News 159

Nowe zabezpieczenia w akcji!

niantic-logos-blackandwhite-820x420

Niantic kontynuuje walkę z nieuczciwymi graczami – nowe zabezpieczenia zaczęły zbierać swoje żniwo.

Producent Pokemon GO toczy dość długą i żmudną walkę z oszustami, którzy bardzo często psują odczucia z rozgrywki wszystkim przemierzającym świat w poszukiwaniu pokemonów w uczciwy sposób. Pierwszym automatycznym narzędziem do subtelnego karania łamiących regulamin był shadowban – dzięki niemu nieuczciwi gracze widzą tylko najbardziej pospolite gatunki stworzeń. Teraz Niantic poszło o krok dalej.

Na reddicie The Silph Road pojawił się wpis przedstawiciela Niantic o następującej treści:

Wraz z ogłoszeniem Raidów oraz nowych funkcji dotyczących walk pozostajemy wierni naszym zobowiązaniom do zapewnienia, że Pokemon GO będzie zabawą i uczciwym doświadczeniem dla wszystkich trenerów. Od dziś pokemony złapane z użyciem zewnętrznych programów, które obchodzą normalne mechanizmy rozgrywki, zostają oznaczone ukośnikiem w kolekcji i mogą zachowywać się w inny niż normalnie sposób. […] To jedna z niewielkich części w naszych staraniach o utrzymanie integralności naszej społeczności i dostarczania niesamowitych doświadczeń w Pokemon GO. 

Nie wiemy jeszcze co oznacza, że pokemony będą zachowywać się inaczej niż normalnie – prawdopodobnie będzie to związane z walkami w gymach. Oznaczone stworzenia mogą być np. bezużyteczne na arenach i niemożliwe od umieszczenia w gymie. Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda nowe zabezpieczenie w akcji (lub zastanawiacie się skąd te czerwone kreski u was 😉 ) to poniżej zamieszczam screen ku przestrodze. W ten banalny sposób poznacie oszustów, bo prawdopodobnie niejednokrotnie jeszcze zapytają „skąd to się wzięło”:

ihL7YLa

Źródło: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/6ihyl6/update_on_pok%C3%A9mon_caught_using_thirdparty/

159 Comments

  • Reply
    Natrix
    Cze 22, 2017 11:46 am

    Skoro wiedzą, że złapany nieuczciwie, to od razu ban na tydzień ku przestrodze. Następna taka sytuacja na miesiąc, później na stałe. Powinno pomóc.

    • Reply
      Jane Ahonen
      Cze 22, 2017 12:20 pm

      po co na tydzien? odrazu perm ban

      • Reply
        xDDD
        Cze 22, 2017 6:32 pm

        Po co w ogóle ban? Oszust będzie chwalił się koledze/kolezance a tu zong

    • Reply
      DexterK
      Cze 27, 2017 11:54 am

      Niantic chodzi o kasę. Dając bana tracą klienta. Gdyby ludzie poszukujący dużo nie wydawali w grze to Niantic dawno by ukrucił ten proceder. Oni bardziej robią oszukiwanie uciążliwe bo zależy im tylko na kasie.

      Gdy były tylko pierwsze pogłoski o rewolucji w systemie GYM to od razu pomyślałem że zrobią to tak by zwiększyć znacząco zyski.
      I prosze mamy rajdy za które trzeba bulic a o żeby zdobyć na nią kasę to trzeba teraz siedzieć w grze i oszukiwać.
      Bo wiadome jest to że uczciwy gracz dorobku się co najwyżej nerwicy, a nie monet. Zmiany ranią głównie uczciwych graczy. Ci co oszukują mając rootana telefonie jakoś beda sobie radzic. Uczciwy niech oszczedza na chlebie żeby dać zarobić Niantic.

      Pozdrawiam

      • Reply
        at3at3
        Cze 27, 2017 1:45 pm

        To w takim razie opowiedz nam o tym co w swoim życiu robisz charytatywnie dla innych ludzi. Pochwal się wszystkim.

    • Reply
      castiel145
      Cze 28, 2017 1:23 am

      Niestety system źle działa, właśnie pozbyłem się 3 pokemonów, robiłem w sobotę trasę Polska/belgia, przed wyjazdem przekręciłem pokestop i złapałem pidgeya, dzisiaj zobaczyłem, że ten pidgey jest przekreślony, razem z nim jakiś geude i co mnie bardzo zabolało Machampem którego miałem od listopada, sam zbierałem cuksy i sam go ewoluowałem 1900 CP, jakaś porażka bo nigdy nawet trackera nie miałem

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 29, 2017 9:30 am

        Mi przekreśliło dwa pokemony łapane u siebie we wrześniu zeszłego roku!!! jynx i vaporeoen ewoluowany z evy łapanej u siebie.

  • Reply
    treneiro
    Cze 22, 2017 11:49 am

    jeszcze dobrze by było zbanować mapy, albo skrócić respy do 3 minut tak żeby samochodziarze przestali łapać same dobre poki z całego miasta

    • Reply
      Alb
      Cze 22, 2017 11:58 am

      Bez przesady z tymi 3 minutami, w zimę nie zdążyłbym się ubrać i zjechać z 7 piętra pod blok po niego

    • Reply
      Jane Ahonen
      Cze 22, 2017 12:21 pm

      to jest głupi pomysł bo ja mając do pokestopa pare kilometrów to biegiem jestem w stanie tam zalecieć w 5-9 minut…

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 22, 2017 12:39 pm

      Zbanować chodziarzy, rowerowców a wogóle wszystkim walnąć bana.

  • Reply
    Szakal
    Cze 22, 2017 12:01 pm

    Widać jak im działają zabezpieczenia. Ja mam same snipowane poki i żaden nie jest przekreślony.

    • Reply
      bart
      Cze 22, 2017 12:10 pm

      jaką masz wersję apki ?

      • Reply
        Szakal
        Cze 22, 2017 12:25 pm

        Mam najnowszą dostępną wersję z Google Play.

        Nic mnie nie dosięgnie, bo na każdej fali banów czy innych ich zabaw, zawsze wszystko mnie omijało i ominie także teraz. Jak się oszukuje z głową, to nic nie zrobią.

        • Reply
          Tomic0981
          Cze 22, 2017 12:29 pm

          No chłopie, proporcje nieco inne, ale myślę, że więzienia pełne są przestępców, którzy sądzili, że jak będą się ukrywać z głową to ich nie złapią. Wcześniej czy później zabawa Wam się skończy, a my będziemy się cieszyć z wyeliminowania każdej takiej szuji jak Ty.

          • Szakal
            Cze 22, 2017 12:35 pm

            Kto będzie się cieszył ten będzie. A na razie to ja mam przednią zabawę w odbijaniu tylko na złość innym gymów moimi pokami +3000cp 100IV

          • Tomic0981
            Cze 22, 2017 12:41 pm

            No właśnie dzieciaku: ” na złość innym”, posłuchaj sam siebie. Trzeba mieć kłopoty z głową…

          • Steve the Seagull
            Cze 22, 2017 5:09 pm

            Aż się zastanawiam czy to tylko troll czy faktycznie bawi go coś takiego…

        • Reply
          Michal_tata
          Cze 22, 2017 12:41 pm

          Nic Cię nie dopadnie? Chyba już dopadło tylko jeszcze nie dało objawów. Poczekamy zobaczymy.

