News 110

Zamieszanie z Combat Power

niantic-logos-blackandwhite-820x420

Jak zapewne już zauważyliście, CP waszych pokemonów zostało zmienione. U niektórych stworków wartości są teraz wyższe, a u innych niższe. Co się stało?

 

CP Facebook

Trenerzy,

Dokonaliśmy poprawek w CP (Combat Power) różnych pokemonów. Niektóre, takie jak Alakazam, Rhydon i Gengar będą miały wyższe CP. U innych zostanie ono obniżone. Te zmiany pozwolą na większe zrównoważenie i konkurencyjne pojedynki oraz treningi w Gymach. Będziemy kontynuowali regulacje CP w przyszłości, by poprawić balans gry, gdy będzie to konieczne.

Zespół Pokemon GO.

Jak widać powyżej, to nie żaden błąd, lecz kolejne zmiany od Niantic. Zapewne zastanawiacie się, jak wyglądają one w praktyce? Które pokemony zyskały, a które straciły? Jeden z graczy zebrał pierwsze informacje i przedstawił je w następujący sposób:

 

CP lista pokemonów

Wzrost CP możemy zaobserwować wśród takich pokemonów jak Mr. Mime, Jynx czy Hitmonlee (3 plusy oznaczają największy wzrost wartości). Z komentarza wynika, że wszystkie ewolucje Eevee również zwiększyły swoją siłę. Lapras najwyraźniej nie zmienił swojego CP.

Okaże się, czy będzie to „dobra zmiana”. Opiszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia!

Źródła:

Facebook.com/PokemonGo

Reddit

110 Comments

  • Reply
    Dragonite12
    Lis 21, 2016 11:16 pm

    Jakies żarty wyklulem Dratini sam zrobiłem Dragonite co sie okazuje ma CP mniejsze niż Gyardos mojego kolegi który miał 300 cp mniej nie żebym nie cenił Gyardosa ale on nigdy od Dragonite nie był silniejszy

  • Reply
    walllander
    Lis 21, 2016 11:22 pm

    Kaszana. Niby wyszło mi bardziej na plus, ale jakoś nie lubię, jak ktoś wchodzi z butami w moje porządki. Może niedługo zaczną usuwać/podmieniać poki, bo tak im się podoba? Nożesz ku… Specjalnie ustawiałem sobie kolejność w topce, odpowiednio wykorzystywałem stardust… Mogli zbalansować dzikim pokom, ale moje to moje i proszę mi się od nich odcyrtolić! #ZoltyProtest

  • Reply
    kekek
    Lis 21, 2016 11:22 pm

    co jak co kingler przesadzony znowu buff pokemonow wodnych oraz Rhydona ktory ma ataki ziemne czyli i tak slaby na krolujace wodne niestety odbirzenie trawiastch nie wiadomo dla czego Onix dalej slaby taki jaki byl niestety Dragonite tez o dziwo na +
    ogolnie to podniesienie MAX cp bylo dobrym posunieciem wieksza roznica w sile miedzy graczami

  • Reply
    kropianka
    Lis 21, 2016 11:25 pm

    Trzeba najpierw wypróbować na arenie i zobaczymy, ale nie wiem jak oni to balansują, skoro to co było wypasione zostało bardziej dopasowane, a to co było i tak raczej marne to oberwało.

    No i CP poszło w górę, mocno widoczne np. u cloystera, kinglera, czy hitmonlee, ale Hp nadal mają marne.

  • Reply
    bart
    Lis 21, 2016 11:33 pm

    Magikarp mega w dół, czekałem na ewolucje chciałem złapać lepszego niż 170CP a teraz ma 130CP masakra , ciekawe jaki teraz jest mnożnik na Gyarados-a jeśli teraz ma tyle +++?

    • Reply
      franeczek91
      Lis 22, 2016 9:35 am

      Mam to samo z magikarpiem …
      Ogólnie zaburzyli mój porządek w pokach. I ten mega wycepowany kingler.mogli z mojego laprasa, który ma ponad 400cp (tak, tylko tyle ma ale nie byłam na wycieczce w Japonii-biletów nie było) mogli mu dorzucić cp np.2000.tylko tyle by mi wystarczyło i innych sztuk nie trzeba byłoby ruszać.

      • Reply
        Darek
        Lis 22, 2016 2:41 pm

        Z 400 na 2000 i tyle by Ci wystarczyło? Faktycznie małe wymagania. Wszystkie Laprasy z cp 2500 miały by wtedy tylko jakieś 4000, drobnostka.

        • Reply
          franeczek91
          Lis 22, 2016 9:31 pm

          Wiesz, pisałam to w kontekście zmian jakie zaszły ostatniej nocy.jak ulepszać nasze pokemony to wszystkie, a nie tylko część z nich,a inne pogarszac pod względem wskaźnika CP.

    • Reply
      sartanaz
      Lis 22, 2016 10:19 am

      Przed chwilą zrobiłem ewolucję. Magikarp CP 152 (poprzednio CP 175) -> Gyarados 2383. Spadek CP Magikarpia jest zatem bez znaczenia. Zmiana CP dla fanów Magikarpi jest zatem zdecydowanie na korzyść.

    • Reply
      Kropianka
      Lis 22, 2016 10:20 am

      Karp w dół, ale czy ktoś walczy karpiem? Gyarados poszybował w górę.

  • Reply
    dagmara
    Lis 21, 2016 11:35 pm

    NIEEEE! Co za chamówa. Tyle pracowałam nad tym, żeby mieć swoje ulubione poki w najlepszej szóstce. W ramach buntu powywalam sobie trochę Jynxów i Gengarów, niech się mają z pyszna xD

  • Reply
    dagmara
    Lis 21, 2016 11:37 pm

    I w ogóle czuję się jakaś taka zgwałcona, Niantiki wlazły w prywatną sferę moją i moich poków. Hejt.

