News 135

Nowy tracker w Polsce!

tracker

Od dnia rozpoczęcia testów nowego systemu namierzania w San Francisco minęło już całkiem sporo czasu. Od dzisiejszej nocy my także możemy sprawdzić, jak sprawuje się on w rzeczywistości. 

Niantic postanowiło rozszerzyć działanie nowo opracowanej funkcji nearby i w oficjalnym komunikacie potwierdziło te zmiany:

Trenerzy,

Będziemy rozszerzać działanie funkcjonalności Nearby Pokemon dla reszty kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych oraz dla większej części Europy. Nadal kontynuujemy przegląd ocen nowego systemu przesłanych za pomocą naszych oficjalnych kont w mediach społecznościowych i innych kanałów oraz będziemy czynić odpowiednie zmiany, jeśli zajdzie taka potrzeba. 

Zespół Pokemon GO

O tym, jak działa nowy system, mogliście przeczytać na naszym portalu TUTAJ. W skrócie jest to radar umożliwiający namierzenie pokemona znajdującego się w pobliżu PokeStopu. Na obszarach, gdzie był on już wcześniej dostępny, budził on jednak kilka wątpliwości. Przede wszystkim funkcjonalność ta całkowicie usuwa dobrze znane nam sightings. Nawet jeśli obok nas jest 10 pokemonów, to będziemy jedynie wiedzieć, co znajduje się przy PokeStopie kilkaset metrów dalej. Wielu graczy sugerowało już utworzenie osobnych, możliwych do przełączania tabel dla spawnów oddalonych od charakterystycznych niebieskich punktów, a także tych bezpośrednio obok nich. Jak na razie jednak nie zostało to uwzględnione, a trenerzy na obszarach bez PokeStopów donoszą, że ich radar po tej aktualizacji w ogóle przestał funkcjonować i mimo kilku spawnów w okolicy nie widzą teraz kompletnie nic. Jak sprawdzi się on u nas? Testujcie i dzielcie się z nami swoimi wrażeniami w komentarzach.

Nie zapomnijcie także sprawdzić okolicznych nestów, ponieważ zgodnie z przewidywaniami po kolejnych dwóch tygodniach miała miejsce migracja. Może tym razem okoliczne spawnpointy przyniosły wam szczęście w postaci regularnych dostaw rzadszego pokemona?

135 Comments

  • Reply
    On
    Gru 01, 2016 9:28 am

    Mi tam pasuje, więcej losowości i polowania, większa szansa na zaskoczenie przez coś ciekawego czego nie było na radarze : )

    • Reply
      PrawdaBoli
      Gru 01, 2016 3:47 pm

      To niezaglądaj wgl. Do Nearby będziesz miał więcej niespodzianek…

  • Reply
    Artek
    Gru 01, 2016 9:35 am

    Dla mnie lipa. Dla małych miast to porażka. Widzę albo puste pole albo dalekie pokestopy. Teraz już konkretnie nic nie wiem co jest w pobliżu. Coraz bardziej ta gra traci sens w małych miastach.

    • Reply
      Artek
      Gru 01, 2016 9:37 am

      Lepsza opcją byłoby na radarze 3 pola po staremu i trzy pola z pokestopami.

      • Reply
        franeczek91
        Gru 01, 2016 11:05 am

        Właśnie jest to dobre rozwiązanie dla małych miast bo widzisz co jest w pobliżu pokestopa, który jest znacznie oddalony od Ciebie.
        Funkcja łapek wróciła-fajne jest to, że jeśli tapniemy na daną postać i po ukazaniu się pokestopa, przy którym dany stworek jest i klikniemy na łapki to pokazuje nam gdzie ten pokestop jest na mapie-fajne rozwiązanie jeśli jesteśmy w nowym mieście i go nie znamy,a pojawi się jakiś fajny pok to wiemy w która stronę iść żeby go złapać.
        Jest i minus radaru-nie wiemy co jest w pobliżu nas,z dala od pokestopow.

        • Reply
          Artek
          Gru 01, 2016 12:52 pm

          Co mi za informacja co jest w pokestopu oddalonym o 2km. Zanim tam dojdę już pokemon zniknie. Myśl trochę. A to co mogę wyszukać blisko siebie NIE WIDZĘ NIC ! A co jak jesteś w terenie gdzie nie ma w pobliżu żadnego pokestopa. NIe widzisz NIC PUSTO na radarze.

          • rado
            Gru 01, 2016 2:20 pm

            Ten system nie pokazuje co jest przy Pokestpie oddalonym bardziej niż 1km 😉

          • Artek
            Gru 01, 2016 4:32 pm

            Czyli jeszcze gorzej jak ktoś nie ma w pobliżu 1km pokestopa nic na radarze nei zobaczy to co to jest super ?

          • franeczek91
            Gru 01, 2016 4:47 pm

            Artek-trochę mniej jadu wobec innych,co?
            Napisałam co jest dla mnie plusem a co minusem,a Ty od razu rzucasz się jakby ktoś z nas był winny bo zmienili radar.

          • Artek
            Gru 01, 2016 5:08 pm

            Wybacz franeczek91 jadem nie sypię.

      • Reply
        ...
        Gru 02, 2016 3:18 pm

        No bo ma racje.

  • Reply
    Zbieracz
    Gru 01, 2016 9:53 am

    beznadzieja, przy gymach poksy też się respią a nie ma ich pokazanych, pełna loteria, widzisz poksa oddalonego o 1 km a nie widzisz tego koło nosa

    • Reply
      Artek
      Gru 01, 2016 10:15 am

      Rozumiem sems że miało kogoś wyciągnąć z domu bo na radarze pojawił się snorlax ale bez przesady ze szczurami i wróblami.

    • Reply
      Xirth
      Gru 01, 2016 11:18 am

      Proszę Cie nie mow ze to prawda ;_; u mnie na osiedlu jest jeden pokestop, a znam pare fajnych respów daleko od pokestopa, jesli nie bede widzial co sie zrespilo obok mnie, to nie zamierzam w ogole wychodzic w taką pogodę…

      • Reply
        Artek
        Gru 01, 2016 11:26 am

        Niestety nic nie zobaczysz.

        • Reply
          Artek
          Gru 01, 2016 11:28 am

          tzn nic nie zobaczysz poza jednym pokestopem. Porażka wiem . Mam nadzieje żę to długo nie potrwa.

  • Reply
    Jaaa
    Gru 01, 2016 9:58 am

    Lepiej zeby było 3 tak i 3 tak

  • Reply
    Ręce opadają
    Gru 01, 2016 9:59 am

    Beznadzieja, pokazuje mi pokemony tylko przy pokestopach i nic więcej. Czyli 9 pokemonów z 8 pokestopów, z czego 1 jest dość oddalony więc może jeszcze pokaże z 4 dodatkowych. Teraz wiem tylko tyle przy którym co jest. Od jakiegoś czasu dużo pokemonów było przy pokestopach i znikały po 30 min więc łatwo było je znaleźć. Nie widać żadnych innych pokemonów w okolicy nie znajdujących się przy pokestopach. Mam teraz łapać pokemony przy pokestopach tylko ? latać od jednego do drugiego, a resztę szukać po omacku ? I tak wiadomo że przy pokestopach zawsze coś było bo dodali je tam specjalnie pod ten radar.

  • Reply
    Michel Angelo
    Gru 01, 2016 10:12 am

    Gówno wielkie, pokemon nie widać na tle grafiki.

