News 54

PvP oraz wymiany „niedługo”?

niantic-logos-blackandwhite-820x420

Od dłuższego czasu Pokemon GO nie otrzymało nowej, ciekawej zawartości. Trudno się więc dziwić, że jakiekolwiek informacje ze strony twórcy rozbudzają w nas nową nadzieję.

Na stronie waypoint.vice.com pojawiły się fragmenty rozmowy z szefem Niantic, który niejako zapowiada pojawienie się w grze funkcji, których oczekujemy od samej premiery. Jak więc przyszłość Pokemon GO widzi sam Hanke?

Głównym celem Pokemon GO w tym momencie jest zbudowanie funkcjonalności, które będą nagradzać grę opartą na współpracy, oferując większą głębie niż tylko łapanie. 

Swoim zwyczajem CEO Niantic nie powiedział wprost, czego możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach w związku z tymi słowami. Odniósł się on jednak bezpośrednio do pytania o zapowiadane od dawien dawna wymiany oraz tzw. PvP czyli walki bezpośrednio między graczami, a nie tylko z zostawionymi przez nich w gymie pokemonami.

Skończymy to już niedługo. – stwierdził enigmatycznie Hanke, dodając, że ogromne problemy z serwerami oraz błędami na samym starcie znacznie opóźniły prace nad kolejnymi funkcjonalnościami.

Co z eventami na dużą skalę, które są wizytówką innej gry Niantic – Ingress?

Eventy są naprawdę w moim sercu i to jest coś, co chciałbym rozwiązać w roku 2017. To skomplikowane, ze względu na skalę jaką osiągnęło Pokemon GO.

Tak naprawdę trudno dziwić się Niantic, że w czasie największego szału na Pokemon GO nie zdecydowało się na wydarzenia związane z wyczekiwanymi legendarnymi pokemonami. Firma ryzykowałaby kłopotami z prawem, ponieważ to z jej powodu w wielu miejscach na świecie zgromadziłoby się tak dużo ludzi, że w świetle prawa wymagałoby to zezwoleń, obstawy pogotowia medycznego oraz służb mundurowych.

Artykuł źródłowy jest naprawdę długi, tak więc zgromadziliśmy dla was pozostałe najważniejsze jego elementy, a jeśli jesteście nadal ciekawi, to zapraszam do linku poniżej:

  • Hanke otwarcie stwierdził, że druga generacja na pewno wejdzie do gry – kiedy? Tego nie wiemy;
  • Szef Niantic wierzy, że odłożenie prac nad nowymi funkcjami na rzecz naprawy błędów było najlepszym czym jego firma mogła zrobić. To co przełożono zostanie ukończone „niedługo” (m. in. wspomniane wyżej wymiany i PvP);
  • Obecny system gymów jest według Hanke zbyt prymitywny w porównaniu do tego, jak wygląda ich wizja na przyszłość. Chciałby on osiągnąć większą głębie nakłaniając graczy do ścisłej współpracy.
  • Standardowo rozmówca usłyszał jeszcze słowa o tym, że rozszerzenie działania nowego trackera nie jest najważniejsze, ale raczej to, iż nowa funkcja pozwala na lepsze poznawanie otaczającego nas świata.

Niantic i jego szef niestety jest znane z dość wybiórczego ujawniania nowych informacji. Wiemy tylko, że Pokemon GO już niedługo może mieć zupełnie inny kształt niż obecnie. Kiedy? Tego dowiemy się za jakiś czas.

Źródło artykułu z rozmową: https://waypoint.vice.com/en_us/article/day-one-success-and-server-distress-discussing-pokemon-go-with-niantics-john-hanke

54 Comments

  • Reply
    Gnoll
    Lut 13, 2017 9:05 pm

    Z jednej strony spoko że będzie wymiana i PvP, z drugiej – oczami wyobraźni widzę zalew Blastosise 2000 CP za xx zł na Allegro. A druga generacja MUSI wejść, jest już zbyt dużo osób, które zderzyło się ze ścianą, tj. maja do złapania 10 poksów z pierwszej generacji – a i tu licząc te legendarne i regionalne.

    A eventy fakt, to jedna z rzeczy która ostatnimi czasy im wyszła.

    • Reply
      Nate
      Lut 13, 2017 10:28 pm

      a ja oprócz pokemonów na allegro widzę jeszcze większą ilość botów. botami powinni się zająć najpierw, potem ewentualna walka z mapami a na końcu dopiero zmiany w samej rozgrywce.