  • Reply
    sapros666
    Lis 21, 2016 11:40 pm

    moze szykuja sie do drugiej generacji i musza zbalansowac Cp poniewaz pokemon ktore do tej pory nie miały ewolucji a dokładniej ich czesc bedzie ewoluowac 🙂 mam nadzieje ze dojdzie JOTHO

    • Reply
      Rafał
      Lis 22, 2016 5:41 am

      o tym samym wlasnie mysle

  • Reply
    kolo
    Lis 21, 2016 11:42 pm

    to po co ja łaziłem z tym Dragonitem tyle jak zyskał najmniej.

    • Reply
      Laraya88
      Lis 22, 2016 7:19 pm

      Moze dlatego, ze jest najlepszy?

  • Reply
    Darek Szemerda
    Lis 21, 2016 11:48 pm

    Do niczego, to co zrobiliście bardzo mnie wkurzyło ponieważ miałem plany jak bedę miał więcej candy a nie wiele mi brakowało to będę evolvuoeał różne pokemony a wzrost cp wcale mnie nie zachwycił,sądze że to nie możliwe ale prosiłbym o przywrócenie starego combat power (cp)

    • Reply
      KathiViolet
      Lis 21, 2016 11:58 pm

      Średnio to w naszej mocy, gdyż nie jesteśmy pracownikami Niantic, a to nie jest ich strona. 😉

  • Reply
    Danka
    Lis 21, 2016 11:57 pm

    Jestem mega zła. Po to chodziłam z moim Buddy, aby dzięki cukierkom zwiększyć jego CP… a ktoś ciach – i zniweczył te wszystkie kilometry! Druga rzecz: moje ulubione Vileplume i Victreebell – najlepsze na Vaporeony na gymach – teraz nie będą miały szans 🙁 Całą radość mi zabrali tym włażeniem w moje pokemony – bez zaproszenia… 🙁 już sobie chyba odpuszczę tę zabawę, bo za chwilę okaże się, że np. Usuwają wszystkie pokemony powyżej 1500 CP… A dlaczego nie???

    • Reply
      tomek
      Lis 22, 2016 12:48 am

      Przecież CP nie walczy – statystki (lvl, akt, def, hp) pokemonów zostały takie same. Trawiaste pomimo niskiego CP będą walczyć podobnie jak do tej pory. Baa nawet lepiej ponieważ prościej będzie podbijać lvl w gymie na vapkach jak i na flareonach ze względu na większą różnice w CP będziemy dostawiać więcej exp i prestiżu.

      • Reply
        Danka
        Lis 22, 2016 1:21 am

        Tomek mam nadzieję że będzie lepiej, ale jak sama nazwa wskazuje Combat Power to moc w walce, więc mam obawy, że trudniej będzie przejąć gym ze słabszym Vileplumem przeciwko mocniejszemu od teraz Vaporeonowi… Trochę bez sensu że osłabili wszystkie trawiaste, nie rozumiem dlaczego, skoro i tak miały słabsze HP…

      • Reply
        ka
        Lis 22, 2016 10:31 pm

        Też tak myślałem kilka minut. Ale CP jest wyliczane z hp, def, ataku i lvl. Lvl na pewno sie nie zmienił, hp raczej też nie.
        Czyli zmienili albo def i atak poków albo zrobili, że każdy gatunek ma inny wzór na cp.
        Osobiście uważam, że atak i def poków mógł byc podmieniony.
        Ponadto z moich obserwacji wynika, żewiększe zróżnicowanie jest pomiędzy pokami z dobrym IV i złym
        Przerz pomyłkę oprócz dobrego vapka powerupowałem złego. Róznica była koło 150 cp. DObry poszybował w góre, kiepski ruszył się bardzo nieznacznie..

  • Reply
    partyzant
    Lis 22, 2016 12:00 am

    Swoją drogą – mogliby o tego typu zmianach uprzedzać. Bo tak to odpalam appkę, wchodzę w pokemony i zaczynam się na serio zastanawiać, czy czegoś mi do kolacji nie dosypano 😉

  • Reply
    a
    Lis 22, 2016 12:04 am

    Super ten balans. Vaporeon i tab był dość mocny, a teraz jak go jeszcze polepszyli, to już widzę w okolicy gymy zamurowane praktycznie samymi Vaporeonami.
    Weź to zbijaj teraz, jak nie ma czym.
    Vileplume z Solar Beam sobie średnio radzi.

    • Reply
      bart
      Lis 22, 2016 12:33 am

      elektryki i tylko elektryki. przed zmianą CP taki jelot z CP 1300 rozwalał vaperona 2k , więc teraz po zmianie CP jeloty i magnatony rozwalą vapki w mgnieniu oka.

  • Reply
    derelict426
    Lis 22, 2016 12:13 am

    Dwie sprawy, pierwsza taka, że to jest nie fair podczas gry w momencie kiedy inwestuje się ciężko zarobiony stardust w ulubione poksy. Te zmiany powinny dotyczyć nowo złapane poksy, te które już mamy powinny zostać nie zmienione. A druga sprawa to taka, że tak naprawdę nic to nie zmieni. W gymach najczęściej widzę te same poksy i te zmiany nic nie zmienią.

    A właściwie trzecia sprawa to taka że te ich zmiany mam gdzieś 😀 Firma jest niepoważna.

    • Reply
      Kratos
      Lis 22, 2016 12:58 am

      Oddawać moje stardusty złodzieje !!!! Niantic walczy z botami, a sam zachował się jak bot. Ja tych pokemonów nie złapałem. Moje miały inne parametry. Oszuści !!!! Jeszcze brakuje, aby przy następnej aktualizacji powymieniali snorlaxy na pidgeye i vaporeony na rattaty i będzie cudnie. Gadkę o dostosowaniu na potrzeby gymów to można między bajki włożyć. Sam system gymów jest tak maksymalnie schrzaniony, że tu nie ma co zbierać.