  • Reply
    Pingwin
    Gru 01, 2016 10:30 am

    Bardzo kiepski pomysł z tym trackerem, kompletnie przestałem łapać co jest w okolicy, pokazuje mi tylko pokemony które sa kilometr dalej, a i tak w większości to pidgeye i rattaty. Natomiast jeśli pojawi się coś interesującego to do pokestopa jest tak daleko że zanim dojdę tam to pokemon już zniknie, widzę że mam dwa spawny magnemiteów.

  • Reply
    Matrix
    Gru 01, 2016 11:09 am

    Lipa, lipa i jeszcze raz lipa. Przez tego trackera mogą tylko stracić graczy ze wsi i małych miast czyli tam gdzie jest mało pokestopów albo wcale ich nie ma.
    TO IM SIE NIE UDAŁO.

    • Reply
      Angel
      Gru 01, 2016 12:07 pm

      A co grajacy ha wsi kupuja cos w grze?
      Co za pozytek maja z polskich grajacych?

      • Reply
        PrzemoDG
        Gru 01, 2016 7:16 pm

        Sugerujesz że tylko ludzie z metropolii kupują coś? Jesteś w wielkim błędzie. Sam jestem z małej miejscowości, i brak pokestopow(mam tylko jeden) zmusza mnie czasami do zakupu kulek czy innych udogodnień. Zaznaczę również że nie mam gymu, przez co nie ma jak nabijać…

  • Reply
    czakalaka
    Gru 01, 2016 11:36 am

    Jest jakaś mapa spawnów ?

  • Reply
    Kropianka
    Gru 01, 2016 11:44 am

    Kolejny minus to ilość pokemonów na radarze, na pewno wszyscy gracze cieszą się, że zobaczą położenie 5 pidgeyów koło 5 różnych pokestopów. Po poprzedniej zmianie widzieliśmy pokemony w pobliżu, ale nie ile ich jest, i to było dobre, bo wolałam widzieć pidgeya, weedla, ratatę i dratini, a nie 4 pidgeye, 3 rataty i 2 weedle, ale dratini już nie, bo się nie zmieścił.

    • Reply
      at3at3
      Gru 01, 2016 12:16 pm

      Dokładnie… Od rana widzę wszystkie ptaki, szczury i robale w okolicy. Po co mi info, że przy jednym stopie są aż 3 gołębie?
      Jedynym ciekawszym przypadkiem był Skyther, ale za daleko, żeby urwać się z biura. Swoją drogą – pojawił się w swoim dawnym spawnie (chyba z czasów 3-ej migracji). Przypadek? Czy poszli na łatwiznę? Ktoś zauważył powrót poków w dawne miejsca?
      Ooo… Ale teraz uciekam zza biurka, bo w jednym stopie są dwa Machopy jednocześnie… Sprawdzę czy to nie bug… 😉

      • Reply
        at3at3
        Gru 01, 2016 1:22 pm

        No dobra. Częściowo „odszczekuję” to co powiedziałam. 😉
        Jednak dwa Machopy zachęciły mnie do ruszenia 4 literek. A 10-minutowa wycieczka zakończyła się nawet trzema, bo doszedł jeden z jajka. Wychodziłam też Rhydona. I nawet zdążyłam wrócić do miejsca pracy na Magikarpia.
        Ale i tak brakuje skanowania spawnów poza pokestopami.
        Opcja pół na pół (albo 3+6) byłaby lepsza. Nie mówiąc już np. o dwóch oddzielnych modułach Nearby i Sightings, które można by przełączać…
        Kolejna sprawa – cały czas mam na radarze 9 poków, ale czasem są przy odległych stopach. Już widzę swoją frustrację, gdy widzę coś wymarzonego, ale jest za daleko, żeby się tam szybko przemieścić.
        W każdym razie rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, ale nie zazdroszczę osobom z małych miejscowości.

  • Reply
    Catherd
    Gru 01, 2016 11:48 am

    Jednym slowem kolejny raz wprowadzaja cos dobrego i po ptostu to sp… Popsuli.

  • Reply
    EDiox
    Gru 01, 2016 11:55 am

    Kiepskie rozwiązanie, nie widzę co jest pod nosem ale widzę szczura 50m dalej skrzydlatego szczura 100m w prawo i glizdę 50m w lewo. U mnie pokestopy nie pokrywają się z miejscami pojawiania pokemonów wiec mam przerąbane podwójnie. Sam pokegruz w tabeli i to w liczbie sztuk 4. Był krucho z pokebalami teraz będzie zero fajnych pokemonów, chyba że jakiś na mnie wpadnie. Mysławem wcześniej że błądzę po omacku ale teraz jest jeszcze gorzej.

  • Reply
    PanRzul
    Gru 01, 2016 11:56 am

    Kibel resztę możecie sobie odpowiedzieć….

  • Reply
    rado
    Gru 01, 2016 12:10 pm

    Na pewno będę łaził w kopnym śniegu do jedynego spawnu w promieniu kilometra nie wiedząc, co tam jest. A że Pokestop najbliższy jest prawie 2 km ode mnie, to radar właśnie umarł. Nie, właściwie nie, pokazuje się na nim stwór… jak mu wejdę na głowę 🙁
    Być może w miastach to ma sens, ale w miejscowościach z jednym/dwoma Pokestopami takie rozwiązanie sprowadza grę do zupełnej loterii. W zimie to nikogo nie zachęci do grania.

    • Reply
      jakakolwiek
      Gru 01, 2016 12:21 pm

      No właśnie, dla ludzi z mniejszych miejscowości to w ogóle tragedia. Sama zaczynałam na urlopie, gdzie najbliższy pokestop był oddalony o trzy km i teraz bym miała na radarze okrągłe zero zamiast tego, co się w dwóch punktach w okolicy pojawiało.

  • Reply
    jakakolwiek
    Gru 01, 2016 12:17 pm

    Żeby się nie wyrazić dosadniej, powtórzę za którymś z przedmówców – lipa. Pokazuje mi obrazki z czterech pobliskich pokestopów ze szczurami i gołębiami, a co jest w punkcie, w którym jeszcze wczoraj o tej godzinie pojawiał się Scyter, nie pokaże. Nie pokazuje nawet punktów od pokestopów oddalonych o 20-30 metrów. I, jak słusznie zauważyła Kropianka, nie wiadomo, ile pokemonów przy danym pokestopie pokaże i jak są one dobierane.

  • Reply
    Weraj02
    Gru 01, 2016 12:45 pm

    Jak dla mnie nowy tracker jest znośny. Jeśli chodzi o migrację, to jest to ostatnio miałam nest Pikachu, teraz Kabuto

  • Reply
    Artek
    Gru 01, 2016 12:54 pm

    Kiedyś było wiadomo czy dany teren penetrować czy nie. Teraz można się kręcić w kółko i g..no złapiesz bo nie wiadomo czy cokolwiek coś jest.

    • Reply
      Ex
      Gru 01, 2016 1:07 pm

      Trochę głupie gadania, wcześniej były narzekania, że nikt nie będzie oblatywał okręgu o średnicy 1km, skoro radar nie pokazuje odległości.

      • Reply
        Kropianka
        Gru 01, 2016 1:21 pm

        Po prostu nie doceniliśmy Niantic, nie zdawaliśmy sobie sprawy, że radar można jeszcze bardziej skopać.