      • Reply
        xDeOx
        Lut 15, 2017 9:55 pm

        od mam się odczep, serio. Nikomu to nie szkodzi tak naprawdę i nie powinni ich blokować bo to żałosne. Blokują mapy ludziom, którzy chcą zwykle raczej ruszyć dupe, a cheaterom i botom nic nie robią – tym się powinni zająć, a mapy odpuścić, gdyż to jest cholernie nie fair.

        • Reply
          AszKeczam
          Lut 15, 2017 10:40 pm

          To odpal mapę+fake na tym 2gim koncie, to zobaczysz czemu walczą z mapami. 😉

          • xDeOx
            Lut 16, 2017 11:47 am

            No właśnie zasne online chyba nie działają, a aplikacji do map nie chce mi się jakoś ściągać, bo każą się zalogować przez Google jak patrzyłem raz… Parę razy odpaliłem tylko fastpokemap gdy działało, ale to w sumie tylko jak jakiś pokemon mi w nearby wyskoczył dobry

  • Reply
    Renn
    Lut 13, 2017 10:44 pm

    Wolałbym żeby wpierw boty skasowali bo u mnie jest ich więcej jak uczciwych graczy . Potem mogą zrobić pvp i wymiany już nie mogę się doczekać tych artykułów w gazetach jak to trener trenera rysikiem zadźgał . A 2 gen. nie jara mnie jakoś lepiej niech zrobią coś z vapkami bo teraz to śmiech na sali trochę za duże CP jak na trudność zdobycia .

    • Reply
      xDeOx
      Lut 15, 2017 9:57 pm

      popieram. Ja lubię tylko te pierwsze pokemony i jakoś ostatecznie trawię drugie, reszty totalnie nie.

  • Reply
    Adam
    Lut 13, 2017 10:51 pm

    No to jest chyba logiczne pierwszy trejdy później 2 generacja bo chciałbym mr mime wymienić za taurosa

  • Reply
    West8DG
    Lut 13, 2017 10:59 pm

    Tak jak moi przedmówcy, uważam że w pierwszej kolejności powinni zająć się nieuczciwymi graczami. Gymy okupują gracze, których na oczy nie widziałem (nie raz było tak, że żywej duszy przy gymie, ale walka trwała w najlepsze). Powinni też zrobić coś z teamami, może ponowne, losowe przydzielenie graczy, bo to co się teraz dzieję to patologia. Jak wejdzie pvp to dopiero będzie pole do popisu.

    • Reply
      ~~~
      Lut 13, 2017 11:35 pm

      ale co jest nie tak z drużynami? Ja swojej nie chcę zmieniać.

      • Reply
        a
        Lut 13, 2017 11:48 pm

        Dokładnie ja też nie.
        Jestem, żółty, gdzie w moim miasteczku siły są następujące: 60% to niebiescy, 30% czerwoni i 10% żółci (takie moje subiektywne wnioski patrząc na sytuację w gymach.
        Mimo to podoba mi się taka partyzancka walka z pozostałymi 90%.

        • Reply
          West8DG
          Lut 14, 2017 7:32 am

          Ja również jestem żółty, high 5! Problem jest jeden i nie chodzi mi to o trudności w utrzymaniu czy odbiciu gymu a o jakikolwiek bonus w byciu w danym teamie (różnią się one czymś więcej niż tylko kolorem). Ponieważ nie ma takowych, rozlosować graczy jeszcze raz w stosunku 1:1:1 i zobaczyć jak wtedy będzie wyglądała rozrywka.

        • Reply
          TakiSobieAdmin
          Lut 15, 2017 12:30 pm

          Żółta drużyna 🙂
          Mnie też cieszy fakt walki partyzanckiej 😛 Całą rodziną robimy podchody pod gym’y i w pył obracamy fortece 10 lv 😀

          Nie obrażając innych drużyn, to patrząc po znajomych, do drużyny Instinct należą osoby, które wcześniej miały niezłego świra na punkcie Pokemon’ów, gameboy, karcianka i zawody… To były czasy 😀

          D.