        • Reply
          mohi
          Cze 22, 2017 12:50 pm

          Jak pustym, smutnym i żałosnym trzeba być, żeby czerpać satysfakcję z oszukiwania?

          Nic nie potrafić, nic nie osiągnąć i nic nie mieć, ale i tak być dumnym bo się komuś lepszemu i bardziej zdeterminowanemu zepsuło zabawę na kilka godzin, no super sposób na życie xDDD

        • Reply
          Machrid
          Cze 23, 2017 2:57 am

          no czyli sprawdzilo sie -tak jak pisalem ,ze zrobia kolejny bubel .
          hehe a wszyscy tak czekali.
          jedynie cheterom teraz bedzie dalo sie uzbierac golda .
          wykonanie oceniam na fajne pomysl spoko, ale grywalnosc i wygodna na minus czegos zabraklo jak zawsze niantic cos zrobil nie tak.

    • Reply
      Pidżej kozak
      Cze 22, 2017 12:11 pm

      Spokojnie, na Ciebie też przyjdzie czas. Każąca ręka przekreśli również twoje poki.

      • Reply
        Pidżej kozak
        Cze 22, 2017 12:13 pm

        ło matko! Pidgej zrobił błąd! Pokarało go, widzisz!
        *Karząca, bo kare daje, a nie każe coś robić 😀

  • Reply
    Tomic0981
    Cze 22, 2017 12:11 pm

    Moim zdaniem mapy to jest nic w porównaniu z fake GPS. Używając mapy jednak musisz się ruszyć z domu i znaleźć pokemona, natomiast z fake’ami problem może być naprawdę upierdliwy. Kto miał z nimi do czynienia na swoim terenie ten wie. Ja mam takiego na osiedlu od kilku tygodni. Nikt, poza oczywiście jego teamem nie jest w stanie nic ugrać, zbudować czegoś konkretniejszego. Blokuje wszystko swoimi Blisseyami (pisałem gdzieś nawet , że ma ich co najmniej 6, wszystkie powyżej 3000 CP), a odbija wszystko w ciągu maksymalnie godziny , a najczęsciej w kilka minut po przejęciu gymu przez Ciebie. Naprawdę psuje to zabawę. A to, że ktoś korzysta z mapy mi w żaden sposób gry nie utrudnia. No dobra, może ma trochę lepsze poki, ale mimo wszystko sam je uzbierał, sprawdził jedynie ich lokalizację…
    Tak więc trzymam kciuki za Waszą walkę drogi Nianticu, oby była skuteczna 🙂

    • Reply
      Grineee
      Cze 22, 2017 2:23 pm

      skąś to znam ;_;

    • Reply
      JJJ
      Cze 22, 2017 10:40 pm

      Wytłumaczy mi ktoś jak to jest, że ktoś z fake gpsem może mieć na przykład 6 Blissey? Kolega ma fake i widziałem jak to wygląda. To nie jest tak, że przenosząc się powiedzmy do Chicago masz na każdym kroku Dragonity… Poki są takie same mniej więcej jak Warszawie z małymi różnicami. Ale takich 3 ewolucji silnych to wcale nie ma. Ja nie wiem jak oni to łapią, chyba, że są jakieś boty co same łapią, bo sam fake wcale aż takiej różnicy wielkiej nie robi jakby się mogło wydawać.

      • Reply
        Ricardogo
        Cze 23, 2017 3:24 pm

        Koleś Fake plus mapa i masz co chcesz 😉

  • Reply
    Oklasus
    Cze 22, 2017 12:14 pm

    Kiedy otworzą te gymy??
    Wie ktoś może??
    Nigdzie nie moge znaleść tej informacji. Please help !!!

    • Reply
      Pekemon
      Cze 22, 2017 4:58 pm

      Following on from the reveal on Tuesday and the commencement of the update rollout yesterday, The Pokémon Company International today sent out their monthly newsletter and, within this newsletter, it states that the new Pokémon Gym system and Raid Battles will be activated for Pokémon GO in early July. No further details have been given.- W skrócie wczesny lipiec :'(

      • Reply
        Steve the Seagull
        Cze 22, 2017 5:11 pm

        Mogliby chociaż drop ze stopów tymczasowo zwiększyć, bo mniej ich jest.

        • Reply
          Pekemon
          Cze 22, 2017 6:06 pm

          A do lipca jeszcze troche zostało, u mnie tylko jeden pokestop zmieniony w gym, ale dla ludzi w mniejszych miastach to spore utrudnienie

          • Westi
            Cze 22, 2017 10:32 pm

            W mojej okolicy ani jednego nowego gyma czy stopa, do upy…

  • Reply
    Gargi
    Cze 22, 2017 12:22 pm

    Z mapka nie będzie problemu bo niby jak to sprawdzą? FAKE GPS który Cię przenosi w ciągu paru sekund do innego kraju to na pewno ich wylapia

  • Reply
    Kropianka
    Cze 22, 2017 12:27 pm

    Tylko czemu te poki są przekreślone, a nie po prostu usunięte?

    • Reply
      ArT
      Cze 22, 2017 12:32 pm

      Żeby pokazał koledze jaki jest kozak że ma fake poki. I dobrze niech ma przekreślone będzie musiał sam skasować a to będzie go bardziej bolało.
      TYlko dla mnie inna sprawa co to dla Niantić nielegalnie złapany pokemon ? Jakby mieli sposób na fake gps to by poblokowali wszystkich. Widać że nie wiedzą jak to zrobić więc będą straszyć losowymi przypadkami nic więcej.

      • Reply
        Krystian
        Cze 23, 2017 9:19 am

        Najlepsze jest to, że tych poków nie bęzie dało się usunąć – będą zbędnym okazem w plecaku.

        • Reply
          Kropianka
          Cze 23, 2017 11:34 am

          No jeśli nie można ich usunąć to rzeczywiście ciekawe rozwiązanie 🙂

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 22, 2017 12:33 pm

      żeby się bardziej denerwowali, że je mają , a nic zrobić nie mogą 🙂

  • Reply
    ArT
    Cze 22, 2017 12:35 pm

    Łapałem przed chwilą teddiursa i nie mogłem go poczęstować żadnym owocem. NIe przyjmował ananasa, banana i maliny. TEż tak macie ?

    • Reply
      Pidżej kozak
      Cze 22, 2017 1:01 pm

      Musisz „kliknąć” na owoc, anie na pokemona. Zmodyfikowali użycie owoców.

      • Reply
        ArT
        Cze 22, 2017 1:19 pm

        ok dzięki przetestuję 🙂

      • Reply
        ArT
        Cze 22, 2017 1:35 pm

        Przetestowałem działa, lecz widzę bezsensowność naciskania dwa razy owoc. Jak by nie można było jak jednym razem aby zadziałało. Tak wybieram malinę i jeszcze raz trzeba nacisnąć na malinę bez sensu.