  • Reply
    Marian
    Lis 22, 2016 12:16 am

    Ja się cieszę mega 😀
    Najlepszy Snorlax nadal jest najlepszy i przekroczył 3000CP Rhydon jest drugi 2994CP a Gyarados trzeci 2903CP. Bardzo lubię te poki. Szkoda że Ninetales nie poszedł do góry. I szkoda że Draginite nie poszedł w dół, bo to porażka z jego CP.
    https://zapodaj.net/bf1469d346170.png.html

  • Reply
    kania8888
    Lis 22, 2016 12:18 am

    Jestem poprostu zły!!! zbieram cukierki pompuje pokemona z 702 cp na 860 pasek ma prawie na maksa na moim poziomie postaci 25 i chce go przekształcić marnuję cukierki a tu nagle ma 725 i pasek jest na maksa kicha jakaś składniki zmarnowane a były długo zbierane poszły w błoto!!!

  • Reply
    kania8888
    Lis 22, 2016 12:19 am

    Co z tego że CP poszło do góry skoro hp nie zmieniło się nie widze tu sensu bo zależy Ci na danym pokemonie i nagle fajny okazuje się połowe słabszym….

  • Reply
    Pimpaczu
    Lis 22, 2016 12:25 am

    Bardzo fajna zmiana. Niby moje smoki poszły w górę, no wypas, ale mam wrażenie, że jakaś zmiana też była w liczeniu walk w gymach. Vaporeony silniejsze, ale o dziwo: Jolteon znakomicie się sprawdził kontra Dragonite. Omastar ogniste leczy prawie bez strat własnych (jeszcze muszę na jakimś Charizardzie sprawdzić, a nie ma w okolicy).
    Mi się podoba.

    • Reply
      derelict426
      Lis 22, 2016 10:16 am

      Jolteon na Dragonite? Nie szkoda Ci czasu? 😉

  • Reply
    ChrisLP7
    Lis 22, 2016 12:27 am

    vaporeon powinien dostac po dupie najbardziej a jeszcze go wzmocnili…duzy plus jolteonowi sie tylko należał jeżeli chodzi o ewolucje eevee i pokemonom elektrycznym/roślinnym, bo ta dominacja wodnych poków wszedzie jest śmieszna. po cholere jeszcze podkrecac bardziej snorlaxa? za małym jest koksem? nidoking, nidoqeen i rhydon powinny byc podobnej klasy a jest 600 cp różnicy. onixowi tez sie wiecej cp należało. dlaczego blastoise -200 cp? dziwne te zmiany mam jeszcze nadzieję, że bedzie korekta…

    • Reply
      at3at3
      Lis 22, 2016 1:15 am

      Oj tak, Jolteonowi się należała „podwyżka”, ale Vapikom już niekoniecznie, bo się wszędzie w gymach panoszą…

      Ja bym zrozumiała taki ruch Niantic, gdyby zostawili wszystkim poksom przynajmniej takie CP jakie było, a wybranym podwyższyli, żeby zdywersyfikować areny. To byłby taki bonus dla tych co z sentymentu trzymali i dokarmiali swoje ulubione „słabizny”.

      Ale zabieranie trenerom zdobytego CP? Nie fair. Ja np. dopiero co nakarmiłam Arcanina, a tu nagle CP mu poleciało… 🙁

      Swoją drogą – u mnie ostatnio dzikie poki mają dużo niższe CP niż kiedyś. Też to zauważacie?

  • Reply
    ~~~
    Lis 22, 2016 12:38 am

    Nikt o tym nie wspomniał, a mnie to zastanawia – miałam dwa poki zjechane w gymach, 0hp, a po tej aktualce wróciło im maksymalny poziom hp, bez używania revive i potionów 😀

    • Reply
      derelict426
      Lis 22, 2016 10:18 am

      Miałem wczoraj to samo, zdejmowałem 10-tki i miałem mnostwo poksów do leczenia. I nagle wchodzę z revive a tu pustki 😀

  • Reply
    szmeto
    Lis 22, 2016 12:39 am

    Starterów (Blasta i Venusaura) nie powinni ruszać. Zawsze były silne i jeszcze te sto cuksów do ewolucji. Poza tym prawie każdy ma w ulubionych jakiegoś. Takich się nie tnie. To zbrodnia 😉
    Cieszy Jolteon podciągnięty, bo słabo się prezentował wcześniej (u mnie skok z 1600 na 2063). Mogliby nie ruszać Vapo i Flareona bo i tak były za mocne. Jak ktoś wyżej napisał, teraz gymy będą zapchane vaporeonami. Będą mieć balans…
    Duże robale i Kingler na plus. Wreszcie będzie można tępić palemki i różowych. Kingler był IMO jednym z najbardziej zaniżonych poków. Szkoda tylko, że większość wywaliłem.

  • Reply
    Rav
    Lis 22, 2016 12:42 am

    Mnie ciekawi inna kwestia. Sposób obliczania cp był i będzie dyskusyjny, ale do tej pory bazował na statystykach pokemonów z oryginalnych gier nintendo. Skoro teraz cp się zmieniło, to zmienił się sposób jego obliczania, pytanie czy wynika to tylko ze zmiany wzoru czy dodania jakichś dodatkowych współczynników. Fakt, iż istnieją pokemony, których cp pozostało bez zmian sugerowałoby to drugie rozwiązanie i nie ukrywam, że mi osobiście nie przypada to do gustu, chciałbym by ta gra oparta była choć po części na ‚oryginalnych pokemonach’.

  • Reply
    Mearofames
    Lis 22, 2016 12:48 am

    Jak większość piszących, zastanawia mnie podbijanie CP najmocniejszym pokemonom … ot, taka hydro-zagadka 🙂
    Oprócz tego mam wrażenie, ze trochę trudniej złapać poka, bo częściej mi uciekają „w krzaki”. Coś tu chyba programiści pogmerali.

