News 36

Update! Co po miesiącu ciszy?

update obrazek

Ponad miesiąc czekaliśmy na nowy update – czy Niantic przygotowało niespodziankę?

Pewnie jesteście ciekawi odpowiedzi na pytanie ze wstępu więc bez przedłużenia tłumaczenie notki ze strony pokemongolive.com:

Trenerzy,

Pokemon GO przechodzi proces aktualizacji do wersji 0.63.1 dla Androida i 1.33.1 dla urządzeń z iOS. Poniżej notki wraz z komentarzem od naszego zespołu deweloperskiego.

  • Dodano wsparcie dla języka brazylijskiego (Brazilian Portuguese).
  • Tapnięcie na medal będzie teraz pokazywać postępy do następnego jego poziomu.

Zespół Pokemon GO

Wszyscy czekaliśmy na coś dużego – najbardziej chyba na zmiany w gymach. Cóż, będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Zmiana w medalach będzie kosmetyczna. Zamiast tylko obecnego poziomu posiadanego medalu prawdopodobnie zostanie dodana liczba wskazująca obecny postęp do kolejnego jego poziomu, bez potrzeby przewijania listy bezpośrednio na następny „tier”.

36 Comments

  • Reply
    ranma11
    Maj 09, 2017 10:59 pm

    Czekamy na newsy z data miningu ale tak poza tym to… PO****E MNIE ZARAZ!!!… Co to w ogóle ma być? Gdzie jest update na który wszyscy czekają? Albo jakiekolwiek info? Nosz k**** m**…

  • Reply
    Mike
    Maj 09, 2017 11:13 pm

    hahahahaha 😀 śmiechłem 😀

  • Reply
    Jane Ahonen
    Maj 09, 2017 11:24 pm

    czyli jak zwykle pod pretekstem tłumaczenia wprowadzą mase nowego contentu

  • Reply
    Corgi610
    Maj 10, 2017 12:31 am

    Nie ma czegoś takiego jak język brazylijski 😉 Chodzi zapewne o język portugalski w brazylijskiej odmianie (która różni się nieco od europejskiej).

  • Reply
    Michal_tata
    Maj 10, 2017 6:54 am

    To strzelili sobie w kolano takim postępowaniem.

  • Reply
    Outlawek
    Maj 10, 2017 8:06 am

    Nie ma co się spieszyć ze zmianami w arenach, bo tu nie wystarczą tylko kosmetyczne poprawki. Mam nadzieję, że Niantic widzi, iż trzeba wprowadzić rozwiązania, które sprawią, że areny staną się osiągalne nie tylko dla graczy posiadających najmocniejsze (o wysokim maksymalnym CP) Pokemony, ale również dla tych, którzy mają Pokemony poniżej 2000 CP. Obecne rozwiązania powodują, że na prawdę uczciwie grający gracze (tzn. bez wspomagania się choćby mapami, nie mówiąc już o fake gps) poniżej poziomu 30 nie mają co myśleć o podbijaniu i trwaniu w arenach. Już teraz standardem są areny, w których siedzą Pokemony powyżej 3000 CP, co jest paranoją. Jak napisałem, jest wiele do zrobienia.

    • Reply
      Bo mnie się należy!
      Maj 10, 2017 8:30 am

      Niby dlaczego masz mieć łatwiej od tych, którzy bardziej się starają? Wydeptaj sobie tyranitara czy blissey, nie mów, że nie masz vaporeona. I stań do walki zamiast marudzić, że twój pidżej nie ma szans.

    • Reply
      tomek
      Maj 10, 2017 8:47 am

      Właśnie areny są osiągalne dla zbyt słabych pokemonów- już od 20 poziomu, tj. pokemony do 1500 cp mogą pokonać wszystkie pokemony ponad 3k z wyjątkiem Blissy. Wbić 20 poziomu to 210 tys. doświadczenia gdzie 38 poziom, gdzie swoje pokemony możesz dociągnąć na maxa to już 12 000 tys. – prawie 60 razy więcej, a ta przewaga jest znikoma.