        • Reply
          at3at3
          Cze 22, 2017 4:42 pm

          Dlaczego bez sensu? Wybierasz rodzaj owocu i rzucasz nim. Tak jak z kulkami, tyle tylko, że ta przysłowiowa malina (dowolnego gatunku) „zawsze trafia”. Ustawiasz typ i używasz, albo nie, jeśli zmieniłeś zdanie…

          • ArT
            Cze 22, 2017 5:47 pm

            Tego nie rozumiem jak już wybrałem czy chcce maline banan czy ananas to po co jeszcze mam go rzucać. Sam wybór już powinien być akeptacją rzutu. Tak powielamy te same kroku. Z bilami jest inaczej bo tam rzucasz jeden po drugim.

          • at3at3
            Cze 23, 2017 2:06 pm

            Tutaj – racja. Powinieneś mieć „na widoku” wybraną malinę z licznikiem (tak jak przy kulkach) i – rzucasz ją albo nie. Mnie bardziej denerwuje to każdorazowe „wracanie po malinę”. Ale niestety od zawsze tak było…

  • Reply
    kptchgbdwj
    Cze 22, 2017 12:38 pm

    Ale jak oni będą namierzać te poki? Czasem ludzie wrzucają na fejsa info, że gdzieś tam jest blis a gdzie indziej tyranitar. Jeśli złapię kilka takich rzadkich poków w jeden dzień to będą poprzekreślane? Skąd oni wiedzą kto łapie przy użyciu map, a kto przy pomocy grupy graczy, którzy po prostu informują na co trafili?

    • Reply
      Outlawek
      Cze 22, 2017 2:54 pm

      Tu nie chodzi o mapy, a o programy z których korzystają boty m.in. do łapania Pokemonów.

  • Reply
    Lorx3003
    Cze 22, 2017 1:19 pm

    I tak żadne zabezpieczenia nie cofną już nalapanych przez cheaterow dragonite snorlaxow itp. Jeden cheater to chyba już ż 10 takich ma….

  • Reply
    ArT
    Cze 22, 2017 1:19 pm

    Na radarze pojawiła się zakładka RAID.

  • Reply
    Analizujący
    Cze 22, 2017 1:58 pm

    Mam prośbę trochę nie na temat, ale patrząc ile komentarzy jest napisanych w tak krótkim czasie w tym temacie, raczej nie miałbym co liczyć na odpowiedź w poprzednim. Przygotowałem listę potencjalnie najlepszych obrońców po przeróbce Gymów. Uwzględniłem tu nie CP, a zestawy ataków przeciwko najtrudniejszym kontrom, czyli np. wodne poki są podatne na ataki trawiaste i elektryczne, więc najlepszy zestaw to ataki skuteczne lub obojętne na te dwa typy czyli np. ogniste, lodowe, ziemne itd.
    Venusaur- Razor Leaf, Sludge Bomb;
    Blastoise- Bite, Ice Beam;
    Arbok- Bite, Dark Pulse;
    Golduck- Confusion, Ice Beam;
    Arcanine- Snarl, Wild Charge lub Crunch;
    Poliwrath- Rock Smash, Ice Punch;
    Tentacruel- Poison Jab lub Acid, Hydro Pump;
    Slowbro- Confusion, Ice Beam;
    Muk- Infestation, Dark Pulse;
    Kingler- Bubble, X-Scissor;
    Weezing- Infestation, Dark Pulse;
    Seaking- Peck, Ice Beam;
    Starmie- Hidden Power (Ogień), Hydro Pump;
    Tauros- Zen Headbutt, Horn Attack;
    Ditto- Transform, Struggle;
    Snorlax- Zen Headbutt, Heavy Slam;
    Feraligatr- Bite, Crunch lub Ice Beam;
    Steelix- Dragon Tail, Crunch;
    Granbull- Snarl, Crunch;
    Ursaring- Counter, Play Rough;
    Donphan- Counter, Play Rough;
    Miltank- Zen Headbutt, Stomp lub Body Slam;
    Blissey- Zen Headbutt, Psychic;

    Jeśli doczytałeś do końca to mam prośbę; czy myślisz że jeszcze jakieś poki mogą stać się super obrońcami, lub jakieś z tej listy się nie nadadzą do obrony?

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 9:08 am

      Praktyka pokaże a nie takie rubryczki księgowego :)))))

    • Reply
      Biegacz
      Cze 23, 2017 9:28 am

      Powiem krotko,kiedy bylo trudno zbijac gymy bo byly same 10lvlowe i z pokami po 3000cp a mimo to dawalem rade w pojedynke i to w krotkim czasie. Teraz masz tylko 6 pokemonow i beda zdecydowanie slabsze + z kazda godzina beda tracily CP. Wiec odpowiadam: gymy obsadzone przez graczy, chociazby z 40lvl beda niszczone w pare chwil przez osoby z 20 lvlem. Taka sprawiedliwosc. Ktos gra 10 miesiecy, ma 2000km i bedzie pokonywany przez typka co gra 2 tygodnie.

  • Reply
    BadDogSwim
    Cze 22, 2017 2:15 pm

    Pozostaje tylko problem zbijania przez fake gps gymów. Co jest chyba najmniej przyjemne. Szczególnie jak się idzie na jakieś zadupie stawia sie 10lvl a ktoś zaraz niewidzialny go zbija. To jest problem. To z przekreśleniem i bezużytecznością jest super, że po prostu nie usuwają. Niech im żal dupę ściska. Ale przy większej ilości mogli by dawać bany 2 dni i każdy potem 2x dłuższy to by się wyczyściło.

  • Reply
    Pysio
    Cze 22, 2017 2:35 pm

    „Od dziś pokemony złapane z użyciem zewnętrznych programów, które obchodzą normalne mechanizmy rozgrywki, zostają oznaczone ukośnikiem w kolekcji..|

    Pytanie brzmi czy te zewnetrzne programy dotyczą pojedynczych graczy co łapia pojedyńcze sztuki czy te pokemony kupowane razem z kontem na allegro ktore łapie boot.

    Drugie pytanie od dzisiaj to znaczy że wszyscy ci gracze z dobrymi pokemonami i tak zostają w grze i są nie do doścignięcia praktycznie.

  • Reply
    Pysio
    Cze 22, 2017 2:37 pm

    i dlaczego takie info jest podawane gdzieś zakopane na reddicie a nie na oficjalym funpage lub twitterze,pewnie tydzień lub dwa wystarczą i będzie opracowana poprawka na te oprogramowania

  • Reply
    Spuuz
    Cze 22, 2017 2:49 pm

    Śmieszne jest to, że wczoraj wracając z pracy zlapalem charmandera, a dzisiaj byl przekreslony. Ten ich system nie działa tak jak powinien najwidoczniej :d

    • Reply
      Ricardogo
      Cze 23, 2017 3:26 pm

      Czy to prawda, że nie można go oddać za cukierki?

  • Reply
    Gainax
    Cze 22, 2017 3:12 pm

    Czepiacie się oszustów… ja w sumie też.. ale jak taki jeden gada że go nie złapią bo oszukuje z głową to go nie złapią i nieważne co za głupoty wypisujecie to go niezłapią… taka prawda jak przestrzega się pewnym zasad to niema szans aby cię złapali tu dzież gdzie kojarzono z ludźmi w więzieniach…

    przykład? Polski rząd… jakieś pytania chyba brak bo po co?