  • Reply
    slash
    Lis 22, 2016 1:11 am

    Co zrobili z moimi ulubionymi Dewgongiem ??!! Do tej pory nie mam Laprasa a Dewgong z Blizzardem w momencie zmiatał Dragonita !! Podkręciłem go na Max a teraz ukradli mi aż 200 Cp !! Tak się nie robi !! Podobnie z Victreebellem !! Solar idealnie pasował na Vaporiony, a teraz zabrano mu Cp. Pozytywnie tylko Joltion i Rhydon, ale ten drugi sprawdza się jedynie na Snorlaksach. Ogólnie czuję się ograbiony z moich starań i pierwszy raz od początku gry odechciało mi się grać, gdyż moja 6ka najlepszych poków została wmieszana w resztę bezużytecznych stworzeń !! Dewgonga i Victreebella nie wybaczę !!!

    • Reply
      szaraw
      Lis 22, 2016 1:26 am

      Miałem szczęście bo właśnie miałem w planach rozwijać dewgonga, a mam takiego idealnego ponad 95%. Niestety na Victribelach też poległem :-(!

    • Reply
      bori
      Lis 22, 2016 10:36 am

      Zamiast Dewgonga na Drognite, masz wzmocnionego Cloystera z blizzardem cos za cos 😛

    • Reply
      Laraya88
      Lis 22, 2016 7:25 pm

      Na szczescie nie trenowalam Dewgonga. Mialam w planach, ale wlasnie zrezygnowalam. Za to moj Victreebel, dotad cudo z niemal 2100 cp nie prezentuje sie najlepiej 🙁 Szkoda, ale swiat sie nie zawalil. Jestem pozytywnie zaskoczona Gyaradosem, Jolteonem (wreszcie jakis przyzwoity electric!), Cloysterem , Jynxem I kilkoma innymi. Cos za cos.

  • Reply
    szaraw
    Lis 22, 2016 1:22 am

    Hmm…, bilansowanie postaci w celu zwiększenia konkurencyjności niektórych postaci??? Bzdury! Nie zmienia się zasad w czasie trwania meczu! Gracze grający od początku ustawiali sobie pokemony według poprzednich zasad! Teraz w sumie wszystko się zmieniło i np. najlepsze wytrenowane pokemony straciły na wartości! Powiem tak…, ja nie straciłem, ale na pewno są tacy, którzy mogą mieć pretensje. To niesprawiedliwe! A co do uwag, odnośnie łapania pokemonów to rozumiem, że to po prostu przygotowania do promocji! Będzie więcej stardastów i expa tylko mniej się złapie pokemonów. To tak jak w sklepach obniżka o 50% bez zmiany ceny!!! A jeszcze walki w gimach. Dawniej ataki wchodziły po ich aktywowaniu, a teraz? Teraz mój pokemon atakuje…, atakuje…, atakuje… i wreszcie pokemon z obrony wysyła atak i dopiero wtedy wchodzi atak mojego pokemona…, oczywiście jak przetrwa! Ogólnie można powiedzieć, że ostatnie zmiany…, jakby to tak delikatnie powiedzieć? Są nietrafione? Mój Tata mówił…, zanim coś zrobisz zastanów się dziesięć razy!!! Pozdrawiam

    • Reply
      derelict426
      Lis 22, 2016 10:30 am

      O to chyba kolega nie grał w Diablo 3 😀 Tam to dopiero są zmiany, ale Niantic szybko chyba ich dogoni…

    • Reply
      slash
      Lis 22, 2016 12:25 pm

      Tak, ale zwróć uwagę że Dewgong do tej pory ma 180 HP, a Cloysters zaledwie 100. Dewgong był waleczny i nawet hiper promień smoka go nie pokonał, a smoczy pazur prawie w ogóle krzywdy mu nie wyrządzał. Blizzard w połączeniu z Frost breathem były mieszanką wybuchową na Dragonity. Te najsilniejsze z Hyper beamem nawet nie zdążyły załadować ataku, i już leżały pobite przez moją fokę, mimo że ja miałem 1800 CP a smok 2700. Cloystera nie będę polepszał, bo wystarczy jeden smoczy Hyper beam i skorupa z mojego poka zmieni się w drobny mak. Lepsze staty ma już szpetna Jynx, ale jak ona wygląda ?? Cóż, będę czekać aż w końcu wykluje mi się Lapras, który znajduje się w każdym gymie, zaś mojego ulubionego Dewgonga nigdy nie widziałem w żadnej wieżyczce … No ale chyba o to chodziło, aby gymy były zapchane samymi Vaporionami, smokami, Snorlaksami, Laprasami, a to co choć słabsze i rzadsze nie ma prawa bytu …

    • Reply
      partyzant
      Lis 22, 2016 12:45 pm

      W kategoriach subiektywnych zmiany mi się bardzo podobają: mój TOP 10 zyskał ok.2000 CP (w tym Rhydon – 900), ale patrząc obiektywnie – brutalna ingerencja w cały dotychczasowy dorobek… Jeśli chcieli coś „balansować”, mogli to zrobic subtelniej: podwyższyć/obniżyc max CP, ilość stardustu i candy do power-upu czy ewolucji…

  • Reply
    AszKeczam
    Lis 22, 2016 1:33 am

    Wow, nerf Pidgeota? Rly 🙁 O nerfie dla Parasecta nie wspomnę, bo był słaby, a teraz jest jeszcze gorszy…
    Za to buff dla Krabiego i Kinglera cieszy. Miałem Krabby 300-500 cp, teraz mają 750-850, a Kinglery z poniżej 1k do 1,5k cp, więc spory buff. To samo Gengar, po ostatnim evencie sporo cusów wpadło, więc można ładnie ulepszać. 🙂
    Ładnie cp dostał Himtmonlee, też jakieś 400-500 w górę.
    Buff dla Gayardosa, Snorlaxa, Vaporeona i Dragonite??? No takie cienkie bolki z nich były przecież… 😡

  • Reply
    MrDanger
    Lis 22, 2016 1:49 am

    Świetna robota, nie mogłem patrzeć na to jak takue potężne pokemony jak Aerodactyl, Pinsir, Rhydon czy Alakazam mogą być tak poniewierane. W końcu to jakoś wygląda, mam nadzieję że dalej będą to balansować bo może być lepiej. Jestem ciekaw czy to dotyczy dodania speed attack do formuły, bo co dawało takim pokemonom jak jolteon, alakazam czy gengar moc w grach? Speed attack, a tego w pokemon go nie bylo. No i oplacilo sie ladowanie stardusta w Pinsira :)) z 1496 na 1978 cp

    • Reply
      ChrisLP7
      Lis 22, 2016 2:09 am

      By Silph Research Group On CP Balancing

    • Reply
      Podpis
      Lis 22, 2016 4:35 am

      Blastoise w dolnej połówce z 2200 max ;p

      WTF

  • Reply
    Picia100
    Lis 22, 2016 7:53 am

    Żółta kartka dla Niantic. Nie po to zbieram coś. By mi to zabrano bez pytania.
    Eevee z 960 spadł na 725. Skandal.