    • Reply
      Kropianka
      Lut 14, 2017 9:38 am

      Pomysł z losowaniem drużyn jest beznadziejny, bo nie wiesz ile rzeczywiście osób gra w PoGo, przecież nie każdy gracz walczy na arenach. Ale zmiany w systemie walk na arenach nakłaniający graczy do większej współpracy uważam za chory, bo jaki ja mam wpływ na wybory innych? W sumie już teraz osobiste osiągnięcia się nie liczą w walkach, bo czego na arenę nie wstawię, to mając odpowiednią ilość czasu i miksturek leczących może mnie zbić gracz z połowę mniejszym doświadczeniem, albo grupa graczy.

    • Reply
      Outlawek
      Lut 14, 2017 11:15 am

      Jeśli chodzi o przynależność do drużyn nie ma sensu nic robić. Fakt, że problem mają gracze zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, w których króluje jedna drużyna i brakuje rywali do zmontowania ekipy, by od czasu do czasu przejąć jakąś arenę dla siebie. Losowa zmiana drużyny nie byłaby dobra, gdyż od początku chciałem być w Mystic, nie brałem pod uwagę innego wyboru i nie wyobrażam sobie przynależności do innego klanu.

      Wystarczyłoby rozwiązanie, o który pisałem poniżej, w swoim komentarzu. Ograniczyć maksymalną ilość aren, do których można się dorzucić (np. do 5). I coś, o czym zapomniałem napisać. Wprowadzić, że po 30 dniach od dodania, Pokemon automatycznie jest usuwany z areny, niezależnie od jego aktywności. Pomysł szalony i zapewne mający więcej przeciwników niż zwolenników, ale uważam, że wówczas większa liczba graczy miałaby szansę na zaistnienie w arenach.

      • Reply
        ~~~
        Lut 14, 2017 9:44 pm

        Przecież niektórzy grają ze znajomymi, rodziną i specjalnie wybierają ten sam team (ja np. byłabym w Mystic, gdybym grała od początku solo, ale jako że do gry nakłonił mnie kuzyn, który jest w Valor, też jestem w Valor i wcale nie jest mi z tym źle). Takie rozlosowanie zniszczyłoby rozgrywkę wśród znajomych.

  • Reply
    Livia
    Lut 13, 2017 11:42 pm

    Zdecydowanie w pierwszej kolejności powinni zająć się tym nieuczciwymi b9 aż grać się nie chce. Jestem z mniejszej miejscowości i w rynku mamy 3 gymy z czego dwóch nie da się podbić choć jest tam gołąb i szczur z cp 30 – 50 powieważ wyrzuca z gyma i blokuje grę na 10 min…

  • Reply
    ja
    Lut 13, 2017 11:46 pm

    Taka postawa wobec nas czyli graczy jest niedopuszczalna. Oni jawnie gryzą rękę która ich karmi co w rezultacie pogrąży nie tylko całą gre jak i Niantic. W sumie jeśli tak się stanie nie będę nawet zły.

  • Reply
    bart
    Lut 13, 2017 11:46 pm

    Ale będzie „pralni brudnych pokemonów” , albo ogłoszenia: pokemon z polskiego salonu duży przebieg CP moc 80% IV , a większość i tak będzie sprowadzonych z Santa Monica.

    A tak serio jak myślą o wymianie pokemonów to jedynym zabezpieczeniem przed handlem za prawdziwą kasę to losowość CP i IV przy wymianie, nikt nie zapłaci zł za pokemona gdzie statystyki są niewiadome a uczciwy gracz jak chce się wymienić tylko by uzupełnić pokedex lub dla candy to ja chętnie przygarnę taurosa albo innego regionalnego poksa z losowym CP przygarnę.

    • Reply
      a
      Lut 13, 2017 11:51 pm

      Faktycznie, z tą wymianą to jak dla mnie sens ma tylko wymiana regionalnymi. Wolę Snorlaxa czy Dragonita sam wykluć czy złapać niż brać z rynku wtórnego.
      Do pokedexu brakuje mi już tylko 2 pokemonów: Laprasa i Porygona (ale i je dopadnę w końcu).

      • Reply
        PrawdaBoli
        Lut 14, 2017 2:16 am

        Jak dla mnie wymiany pokemonami wgl. nie powinno być, nie masz jakiegoś poksa znajdź kogoś na lurach kto ci da, mały ma to sens. Po wprowadzeniu będzie można siedząc na lurkach z kilkoma ludzmi zapełnić pokedeks a regionalne no cóż złapie sobie innym kontem na fake gps i potem transfer na główne, bo czemu nie.