      • Reply
        Artek
        Gru 01, 2016 1:30 pm

        Nie znałem poprzedniego czyli pierwszej wersji radaru z łapkami. Ten do wczoraj był dla mnie normalny ok. Obecny jest gorszy dla mnie wiec beznadziejny.

  • Reply
    rafzuczek
    Gru 01, 2016 12:58 pm

    Dla mnie ogólnie spoko. Prawdą jest to że bez sensu 3 szczurki na raz. Powinno to być, ale tylko dla teoretycznie lepszych pokemonów ( to dobry pomysł). A i tak dalej największą lipą są GYMY i utrzymanie tam poksa. Wbijasz w taką pogodę pół godziny na 8 level Gymu a zbicie całej wierzy 8 levelu zajmuje góra 10 minut. Dla mnie gdzie mam już mam prawie 31 poziom to wkurza jak biją mnie trenerzy z 15 poziomem.

  • Reply
    Pieczarek
    Gru 01, 2016 1:03 pm

    Kompletna porażka jak dla mnie. Wstałem rano i myślałem, że mi spawn usunęli bo nic nie widziałem.

  • Reply
    Kropianka
    Gru 01, 2016 1:19 pm

    Tak mi się skojarzyło. Ludzie narzekają, że na poczcie jest otwarte 1 z 3 okienek, więc po remoncie na poczcie zostaje jedno okienko, czyli poprawa bo kiedyś było czynnych 33% okienek, teraz 100% 🙂
    Tak samo tutaj, narzekaliśmy na niedokładny radar, ale za to taki który pokazywał pokemony blisko nas, teraz mamy radar, który wskazuje dokładną lokalizację, ale za to nie pokazuje nam połowy pokemonów.

    • Reply
      Artek
      Gru 01, 2016 1:33 pm

      Nie zgadzam się z TObą. Problem po prostu jest w małych miastach czy wsiach bo wtedy RADAR W OGÓLE NIE DZIAŁA czy to rozumiesz / ROZUMEICIE ? Pusto NULL zero na radarze !

      • Reply
        Kropianka
        Gru 01, 2016 3:22 pm

        Oczywiście że rozumiem, bo mieszkam w małej miejscowości. Wprawdzie pokestopów mamy sporo, ale NAJCIEKAWSZE pokemony łapałam w spawnach oddalonych od pokestopów, więc teraz też widzę masę pokemonów, ale obawiam się, że co ciekawsze będę pomijała. Czego oczy nie widzą… i tak sercu żal.

  • Reply
    Em
    Gru 01, 2016 1:37 pm

    Suuuuper!
    Dzięki.
    Szkoda, ze nateszcie :))
    Wlasnie łatwo odnalazłem dzięki obrazkowi gdzie jest dawo nie spotkanego Chermandera i przyskilowałem Charizarda xD

  • Reply
    Kratos
    Gru 01, 2016 1:43 pm

    Jakaś masakra, widzę robale przy pokestopie oddalonym o kilometr, a nie widzę tego co się dzieję 100 m ode mnie. Jaki to ma logiczny sens? Nie mogę uwierzyć, że czekałem na tą funkcjonalność przez pół roku. Mam już dosyć nowinek od Niantica. Jeszcze do teraz zerkałem jeden/dwa razy dziennie czy czegoś nie ma ciekawego w okolicy, ale moja cierpliwość się wyczerpała.

  • Reply
    Mądry
    Gru 01, 2016 1:46 pm

    Szkoda że znowu lepiej mają ludzie z dużych miast ,ba mają dużo łatwiej
    A później się dziwią że ktoś gra na fejkGPS w taką pogodę latać bo w pokestopie oddalonym o 1kilometr jest na radarze pokemon toc to kpina jakaś

  • Reply
    Melete
    Gru 01, 2016 1:54 pm

    Ja od dzisiaj nie widzę nic w pobliżu. Nie ma koło mnie żadnych pokestopow, ale miejsca gdzie stworki się pokazywały są. Ba, raz nawet był dragonite, ale mi uciekł :-(. Nie będę przecież co pół godziny wychodzić w taką pogodę i sprawdzać czy jakiś poks się pokazał czy nie. Bez sensu jest taki tracker.

  • Reply
    bart
    Gru 01, 2016 2:16 pm

    System genialny i sprawdzony w krajach gdzie ludzie mają szerszy pogląd i większą wiedzę.
    Nowy system pozwala zaoszczędzić masę czasu, nie trzeba w kółko chodzić, idziesz do konkretnego pokemona i go masz a po drodze łapiesz mniej istotne. Co może być większym ułatwieniem ?
    Na szybko system przetestowałem i się sprawdza w 100% . W ciągu chwili namierzyło mr.mime i w drodze do niego nałapałem trochę innych pokemonów. Tak samo jak mam 20 pokestopów dookoła siebie od razu wiedziałem przy których są pikaczu nie musiałem odwiedzać wszystkich.
    Jednym słowem zamiast robić 1,5godz spacer to w 30 min złapałem to co chciałem i co najlepsze w okolicy + dodatkowe poki do expa.

    • Reply
      rado
      Gru 01, 2016 2:24 pm

      Gratuluję.
      Owszem, system jest bardzo dobry. Pod jednym warunkiem: że jesteś w okolicy, w której jest (a najlepiej są) Pokestop. W przeciwnym razie ten genialny system nie pokaże ci NIC.
      Optymalnym rozwiązaniem byłby system mieszany, uwzględniający potrzeby i osób z centrów miast i tych z małych miejscowości. Ale Niantic chyba woli skrajności…

    • Reply
      Outlawek
      Gru 01, 2016 2:39 pm

      Ciekawe czy byłbyś tak zadowolony z nowego systemu, gdyby okazało się, że poszedłeś w kierunku PokeStopu, bo był tam Mr. Mime, a w przeciwnym kierunku, dosłownie pod Twoim nosem był np. Lapras, ale nie zostałeś o tym poinformowany przez nowy system namierzania, gdyż znajdował się za daleko od jakiegokolwiek PokeStopu. I to jest własnie największa bolączka. Dzięki nowemu systemowi można przegapić wiele Pokemonów, co głównie dotyka mieszkańców mniejszych miejscowości i terenów, gdzie liczba PokeStopów jest mała. Teraz nie ma innej rady jak wspomagać się którymś z dostępnych skanerów. Żeby system namierzania był dobry należałoby mieć dwie zakładki: NEARBY i SIGHTINGS.

      • Reply
        Kropianka
        Gru 01, 2016 3:24 pm

        Tylko o tym, że był tam jakiś rarytas nie dowiemy się wcale, no chyba, że gramy z kimś i się rozdzielamy.

        • Reply
          bart
          Gru 01, 2016 8:35 pm

          dowiemy się, pokazywane są najlepsze pokemony a nie te najbliżej no chyba że nic w okolicy fajnego nie ma. Parę min temu aplikacja podpowiedziała mi że mam Dratini na końcu osiedla minąłem z 11 pokestopów ze szczurami, gołębiami (które nie były w 9) i faktycznie prawie 700 metrów od domu i ok 12 pokestopów dalej czekał na mnie Dratini.

          • kropianka
            Gru 01, 2016 8:57 pm

            Nawet jeśli to będzie legendarny pokemon to nie dowiesz się o nim póki nie zrespi się koło pokestopu, a pokemony pojawiają się ostatnio masowo pod arenami lub w innych miejscach, i ich ten radar NIE POKAŻE choćby nie wiem co.