    • Reply
      ka
      Lis 22, 2016 10:52 pm

      I nie mazmierzasz jej ewoluowac???
      Dziwne…. Czy 900 czy 700 to niewiele..
      A po ewolucji przecież nie zbarali – a dodali…

  • Reply
    Outlawek
    Lis 22, 2016 7:59 am

    Po raz kolejny zmiana, która zmusza graczy do weryfikacji tego, co z wielkim trudem zdobywali i w co inwestowali, by stworzyć trzon swojej „armii”. Teraz może się okazać, że cukierki i gwiezdny pył wydaliśmy nie na te Pokemony, na które powinniśmy. A w przyszłości kolejne zmiany, które mogą (a raczej na pewno), po raz kolejny zniweczą w pewien sposób nasze plany! Tylko skąd brać na to cukierki i pył? Noż kur…

    Wychodzi na to, że trzeba będzie powiększyć miejsce na Pokemony, co do tej pory zrobiłem tylko raz zwiększając do 300 miejsc. Tyle mi wystarczało. Teraz może się okazać, że trzeba będzie chomikować niektóre Pokemony, bo mogą skoczyć w rankingu (raczej dotyczy to tych ocenianych obecnie na 4-6). Tylko kto to przewidzi które?

    Już raz dokonali zmian, po której okazało się, że pewne Pokemony spadły w rankingu poniżej oceny 7 (wówczas była to dla mnie wartość graniczna wyznaczająca co warto zatrzymać, a co nie), a niektóre zyskały. Obecnie dolna granica przydatności to 6 w rankingu i widać była to dobra decyzja, choć i tu na pewno będą zawirowania. Po raz kolejny będę musiał zweryfikować tabelkę. Eh…

    Jeżeli chcą do walk zaangażować większą ilość Pkemonów, niech zaczną na poważnie myśleć o walkach poza arenami z innymi graczami oraz dziko żyjącymi Pokemonami, z którymi można byłoby walczyć przed ich złapaniem, co zwiększyłoby szanse na ich ujęcie. Nie dość, że więcej Pokemonów będzie brało czynny udział w walkach, to jeszcze gra zyska na popularności, bo zostanie przerwana monotonia.

    Gratulacje Niantic! Oby mniej takich kur… zmian.

  • Reply
    Oloander
    Lis 22, 2016 8:02 am

    A widzicie zmiane cloystera ponad 300 defence przeciez tylko one w gymach beda

  • Reply
    Dariusz
    Lis 22, 2016 9:33 am

    NIE! Totalne oszustwo i bezprawna ingerencja. Najpierw wymuszają na Tobie zmianę telefonu, masz 1,5 GB ram gra chodzi ale musisz aktualizować ręcznie, przez sklep się nie da. KUP LEPSZY TELEFON (pewnie układ z Samsungiem) Zmieniasz telefon ale masz ROTA bo wywalasz oprogramowanie którego nie chcesz.
    Nie pograsz z ROTEM. Bo co ? Bo wszyscy co mają ROTA to oszuści i złodzieje? A NIANTIC jest nieomylnym sędzią ? KPINA I ŻAŁOŚĆ. I na koniec, nieomylny NIANTIC uznaje które pokemony ci podbić a które obnizyć? I rozdaje wg swojego uznania twoje wychodzone cukierki i Stardust? Bo wiedzą lepiej którego pokemona chciałem mieć silniejszego a którego nie ? Growlite dobity przed ewolucją do 890 CP na 630 CP? i ja bym rozumiał gdyby na moim levelu to była prawie maks statystyka ale z paska widzę że znów mogę go dobić przynajmniej do 800. A pył i cukierku ku…………. gdzie??????
    Nianitc będzie dymał za mnie kolejne kilometry ? Kto gra na moim koncie JA czy nianitic ?
    DOŚĆ !!! Mam gdzieś level i czas. DO KOSZA !!!

  • Reply
    Wojo
    Lis 22, 2016 9:33 am

    Dobrze ze Niantic dziala w kierunku rownowagi rozrywki bo w gymach ciagle te same zestawy pokemonow, z calej puli stworkow tylko grupka jest warta rozwijania bo reszta nie nadaje sie do walki itp. Oby tak dalej

  • Reply
    daro71
    Lis 22, 2016 9:35 am

    Było sielsko, spokojnie, dzieci bawiąc się wracały do domu wszak wieczór już nastał, z dala było widać błyski nad Gymami, tu i ówdzie przemknął Zubbat, kontem oka zauważyłem znikającego w zaroślach Nidorino, gdy czaiłem się właśnie na Rapidash, po kilku próbach zniechęcony jednak postanowiłem wrócić. Tak na dziś już koniec, czas wracać do wioski i ciepłej izby by wychylić dzban rześkiego „niepasteryzowanego” piwa.
    Po kilku łykach nie wierzyłem własnym oczom gdy spojrzałem na swoje pokemony, sprawdziłem raz jeszcze trunek, czy aby kto czego doń nie dosypał, niedopatrzywszy się jednak podstępu sprawdzam ponownie…. nie możliwe …coś mruczę, szok!, niedowierzanie. A to nas Niantic załatwił!!!!!