      • Reply
        bart
        Maj 10, 2017 9:15 am

        Zgadzam się w 100% . W żadnej grze MMO nie ma opcji by ktoś z 2x mniejszym lvl pokonał tego mocniejszego. To tak jakby w WOT V tier pokonał X , albo w WOW postać na 30lvl pokonała ostatnią instancję. A w pokemonach wystarczy pograć 2-3dni by mieć 20lvl i pokonać osobę co gra 4-3 miesiące i ma 32lvl.

        Co do Update-u to na pewno są jakiś ukryte zmiany.

        • Reply
          Westi
          Maj 10, 2017 7:03 pm

          3-4 miesiące gry i 32 level? No ciekawe jakim to sposobem, bo na pewno bez cheatów i wspomagaczy się nie obeszło.

          • Adamos987
            Maj 10, 2017 11:24 pm

            Bawimy się to z dzieciakiem od 18 lutego, czyli niecałe 3 miesiące i już jesteśmy za połową do levelu 33. Bez cheatów, map i wszelakich wspomagaczy. Czysta gra z naciskiem na dużą codzienną aktywność w każdej wolnej chwili. Pod oknem łapiemy miedzy 50 a 100 sztuk dziennie a o spacerach czy wyjazdach nie wspomnę. No i kasa z gymów między 70 a 100. Auto, chęci i dobra logistyka wystarczą. Cheaterzy już w większości ostatnio odpadli, od razu widać to po arenach.

    • Reply
      Minion
      Maj 10, 2017 9:45 am

      Odbijanie gymów jest w tej chwili juz TAK ŁATWE, że kolejne upraszczanie tylko po to by zadowolić graczy grających 2 tyg jest pozbawione sensu. Tak jak pisali koledzy, jeśli by zachować proporcje do innych gier, stwór 3000 CP powinien zabijać stwora 2000 CP jednym ciosem bo dzieli je 15 leveli czyli jakieś 90% doświadczenia. W takim diablo, postać o KILKA leveli niższa zadaje czasem 3x mniej dmg np na 58 lvlu powiedzmy 30 000 ataku a na 65: 110 000.

      • Reply
        A
        Maj 10, 2017 3:36 pm

        Najlepszym rozwiązaniem byłoby gym był wieloplatformowy np widziany dla każdego inaczej. Np. trener z levelem 3 wiadziałby tylko na gymie trenerów z levelem 1-5. Trener z levelem 10 widziałby tylko z levelem 10-15.

        Analogidznie reszta skoki co 5 leveli. W tedy byłoby na jednym gymie jakby 8 kategorii graczy. Ci z najwięjszym levelem mieliby nawiększe doświadczenie.

        PROSTE ? proste można można ale czy Niantic się cche ? chyba nie.

        • Reply
          B
          Maj 11, 2017 6:44 am

          Głupi pomysł.

    • Reply
      derelict426
      Maj 14, 2017 12:31 pm

      Nie za bardzo rozumiem w czym problem. Zbijam bez problemu gymy powyżej 3k poksami 1,8-2,2.

  • Reply
    Kropianka
    Maj 10, 2017 8:34 am

    Niantic zawsze dodaje coś ekstra, o czym nie wspomina w oficjalnych informacjach. Najczęściej są to nowe błędy. Ciekawe jakie ty m razem dodali?

  • Reply
    Machrid
    Maj 10, 2017 8:58 am

    pisalem ostatnio ,ze beda czcionki i drobne bledy tekstowe w update , a tu prosze taka niespodzianka.
    dzieki niantic za dobry kawal roboty.