    • Reply
      jakakolwiek
      Gru 01, 2016 2:50 pm

      Taa, pod warunkiem, że przy którymkolwiek z pobliskich pokestopów pokaże cokolwiek ciekawego… Poza tym nie opowiadaj historyjek, że od razu widziałeś, co jest przy 20 pokestopach – miejsc jest w ogóle 9, a pokazuje maks. 5 różnych stopów.
      Sprawdzać się ten system może faktycznie w obcych miejscach z wieloma pokestopami – pokaże, gdzie konkretnie jest ten z ciut ciekawszym pokemonem (bo nie przesadzajmy, Mr.Mime żaden rarytas w tej chwili). Gdyby faktycznie było mniej więcej pół na pół – te koło pokestopów i te w okolicy (albo w ogóle dwa okienka), byłoby dużo lepiej.

    • Reply
      PrawdaBoli
      Gru 01, 2016 5:00 pm

      Wow mr. Mime stary jak ja ci zazdroszczę, idziesz do konkretnego a po drodzę łapiesz mniej istotne? Teraz widzisz tylko te koło pokestopu w większości te lepsze ominiesz a w mniejszych miejscowościach czy wsiach nic teraz nie widzą… co do tych super mr. Mime mam teraz 4 w okolicy.

  • Reply
    jakakolwiek
    Gru 01, 2016 2:56 pm

    A próbował ktoś dziś walczyć? Bo mi podczas walki włączyło AR (tzn. obraz z kamery), a że nie mam możliwości stosowania AR w moim smarfonie, to widziałam tylko paski z życiem i atakami… Jakoś na czuja sobie poradziłam (mały gym mojego teamu), ale przy poważniejszej walce lipa.

    • Reply
      Artek
      Gru 01, 2016 3:04 pm

      HEhe to byłoby dobre na BOTY !

      • Reply
        Artek
        Gru 01, 2016 3:04 pm

        tzn na FAKE GPS

    • Reply
      jakakolwiek
      Gru 02, 2016 4:33 pm

      E, po prostu ślepa jestem i nie zauważyłam, że mi się suwaczek włącz/wyłącz AR kliknął ;-).

  • Reply
    Klaksonism
    Gru 01, 2016 3:06 pm

    U mnie na wsi lipa. Kiedys byl poks nowy gdzies w okolicy to wyszedlem z domu a teraz nie widze nic…. tragedia… pogoda taka za bez gumiakow ani rusz, wiec sie z domu nie ruszam a teraz tym bardziej nie bede gral… zeby byly wszystkie legendarne obok nic nie widac wiec to bez sensu… reszcie zycze wytrwalosci…. mnie wlasnie braklo

  • Reply
    ola
    Gru 01, 2016 3:11 pm

    Kolo mnie znikł pokestop a inny zmienił się w gym
    i nagle moja okolica to prawie pustynią.
    Więc ten nowy radar to u mnie się nie sprawdza. (

  • Reply
    Em
    Gru 01, 2016 3:39 pm

    Na ekranie głownym apki w prawym dolnym narożbiku jest miejsce dla 3 poksów w okolicy..
    Jak na to kliknąć pokazuje te przy okolicznych stopach..
    Poza centrum, gdzie stopów nie ma więcej pokazuje beZ klikanie.

    • Reply
      Artek
      Gru 01, 2016 4:24 pm

      Mylisz się w dolnym rogu apki z 3 pokemonami to nic innego jak pierwszy rząd na radarze z pokestopów. Nie wprowadzaj w bład.

  • Reply
    Bazyli10
    Gru 01, 2016 3:57 pm

    Dla mnie nowy tracker jest mega fajny. Z poprzedniego nie korzystałem wcale, ponieważ nie mam czasu, żeby kręcić się w kółko i szukać upatrzonego poka. Chodzę utartymi ścieżkami i jeśli coś mi się trafi to łapię. Teraz będę wiedział, czy gdzieś zboczyć bo będę znał dokładną lokalizację poka.

    Rozumiem oczywiście, że dla osób mieszkających w miejscach bez PokeStopów teraz jest dużo trudniej, ale przecież ten tracker na pewno będzie jeszcze modyfikowany. Jestem pewien, że Niantic uwzględni uwagi graczy.

    Pozdro trenerzy.

  • Reply
    PrawdaBoli
    Gru 01, 2016 4:09 pm

    I co myślą że jakiś kiepski tracker zadowoli graczy?? Grę reklamowali z dobrym trackerem który pokazywał gdzie Dokładnie jest pokemon, ale wg. Niantic było zbyt łatwo dali łapki które przestały działać więc je usunęli na kilka miesięcy teraz po takim czasie gdy wiele osób z ich winy zaczęło korzystać z mapek dają takie gó… i liczą że zadowolą tym graczy… co więcej osoby ze wsi i małych miast oraz te które nie mają dużo pokestopów w okolicy nie zobaczą właściwie nic więc dla nich jest jeszcze gorzej niż z tym sightings.

    • Reply
      Artek
      Gru 01, 2016 4:26 pm

      NIe chozdiło o to że było zbyt łatwo a to, że rozszerzając na inne kraje i lawinowy wzrost graczy spowalniał ich serwery.

  • Reply
    slash
    Gru 01, 2016 5:13 pm

    Co to w ogóle ma być ?? Wczoraj na radarze widziałem Chansey. Mimo że przez pół godziny chodziłem wte i wewte, nie znalazłem jej, ale czułem i tak satysfakcję z polowania. Kiedyś pojawił się Omanyte, podobna sytuacja, ale tym razem z udanymi łowami. Jak się widzi 10kę w dziczy, to aż chce się jej szukać i zrobić te kilka metrów więcej. A teraz ?? Widzę same glizdy i ptactwo. W dodatku ciekawsze stworki występują u mnie przy gymach, a tych radar też nie wyłapie. Jak jest sens tego radaru ??? Żeby złapać to co pospolite ?? A nawet jeśli w dużych miastach wyłapie Snorlaksa przy pokestopie. To w zasadzie nie można nazwać tego polowaniem, bo wiadomo, że on tam stoi (albo śpi) i czeka aż ktoś przyjdzie i go złapie. Do tej pory będąc na spacerze i widząc ciekawego stworka odbijałem tu i tam, celem zdobyczy. Szkoda komentować. Takimi zagraniami wyeliminuje się graczy ze wsi i małych miast.

    • Reply
      rado
      Gru 01, 2016 5:18 pm

      Fakt, najciekawsze Poki dotąd złapałem z dala od Pokestopów…

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Gru 01, 2016 5:24 pm

    tak tylko czasem nie wiadomo gdzie dany pokestop jest jest trzeba klikać na wszystkie jakie są na horyzoncie ale chociaż tyle że grubego złapałem szkoda tylko że tylko 1000 cp
    ale czasem jest tak że np koło jednego pokestopu są 3 wróble to czy musi to być pokazane 3 razy bez sensu

    • Reply
      Kratos
      Gru 01, 2016 6:13 pm

      naciśnięcie na łapki przenosi do pokestopa.