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 22, 2017 3:20 pm

    w żurnalu pokazują pokemony które wyszły z aren i to dawno temu bo u mnie np blissey był wrzucony kiedyś tam a nie było go w gymie w momencie wyłączenia a info o tym cały czas jest i nie znika

  • Reply
    ZbyszekChaosu
    Cze 22, 2017 3:38 pm

    Ja czekam aż zrobią porządek z fake GPS na arenach. Wstawiłem swojego poka, chodniki puste a tu nagle zaczynają się naparzać 2 „trenerki”, ta co ją przed chwilą wyrzuciłem (z przeciwnego teamu) i druga z jeszcze innym kolorkiem. Weź tu człowieku ugraj więcej niż 10 monet dziennie jak Cię oszuści wywalą po 30 sekundach.

    • Reply
      ArT
      Cze 22, 2017 3:48 pm

      Niestety fake GPS to bolączka androida. Crakowanych IOS jest znikoma.

  • Reply
    Kudłaty
    Cze 22, 2017 3:52 pm

    Czy, żeby widzieć te kreski trzeba zaktualizować apkę do najnowszej wersji ? Bo u mnie tego nie widać ?

  • Reply
    Czasownik
    Cze 22, 2017 6:06 pm

    ZbyszekChaosu piszesz ze chodniki puste a w niebo spogladales?

  • Reply
    Pekemon
    Cze 22, 2017 6:08 pm

    Nie rozumiem po co zrobili hype na zmiany i dobre aktualizacje, a teraz zwlekają z uruchomieniem gymów.

  • Reply
    Levy
    Cze 22, 2017 6:29 pm

    Bo im to najwyraźniej nie wyszło tak jak chcieli. Po małych zmianach zawsze były problemy a co dopiero po takich. Miną pewnie wakacje zanim wszystko będzie działało jak trzeba. Chociaż mam nadzieje, ze się mylę.

  • Reply
    Chi
    Cze 22, 2017 6:31 pm

    Fajnie by było zrobić jakieś jakieś udogodnienie dla mieszkańców wsi. Ja na całą wieś mam 3 pokestopy i to daleko od siebie i ciężko uzbierać jakieś itemy czy chociaż pokeball. Fajnie by było gdyby w takich miejscach dostawalo się ich trochę więcej.

  • Reply
    Szambelan
    Cze 22, 2017 6:43 pm

    Potwierdzam, że na fejka te nowe zabezpieczenia nie działają.

  • Reply
    Szambelan
    Cze 22, 2017 6:48 pm

    A z dobrych wiadomości dla wszystkich, którzy mają problem z dopalaczami PokePro.pl ostatecznie pokonane.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 22, 2017 7:45 pm

    dziki foretres mi się trafił na pocieszenie dobrze że facet do dwie poprzednie to były babki więc zaliczone nie trzeba ewoluować

  • Reply
    jak.w
    Cze 22, 2017 9:59 pm

    Ruszyły gymy. Z pierwszych moich obserwacji. Gym dał 2 itemy po przekręceniu więc mniej niż pokerowy. Pokemon wrzucony do gymu nie ma pełnego swojego CP tylko obniżone o ok. 10%, aby miał pełne trzeba od razu nakarmić go malinka.

    • Reply
      jak.w
      Cze 22, 2017 10:05 pm

      Kolejna obserwacja. Pokemony nie będą tracić motywacji skokowo czyli co jakieś dłuższe okresy typu co dobę. Motywacja (CP) spada cały czas od razu od momentu wstawienia. 10 minut temu wstawiłem pokaż i już ma CP niższe o 4 punkty od maksymalnego.

      • Reply
        Vipi
        Cze 22, 2017 10:51 pm

        Ja widzetez gym w ktorym kroluje juz Tyranitar 3k+ cp i zaobserwowalam spadek 6 punktow w minute.

    • Reply
      FoxMan
      Cze 22, 2017 10:21 pm

      U mnie były 3 itemy, więc to może jest losowe. Natomiast co do CP też się tak dzieje. Po 10 minutach z CP 2322 jest 2318.

      • Reply
        Kropianka
        Cze 23, 2017 8:05 am

        Jak arena należy do naszego teamu to więcej przedmiotów leci.

  • Reply
    Kandara
    Cze 22, 2017 10:48 pm

    Gimy ruszyły i już 4 w mojej najbliższej okolicy zajęte przez niebieskich. Co prawda przez chwilę widać było wszystkie trzy kolorki, ale widać w tym mieście taki stan rzeczy nie może utrzymać się długo.

  • Reply
    Deltatrrk
    Cze 22, 2017 10:49 pm

    Ale bałagan się zrobił

  • Reply
    arty
    Cze 22, 2017 10:52 pm

    Katastrofa z tym nowym systemem: po pierwsze można dokarmiać malinkami gdy drużyna przeciwna atakuje. (Duża wada)
    Po drugie zbicie Pokemonów nawet tych nie silnych będzie zajmować kupę czasu, bez power banka się nie obejdzie trzeba będzie mieć dużo malinek na silne pokemony z dużym CP przynajmniej 8-10 na jednego pokemona jak nie więcej.
    Kasa nie ma kasy jest zegar który idzie do przodu pewnie po upływie 20 godzin lub więcej będzie można jakaś kasę zdobyć.
    Ogólnie trza by stać pod Gymem i cały czas bronić swoich pokemonów.
    Apropo dokarmiania, można wszystkie póki dokarmiać w swojej drużyny nie tylko swoje.

    • Reply
      FoxMan
      Cze 22, 2017 10:57 pm

      Ale maniane odwalili z tymi gymami, czyli będą nici z coinsów, bo chyba wszędzie jest duża rotacja graczy, poza tym nowe zasady są strasznie niejasne.

      • Reply
        arty
        Cze 22, 2017 11:03 pm

        Rotacja będzie duża ja wsadziłem póki do 3 Gymów i po około 30 minutach już były pokonane. Broniłem jednego, ale podczas ataku drużyny przeciwnej to nie… Poprzedni system był lepszy. Zobaczymy z biegiem czasu może jeszcze coś poprawią zmienią.

        • Reply
          ogar
          Cze 23, 2017 1:35 am

          ja obroniłem dwupokemonowy gym przed atakami solo, następnie ktoś dorzucił swojego. Póki co stoi dwie godziny, zobaczymy. Na pewno teraz przez pare dni będzie trudniej bo wszyscy się na to rzucili, ale po jakimś czasie pewnie znowu będzie można farmić coinsy. Zwłaszcza, że wrzucić pokemona można w każdej chwili, u mnie w gymach, praktycznie wszystkich jest 1 slot wolny na wrzucenie. Wrzucisz pokemona jako ostatni, ktoś np pomoże bronić albo nawet nie to trochę Ci ten pokemon tam wytrzyma i swoje zarobi. Teraz miałem sytauację, że ktoś odpuścił po zbiciu jednego pokemona to dorzuciliśmy ze znajomym drugiego za 5 min(nie wiem jaki dokładnie jest cooldown)