    Od dziś już nic nie będzie takie same…. Idzie złe, to tylko jego zapowiedź…

    Co się stało, gdzie moje ciężko zainwestowane candy i stardusty, się pytam gdzie?
    Ciężko wyexpiona Clefaible, Nidoqeen, cała rzesza Blastoise teraz ze znacznie obniżonym CP dużo poniżej 2000CP, Tak ciężko wychodzony Vileplume, Victreebel, obniżony Exeggutor, nieszczęsny Golduck, to tylko wierzchołek góry lodowej…
    Ktoś kto tępił boty, sam zadał nam swego legalnego i jakże niespodziewanego megabota….

    Teraz będzie tylko gorzej, czas zastanowić się nad swą przyszłością

  • Reply
    Kocie Psoty
    Lis 22, 2016 9:36 am

    Straszna lipa 🙁
    Zastanawiam się na poważnie czy nie odpuścić sobie tej zabawy.
    Miałam super Poksy CP powyżej 2000. Zależało mi by każdy był inny.
    Było się czym pochwalić na Gymach.
    Teraz zostały mi tylko Jolteony, Vaporeony i Flareony.
    Takie ma każdy 🙁
    Teraz jak na nie patrzę to nie wierzę, że to moja gra!
    Jakbym patrzyła na Poksy kogoś innego.
    Bardzo słabe to!

  • Reply
    slash
    Lis 22, 2016 9:43 am

    Jedno wielkie nieporozumienie !! Moje ulubione poki, którymi walczyłem zostały zdegradowane. Brak jakiejkolwiek logiki. Podnieśli siłę Dragonita, który i tak jest najmocniejszy, a poniżyli mi mojego cichego zabójcę smoków Dewgonga. Wszystkie staty poszły mu w dół. I co teraz ? Faszerować stardustem Tentacruela, który zamiast lodowego ataku ma poison jaba, albo Cloystersa z lodowymi ruchami ale z miernym HP ?? Może Jynx, bo ta dostała bonusa, ale jest tak brzydka, że nie wyobrażam sobie jej w mojej top 6. Laprasa do tej pory nie mam. Dewgong ze swoimi lodowymi atakami, idealnymi statystykami, super wizualizacją ruchów, podczas której to wykonywał prawie że salto, teraz w jednym momencie stał się zwykłym popychadłem. Inne moje ulubione poki też dostały po D. Tłusty Pidgeot z atakiem huraganu, którego wyhodowałem ze słabej 200 CP kurki (jako jedyny wg baby miał max stat) swoimi powietrznymi atakami zmiatał Exeggutory,aż im liście z głów spadały. W gymach często zostawiałem pokemony, których inni trenerzy tam nie wrzucali – Weezing czy Ninetales. Teraz jednak trzeba dodać monotonii do gry i każdą wieżyczkę obstawić Vaporeonami, Flareonami, smokami, Snorlaksem, bo przecież mój nowy lider Rhydon nie ma żadnych szans z hydropompom. Wczoraj zdobyłem medal za przejście 1000 km. Zastanawiałem się czy dostanę jakiś prezent, bonus za mój wysiłek. No i długo nie trzeba było czekać …

    • Reply
      pimpim
      Lis 22, 2016 10:07 am

      Mam bardzo zbliżone odczucia..
      To co było mocne jeszcze wzmocnili, a moje wymaxowane unikaty na które wywalilem tysiące stardustu są teraz słabe..
      Wiele rzeczy mnie drażniło, ale „TO” spowodowało że kompletnie odechciało mi się grać.
      Żeby znowu zrobić jakiś sensowny skład potrzebuje pewnie z pół miliona stardustu.. w sumie 2/3miesiące selekcji psu w dupę..

      • Reply
        kekek
        Lis 22, 2016 9:21 pm

        sam mam 30 lvl i malo co uzywalem sardustu zeby zrobic konretne poki jak ty ulepszasz wszystko co widzisz to sie nie dziw ze nie masz stardastu trzeab go wydawac z glowa lol

    • Reply
      Rici
      Lis 22, 2016 10:29 am

      Akurat te wszystkie zmiany dają większą różnorodność na gymie. Dragonite nawet z wyższym CP jest bardzo słaby, ten Pokemon tylko osłabia gymy. Ten twój Dewgong nadal będzie nimi zamiatał.

      • Reply
        slash
        Lis 24, 2016 2:31 pm

        Sprawdziłem. Dewgong z maksymalnym appraisal i statystykami i max 1550 CP (wcześniej 1800)pokonał Dragonita 2600 ale ledwie co. Po prostu nie ma już sensu rozwijać mojego ulubionego stworka. Siłą woli muszę przerzucić się na brzydką Jynx, ew Cloystera z śmiesznym 100 HP. A co do urozmaicenia gymów … Wczoraj chcę wrzucić poka do wieży, a tam stoją już 4 Vapki > 2000 CP. Chciałem dorzucić tam piątego, ale były tak silne, że moje dwa Joltiony i Venusaur nie dały rady i dopiero Victreebell Solarem w ostatniej chwili pokonał czwartego Vapka. Tak więc mimo przewagi elektro i rośliny ledwie co uporałem się z wodnym klanem. Prestiż gymu wzrósł nieznacznie, zatem darowałem sobie dalsze mozolne podbijanie i tracenie revivów i potionów.

  • Reply
    franeczek91
    Lis 22, 2016 10:01 am

    Niby fajnie, że zmienili coś w grze ale to chyba nie było to na co czekaliśmy.jedni chodzili z buddy żeby zebrać więcej cukierków potrzebnych do podbijania statystyk danego poka, jedni szukali po prostu tego najlepszego pokemona, kolejni podbijali ulubione przez siebie potworki z sentymentu-mniejszy czy większy wysiłek-ale większości z nas szkoda, bo od początku metodą prób i błędów (w moim przypadku) mieliśmy taką top 6 jaką chcieliśmy,a teraz bezkarnie nam to wymieszano.trudno będzie się teraz przyzwyczaić do nowych zmian.