    • Reply
      franeczek91
      Gru 01, 2016 6:18 pm

      Pokazuje na mapie gdzie jest dokładna lokalizacja pokestopa-trzeba kliknąć na radar, wybrać dany pokestop,tapnąć na łapki i pokaże Ci na mapie gdzie jest ten pokestop dokładnie.
      Btw:
      A przyszedł mi taki pomysł-skoro nie widać pokemonów koło nas, to przy tym samym systemie działania radaru mogli zrobić, żeby były widoczne stwory w pobliżu nas-nie w każdej miejscowości tak jest-ale zazwyczaj mamy parę pokestopow i żeby było widać jaki jest pokemon poza pokestopem, to mogli dodać np. że będąc przy pokestopie ‚A’ i poruszając się w kierunku pokestopu ‚B’ to na swojej drodze do tego miejsca znajdziemy jakiegoś poka.zawsze poruszamy się w kierunku jakiegoś pokestopu więc te poki, które możemy spotkać w drodze z miejsca ‚A’ do ‚B’ mogliby poznaczyc jakoś inaczej,a te przy pokestopie inaczej.wilk syty i owca cała.

  • Reply
    szaraw
    Gru 01, 2016 6:09 pm

    Porażka!!!
    Zupełnie bez sensu. Dawniej jak mi się coś ciekawego pokazało na radarze, to ubierałem spodnie i buty i leciałem szukać w najbliższej okolicy. Teraz siedzę w domu i mam gdzieś, że dwa kilometry dalej coś tam się pokazało! Sory! Do tego pewnie związane z tym upgradem jest to, że postać mi lata po mapie jak zwariowana. Np. idę sobie ulicą X I tak mam na mapie i nagle… ulica znika z mapy i pojawia się gdzieś daleko obok, a ja poruszam się jakimś środkiem pola. Albo walczę w jakimś gimie i właśnie walczę z ostatnim obrońcą a tu… error! I gim pojawia się gdzieś na środku rzeki!!! No dawniej bywały lekkie przeskoki, ale nie na taką skalę. Dzisiaj biegałem za jednym gimem, który w miarę jak do niego podchodziłem, znikał i pojawiał się w zupełnie innym miejscu :-(.
    Pozdrawiam all…

    • Reply
      slash
      Gru 01, 2016 10:00 pm

      Tak jest. Dziś miałem to samo. Zbiłem pierwszego Vaporeona i wyskoczył error. Wychodzę z gyma, patrzę i teleportowało mnie z 200 metrów obok, po czym moja postać z prędkością światła z powrotem goni pod gym. Oczywiście potionem musiałem faszerować mego poka, ale ani expa nie dostałem, ani status bronionej drużyny nie poleciał. Ale jest i pozytywna strona. 2kg jajko potrafi wykluć się w domu, jak komórka leży na biurku. Ostatnio GPS szaleje na potęgę. Kiedyś postać robiła klika kroków, i szybko wracała na swoje miejsce. A teraz dostaje zespołu niespokojnych nóg.

  • Reply
    Good!xD
    Gru 01, 2016 6:25 pm

    franeczek91 dzięki za info, nie zdawałem sobie sprawy, że jak kliknąć na łapki pokazuje, gdzie pokestop z danym stworkiem czeka na mapie;
    co do samego nearby dla mnie jest ułatwieniem;
    w okolicy mam kilka pokestopów w pewnych odległościach od siebie i dzięki nowej funkcji mam szanse wiedzieć kiedy jakiś ciekawy stworek się pojawił i powinienem się po niego ruszyć;
    do tej pory grałem „na czuja” często błądząc, nadkładając trasy ku celu, teraz mam konkretny namiar i tylko kwestią chęci, bądź atrakcyjności celu pozostaje czy rozpocznę polowanie xD

    • Reply
      franeczek91
      Gru 01, 2016 10:03 pm

      A jakbyś jeszcze chciał powiększyć sobie zdjęcie żeby przyjrzeć się jak on wygląda w powiększeniu, to przyciskasz na dany pokestop,a następnie dwoma palcami równocześnie klikasz na zdjęcie i jest full screen (tak, właśnie to obadałam :E , bo kościół który mam w pobliżu, na miniaturze przypomina hotel,a w powiększeniu już lepiej to wygląda).

      • Reply
        BigMrAndy
        Gru 02, 2016 6:15 am

        Wystarczy klepnąć na obramowanie zdjęcia w kółku i jest fullscreen

  • Reply
    K..
    Gru 01, 2016 6:51 pm

    Małe miasta tracą po każdym nowym pomyśle Niantic… A Niantic ma to głęboko w poważaniu….

  • Reply
    at3at3
    Gru 01, 2016 7:01 pm

    Kontynuując przemyślenia (dość ambiwalentne):
    – zmiana, która sprawia, że nie wylatuję z domu jak dzika z hasłem „Kochanie, nastawiłam obiad, ale sprawdź czy się nie przypala, bo ja muszę czegoś poszukać…” dobrze zadziała w kwestii powrotu do rzeczywistości i codziennych spraw;
    – nie będę się już wkurzać, że za czymś chodziłam i przeczesałam slalomem kwartał dzielnicy (przez co sąsiedzi posądzali mnie zapewne o chorobę psychiczną), a i tak tego nie znalazłam;
    – za to będę się wkurzać jak zobaczę coś fajnego, będę wiedziała gdzie dokładnie siedzi, a ja nie będę mogła tam akurat w danym momencie dotrzeć (bo praca, spotkania, domowe obowiązki, brak czasu);
    – trochę podobnie grało się z FPM, ale wyższością mapy były spawny inne niż tylko stopy, więc w zasadzie trybu gry nie zmieniłam, tylko poków jest mniej i są bardziej pospolite;
    – jeśli ktoś pamięta: kiedyś były na ekranie takie zielone trawki – może Niantic wpadnie na pomysł, żeby tamte punkty też skanować?
    Aha – i apka wiesza mi się dziś niemiłosiernie… Log out nie wystarcza, reset fona nieco bardziej pomaga, choć też nie zawsze… To już nie tylko oznacza brak widoku poków i miejsc na mapie – coraz częściej aplikacja zupełnie pada i sama się wyłącza…

  • Reply
    xXchrupekXx
    Gru 01, 2016 7:02 pm

    Wszyscy sie zgadzamy ze nowy tracker jest padaka dla miejsc gdzie nie ma pokestopow. Ale wedlug mnie i tam gdzie sa pokestopy tez jest do bani. Dzisiejsza sytuacja – 7 rattata i 2 pidgeye w samiuskim centrum Warszawy na radarze. Po co mi informacje przy ktorym stopie jest ten szrot? Do tego Sightings pokazywalo ze w poblizu jest dany gatunek tylko raz, nawet jak bylo 5 Pidgeyow, a nowe Nearby pokazuje kazdego z osobna. PO CO TO KOMU? Inne pokemony niz te pospolite widzialem na radarze tylko wtedy gdy juz bylem blisko konkretnego pokestopu czyli i tak sila rzeczy „wlazlbym” na niego sam, bez radaru.

  • Reply
    Anka
    Gru 01, 2016 7:02 pm

    No pięknie, oprócz stosów szczurów i gołębi przy nielicznych i odległych pokestopach pojawił sie geodude potrzebny mi do zmielenia na cuksy , podjechałam po niego wozem bo zimno i breja śnieżna, a po drodze z tzw dziczy wyskoczyły z nienacka 2 ponyty i 4 reksie , szok i gorączkowe poszukiwania parkingu. Następnym razem w fajnego poksa jak nie wjadę/ wejdę to nawet nie bede wiedziała że jest, już żal mi tych potencjalnych snorlsksów i dragonitów 🙁

  • Reply
    PiKaS01
    Gru 01, 2016 7:36 pm

    Miało być tak pięknie a wszyło jak zwykle. Zwiększyli zasięg trackera a dalej maksymalnie 9 pokemonów w nearby… bez sensu, większość pokemonów się nie wyświetla. Nie dodali gymów jako tych „odnośników”, a i tak jeszcze inną część która nie jest przy niczym nie da się na mierzyć… żenada jak dla mnie.