          • Tomic0981
            Cze 23, 2017 5:12 am

            Weźcie pod uwagę, że to ruszyło koło 22:00, na razie sprawdziła to starsza młodzież i dorośli, dzisiaj zapewne walczyć zaczną dzieciaki. Na początku wszyscy muszą zaspokoić ciekawość, więc teamy będą się zmieniały co chwilę. Ja nie narzekam, choć jeden z przerobionych z pokestopa gymów mam obok siebie wadliwy. Wczoraj odbiliśmy go ze znajomym. Ja wstawiłem swojego obrońcę, on musiał restartować aplikację, żeby się dołożyć. Poza tym z daleka gym nadal jest niebieski , dopiero po wejściu w niego staje się żółty… Na pewno będą poprawki. Przedmioty z gyma poleciały mi 3. Nie podoba mi się utrata motywacji od razu po wstawieniu, to jest dziwne…

          • Ogar
            Cze 23, 2017 9:14 am

            Nie ma źle. U mnie już poki stoją 10h 🙂

  • Reply
    FoxMan
    Cze 22, 2017 10:54 pm

    Ważne info! Włożyłem pokemona i po godzinie mi ktoś go wybił – nie dostałem żadnych coinsów! W sklepie tez nie ma możliwości odebrania…

    • Reply
      arty
      Cze 22, 2017 10:57 pm

      Dokładnie trzeba stać pod Gymem i cały czas karmić. Trzeba pewnie około 21h mieć Poka w gymie, żeby coś naliczyło.

      • Reply
        a
        Cze 22, 2017 11:05 pm

        Jeśli tak będzie to miejscach gdzie jest duża rotacja w gymach, a teraz będzie jeszcze większa, bo 6 pokemonów w gymie i ciągle spadające CP to wyłowić jakiekolwiek coinsy będzie sztuką 😉

      • Reply
        Westi
        Cze 22, 2017 11:08 pm

        Może idea była taka, że mamy się dogadać w 6 osób i rotacyjnie karmić poki? W sumie wyszłoby, że co 4 godziny ktoś powinien do nich zajrzeć. Trochę ciężko, skoro nie ma w apce komunikatora (a kompanów z mojego teamu jak na lekarstwo)

        • Reply
          jakakolwiek
          Cze 22, 2017 11:26 pm

          Też myślałam, że motywacja spada bardzo szybko, ale ktoś musiał zbijać. Wróciłam, dokarmiłam i stoi na 100%.
          Aha, po dokarmieniu i zakręceniu dyskiem pojawiła mi się odznaka danego gymu.
          I potwierdzam, że szybko zbity pokemon nie przynosi coinsów. Zobaczymy, co będzie z takim, który posiedział nieco dłużej, bo widzę, że już ma motywację zbitą do zera ;-).

          • jakakolwiek
            Cze 22, 2017 11:32 pm

            OK, spadł po ponad godzinie, zero coinsów. Czyżby musiał siedzieć cały dzień? Jeśli tak, to marnie będzie…

          • jakakolwiek
            Cze 22, 2017 11:36 pm

            A pardon, jedna monetka przybyła ;-).

  • Reply
    Robal
    Cze 22, 2017 11:16 pm

    Jak to jest z coinami? Znajomego pok wrócił po godzinie siedzenia w gymie i przyniósł mu 1 coina.

    • Reply
      D
      Cze 22, 2017 11:51 pm

      Oby mu się nie poprzewracalo w głowie od takiej kasy 🙂 masz tu jednego coinsa tylko nie wydaj na głupoty 😉

  • Reply
    Natrix
    Cze 22, 2017 11:18 pm

    Gumy działają!!!

  • Reply
    Natrix
    Cze 22, 2017 11:18 pm

    Gymy miało być!!!

  • Reply
    Korath
    Cze 22, 2017 11:20 pm

    czyli będzie dno… wcześniej byłem w stanie te 40 dziennie monetek uzbierać, teraz przy takiej rotacji to nie będzie realne, mam blisko 5 gymow no ale nie bede latal w te i we wte aby je karmic tym bardziej ze i tak nie upilnuje…. mialem nadzieje ze to lepiej rozwiaza a tu widze tylko kupuj za real kase:)

    • Reply
      Robal
      Cze 22, 2017 11:21 pm

      Podzielam twoje zdanie, jestem w podobnej sytuacji. A gram praktycznie sam.

  • Reply
    Natrix
    Cze 22, 2017 11:33 pm

    Racja. Jeden Pok wystarczy bez dokarmiania na jakieś 5-6 godzin i wraca bez monet. Jednak jeśli zostanie pokonany, a my wstawimy go ponownie, to możemy zyskać łatwiej te 100 monet dziennie. Jeśli jest tak jak myślę

    • Reply
      jakakolwiek
      Cze 23, 2017 12:12 am

      Nie wraca bez monet. Wygląda na to, że jest 1 coins za godzinę w gymie. Z tym że monetki nie pojawiają się od razu, ale po kilkunastu minutach.

  • Reply
    ZaaaZ
    Cze 22, 2017 11:50 pm

    Czy u Was też znacznie szybciej zżera baterię?
    Po upgradzie do najnowszej wersji energię mi wysysa duuużo szybciej niż wcześniej.

  • Reply
    Pyszek2009
    Cze 22, 2017 11:51 pm

    Witajcie Panowie, jestem w temacie dopiero od 8 dni( pomagam dziecku ). Na razie jeszcze nie potrafię walczyć i nie wiem o co chodzi 🙂 wiem ze muszę mieć silne pokemony. Do wczoraj dostawałem po 300XP za zwykłe złapanie a od dziś to tylko 100XP. Czy zacząłem w jakimś okresie promocyjnym i coś się skończyło? Będę wdzięczny za odpowiedź. Drugie pytanie bo nie wiem czy każdy wyższy poziom to tyle samo punktów czy coraz więcej im wyżej ? Dzięki

    • Reply
      też_ojciec
      Cze 23, 2017 10:10 am

      Tak, właśnie skończyła się „promocja” i teraz jest jak zwykle.
      Ilość XP konieczna do osiągnięcia kolejnych lvl dość szybko rośnie. Np. Do przejścia z 38 do 39 jest 3 mln.

  • Reply
    a
    Cze 22, 2017 11:59 pm

    Na reddicie piszą, że 1 coins za godzinę obrony gyma.

    • Reply
      Steve the Seagull
      Cze 23, 2017 1:58 am

      Myślałem, że łatwiej mi może będzie po zmianach, a tu taka lipa… W okolicy prawie nie mam innych żółtych graczy więc moją jedyną metodą zdobywania coinsów było podbicie gyma lub kilku i bardzo szybkie zgarnięcie monet zanim ktoś je znowu podbił. Wygląda na to, że teraz całkiem mnie załatwili.

      • Reply
        Tomic0981
        Cze 23, 2017 5:19 am

        Jeśli coin co godzinę to wynikałoby, ze w dobę jeden gym przyniesie 24 coinsy. Moim zdaniem to lepiej, szczególnie dla wielu osób narzekających, że mieszkają na wsi i mają tylko jeden gym w okolicy. Nie narzekajcie na rotację, jest oczywista na początku. Przez najbliższy tydzień, albo dłużej, być może jeszcze kilka tygodni po uruchomieniu raidów rotacja będzie zwariowana. Ja póki co trzymam się ponad 6 godzin na dwóch gymach, ale to była noc. Jak spadnę to dam znać ile monet mi weszło…

        • Reply
          Steve the Seagull
          Cze 23, 2017 8:47 am

          Nie lepiej jeśli moje stworki i tak siedziały w gymie średnio pół godziny. Wcześniej dostawałem dychę za każdego.