  • Reply
    WIKTOREG696969
    Lis 22, 2016 10:24 am

    Szkoda, że Wigglytuff dostał nerfa CP :/

  • Reply
    Fer
    Lis 22, 2016 10:36 am

    Nie powinno tak być. To strzał w kolano Niantic. Moje vapereony i golem zyskały dużo ale i tak zbyt mnie to nie cieszy. Nie po to ktoś wydaje cieżko zdobywane punkty i ładuje w danego pokemona by ktoś potem mu zabierał to cp . Każdy z nas ma swoją strategie i nikt nie powinien tego zaburzać. Jak chcą aby gra była równiejsza to niech dupska ruszą Ci którzy mniej wychodzą z domu a nie twórcy będą pomagać a tym samym krzywdzić sumiennego gracza który poświęca grze wiele czasu i analizuje każdy ruch. Nie wiem czy ta gra ma sens jak jednym ruchem ktoś zmienia sobie to co robiłem z konkretnym zamysłem od tygodni a nawet miesięcy. Jestem na „nie”. Jak stracą graczy ktorym zmiana wyszła na gorsze to szybko ten debilizm im wyjdzie z głowy.

  • Reply
    Outlawek
    Lis 22, 2016 10:39 am

    Najgorzej, że jak już przełkniemy zmiany i przyzwyczaimy się do nowego, modyfikując listę swoich najlepszych wojowników, Niantic wprowadzi kolejną zmianę. W końcu już teraz zapowiada, że ta nie jest ostatnią podobną.

    Wychodzi na to, że najlepiej mieć do maksimum rozwinięte miejsce na Pokemony (obecnie 1000) i trzymać każdego rodzaju ostatnie formy po minimum 3-4 egzemplarze rozwinięte przynajmniej w 80%. Tylko skąd na to wziąć cukierki i pył?

    Są inne zmiany, które przydałoby się wprowadzić do gry. Ale widać twórcom gry chyba specjalnie zależy na wywołaniu zamieszania i odwróceniu uwagi od spraw ważniejszych. Tylko patrzeć jak wszystko zostanie wywrócone zbyt wczesnym pojawieniem się drugiej generacji, na co – oby nie – wszystko wskazuje.

  • Reply
    mento
    Lis 22, 2016 10:55 am

    hej gimbusy
    dajcie im chociaż szanse niedługo wejdą zmiany że dopiero pójdzie wam w buty.

  • Reply
    DawidS81
    Lis 22, 2016 11:16 am

    Nie mam pojęcia dlaczego wypływa taki hejt…
    Taka operacja jest wykonywana w wielu grach, przykładem jest WoW, gdzie optymalizacja postaci jest bardzo częsta i nikt nie płacze.

    Pokemonowa optymalizacja musiała nastąpić ze względu na wprowadzenie nowej generacji. Seadra jest już gotowa do kolejnej ewolucji. Teraz poki elektryczne będą miały większe znaczenie niż tylko na mięso armatnie.

    A to, że snorlax ma teraz konkurencję jest jak najbardziej na plus.

    Każda zmiana jest dobra, jeśli mieści się w granicach rozsądku, a akurat tak jest. Nie oszukujmy się, nie są to zmiany tak dlastyczne, że nie można fajnie pograć. To tylko gra 😀

    • Reply
      Artek
      Lis 22, 2016 12:44 pm

      Popieram jak najbardziej !

  • Reply
    MaczetaPL
    Lis 22, 2016 11:27 am

    Dla mnie super moje best IV segregowane od poczatku z kazdego rodzaju dostaly powera. Ja olalem maxowanie wolalem sklady pokow z rozwojem do 5000st ale z lepszymi statmi do IV. Oby tak dalej.

  • Reply
    Jozef
    Lis 22, 2016 11:35 am

    Dla mnie perfekt. CP podskoczyło np. nawet ponad 400 dla Gyaradosa no i te Vaporeony kilkaset w górę. Jestem mega pozytywnie zaskoczony. Pozdrowienia dla wszystkich. Oby tak dalej.

  • Reply
    VIPas
    Lis 22, 2016 11:55 am

    Placzecie jak baby to tylko gra ,,,

    Jak ma się 6 sztuk pokemonow po 2000 CP (a kto nie ma jak gra parę miesięcy) to można pokonać każdy gym to tylko kwestia ilości rev i potionow i jedziemy

    Gen 2 jest już w kodzie od ver 0.45 więc wejdzie do gry już za chwilę. (100 szt nowych)……

  • Reply
    Peru
    Lis 22, 2016 12:30 pm

    Śmieszna akcja jest taka że Sonrlaxa z CP 2394 wrzuciłem wczoraj do gymu teraz w pokedexie ma 2549 a gymie tyle co miał przed zmianą.Trochę to nie w porządku bo agresora wzrosło CP a tym wrzucony już nie

  • Reply
    robi
    Lis 22, 2016 12:50 pm

    ja miałem po walce dużo bez hp.patrze rano zdrowe jak byki.vapki i snorle poszły z cp w gòre.cud normalnie

  • Reply
    Szczotkins
    Lis 22, 2016 1:19 pm

    Zmiany w CP jednych cieszą innych bolą ,temat rzeka. Nie zauważyłem jednak aby ktoś zreflektował się i dodał iż po tej „nindża”zmianie DUŻO poksów ucieka zaraz po „złamaniu” pokeballa w stosunku do tego co było przed zmianami w CP.
    Wiem co mówię,od wczorajszej zmiany ciut ponad 10km WYCHODZONE w obszarze obfitującym w pokestopy i spawny i z 60% poksów jak złamie pokeballa (nawet z malinką) to idzie w pi.du tzn idze w las 😉

  • Reply
    daro71
    Lis 22, 2016 1:43 pm

    Jak już mówiłem złe idzie, wystarczy przytoczyć cytaty; Niantic gwałci, pali ogniem i mieczem, to co było uporządkowane diabli wzięli, wiele miesięcy pracy, spacerów poszło na marne. A wystarczyło grzecznie siedzieć, zbierać tylko, powiększać składy, ale gdzie, nam grać się chciało, to mamy.