  • Reply
    Romas0705
    Maj 10, 2017 9:57 am

    A ja widze pewne rozwiazanie. Mozna przeciez zastosowac np. 7-dniowe trwanie w wiezy. Potem pokemon wracalby do trenera. To pozwoliloby na pewna rotacje, dodaloby szansy graczon na nizszych lvl, zas gracz z wyzszego moglby przeciez na wieze powrocic np. Nastepnego dnia. Sam mam 34 lvl i mialem przypadek, ze przez 2 poziomy nie moglem stworka powerowac, bo uparcie tkwil na 10-poziomowej wiezy. Niby fajnie, przez niemal 4 tygodnie leciala kasa, ale… Sadze ze na takim rozwiazaniu nikt by specjalnie nie stracil, a wielu by zyskalo.

    • Reply
      Szogun86
      Maj 10, 2017 8:04 pm

      Wątpię aby to był dobry pomysł, mi osobiście nie podoba się. Mam gymy co stoją kilka dni czy tygodni a nawet takie po 2 czy 4 miesiące i nie narzekam co dziennie odpalam grę i zbieram bonus kiedy chcę co niezmiernie mi podoba się. Prędzej czy później gym jest zbijany więc wtedy pompuję ile wlezie.

      • Reply
        DjKoupak
        Maj 10, 2017 8:41 pm

        Jaki to ma sens skoro bot wraca do wieży w kilka sekund po jego zabiciu. Tylko utrudnienie dla uczciwych graczy

  • Reply
    nondo
    Maj 10, 2017 10:29 am

    Jeśli chodzi o gymy to powinni zmienić jedno. Możesz atakować gym tyloma pokami ilo poziomowy jest dany gym. Przykładowo do zbicia dwu poziomowego możesz wystawić dwa poki, do 10 poziomowego 10 poków. Komiczne jest to, że na powiedzmy samotnego poka w gymie przeciwnik może wystawić aż 6.
    Zasada pokemon na pokemona, wtedy liczył b się poziom, wytrenowanie…

    • Reply
      Minion
      Maj 10, 2017 2:21 pm

      Ten problem był już rozwiązany na POCZĄTKU gry, gdy by zbić gym, należało pokonać najlepszego i dopiero wtedy prestiż był odejmowany. Potem to rozwiązanie zniesiono i było tylko gorzej. W innym przypadku dostawało sie tylko exp. Takie rozwiązanie powodowało jednoczenie sie graczy w ataku. A teraz wystarczy pokonywać najsłabszego by w końcu gym spadł do zera.

  • Reply
    Michal_tata
    Maj 10, 2017 11:26 am

    A ja myślę, że powinny zacząć odgrywać rolę statystyki i cp poka. Teraz to byle czym zbijasz dobrego poka.

  • Reply
    romas0705
    Maj 10, 2017 12:27 pm

    No faktycznie, obecnie statyztyki mają. Znikome znaczenie. Nawet najsłabszy egzekutor z fatalnym iv, jeśli siądzie mu solar w ataku, wymiata solidne potwory. To troche nie w porządku. Co do ilości dostępnych pokow w stosunku do lvl wieży, też niezły pomysł. Podtrzymuję jednak ograniczenie czasowe w bronieniu wieży. Wczujcie się w położenie mniejszych miasteczek, gdzie jest np 1-2 wieże. Jeśli się trafi na dominujący team, to na dobrą sprawę gracz z tego teamu się nie dołoży bo już jest 10 lvl, a inne teamy wieży nie potrafią odbić bo są za słabe. Efekt – totalna stagnacja tygodniami i brak zabawy nawet dla obrońców.

  • Reply
    Pomysłowy
    Maj 10, 2017 1:58 pm

    Tak czytam te wasze komentarze, i muszę stwierdzić że gdyby tak to połączyć w całość to mogłoby wyjść z tego coś dobrego ;). Może po kolei; to jest mój pomysł na zmiany w systemie walk, w oparciu o przemyślenia znajomych z okolicy, waszych komentarzy i moje. Jeśli czegoś nie rozumiesz, czytaj dalej, a znajdziesz wyjaśnienie. Napiszcie co sądzicie ;).