  • Reply
    Fiat panda
    Cze 23, 2017 12:00 am

    Masakra. Karmić można tylko malinami (myślałem ze banany się do czegoś przydadzą wreszcie) wiec nie ma co liczyć ze ktoś obcy wam z dobroci serca nakarmić poka. Wytrzymałość spada samoistnie i to sama w bardzo szybkim tempie. Tak na oko Co minutę 1cp wiec trzeba wrzucać bardzo silne póki albo karmić co chwila. W gumie jest zegar ustawiony chyba co 21 godzin i po tym czasie odbieramy kasę. Podsumowujac: chcesz monety musisz kupić w sklepie

    • Reply
      jakakolwiek
      Cze 23, 2017 12:05 am

      Można karmić bananami przecież…

      • Reply
        Anka
        Cze 23, 2017 6:49 am

        Jak dać banana? Mnie wyskakuje tylko malina .

        • Reply
          jakakolwiek
          Cze 23, 2017 8:06 am

          Tak jak przy łapaniu pokemona – trzeba nacisnąć na malinę i pojawia się wybór.

    • Reply
      Kandara
      Cze 23, 2017 1:08 am

      A ja nie mogę karmić, chociaż motywacja niby spada, to kiedy próbuję dać malinkę wyskakuje komunikat, że wszystko ok… dziwne.

    • Reply
      ogar
      Cze 23, 2017 1:08 am

      wszystko działa. Cp samoistnie spada wolno, po godzinie nawet tego nie zauważyłem czy w ogóle. Pokemony można karmić bananami, malinami itp. Każde kolejne dokarmienie zmniejsza wartość którą przynosi w kolejnym aż do 0. Nie wiem ile trwa cooldown, ale chyba po 5 minutach malina znowu dokarmiała pokemona o 200. Co do coinsów to jest chyba 1 na godzinę więc też nie ma źle.

      • Reply
        Anka
        Cze 23, 2017 6:33 am

        Wczoraj o 22 wstawiłam z moją Młodą póki do gyma ja Krewetkę 3000 Ona Dragonite 3100 do północy gym został zapełniony i co do wolnego spadku cp- do rana mój pokemon stracił 400 cp, jej 2000!!! Spadek musi być uzależniony od rodzaju pokemona. Moze uznali ze dragonite sa za silne z natury i przez to bardziej żarłoczne?! Niezależnie od przyczyny to niesprawiedliwe , nie może przecież zamieszkać pod gymem i karmić go co 15 minut! Juz kolka minut po w sądzeniu zauważyłyśmy ze mojemu cp mie ubywa znacząco a smok traci lawinowo :-(. Innych gymow nie mamy w zasięgu wzroku . Szkoda ze nie ma podglądu przez poka w gymiw siedzącego .

        • Reply
          MichuBor
          Cze 23, 2017 8:21 am

          Potwierdzam ze spadek motywacji zalezy chyba od pokemona i jego sily.
          Ja mam w zasiegu 8 gimow ktore obserwuje od wczoraj.
          Garydos utrzymuje sie prawie nietkniety, szubciej od niego tracia kolejno rychorn, snorlax , blisey.
          Ewolucjw evie chyna traca motywacje najszybciej, wapek i flareon widze po godzinie juz prawie do zera zjechaly.

          • Ogar
            Cze 23, 2017 10:01 am

            Niantoc czy silph scope przecież tłumaczył, że im wyższe co tym motywacja w gymie spada szybciej. Swoją drogą ktoś mógł obijać tylko jednego pokemona ew. Ktoś inny z drużyny mógł leczyć tylko tego który był bardziej obity. Ja po 10h w gymir zauważyłem, że wszysykie poki były na full i ktoś je dokarmiał.

  • Reply
    ArT
    Cze 23, 2017 12:26 am

    A tyle było płaczu że bedą stawiać tylko wróble i szczury a proszę same najlepsze poki powsadzane. Fajnie to wygląda wreszcie gymy stały się kolorowe a nie same te same blissey czy snorlaxy.

    Najdajniesza jest mapa gdzie mamy obstawione Gymy cały świat pokazany to jakby robione dla Fake GPS :).

  • Reply
    arty
    Cze 23, 2017 2:06 am

    Ogólnie katastrofa:
    Pokonanie jednego Pokemona zajmuje sporo czasu baterii wystarcza na około 2 godziny.
    Malinami można karmić, ale jest limit i nawet gdy pokemon jest atakowany to pisze, że pokemon jest bardzo szczęśliwy spróbuj ponownie później mimo że CP spada.
    Nie widać walk na arenie, można stwierdzić że arena jest atakowana po szybszym spadku życia (CP) pokemona aplikacja dostaje zawieszki, a boty chodzą w najlepsze w ciągu 1 godziny 2 razy odbijałem Gyma i dałem sobie spokój bateria w komórce siadła a pok utrzymał się max 30 min.
    Ciekawe jest to, że boty nie atakują tych Gymów gdzie jest po 5-6 Pokemonów nawet z małymi CP???????
    Godzina 02:00 i nie da się wysiedzieć w Gymie nawet 30 min porażka.

    • Reply
      Aquados
      Cze 23, 2017 8:33 am

      boty nie działają po aktualizacji, nie działają też mapy

  • Reply
    Navet
    Cze 23, 2017 3:11 am

    Przez te karmienie będziemy mieli festiwal botów, zwłaszcza jeśli chodzi o gymy na tzw. zadupiach. Piękny prezent od Naiantica dla oszustów…

  • Reply
    Pokestrop
    Cze 23, 2017 4:10 am

    Oficjalnie raidy od 35 levela…

    • Reply
      Kropianka
      Cze 23, 2017 8:47 am

      To super, ja może do uruchomienia raidów w PL zdołam dobić do 35 levelu, ale u mnie w okolicy takich graczy nie ma, czyli mogę o nich zapomnieć.

    • Reply
      jak.w
      Cze 23, 2017 9:20 am

      Nie, to tylko testy dla wybranych. Jak raidy pojawia się powszechnie to będą dla wszystkich.

  • Reply
    Edek
    Cze 23, 2017 6:20 am

    Pigeja cp20 trzeba bić kilka razy bo po wygranej walce spada mu tylko 3cp. Apka wiesza się i jest tak jak piszą inni bateria pada bardzo szybko .

  • Reply
    Adam
    Cze 23, 2017 6:48 am

    Ludzi gra o połowę mniej, pojawiają się cały czas błędy a autorzy zrobili poprawki tylko po to żeby utrzymać resztki graczy, na dodatek teraz trzeba mieć telefon z baterią 6000!

  • Reply
    jakakolwiek
    Cze 23, 2017 8:09 am

    Powiększyli rozmiar plecaka na przedmioty, cena za 50 miejsc bez zmian. W sklepie pojawiły się maxrevive’y i maxpotiony, średnio mi się to podoba.

