
        Whiteangel
        Wrz 10, 2016 6:18 pm

        Potrafię sobie wyobrazić dlaczego tak jest – bo jest cała masa ludzi (jak kolega powyżej),którzy zwyczajnie oszukiwali lub pomagali sobie w grze w niedozwolony sposób. Każdą sytuację trzeba szczegółowo przeanalizować i rozstrzygnąć co dalej. Rozumiem też,że to potwornie wkurzające i rozumiem frustrację tym spowodowaną. Pozostaje podziękować rzeszy ludzi,którzy oszukiwali,mających resztę graczy głęboko w poważaniu a teraz jeszcze utrudniających innym życie w ten sposób.

  • Reply
    Borwol
    Sie 30, 2016 9:35 am

    Mnie ciekawi bug na ktory natrafilem. Na mapie muk mi sie pojawil no to doszedlem do niego i puf. Aplikacja siebzawiesila. Zrestartowalem i to samo. Wlaczylem drugi tel i tez sie zwiesil. Udalo mi sie wlaczyc gre jak pokemona juz nie bylo. Mieliscie cos podobnego?

    • Reply
      Piczkaczu
      Sie 31, 2016 6:14 pm

      A to nie był przypadkiem Grimmer? Wygogluj sobie „Pokemon go grimmer bug”, jest to znany problem.

  • Reply
    Crixs
    Sie 30, 2016 9:56 am

    Pytanie mam : a jak nazbieralem sobie odpowiednia ilosc cukierkow i chce uzyc lucky egg’a do zewoluowania masowo pidgey’ow aby skoczyc o jeden lvl wyzej np. Z 22 na 23 to tez mi zablokują konto?

    • Reply
      Ivrin
      Sie 30, 2016 11:27 am

      Nie, spokojnie rób ewolucje na jajku, bany są za używanie botów umożliwiających wykonanie wielu ewolucji bez ingerencji gracza.

  • Reply
    Marcheva
    Sie 30, 2016 10:30 am

    ” jakiekolwiek działania naruszające dane na serwerze gry (masowe ewolucje/transfery) ”
    czy jeżeli wykorzystam Lucky Egg masowo ewoluujac i transferujac ok 70 poków przez 30 min, tez zostane zbanowany? przeciez chodzi o to zeby wykorzystac ten czas jak najefektywniej, ale nie chce byc brany za bota

    • Reply
      Ivrin
      Sie 30, 2016 11:29 am

      Wykonując akcje w grze nigdy nie zostaniesz wzięty za bota, bo twój czas reakcji uwzględnia także animacje ewolucji. Ponadto wykonując je z telefonu serwer gry otrzymuje informacje, że wszystko dzieje się „legalnie” na twoim smartfonie. Nie ma się o co martwić, w artykule chodziło o automatyczne narzędzia, tzw. boty, do przeprowadzania takich akcji.

  • Reply
    PanKapitan
    Sie 30, 2016 10:49 am

    Neiti: U mnie dokładnie to samo. Co dzień przesiadywałem w Parku Chorzowskim po dobrych parę godzin czy to na lurach czy jeżdżąc na rolkach i razem ze znajomymi i moją drugą połówką pocinaliśmy w pokemony. 15-go sierpnia wyjechałem na Mazury, tuż przed wyjazdem zalogowałem się w Chorzowie, a ponownie próbowałem się zalogować dopiero 9 godzin później w okolicach Giżycka i już mi się nie udało. Dodam, że grałem wyłącznie na jednym urządzeniu ( samsung X-cover 3 ) i z botami nie miałem nigdy do czynienia. Jedyne co to jakieś 3 dni po premierze w polsce używałem Pokevision,a od 9 lipca już tylko PoGo. Napisałem 25-go sierpnia odwołanie, ale nadal cisza.. Przeznaczyłem na tą appke kilka jak nie kilkanaście dni rozłożone w ciągu miesiąca z groszem, przejechałem i przeszedłem ponad 260 km a tu nagle ban. Wiadomo, że fajnie, że zbanowali boty, ale moim zdaniem trochę się zagalopowali i ucięli rozrywkę osobom, które poświęciły mnóstwo czasu, żeby osiągnąć to co miały. Polubiłem tą grę, bo urozmaicała codzienne bieganie, jazdę na rowerze czy rolkach, ale po zablokowaniu tego konta nie chce poświęcać czasu na kolejne, bo go nie mam ( praca, studia) i nie chcę żeby znów po klkuset godzinach konto znów zostało zablokowane przez widzimisię Niantic.