    1. Rozbudowanie możliwości walk- obecnie walki toczone mogą być tylko na Gymach. Ta opcja rozbuduje możliwości toczenia walk do kilku różnych stylów:
    – 1vs1 czyli walka przeciw rywalowi obok ciebie, z możliwością dobrania ile pokemonów na ile np. 1vs1, 3vs3, 6vs6. Nagroda za wygranie bitwy- 10 pokecoinsów i 500 stardusta możliwe do odebrania 5 razy dziennie
    – walki w ,,Klubach Bitew”- trenowanie pokemonów, wzmacnianie ruchów, uczenie nowych. Zastąpiłyby one obecne Gymy.
    – Sala (Gym)- JEDNA NA CAŁE MIASTO/ WIEŚ/ DZIELNICE DUŻEGO MIASTA, każda sala ma swojego lidera z którym można walczyć 1 raz dziennie i wygrać za walkę 50 coinsów i 2500 stardusta. Każda sala specjalizuje się w jakimś typie pokemonów np. sala w centrum miasta- skalne lub ziemne, w parku- trawiaste lub roślinne. Walka to 6vs6 pokemonów. Żeby wygrać trzeba pokonać wszystkie pokemony lidera. Za pierwszą wygraną zdobywa się odznakę danej sali (normalnie to pamiątka do pochwalenia się komuś z za miasta, ale mogą być wykorzystane do np. jakiś turniejów, jeśli takie wprowadzą). Poziom lidera sali i jego pokemonów dostosowuje się do do naszego poziomu, według takiego przedziału:
    PG- poziom gracza PLS- poziom lidera sali i jego pokemonów.
    PG 1-5LVL = PLS- 6LVL
    PG 6-10 LVL = PLS- 11LVL
    PG 11-15LVL = PLS- 16LVL
    PG 16-20LVL = PLS- 21LVL
    PG 21-25LVL = PLS- 26LVL
    PG 26-30LVL = PLS- 31LVL
    PG 31-35LVL = PLS- 36LVL
    PG 36-40LVL = PLS- 40LVL

    2. Dodanie możliwości uczenia pokemonów nowych ruchów i ich ulepszania-
    a) Obecnie każdy Pokemon może używać tylko dwóch ruchów, jednego szybkiego i jednego ładowanego. Ta zmiana dałaby możliwość nauczenia do dodatkowych ruchów ze swojej puli, czyli np. zdobyliśmy Machampa 30lvl 38IV… z atakami Bullet Punch i Heavy Slam. Każdy by się załamał, co nie? Ale poświęcając trochę czasu na walkach z pokemonami w ,,Klubach Bitew” można nauczyć naszego Machampa pożądanych ruchów, i w ten sposób posiadał będzie 4 ataki, dające większe możliwości strategiczne.
    b) obecnie każdy atak ma z góry przypisaną siłę, szybkość wykonania ciosu (zadania obrażeń) i czas trwania (cooldown). Opcja doskonalenia ruchów umożliwiłaby skrócenie czasu trwania o np. 0,1-1s lub zwiększenie szkód o 1-20 DMG.
    Dzięki tym dwóm zmianą siła pokemona nie będzie zależeć od szczęścia, a od naszego wkładu w jego (DOSŁOWNIE) trenowanie.
    3. Efekty specjalne do ataków- co tu dużo mówić; zatrucia odciągające przez jakiś czas trochę hp, zamrożenie spowalniające uniki i szybkość ataku przeciwnika, podpalenie itd. Uczyni to walki bardziej wymagającymi i zmuszającymi do planowania, np. teraz go zamrożę, nie będzie mógł się ruszyć i wykończę go Hyper Beamem.