    • Reply
      ~~~
      Lut 14, 2017 9:45 pm

      O co chodzi z Santa Monica? xD

      • Reply
        bart
        Lut 15, 2017 12:22 am

        słaby dowcip 😛

  • Reply
    Gruby00
    Lut 13, 2017 11:54 pm

    Chyba ze wymienic sie bedzie mozna tylko z graczem stojacym obok ciebie. Wtedy juz ciezej bedzie go sprzedac na allegro

  • Reply
    Anty bot
    Lut 14, 2017 12:48 am

    Skończy się na gadaniu i obietnicach. Znowu zrobią event podkręcając resp. Myślę że nie mają koncepscji jak wykryć i pozbyć się botów. Gra się dalej nie rozwinie ponad to co jest lub było. Owszem przybędzie 2 i 3 i 100 generacja ale co z tego? Sami pomyślcie co nam jeszcze mogą dać? No nic, z wyjątkiem obietnic. Dokąd będziemy grać i płacić w grze to tak będzie.

  • Reply
    Laraya88
    Lut 14, 2017 1:25 am

    Po pierwsze – z calym szacunkiem, ale piszacy artykul najwyrazniej nie przeczytal swojego tekstu przed publikacja, jest kilka drazniacych bledow, interpunkcja rowniez kuleje.
    Po drugie – „niestety”, jak juz wspominano do obrzydzenia, Niantic nie zdradza zbyt wiele, stawia na pozytywne (w moim odczuciu) zaskoczenia. Taka polityka i ” niestetowanie” nic tu nie zmieni. Poza tym to, co „standardowo” uslyszal rozmowca na temat eksplorowania jest, wg mnie, czyms w rodzaju aksjomatow tej gry (dla uczciwych graczy, nie oszustow).
    Po trzecie – rynek nie zaleje fala Blastoisow 2k CP, poniewaz CP zalezy od poziomu gracza – na, dajmy na to, 27 poziomie mozesz zapomniec o 2k u Blastoisa. Zgadzam sie z przedmowca, ze zabawniej by bylo, gdyby CP i statyki byly zupelnie losowe, choc logicznie by bylo, gdyby zmienialo sie samo CP (bo to przeciez wymiana, a nie jakas silownia czy mordownia.
    Po czwarte – PvP, o ile czynilby mozliwym dostrzeganie innych trenerow, moglby pomoc w namierzaniu botow. Tak to sobie wyobrazam. Nie znam sie na botach, nie wiem, jak to wyglada, wiec jesli strzelilam gafe, wybaczcie 🙂
    A na koniec odrobinka przechwalek – dzieki cudownemu transferowi pokow z piatek do dwojek zdobylam wreszcie upragnionego Alakazama, a dzieki zmniejszeniu dystansu buddy (chwala Niantic za ten event!) moge zdjac fioletowego gluta – mam Muka, jupi. Juz tylko Kabutops i Omastar – i to juz wszystko z tego, co mozna zlapac w Europie 😀

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Lut 14, 2017 5:37 pm

      chciałbym się odnieść do kabutopsa bo akurat u mnie ostatnio zalew kabuto w kilku miejscach zdarzają się po 3-4 sztuki w jednym miejscu więc ponad 10 myślę łapię dziennie a że podwójne candy to mam tego chyba z 500

  • Reply
    PrawdaBoli
    Lut 14, 2017 2:25 am

    Wymiana pokemonami… i po co to ułatwienie dla graczy którym nic nie chce się zdobyć samemu. Tak jak teraz są konta na allegro tak zaraz będzie sporo pokemonów, a tak wgl. to teraz opłaca się łapać regionalne i tych których brakuje na fake gps na innym koncie, potem po prostu na główne się przerzuci…

    • Reply
      Anty bot
      Lut 14, 2017 8:16 am

      I Toja końcowa wypowiedź jest najbardziej trafna to powoduje, że nigdy nie będzie wymian a jeżeli już, to będzie tyle warunków do spełnienia że pomyłka może kosztować bana nawet uczciwego graczowi. Co do pvp, wyobraźcie sobie że widząc kogoś blisko siebie na telefonie co można oprócz gry wyciągnąć z jego telefonu. Na to nie zgodzi się ochrona danych osobowych.