  • Reply
    Aga
    Gru 01, 2016 7:45 pm

    🙂 Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Gdy jestem w domu (z jednym pokestopem oddalonym ok 1 km) jest tak jak piszcie – czyli porażka. Nie widzę co jest w pobliżu więc nie wyskakuję na chwilę złapać coś ciekawego :-). Także rodzina się cieszy, ze mnie ma tylko dla siebie. Gdy jestem w pracy (centrum miasta) łatwiej jest namierzyć coś ciekawego. Idziesz jak po sznurku i łapiesz. Fakt, że radości z tego niewiele. I chyba szybko człowieka taka sytuacja znudzi. Co innego tropić i polować, a co innego pójść na gotowe. Czuję się jak na odwyku. Czas rzucić ten nałóg 🙂

  • Reply
    janek
    Gru 01, 2016 8:00 pm

    Mi pasuje ten radar. Koło domu miałem tylko szczury i gołębie a tak to widzę czy warto iść na 3 pokestopy oddalone odemnie o 500M. Bo u mnie tylko tam są pokemony.

  • Reply
    janek
    Gru 01, 2016 8:04 pm

    Mam inny problem. Od dłuższego czasu wywala mnie z gry co 30min. Ktoś jeszcze ma taki problem czy tylko ja? Wie ktoś jak to rozwiązać.

    • Reply
      Angel
      Gru 01, 2016 11:05 pm

      Kupic porzadny tel z 2 GB RAM

    • Reply
      Filozof
      Gru 02, 2016 9:08 pm

      Mam to samo, ze dwa razy sie nie mogłem też zalogować. Coś im chyba serwery nie wyrabiają może po zmianach namierzania…

  • Reply
    34lvl
    Gru 01, 2016 8:14 pm

    Ale gowno. Teraz na tym trackerze wogole nie namierzysz snorlaxa, laprasa lub dragonite gdyz nie respia sie przy pokestopach. Teraz zanim nie pocalujesz snorlaxa w dupe to go nie namierzysz. Z reszta co tu plakac sa dostepne fajne radary i ci co ich uzywaja to beda dalej je stosowac 🙂 Niech lepiej wezma sie za naprawe aren, bo to co jest teraz to jest komedia 😀

  • Reply
    Gx
    Gru 01, 2016 9:54 pm

    Dokładnie tak świetna rzecz gdy gra może uzyć bliskiego pokestopa do lokalizacja pokemona….. ale wszystkie inne pokemony które do najbliższego pokestopu mają kilkadziesiąt i więcej metrów najzwyczajniej ich nie wykrywa….

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Gru 01, 2016 10:13 pm

    no tak wiem klikam w sightings (czy jak mu tam) i jest pokestop z bliska z danym pokemonem ale nic poza tym skąd mam wiedzieć np w centrum gdzie pełno takich samych np jakieś coś na kamienicach co na każdej jest podobne gdzie na jakiej mapie niby mi wyświetla który z tysięcy murali-królików to ten pokestop

    • Reply
      bart
      Gru 01, 2016 10:47 pm

      Klikasz „łapki” i masz podświetlony pokestop na różowo i łapki nad nim… jeśli chodzi o tropienie i wybieranie pokemonów to chyba oczywiste ? nie dziwię się że ludzie boją się zmian i mówią że to zły system jak nie potrafią używać najprostszych funkcji.

    • Reply
      PrawdaBoli
      Gru 02, 2016 12:13 am

      Klikasz w nearby na pokestop i potem na łapki, pokazuje na którym dokładnie się pojawił

  • Reply
    PrawdaBoli
    Gru 01, 2016 10:27 pm

    To teraz czekamy na legendy które mają się pojawiać 31 grudnia i 1 stycznia tylko czy któryś raczy się zespawnić koło pokestopów…

  • Reply
    froscik_99ers
    Gru 01, 2016 11:12 pm

    Odkąd gram to gra podąża w coraz lepszym kierunku (a jestem z bardzo małej wsi). Kiedyś do najbliższego respa miałem ponad 2km a za lepszymi pokemonami to musiałem jechać 15km. Teraz mam te pokemony we wiosce przy 4 pokestopach. Teraz jak odpalę grą to widzę czy warto jechać te 500m. Ale nie wszystkie wioski mają takie szczęscie w postaci 4 pokestopów i gyma we wiosce (nie wszyscy grali w ingress i myślę że tu tkwi problem).Np.większa wioska w pobliżu nie ma nic bo nikt tam nie grał w ingresss’a. Według mnie twórcy powinni dodać możliwość dodawania pokestopów i gymów albo włączyć dodawanie portali w ingresie ze względu na małe wioski(gdzie dodany portal wkrótce stałby się jednym z nich). Myślę że twórcy gry powinni zrobić coś w tym kierunku bo im dłużej czekają tym więcej graczy tracą. Najpierw będą to małe wioski ale później może odbić się to dalej.

    • Reply
      kropianka
      Gru 02, 2016 6:30 am

      Ingress i Pokemony to dwie osobne gry, rozumiem że posłużyli się poprzednią grą przy tworzeniu tej, ale co jakiś czas powinni weryfikować dane i usuwać pokestopy i areny, w których nie ma ruchu przez dłuższy czas, a za to dodawać nowe tam gdzie gracze grają.

  • Reply
    janek
    Gru 02, 2016 12:08 am

    Właśnie widzę snorlaxa po raz pierwszy w życiu przy pokestopie oddalonym o 500 metrów odemnie. Ale jak tam iść o godz 23ej jak leje i wieje wiatr tak że łeb chce urwać.

    • Reply
      at3at3
      Gru 02, 2016 1:23 am

      Ja bym pewnie i tak na Twoim miejscu uciakła z domu, gdybym go nie miała. 😉 Zrobiłeś to?
      Ale teraz to tylko po Dragonite’a i Charizarda bym tak poleciała…

  • Reply
    Mearofames
    Gru 02, 2016 3:26 am

    zamienił stryjek siekierkę na kijek .. nawet to, że złapałem jedną Dratini, nie zmieni faktu, ze teraz nie widzę spawna Bulby w poblizu domu i łapałem po kilka dziennie …. generalnie „2 do przodu, 3 do tyłu”

  • Reply
    Kempi
    Gru 02, 2016 4:01 am

    Wiem że nie w temacie nowego trackera, ale to najnowszy artykuł więc pewnie ktoś mi udzieli odpowiedzi. Szukałem na yt i w google informacji nt. Legendarnych poksów które miały zostać udostępnione do złapania we francji od 30 listopada. Szukałem informacji jak to przebiega i czy faktycznie wystartowało, ale nie znalazłem. Mógłby mi ktoś dać znać czy faktycznie da się tam legendy już złapać ?. Podrzucić ewentualnie jakiś link o tym. Byłbym wdzięczny. Dla jasności chodzi mi o legendarne ptaki oraz mew i mewtwo.

    • Reply
      Rossoneri
      Gru 02, 2016 4:19 pm

      Youtuber o nicku Friz ostatnio mówił, że daliśmy się wkręcić z tym „newsem”, a to wszytko było zwykłą ściemą.