    A jeśli nie zrobią czegoś z fake gps, to oszuści najbardziej skorzystają na tych zmianach…

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 8:59 am

      Fake GPS ma łapać poki przekreślone. NIe można ich wstawić na arene nie można podbijać CP i najgorsze dla FAKOWCÓW nie można go skasować ! 🙂 Czyli taki smrodzik który zawala w plecaku.

  • Reply
    Peru
    Cze 23, 2017 8:12 am

    Gym w którym się był Vapek 2k i KIngler 1200 bilem 20min,to jest jakas porażka,wcześniej zajęłoby mi to 4min. Zawiechy i ta ilość CP która spada to smiech na sali. Weź pokonaj Blessy.
    W dodatku nie ma na każdego poka 99s t,a tylko na pierwszego,kolejne maja 49s

  • Reply
    Kropianka
    Cze 23, 2017 8:13 am

    Ja walczyłam na arenach z tylko 1 pokiem, ponad 2000 CP, żeby przejąć arenę musiałam stoczyć 5 walk.

  • Reply
    ArT
    Cze 23, 2017 8:30 am

    Czy wam też mieli i mieli wczytywanie jak wejdziecie na znaczek gymu w medalach ? Tak chyba powinien być stan życia pokemona.
    Co oznaczają niebieskie kreski czas do RAIDu ?

    • Reply
      Kropianka
      Cze 23, 2017 8:36 am

      Nie, to chyba jakieś doświadczenie z gymem, zobacz http://pokemon-go.pl/news/tajemnice-aktualizacji/ punkt 6.

      • Reply
        ArT
        Cze 23, 2017 8:53 am

        Ok ale to wyjaśnienie co będzie znaczył medal kolor a mi chodzi, że jak w niego wchodzę to mi mieli wczytywanie i nic się nie pokazuje i nie wiem co powinno się wczytać.

      • Reply
        ArT
        Cze 23, 2017 9:03 am

        OK zaczeło się wczytywać i tak jak sądziłem widać poziom życia swojego poka w GYMIE.

  • Reply
    Ziutek Broda
    Cze 23, 2017 8:49 am

    Dla mnie nowy system gymów, to totalna porażka. Wreszcie chyba uwolnię się od tej gry, bo jedyne co mnie to walki.

  • Reply
    ArT
    Cze 23, 2017 8:54 am

    Zdobyłem dziś po nocy 2 Coinsy ŁOOOOŁ nie wiem co z nimi zrobię.

    • Reply
      Adam
      Cze 23, 2017 9:18 am

      A ile godzin miałeś pokemony w gymie? I gdzie teraz się odbiera coins?

      • Reply
        ArT
        Cze 23, 2017 10:53 am

        Wiesz nie wiem ile stały bo postawiłem i położyłem się spać. Ale nie sądzę aby ktoś walczył po nocach. Więc trochę mało wpadło jak za noc :(( A jak się odbiera kasę — SAMA WPADA do skarbonki.

  • Reply
    jeszcze gram
    Cze 23, 2017 9:09 am

    czy już ktoś wykluł bossa ?

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 9:21 am

      Przecież za mało czasu mineło nawet doba nie mineła człowieku. Widzę im pełniejszy Gym tym pasęk postępu do wyklucia Bossa szybciej leci. Ale z tego co widze to jeszcze z 12 godzin to pierwszych wykluć bossów. Oczywiście jeśli tyle utrzyma się GYM.

      • Reply
        jakakolwiek
        Cze 23, 2017 12:05 pm

        To nie jest pasek do wyklucia bossa, ale do następnego poziomu Twojej odznaki danego gymu.

  • Reply
    Natrix
    Cze 23, 2017 9:10 am

    Powiem Wam, że coś musieli zmienić na PLUS bo botów jakby mniej. Był taki jeden co odbijał Gymy w 5 minut. Teraz w 4 Gymach moje Poki nieruszone przez całą noc – już ponad 10 godzin. Czyżby Niantic zaczynało brać górę w tej walce z oszustami?
    Wniosek z powyższych wypowiedzi – 1 coin jest przyznawany za UKOŃCZONĄ godzinę obrony Gymu.

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 9:17 am

      Różnica jest taka że i mapy widze przestały działać wszystkie. Drugie nie wiadomo na ile to nie działa FAKE GPS a na tyle że teraz w pojedynkę niestety DUZO trudniej jest zrzucić poki. Chyba na tym polegała zmiana Niantic. Fakowcy to pojedyncze osoby z kanapy. Szkoda że jak teraz ktoś gra w pojedynkę chodząc po terenie ma dużo gorzej. Ten kto gra w pojedynkę będzie tylko czatował aż jakiś gym spadnie. Ale jak najłatwiej zrzucić gym w grupie to jak grupa pokona to i grupa wejdzie na gym. W pojedynkę teraz są małe szanse na pokonanie GYMU chyba że ktoś ma kilka godizn i rozłoży namiont pod Gymem 🙁

      • Reply
        ArT
        Cze 23, 2017 9:19 am

        Ale i tak jest SUPER zmiany na 1000% lepsze od starego systemu.

  • Reply
    LaćM
    Cze 23, 2017 9:42 am

    Dla mnie te zmiany to katastrofa :/ U mnie w mieście (BB) 90% graczy to niebiescy (ja jestem żółty). Do tej pory dawałem radę uzbierać te 20-30 monet dziennie. A teraz masakra. Utrzymam się w gymie godzinę, góra dwie, albo i 5 minut. Tym bardziej, że część niebieskich to oszuści, 10 minut po uruchomieniu gymów, gym widziany ode mnie z domu miał pełną obsadę, a rano po drodze do pracy wszystkie gymy niebieskie, i nicki się powtarzają.

    PS. Wam też wariuje pasek HP i ataku przy walce?

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 9:52 am

      Dlaczego twierdzisz że oszusci !!! Ja wczoraj po nocy jeżdziłem na rowerze i w lesie o 12 w nocy bałem się ale dałem radę. Obstawiłem 12 Gymów bo na więcej musiałbym już daleko jechać. WIęc nie wciskaj głupot jeśli nie udowodnisz. Teraz widać jada drużyna lepiej rusza dupę z kanapy :))

      • Reply
        LaćM
        Cze 23, 2017 10:13 am

        No wiesz, za rękę nikogo nie złapałem, dlatego też nie podaję nicków. Obserwuję już od dawna tych ludzi i niestety wszystko na to wskazuje, że to oszuści. Bez względu na porę dnia czy nocy, jak tylko ktoś przejmie „ich” gymy, to max. do godziny go odbijają. Nawet gdyby mieszkali w pobliżu, to jednak jest szkoła czy praca.

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 9:55 am

      NIestety teraz walki stały się bardziej grupowe jak nie zbierzesz np 5-6 ze swojego koloru nie dasz rady nic obstawić. Ja pewnie postoje parę dni ale poźniej w pojedynkę nic nie zdziałam.

    • Reply
      jakakolwiek
      Cze 23, 2017 12:48 pm

      Nie tylko mi wariował (cofał się), ale pojawiał się też i wycofany z walki pokemon. Potem znowu zmieniał się na tego wybranego do aktualnej walki. Mam wrażenie, że to kwestia większych obciążeń serwerów, może się trochę unormuje, jak gracze się trochę uspokoją ;-).