  • Reply
    Outlawek
    Lut 14, 2017 10:51 am

    Przecież druga generacja Pokemonów już weszła do gry. Na razie bardzo okrojona, tylko z jajek i nie taka jakiej oczekiwali jej entuzjaści, ale nie zmienia to faktu, że druga generacja już jest w grze.

    Jeśli chodzi o PvP to cieszę się, że Niantic nadal myśli o urozmaiceniu gry w ten sposób. Szkoda, że nie wspomina nic o PvM, czyli walce z dziko żyjącymi Pokemonami, której wygrana zwiększałaby szansę na złapanie stworka oraz dawała inne bonusy (np. więcej gwiezdnego pyłu, cukierków lub doświadczenia). Oprócz frajdy z samej walki, stosując odpowiednie mechanizmy blokujące (np. by różnica CP nie mogła być zbyt duża), nareszcie Pokemony o niskim CP miałyby zastosowanie. Oczywiście jeśli ktoś nie chciałby walczyć, mógłby zrezygnować, ale tu powinny być dodatkowe obostrzenia, jak np. rzadkość występowania, czyli napotykając Snorlaxa walka byłaby obowiązkowa.

    Prace nad naprawą błędów, czy poprawą działania gry rzeczywiście powinny mieć priorytet i dobrze, że Niantic to rozumie. Nowości są ważne, ale wpierw należałoby przygotować stabilną podstawę. Nie mówiąc o skutecznej (słowo klucz) walce z botami, która – według mnie – powinna mieć najwyższy priorytet. Niestety ostatnią aktualizację należy zaliczyć do wpadek, gdyż jak sami wiecie, gra wiesza się i nie tylko w momencie kliknięcia na awatarze.

    Ciekawi mnie wizja rozwoju aren. Zobaczymy, co Niantic nam zaoferuje.

    Uważam, że jednym z błędów jest możliwość dorzucania swoich Pokemonów do nieskończonej (na pewno większej niż 10) liczby aren. Przede wszystkim korzystają z tego boty. Według mnie każdy gracz powinien móc się dorzucić maksymalnie do 10 aren, choć osobiście byłbym za zmniejszeniem tej liczby do 5. Dałoby to szansę większej ilości graczy na uczciwe (bez zbijania swoich) zaistnienie w arenach i co ważne, utarło nieco nosa botom.

    System walk z pewnością wymaga reorganizacji. Czy to obecny, na arenach, czy w przyszłości PvP i może również PvM. Z jednej strony powinien być bardziej zachęcający do bitew – dodatkowe nagrody. Z drugiej strony zmuszający do przemyśleń i rozważniejszego dobierania wojowników – tracenie m.in. punktów doświadczenia w obrębie posiadanego poziomu za każdą przegraną.

    Nie zgodzę się, że nowy tracker pozwala na lepsze poznawanie otaczającego świata. Żeby tak było, gracz powinien wiedzieć zarówno, co można złapać w pobliżu najbliższych PokeStopów (NEARBY) i jednocześnie, co piszczy w trawie dookoła niego (SIGHTINGS). Wypowiedź szefa Niantic sugeruje, że ich obecny system namierzania uważają za wystarczający, a taki nie jest.

    • Reply
      ~~~
      Lut 14, 2017 9:50 pm

      Tracenie expa byłoby strzałem w kolano według mnie. Nie zapominajmy, że gracze już od 5 levela mogą w arenie walczyć, a coś takiego bardzo by ich zniechęciło do walki, bo, umówmy się, gość z 10 levelem nie ma szans z Dragonite 3000cp.

      • Reply
        West8DG
        Lut 14, 2017 11:05 pm

        Nie wiem czy zauważyłeś, ale cp pokemonów w gymie zmniejszają się proporcjonalnie do levelu gracza który z nimi walczy.

        • Reply
          Kropianka
          Lut 15, 2017 10:39 am

          Tylko podczas treningów?

        • Reply
          ~~~
          Lut 16, 2017 12:49 am

          West, zbijając gyma przeciwnej drużyny cp przeciwnika się nie obniża 🙁 ma to sens, bo trenujemy poki na ich poziomie, ale do prawdziwej walki stajemy tak, jak wyglądamy z tymi pokami.

      • Reply
        Outlawek
        Lut 15, 2017 10:26 am

        Żeby wymiana Pokemonów miała sens, była jak najbardziej sprawiedliwa i przede wszystkim uniemożliwiała handel za pieniądze, Niantic musiałby (powinien) zorganizować portal internetowy.