    • Reply
      PanSamochodzik
      Sie 30, 2016 12:58 pm

      „od 9 lipca….” czyli założyłeś konto gdy PokemonGo nie było oficjalnie w Polsce. Te konta też zostały zakwalifikowane do banicji.

      • Reply
        HeeH
        Sie 30, 2016 9:16 pm

        Tym z niskim IQ tez niedlugo beda banowac konta, wiec mozesz przestac grac, bo nie warto, jak zaraz konto masz stracic…

      • Reply
        Zubi
        Sie 30, 2016 10:04 pm

        Poważnie to piszesz? Ktoś jeszcze może to potwierdzić? Przecież to jakiś śmiech na sali, żeby banować konta za to że wcześniej grali i to jeszcze 2 miesiące po fakcie. Jakie jest uzasadnienie takiej decyzji?

        • Reply
          jakoushirou
          Sie 31, 2016 8:02 am

          Wątpię, Grę zainstalowałem 9 lipca, lecz dopiero od 14 lipca (2 dni przed premierą) zacząłem grać. Jeśli mieliby kasować graczy którzy obeszli blokady regionalne, to by zablokowali ich od razu (i by uniknęli problemów z serwerami w lipcu). Możliwe, iż jest to po prostu brane jako drobne przewinienie, i w przypadku gdy konto miało inne przewinienia, w całości może się objawić banem.

  • Reply
    red
    Sie 30, 2016 3:18 pm

    niantic to totalne imbecyle przyznam sie bez bicia zbanowali mi konto słusznie 🙂 co prawda. zrobiłem drugie bo mi sie spodobało smuteczek złapał bo fajna gierka lupie poksy po 3 dniach czystej gry ban? za co? za ładne oczy? czy na wszelki wypadek ? 3 konto na razie spokój .pomijajac czy to prawda czy fałsz z tego co piszą za dużo dziennie złąpiesz pokemonów mozesz liczyc na bana bo normalny człowiek powinien tyle nie złapać . za dużo jezdzisz ( przemieszczasz sie) tez mozesz ufac ze sie przyczepia. brat sie zaraził pokemonami po tygodniu dostał bana za co? chyba za to ze popieprzał karetka po całym miescie wszedzie go było pełno . wiele osób narzeka sie wybielajac ze ja nic takiego nie robiłem i dostałęm bananem ale szczerze banana mozna mimo wszystko dostac za nadgorliwa gre. nowy system zeby ktos nie był a bardzo lepszy od innych?:D bo marnotrawi zycie na poksy?:D

  • Reply
    Kuba
    Sie 30, 2016 4:00 pm

    Wychodzi z tego że trzeba przeczekać bo się może okazać że być może naruszyliśmy któryś z pkt regulaminu który się rozszerza z dnia na dzień. Boty rozumiem, czy szukanie pokemonów za pomocą fake gps. To ban się należy jak się logujemy w 2-3 miejscach na świecie w ciągu 2 dni. Gra jest nowatorska bo to 2-ga gra tego typu. Nic trzeba będzie robić fotki i nagrywać jak chodzimy z telefonem bo pewnego dnia dostaniemy bana :(.

  • Reply
    Mayowy11
    Sie 30, 2016 6:40 pm

    Niech banuja wszystkich co uzywaja programow innych firm tylko tu nie dali jasnej odpowiedzi czy mozna z mam korzystac czy nie napisali ze moze to zakonczyc sie banem o co chodzi?

    • Reply
      Mearofames
      Wrz 04, 2016 11:48 pm

      Możesz korzystać, ale tylko z jednej, bo matka jest tylko jedna

  • Reply
    krzynio84
    Sie 30, 2016 7:05 pm

    i prawidlowo 🙂 za darmo banow nie rozdaja. teraz dzieci niech placza

  • Reply
    kekek
    Sie 30, 2016 8:01 pm

    a za noxa banujo?

  • Reply
    Zib
    Sie 30, 2016 9:20 pm

    DO WSZYSTKICH ZBANOWANYCH:
    ————————–

    Ile PLN-ow wydaliscie na gre? Wiekszosc prawdopodobnie ZERO!
    Jaka korzysc ma Niantic z tego ze nadal gracie? ZADNA!