  • Reply
    Romas0705
    Cze 23, 2017 10:31 am

    No niestety, wyglada na to, ze tworcy gry wylala dziecko wraz z kapiela. Owszem, oszustom uprzykszyli zycie, ale graczom uczciwym jednak samotnikom, prawie uniemozliwili gre. Samotne, czy nawet dwuosobowe pdbijanie gymu stalo sie wrecz absurdalnie czaso (i prado) chlonne. Pozostaje tylko czatowanie na szanse dolozenia sie, a kto ma latwiej – biegajacy na nogach uczciwy gracz czy oszyst na kanapie skaczacy po gymach,. Nie wspominam juz nawet o dokarmianiu. Poyrzeba na to sporo malinek, ktore najpierw nalezy wykrecic na pokestopach, a nastepnie co rusz donosic do gymu. Na innych graczy, pomimo naliczania karmienia do medalu raczej zbytnio nie ma co liczyc, bo sami beda mieli podobny problem, szczegolnie jesli uda im sie obsadzic nie jeden a kilka gymow. Tymczasem oszusci w kilka minut obskocza pokestopy, pozniej swoje gymy i po sprawie! Sam zamysl zmian na gymach nawet mi sie podoba, ale niestety, jak dla mnie, jego realizacja posunela sie troche za daleko.

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 10:51 am

      Zgadam się z tobą tak jak pisałem wcześniej w pojedynkę gra w gymy mija się z celem. Plus za wypłacanie kasy nawet za godzinę teraz mi wpadło kolejne 1 coins. Ale co z tego jak już sam nie wrzuce pokemona do gymu. Mogli zostawić łatwość zwalania Gymu wtedy nawat jakaś kasa by wpadała za jedną godiznę stania na Gymie. Teraz trzeba czekać aż komuś padnie pokemon.

      • Reply
        romas0705
        Cze 23, 2017 11:28 am

        Nawet pomijajac kase, Jesli masz w miare wysoki lvl, pewnie masz take z grubsza albo nawet calkiem wypelniony pokedeks. Gdy do tego niemal tracisz mozliwosc walki w gymach… Robi sie ciut przykro.

        • Reply
          LaćM
          Cze 23, 2017 11:30 am

          No cóż, może i dobrze się stało. Człowiek zajmie się pożyteczniejszymi rzeczami. Chyba pora kończyk przygodę z pokemonami.

          • ArT
            Cze 23, 2017 11:36 am

            PEwnie będą to korygować to nie pierwsza zmiana w Gymach. Jak ruch będzie coraz słabszy penie to poprawią.

  • Reply
    Pyszek2009
    Cze 23, 2017 11:11 am

    Zrobiłem w nocy trasę rowerem , odwiedziłem ok 10 Gymów, w tym 4 w swoim kolorze. Dokarmiłem kilkanaście poków ze swojego Teamu. Dla mnie to początki przygody (24level) i jeszcze nie walczyłem. Z przykrością jednak stwierdzam ze jest tu dużo nieuczciwej konkurencji.
    W Warszawie na Mokotowie sa parki na ul. Odyńca i na Królikarni gdzie wieczorem teren jest zamykany i nie ma moźliwości wejścia. niestety prawe 10 gymów do których nie było fizycznego dostępu zostało zapełnionych po 6 poków . Nie oznacza to ze ktoś sie dostał przez płot tylko ze stosuje technologię wypaczającą zasady.
    Przez 5 godzin jazdy na rowerze nie spotkałem żadnej osoby od poków a myślę ze zebrałem ich wiecej niz 150 moze 200. Pozd żadnym gymem nikogo nie było… szkoda. Mam tu full pokestopów … full wszyskiego ( 24 level od 14 go lipca ) ciekawy jestm czy sie bedę szarpał z nieuczciwymi czy da sie to jakos ogarnąć.

  • Reply
    Deltatrek
    Cze 23, 2017 11:21 am

    Badałem sprawę i faktycznie w pojedynkę jest dramatycznie. Głównie za sprawą czasu walki. Do tej pory mogłem sobie pozwolić na postanie nawet 40 min i zbicie gymu 10 lvl, a teraz w te 40 minut nie uda mi się zbić całego w nowej wersji. Poza tym praktycznie wszystkie są teraz na tym samym poziomie. To jest niestety porażka

    • Reply
      ArT
      Cze 23, 2017 11:33 am

      Sądzę że z czasem to się utrze u już będzie mniej uleczonych poków. Same będą spadać. TEraz jest duży ruch i każdy się spina i leczy malinami.

      • Reply
        romas0705
        Cze 23, 2017 11:45 am

        Pewnie tak, tylko co z tego za sie wowczas dolozysz, jak niewielu bedzie chetnych do walki o ten gym? Pozostanie ci albo licho wie ile biegac z malinkami, albo spasc tak jak ten, na ktorego miejsce wskoczyles ☹

    • Reply
      jakakolwiek
      Cze 23, 2017 12:16 pm

      Nie jest tak źle, tylko trzeba poczekać, aż motywacja pokemonów sama nieco spadnie. Szybciej IMO jest zbijać, jak większość poków ma średnią motywację, niż gdy jest pół na pół: trzy z maksymalną, a trzy z niską.

  • Reply
    Aniade85
    Cze 23, 2017 12:02 pm

    W ciagu 2.5 godz Blissey 2387cp spadlo 72cp, a w tym samym czasie Chichou 288cp spadlo 9cp.

  • Reply
    Yox_up
    Cze 23, 2017 12:58 pm

    Zbijam z kolega o 2 w nocy Gyma robimy chyba 4 rundę 6 pokow aż tu nagle wszystkie poki uzdrowione patrzymy w zasięgu wzroku nikogo nie ma odpuscilismy..

  • Reply
    Pyszek2009
    Cze 23, 2017 1:40 pm

    Pewnie tam na górze jest troszkę łebskich ludzi i kiedyś to ogarną. Sami mogli by zastawiać tzw Sidła co nie jest zbyt trudne. Ludzie nieznajacy terenu i grający z za biurka nie wiedzą jak wygląda real. Twórcy apki mogą wystawiać gymy w miejscach gdzie człowiek fizycznie nie dojdzie. na terenach zamkniętych gdzie mieli by pewnosc ze user nie podejdzie. Kazdy kto by się tam pojawił dostał by bana forever.

  • Reply
    Robson
    Lip 16, 2017 2:41 pm

    Niech idioci sie nie dziwia ze ludzie oszukuja bo w Polsce sa gowno a nie pokemomy …. w PL jedynie cos sie dzieje w Warszawie a tak to reszta Polski to gowno sa a nie pokemony …. malo tych pokemonow i same pedaly(pidgeye) i mysze …..
    W niemczech i anglii sa zajebiste pokemony a w PL sam szajs i pokemon go nic z tym nie robi ….
    Wiec niech sie ku..a nie dziwia ze ludzoe oszukuja i przenosza sie do niemiec czy anglii ….
    Tyle w temacie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
silphroad
Tajemnice aktualizacji

The Silph Road zakończyło swoje poszukiwania co do ciekawostek ukrytych w kodzie nowej aktualizacji. W nowej wersji aplikacji zaszły ogromne...

Zamknij