        Gracze biorący udział w danej wymianie występowaliby anonimowo do czasu sfinalizowania transakcji. Nie można byłoby przy Pokemonie wstawiać dodatkowych opisów, CP byłoby częściowo zamazywane (np. CP18xx) oraz nie byłoby informacji o miejscu złapania. Wystawiający określałby czego oczekuje w zamian, czyli podawałby nazwę Pokemona i przedział CP (żadnych dodatkowych cech, jak np. ataki) oraz dodatkowe przedmioty, które by go interesowały (cukierki, gwiezdny pył, itd.).

        Przykład:
        Za Snorlaxa CP25xx oczekuje Vaporeona CP2400-2600 oraz 10.000 gwiezdnego pyłu i 20 Great Balls.

        Wymiana trwałaby tydzień, w trakcie którego spływałyby oferty spełniające wymagania. Po tygodniu zbierania ofert, automat losowałby zwycięzcę, czyli gracz wystawiający Pokemona (w naszym przypadku Snorlaxa) nie miałby żadnego wpływu, którą ofertę przyjmuje. Następnie, też w pełni automatycznie, dokonywana byłaby wymiana. Oczywiście odpowiednie narzędzia sprawdzałyby m.in. czy dany gracz może wziąć udział w wymianie, czyli czy na posiadanym przez siebie poziomie może mieć Pokemona o danym CP. Z chwilą złożenia oferty gracz nie mógłby korzystać z Pokemona wystawionego do wymiany oraz blokowane byłyby pozostałe środki.

        Nie sądzę jednak, by Niantic chciał rozwiązać wymianę w taki sposób, gdyż wiązałoby się to z dodatkowymi nakładami, nie tylko finansowymi.

        • Reply
          Outlawek
          Lut 15, 2017 10:28 am

          Kurcze, nie miała być to odpowiedź do czyjegoś posta, a nowy komentarz.

  • Reply
    at3at3
    Lut 14, 2017 12:59 pm

    Gdyby wymiana dotyczyła np. tylko I generacji po wejściu drugiej, albo np. tylko regionali, lub była tylko eventem, to można by to uznać za taki uroczysty finał pierwszego sezonu i byłaby on jeszcze „do przełknięcia”.
    Jeśli wprowadzą to jako stałe „narzędzie”, to gra straci połowę swojego sensu.
    Kupujesz na allegro konto z brakującym pokiem (reszta zawartości się nie liczy, mogą być szczury) i go „legalizujesz” za pomocą wymiany, albo jak wspominaliście – „lecisz” wirtualnym Dreamlinerem do Japonii, czy do USA bez wizy, a potem wymieniasz się „ze swoją ciocią z Ameryki”.
    Albo pomysł na biznes – np. promocja w restauracji sushi – „Do każdego mega-zestawu nigiri – Farfeched gratis!” (o ile kucharz odwiedza rodzinę)…
    Rozkwit turystyki palcem po mapie i przemytu poków doprowadzi raczej do spadku satysfakcji z posiadanych stworków (chyba, że tych osobiście wytrenowanych do walki).
    Z drugiej strony: nie obraziłabym się za Aerodactyla z wymiany. Z brakiem regionali można żyć, gorzej z tymi realnymi do zdobycia/wyklucia, które uparcie nie przychodzą.

    • Reply
      at3at3
      Lut 14, 2017 1:08 pm

      PS
      Wyobraziłam sobie jeszcze sytuację: „Chodź dziewczynko/chłopczyku ze mną, pokażę ci mojego Dragonite’a, a może nawet się nim wymienię, jak będziesz grzeczna/y…”.
      Wypuścicie dziecko na podwórko?

  • Reply
    volvo
    Lut 14, 2017 3:40 pm

    po wprowadzeniu wymiany severy siądą na zawsze – bo każdy bota i fake gsp by zdobyć co nie ma a potem wrzucić do legalnego swojego konta i po co nam to ???

  • Reply
    Furjoza
    Lut 14, 2017 4:32 pm

    Co do wymiany, to moze wymiana na bluetooth, irda albo nfc? Wtedy bedzie trzeba byc blisko siebie i nie bedzie allegro i innych pierdół.

    • Reply
      at3at3
      Lut 14, 2017 4:43 pm

      Będzie. Kupujesz konto z czymś ciekawym, albo tworzysz nowe i „latasz” liniami lotniczymi GPS, a potem dwa aparaty obok siebie i legalizujesz wszystko.