    Wiec nie placzcie jak jest ban bo to tylko ZABAWA i tworcy gry maja was wszystkich w d… bo chodzi TYLKO o kase a nie o to zeby „Kowalski” mial dobra zabawe …

    • Reply
      Kuba
      Sie 31, 2016 10:37 am

      Może będą banany za nie kupowanie w sklepie? 🙂

  • Reply
    MS
    Sie 30, 2016 9:21 pm

    Mam takie pytanie, mógłby ktoś odpisać kto wie? Co jeśli nie zaktualizuję gry do tej nowe wersji, tylko będę grał dalej na 0.33? Mam wyłączone automatyczne aktualizowanie aplikacji i dopóki sam tego nie zrobię to mi się nie zaktualizuje. Można grać wciąż na starej normalnie bez żadnych obaw? czy aktualizacja jest konieczna? Bo jej nie chcę.

    • Reply
      beoswind
      Sie 30, 2016 9:37 pm

      Mozna na razie grac na 0.33 (uzywalem przez chwile 0.35 ale czesciej „wywalalo” mi apke w Gymach wiec zainstalowalem 0.33 ponownie)

      Poniewaz Niantic nie wymusza (na razie) instalacji 0.35 warto pozostac przy „starej” wersji

  • Reply
    Kamil
    Sie 31, 2016 9:06 pm

    Ja używam Pogo Best bot bo mieszkam na wsi gdzie w odległości 30km mam zalefwie 2 pokestopy i z 1 arenę :/ mam w ciągu 3 dni 29lvl i jestem zadow2olony. Mogłem nadrobić to co mogą ludzie w mieście.

    • Reply
      beoswind
      Wrz 01, 2016 5:20 am

      I za kilka dni bedzie ban bo taki „wzrost” zostanie na pewno zauwazony przez system wykrywania botow

      Ta gra nie jest dla ludzikow mieszkajacych na wsi i NIGDY nie bedzie

      • Reply
        Bury
        Wrz 01, 2016 7:40 am

        No właśnie to jest trochę wkurzające. Ja rozumiem problemy techniczne, ale mimo wszystko jest to krzywdzące. Ale cóż…life is brutal.

  • Reply
    Jon snow
    Wrz 01, 2016 6:44 am

    Hehe bardzo ciekawe. Ja gram na apce tydzien przed premiera. Nie użyłem nigdy zadnej appki mapy, byłem tydzień W Egipcie z żoną tam łapalismy i …. wszystko działa. A w moim miescie nagle z gymow znikneły czarizardy blastojsy i wenozaury 🙂 pozdro dla uczciwych

  • Reply
    Dawid
    Wrz 01, 2016 4:55 pm

    Gram od powstania gry. Nie nerdze tylko sobie dla przyjemności lapie. 21 lvl w miesiac to wydaje mi sie imponujacy wynik jak na okazjonalne granie. Gra ma sens tylko jak uzywamy jej rzadko i z glowa. Expienie na sile byle tylko miec 30lvl itd jest glupie. Ta gra nie oferuje poki co nic poza lapaniem pokemonow wiec warto caly czas sie nia jarac i powoli dazyc do zlapania wszystkich itd. Gracie po prostu szybciej niz Niantic moze cos zaproponowac. Oni sami nie spodziewali sie takiej fali fanatykow. Jak dodadza walki pvp i wymiane pokemonow i ew. Questy to juz w ogole bedzie miooodzio.

  • Reply
    szałomi
    Wrz 02, 2016 1:29 pm

    nie wiem za co mnie zbanowali odbanują mnie?

  • Reply
    Pioteeer
    Wrz 03, 2016 3:34 pm

    Witam.
    Mam takie pytanie. Przy rejestracji konta na PTC podałem emaila, do którego już nie mam dostępu (email służbowy) i grałem przez dłuższy czas, aż konto zostało zablokowane przez brak aktywacji. Kompletnie o tym zapomniałem. Próbowałem na stronie PTC zmienić email, ale tylko mam dostęp do wysłania ponownego linka do aktywacji. Ktoś coś może pomóc?

  • Reply
    Pokemon
    Paź 06, 2016 7:29 pm

    Przez takich oslow bociarzy odechciewa sie grac bo uczciwy czlowiek tez dostaje bana.U mnie jest malo pokestopow i biegalem od zalozenia konta 2 godziny zeby wbic 4 lvl i dostalem bana.No zal normalnie.2 godziny biegania poszly sie ebac w kosmos.i za co? Gra spada na psy bo juz sami nie wiedza kogo banuja tepe osly z Niantic.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
pokemon go premiera
Koniec pewnego etapu?

Szał na Pokemon GO przetoczył się przez kraje, w których gra już ujrzała światło dziennie, niczym wielka fala porywająca za...

Zamknij