  • Reply
    Minion
    Maj 10, 2017 2:27 pm

    Zbijanie gymu powinno następować (tak jak już było na początku) dopiero w momencie pokonania najlepszego w gymie. Zapobiega to zbijaniu ostatniego stworka by wstawić własnego za pomocą multikonta, i zapobiega spadaniu graczy o nizszym levelu bo nikt jedną walką nie zniesie ostatnich stworków. Wtedy gymy nie byłyby po 3000. Moim zdaniem należy zwiększyć ilość schodzącego prestiżu, ale by wogóle zniesienie nastąpiło musi polec najlepszy.

    • Reply
      A
      Maj 10, 2017 3:40 pm

      Zgadzam się z tobą z tym zbijaniem ostatniego to paranoja. Już zą same gymy 10tki z ostatnimi po 3000CP.

  • Reply
    A
    Maj 10, 2017 3:36 pm

    Najlepszym rozwiązaniem byłoby gym był wieloplatformowy np widziany dla każdego inaczej. Np. trener z levelem 3 wiadziałby tylko na gymie trenerów z levelem 1-5. Trener z levelem 10 widziałby tylko z levelem 10-15.

    Analogidznie reszta skoki co 5 leveli. W tedy byłoby na jednym gymie jakby 8 kategorii graczy. Ci z najwięjszym levelem mieliby nawiększe doświadczenie.

    PROSTE ? proste można można ale czy Niantic się cche ? chyba nie.

    • Reply
      AszKeczam
      Maj 10, 2017 4:33 pm

      Więcej graczy w gymie=więcej darmowych monet dla graczy, a to nie na rękę twórcom gry. 😉 Maniacy z 35+ i pokami 3k cp, którzy teraz siedzą w gymach, najczęściej wydali kaskę na początku, a reszta, no cóż. P2W ;(

      • Reply
        DjKoupak
        Maj 10, 2017 5:41 pm

        chyba zartujesz. 1 miesiac odpalony bot i mają

      • Reply
        xxAudino
        Maj 10, 2017 6:54 pm

        Racja. Mój kolega zaczął grać dwa tygodnie temu, na 1 lvl kupił bardzo dużo pokecoinsów, i podczas, gdy ja gram 5 miesięcy, mam 23 poziom, i nie kupiłam ani jednego pokecoinsa, mój kolega w tydzień nabił poziom 30, bo kupował MASĘ incense i siedział na tyłku, a zrespiły mu się NAWET trzy Snorlaxy, ja cały czas nie mam grubasa. Jeden raz się pojawił, i uciekł. Jeżeli już cokolwiek wstawiam do GYMa, zawsze pobieram jedną nagrodę, i koniec.

      • Reply
        gieno
        Maj 12, 2017 3:45 pm

        Nie mam pojęcia dlaczego to piszecie. Jestem na końcówce 36 poziomu bez płacenia i botowania. Po prostu chodzę i zbieram pokemony, chodzę to znaczy mam ponad 1,5 tysiąca wydreptane a nie 500 km i stękanie, że się ma 32 poziom.
        Inna sprawa, że w mniejszym mieście to niestety nie da się nawet sporo chodząc nałapać tyle co w Wawie.
        Do Gymów wstawiam poksy tylko po to aby mieć monetki, bo zupełnie mnie te walki nie interesują.

  • Reply
    DawidPolakL
    Maj 11, 2017 12:00 pm

    I gdzie ta aktualizacja? Ja mam ciągle 61.0 i nigdzie nie widzę nowej aktualizacji.

  • Reply
    l0l
    Maj 13, 2017 6:13 pm

    Dzisiaj przy sobocie pojawił się update w sklepie!
    Google pracuje 🙂
    Nareszcie wydaje się, że ustąpiły lagi które przed update były u mnie okropne.
    Reszta zmian nie zauważalna.

  • Reply
    Xiaomi
    Maj 14, 2017 10:49 pm

    Pytanie z innej beczki – czy mozna gdzieś sprawdzić ile kilometrów sie przeszło?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
gonews
GO News #5

Początek eventu nie obył się bez problemów - na szczęścia mam dla was też dobre informacje. Oto kolejny odcinek GO...

Zamknij