  • Reply
    Burzon
    Lut 14, 2017 5:35 pm

    Trudno się mówi. Boje się że może być wymieszanie teamów i ekipa się rozpadnie.w mieście mamy 9 gymow i wszystkie zajęte przez nas grających na fake. Ostatnio ktoś uparcie chciał nam wypowiedzieć wojnę ale chyba stracił wszystkie revivy i się poddał.codzienny przychód w postaci 4500 stardus to jest to. A jak będzie wymieszanie to się dogadamy 🙂

    • Reply
      ~~~
      Lut 16, 2017 12:58 am

      Jesteś z tego dumny? Gratulacje 🙂

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Lut 14, 2017 6:06 pm

    a co powiecie na mega ewolucje żeby można było w trakcie walki jednego tak np:
    mega venusaur, mega charizard, mega blastoise, mega gyarados, mega alakazam, a na koniec mega mewtwo 5000cp

  • Reply
    Machrid
    Lut 14, 2017 6:26 pm

    no czyli potwierdzone ze w nastepnym update poprawia czcionki i drobne bledy tekstowe.
    zmienia tapete w koncu, bedzie jakas na wieta wielkanocne.
    zwieksza drob kurczakow -pidgeyow.
    -no i taki bedzie update.
    „niedługo” u nich to oznacza ze po nowym roku 2018 moze cos zrobia nowego
    a teraz ladujcie golda za kase ,bo wam szef nianticu obiecal jakis gruszki na wierzbie „niedługo”
    zal.

    • Reply
      Renn
      Lut 14, 2017 9:04 pm

      co do tego NIEDŁUGO zgadzam się w 100% ale to ma raczej na celu podgrzanie atmosfery raz już było trąbienie o pvp i wszędzie o tym pisali od taka reklama , nie ma się co podniecać .
      A update pewnie będzie takie jak napisałeś + naprawią błąd z wcześniejszej aktualizacji i na bank zrobią jakiś nowy .

  • Reply
    Makro89
    Lut 14, 2017 7:25 pm

    Czy z ewentu z jajek leca cukierki też x2???

  • Reply
    gieno
    Lut 14, 2017 11:07 pm

    Jako gracz starej daty (43 lata) mam w nosie walki między trenerami, bo przegram nawet z 10-latkiem w realu. Dzięki tej grze chodzę, chodzę, chodzę, i to jest dla mnie najważniejsze.

    • Reply
      shaby
      Lut 15, 2017 10:02 am

      hej,ja też Mam 45 lat i staram sie grac tak aby mnie małoletni nie widzieli.O 5 rano biorę psa i idziemy podbijac gymy na osiedlu..jak wprowadzą że gracze będą widziec sie nawzajem niestety skoncze z graniem.Z wielkim żalem bo to lubię a i pies wybiegany jakoś mimochodem..

    • Reply
      at3at3
      Lut 15, 2017 12:02 pm

      Ze mną byś wygrał. 😉
      30 level, 148 poków i ZERO wygranych walk…
      Nie można? Można!:)

  • Reply
    LoganTheBadWolf
    Lut 15, 2017 2:16 pm

    http://pokemongolive.com/en/post/johto-pokemon/

    Nowe pokemony jeszcze w tym tygodniu!!!

  • Reply
    Technopok
    Lut 15, 2017 2:47 pm

    Też mnie wkurzają ci cheaterzy. Jak dla mnie za używanie fake gps powinien być dożywotni ban na konto, albo usunięte pokemony z konta zyskane dzięki fake gps. Wpiszcie sobie w sklep play „fake gps” ile ludzi z tego korzysta i sami się przyznają to cheatowania. Zróbmy może jakiś zbiorowy pozew do niantic przecież ci oszuści komentują to z tych samych kont na których grają w pokemon go. Dowody podane na tacy.

  • Reply
    markos
    Lut 16, 2017 11:13 pm

    właśnie wpierdzieliła mi się aktualizacja tak sama z siebie jak nigdy do 0.57.2 Czy ktoś wie o co chodzi ???

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
jajko
Szczegóły eventu i zmiany w jajkach!

Niantic niestety nie jest firmą, która chętnie ujawnia informacje o wszystkim, co wprowadza do gry - być może dlatego, że...

Zamknij