      • Reply
        Kempi
        Gru 02, 2016 5:43 pm

        O kurcze wielkie dzięki za info, zajrzę do niego na kanał

  • Reply
    Kempi
    Gru 02, 2016 4:26 am

    Co do nowego trackera to są jakieś jaja, jest za łatwo !!!. Wcześniej trzeba było być w danym miejscu żeby wiedzieć czy jest coś fajnego do złapania w pobliżu. Teraz odpalam trackera i widzę gdzie iść, pokemon wyskakuje centralnie pod pokestopem i tyle jest poks. Kurczę no za łatwo, serio po co to ?, stary system był ok i działał bardzo dobrze. Szedłem na spacer, o jest coś fajnego i zaczynały się poszukiwania, idziesz w jednym kierunku, znika, wracasz i idziesz w innym kierunku, nie ma, znowu sprawdzasz inny kierunek. 30 minut szukania ostatnio i nowy poks w kolekcji doduo i satysfakcja jest. A dziś z nowym trackerem złapałem squirtla(zbieram do blastoisa) i scythera(zbieram candy do power upowania), ale satysfakcja jakby mniejsza.

  • Reply
    Bart
    Gru 02, 2016 7:48 am

    Też już macie starego trackera?

  • Reply
    VIPas
    Gru 02, 2016 9:26 am

    Dla mnie super w połączeniu z aplikacją która skanuje pobliskie tereny

    Teraz widzę już wszystko i tylko dwa pokemony i pokedex cały

    • Reply
      Mearofames
      Gru 02, 2016 5:06 pm

      zgłoszony do bana 🙂

      • Reply
        ~~~
        Gru 02, 2016 10:04 pm

        A dlaczego niby? Używa fake gpsa? Nie? To się kolokwialnie mówiąc, odczep.

      • Reply
        VIPas
        Gru 03, 2016 12:05 am

        Jakiego bana dzieciaku? Co ty mozesz mi zrobic?

        Bana w grze? Nie znasz mojego nicka a nawet jak sam Niantic zbanuje moje konto to kupie sobie 36 lev. (nie botowany – normalnie wychodzony) i dalej sobie bede gral z pelnym pokedexem i pokami powyzej 3000 CP

        Bana tutaj? Zmienie IP i nicka i bede pisal dalej co chce i kiedy chce

        Ja potrafie napisac APK-e na Androida, program w PHP czy C++, zrobic zarabiajaca strone w necie a ty co umiesz? Rzucic kulka w pokemona i wyslac SMS-a?

        Dzisiaj zrobilem kolejny lev. i dalej nie widze sensu gry bo co za fun zbierac bedziwie do ewolucji na kilka mln punktow zeby zrobic kolejny level (bardziej bystrzy domysla sie o ktorym levelu mowie)?

        Mam tyle mocnych pokemonow ze moge samodzielnie r….c kazdy gym w miescie w ktorym mieszkam niezaleznie od poziomu

        Czekam na Gen 2 to moze zagram ponownie …

        PS. W szkole tez biegales i donosiles? „Prosze pani a XXX to zrobil YYY ….” ZENADA !!!

  • Reply
    Minion
    Gru 02, 2016 10:18 am

    Bez filtra pokemonów zbędnych ten system jest nonsensowny. Pokazuje dużo badziewia, wycina interesujące poki. Gdy masz za dużo pokestopów w okolicy jest wadliwy, gdy nie masz w ogóle: jest wadliwy. Można to rozwiązać na tyle mądrych sposobów a rozwiązanie jest… logicznie inne.

    • Reply
      at3at3
      Gru 02, 2016 3:57 pm

      Oj tak, przydałby się tutaj filtr.
      Zbędnych pokemonów i pokestopów, bo co z tego, że mam np. stopa blisko domu w linii prostej, jeśli dojście do niego oznacza wielokrotnie dłuższą drogę, bo jest za błotnistym laskiem i na skarpie, więc i tak trzeba leźć okrężną, cywilizowaną drogą. Bliżej mi wtedy do 11 innych.
      Są też np. dwa stopy na zamkniętym osiedlu i nie zawsze poki można tam złapać z zewnątrz, bo nie każdy punkt spawnu się pokazuje „zza płota”…
      Zapewne znajdzie się też parę osób, które mają stopa po drugiej stronie jeziorka, rzeczki, albo autostrady…
      Możliwość usuwania z radaru gatunków/stopów (przy przeglądaniu, nie na stałe – np. usuwasz, to wskakuje następny w kolejności) by się bardzo przydała…

  • Reply
    Kusio
    Gru 02, 2016 11:58 am

    Miesiąc już nie gram i z każdą aktualizacja widze, że dobrze zrobiłem 🙂

    Ludzie ruszcie się na spacer z przyjaciółmi bez pokemonów. Poznajcie dziewczyne/chłopaka jeśli nie macie. Świat bez pokemonow jest taki piękny!

    • Reply
      Mearofames
      Gru 02, 2016 5:08 pm

      „świat bez pokemonów”? niby gdzie taki jest? aaaa, w pustyni i w puszczy! 🙂

    • Reply
      mmm
      Gru 02, 2016 5:38 pm

      Dla mnie to nieistotne, żadna mnie nie chciała z pokemonami czy bez nich

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Gru 02, 2016 1:46 pm

    dobra już wiem jak z tymi łapkami, dziś był dwa voltorby przy jednym pokestopie i pokazało oczywiście dwa osobno ale i tak nie chciało mi się tam iść bo pogoda kiepska, ale za to pikachu mi pokazało przy pewnym pokestopie jakieś 500m to idę (akurat tam też gym jest) no i pzy pokestopie chyba z 5 różnych ptaki wróble nidoran a pikachu nie widzę więc zrobiłem dwa kroki dalej i jest (jeszcze jeden i będzie 50 – a ciekawe czy już ktoś ma złoto)

    myślę, że powinni zrobić np. tak że jeden pidgey przykładowo ten najbliżej nas i tylko jeden a nie, że 5 na 9 pokemonów na radarze to pidgeye

    aha i kliknąłem żeby namierzyło mi tego voltorba ale po niego nie poszedłem i wyszedł komunikat, że zgubiono pokemona czy coś ale mniejsza z tym

    a i złapałem dziś dwa ditta także nie martwcie się jeśli go nie macie bo raczej nie zniknie już do końca gry i z jego cp też różnie bo mysz miała bodajże około 80 a ditto jakieś 150 gdy się ujawnił

  • Reply
    LoganTheBadWolf
    Gru 02, 2016 3:54 pm

    7 Grudnia wchodzi Druga Generacja do Pokemon GO. New potwierdzony przez Niantic.

    https://twitter.com/NianticLab/status/804022259828588544

    • Reply
      Kropianka
      Gru 02, 2016 4:08 pm

      z komentarzy wynika, że to nie jest prawdziwe konto, a news jest zmyślony

      • Reply
        LoganTheBadWolf
        Gru 02, 2016 4:21 pm

        Za szybko się zachwyciłem 😛 Sprawdziłem i to faktycznie nie jest prawdziwe konto Niantic.

        FUUUUU

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Gru 02, 2016 4:32 pm

    jakiś chłopaczek (jakieś 12-13 lat) mówił mi, że jakiś jego znajomy teleportował się hakiem do Francji i ma Mewtwo 4000CP – nie wiem ile w tym prawdy

    • Reply
      Mearofames
      Gru 02, 2016 5:10 pm

      a mój znajomy 4-latek ma znajomego 2-latka, który mówił mu, ze jego znajomy 6-miesięczny berbeć opowiadał w barze, ze złapał mamę 5000CP za cycek 🙂

      • Reply
        Banshi
        Gru 03, 2016 3:08 pm

        chyba teleporty sa karane banem wiec jeśli to prawda to długo kontem sie nie pocieszy

    • Reply
      MS
      Gru 02, 2016 10:29 pm

      Po pierwsze żeby domniemany Mewtwo miał też 4000CP to ten chłopaczek musiałby mieć 40 lvl, bo inaczej dostosowałby się do jego poziomu i miał znacznie mniej nawet na max pasku.

  • Reply
    mmm
    Gru 02, 2016 5:28 pm

    eh beznadzejny ten radar

  • Reply
    Both
    Gru 03, 2016 12:29 am

    1. Co jakiś czas, średnio co drugie włączenie lub czasami częściej nie działa mi ani wyskakiwanie pokemonów ani pokazywanie się pokestopów, mimo iż stoję w miejscu, w którym jest pokestop, który to pojawia się jak np. 3 raz włączę grę.
    2. Łapki nie działają, stoję pod pokestopem, pokazuje 3 łapki po czym mija 5 sekund i wyskakuje mi pokemon
    3. Dramat w aspekcie mieszkania w miasteczku, gdzie nie ma nic poza jednym pokestopem i już sam się pogubiłem gdzie są wszystkie nesty, które jeszcze miesiąc temu były

  • Reply
    franeczek91
    Gru 03, 2016 9:31 am

    A ja mam jeszcze inną obserwację- jestem obecnie na wsi, gdzie nie ma ani jednego gyma, pokestopu ale jest jeden spawn pokemonów i tak sobie pomyślałam, że nie opłaca się włączać gry bo nie zobaczę niczego na radarze.I się zdziwiłam.W zakładce sightins pojawił się pidgey – do spawnu mam ok.100m i normalnie pokazuje mi poka z trawką w tle,a gdy klikne na miniaturkę żeby sprawdzić czy mi namierzy gdzie jest pok to pokazuje się informacja, że mam szukać w dziczy.
    Czyli że co-tylko niektórym na wsi pokazuje, że coś jest w pobliżu? Jak to rozumieć?

    • Reply
      MichuBor
      Gru 03, 2016 10:04 am

      Też właśnie to dzisiaj zauważyłem.
      Wprowadzono ulepszenie dla radaru.
      Aktualnie w centrum miasta gdzie jest pełno pokespotów wyświetlała mi się nowa zakładka, w drodze do pracy poza miastem w oddali od pokespotów i gimów automatycznie przeskoczyło mi z Nearby na sightings, także teraz chyba będą dwa radary na przemian co byloby świetnym rozwiązaniem.
      Minus za to że od kilku dni przy pełnym stanie plecaka nie można przekręcić pokespota i dostać za niego punktów :/

      • Reply
        franeczek91
        Gru 03, 2016 10:20 am

        Wczoraj zauważyłam tą zmianę późnym popołudniem ale myślałam, że mam zwidy.Ale dziś dla upewnienia sprawdziłam jeszcze raz i jest w pobliżu pokemon z trawką w tle.
        MichuBor-teraz z tymi pokestopami jest lepiej niż np.miesiąc temu bo jak teraz masz przepełniony plecak potionami i przekręcisz pokestopem, to możesz kilka rzeczy zbędnych wyrzucić i zakręcić ponownie żeby dozbierac np.balle.

        • Reply
          MichuBor
          Gru 03, 2016 11:18 am

          „MichuBor-teraz z tymi pokestopami jest lepiej niż np.miesiąc temu bo jak teraz masz przepełniony plecak potionami i przekręcisz pokestopem, to możesz kilka rzeczy zbędnych wyrzucić i zakręcić ponownie żeby dozbierac np.balle.”

          Tak wiem wcześniej też można było zbędne rzeczy usuwać i inne zdobywać, ale czasem mam plecak zapełniony w takiej ilości że nie chciałbym nic z niego likwidować i pokespoty tylko dla punktów przekręcałem. Teraz albo usuwanie albo powiększanie plecaka zostaje :/

          • franeczek91
            Gru 03, 2016 11:57 am

            Dokładnie, trzeba dokonać wyboru.każdy chciałby mieć ciastko, zjeść ciastko i jeszcze dostać ciastko.
            W sumie to nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam aż tyle cennych rzeczy w plecaku żeby mieć dylemat co wyrzucić bo nie mam miejsca na kolejne przedmioty.rozważałam ostatnio dokupienie miejsca ale stwierdziłam, że balle tak szybko schodzą i nie ma sensu wydawania na to monet i kupiłam sobie lucky eggy.
            Trzeba teraz uzupełnić zapasy monet na inkubatory i pozbierać trochę cuksów bo przez ostatni event wystrzelałam się kompletnie :E

    • Reply
      Banshi
      Gru 03, 2016 3:12 pm

      tam gdzie jest dalej od poke-stopów i gymów oraz osiedli wychodzą podobne anomalie ale czasami jak nie ma nic na radarze to może sie jednak trafić gratka tylko trzeba zachecic pokemony do przyjścia a nie zawsze ma sie w plecaczku odpowiedni item.

  • Reply
    kropianka
    Gru 03, 2016 1:29 pm

    Dziś przy podbijania areny zauważyłam, że wróciło podbijanie za 1000xp jeżeli weźmiemy poka o połowę słabszego.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Gru 03, 2016 1:37 pm

      no właśnie się zdziwiłem że aż 2000 pkt podskoczyło po jednej rundzie:
      poki w gymie: jeloten 1,7 drugi jolteon 1,7 i vapor 2,2
      biłem je takimi: sandlash 1,3 gruby 1,1 (niedawno złapany to był jego debiut w walce) i venusaur 1,4

      nie wiem też czy mają znaczenie pozostałe 3 poki które wybieramy ale mam wrażenie że tak
      czwatry był electabuzz 700 i 2 jakieś śmieci jako 5 i 6

      • Reply
        kropianka
        Gru 03, 2016 1:43 pm

        Chyba tak, do tej pory tak było, cała szóstka musi być słaba. Ja miałam takie po 700cp i biłam 1500+ i dostałam 2000 xp za dwa pokonane.

  • Reply
    Arktos
    Gru 03, 2016 2:02 pm

    Cześć.
    Zniknęły mi Pokemony. Nic nie transferowałem. Lvl, pokedex i cukierki-wszystko się zgadza. Miałem ponad 240 pokemonów, teraz mam 51.
    Czy ktoś miał podobny problem?
    Proszę o pomoc.

  • Reply
    Banshi
    Gru 03, 2016 3:04 pm

    niestety chyba nie jest to najlepsze rozwiązanie do znajdowania pokemonów. Pokazuje tylko pokemony przy poke-stopach czym ułatwi gre dla osób które mieszkają blisko takich punktów a chyba o to nie za bardzo chodziło graczom którzy oczekiwali systemu namierzania po wycofaniu stupek. Uważam że system namierzania powinien raczej wskazywać gdzie pokemon mniej wiecej sie znajduje i trzeba do niego dojąc .a nie iść do spawnu przy poke i trzepnąc 5 pokemonów na raz/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
landlord
Landlord – polska gra podbija świat!

Czy twoim skrytym marzeniem jest zostanie miliarderem z ogromną ilością nieruchomości? Masz żyłkę inwestora i nos do interesów? A może...

Zamknij