    6 to mi samych Blastoise cofnęli z 2000+ do epoki brązu o innych nie wspomnę, ale Lapras to mi na 1700 utknął, że akurat jego w spokoju zostawili…..

    A kto twierdzi, że to tylko gra, niech z samego rana rozejrzy się w wszechobecnej mgle, może dojrzy mroczne istoty sunące jak zombie, usłyszy mrożący krew w żyłach wrzask, albo niech wyjdzie na miasto gdzie jest mnóstwo ludzi, którym nie straszna burza, ulewa, piekące Słońce, niedostępne ostępy, stare cmentarzyska czy mroki nocy, za nic mają chłód, głód i cierpienie, albo Ci, którzy budzą się z krzykiem sprawdzając czy ich Dragonite broni jeszcze gymu, niech pomyśli o tych nieszczęśnikach, którym źli ludzie zbanowali konto posuwając ich na skraj samobójstwa… To są gracze i szacunek im się należy.

    Pewnie nadchodzi sądny dzień II generacji (strzeżmy się), żabowie będą z nieba spadać i inne plugastwa.
    Na szczęście mam spory zapas napojów chłodzących i tydzień wolnego, będą pił za kończący się świat i nawrócenie głupców

    • Reply
      Szczotkins
      Lis 22, 2016 2:14 pm

      Brawo Ty za humor i „napoje chłodzące”

  • Reply
    LeonardoDaVinci
    Lis 22, 2016 1:46 pm

    Dla mnie bardzo dobrze, wszystko prawie do góry i jest tez duży plus, miałem ze 50 pokemonów bez HP po walkach i wszystkie zostały uzdrowione:)

  • Reply
    Darek Szemerda
    Lis 22, 2016 2:11 pm

    W takim razie po tej zmianie rezygnuje z gry pokemon go na zawsze, lub do czasu kiedy oni coś z tym zrobiom, jeżeli za 2 miesiące nic, to spróbuje skasować konto, a jeżeli to niemożliwe to je sprzedam lub oddam za darmo, to tyle!

    • Reply
      borwol
      Lis 22, 2016 3:10 pm

      Brawo… owacje na stojąco. Oskara jak nic zgarniesz za kreację…

    • Reply
      Laraya88
      Lis 22, 2016 7:41 pm

      No to oddaj, sprzedaj, rob co chcesz, tylko nie placz 🙂 Zainstaluj sobie cos nowego i baw sie w najlepsze. Albo wytocz Niantic proces – no bo jak to tak, wprowadzac zmiany we wlasnej grze?! Nie godzi sie! 😉

  • Reply
    Beka z Płaczków
    Lis 22, 2016 2:21 pm

    Tam są drzwi.

  • Reply
    ZeRM77
    Lis 22, 2016 5:26 pm

    Mam pytanie !!!
    Czy jest obecnie dostępny jakiś działający radar ??

  • Reply
    Mikouaj
    Lis 22, 2016 6:02 pm

    Wszystkim marudom proponuję wylać sobie kubeł zimnej wody na głowę. Takie płacze są żałosne i nikogo nie wzruszają.
    Zmiany w trakcie gry, balans postaci itp. są najnormalniejszą w świecie praktyką w grach online nie od dziś, więc nie rozumiem po co ten płacz i lament. Zmiany były i będą, bo muszą być!
    Poza tym w końcu można pobawić się też innymi Poksami, a nie w kółko tymi samymi. W Gymach widać zmiany i to jest fajne!

    Jak dla mnie zmiany na duży plus 🙂

  • Reply
    Laraya88
    Lis 22, 2016 7:36 pm

    Wiecej informacji znajdziecie na Pokemon Go Hub. Nastapily rowniez zmiany w podstawowych statach, nie tylko cp.
    Jestem nieco skolowana, ale, po glebszej analizie, dochodze do wniosku, ze sa to zmiany na plus. Teraz wyglada to po prostu… bardziej logicznie. Niektore Pokemony – jak Jynx, Cloyster, Kingler, supersilny Rhydon, mega Gyarados (z jakiegos niezrozumialego powodu slabszy of wielu mniej imponujacych stworzen) czy Jolteon – byly dotad traktowane po macoszemu. Rozumiem, ze trenerzy, ktorzy zainwestowali stardust w rozwoj niektorych zdegradowanych Pokemonow moga poczuc sie oszukani, ale jak swiat swiatem, nigdy nikomu nie udalo sie zadowolic wszystkich.

    • Reply
      rado
      Lis 22, 2016 8:32 pm

      Nie tyle zmiany statystyk odbyły się obok zmian w CP, ile zmiana CP wynika właśnie ze zmian w statystykach (CP jest w końcu wypadkową statystyk Pokemona).
      Patrząc na to „na chłodno” sytuacja wcale nie wygląda dramatycznie, a wręcz… ciekawie. Kilka stworów, dotąd zupełnie bezużytecznych, można wreszcie brać pod uwagę w kontekście gymów, te, które straciły moc, nie straciły aż tyle, żeby nie nadawały się już do użycia.
      Zawsze ktoś zostanie „poszkodowany”. Nie domagałem się od nikogo zwrotu cukierków wychodzonych z Cubonem, żeby w końcu wyewoluować pierwszego Marowaka, tylko dlatego, że dzień po ewolucji zaczął się event Halloweenowy i Cubony zaczęły się wysypywać z lodówki…
      Bez paniki – może to mało komfortowa (zwłaszcza, że Niantic znowu nie uprzedził, że coś takiego się wydarzy) ale na pewno nie dramatyczna sytuacja.

      • Reply
        Laraya88
        Lis 23, 2016 4:31 am

        Pelna zgoda. Jynx, Jolteon, Omastar, Kabutops, Hitmonlee, Alakazam, Golem, Gyarados, Rhydon, Pinsir, Cloyster, Kingler, Sandslash, Primeape, Machamp, Magneton, Muk, Gengar, Tangela, Tauros… To tylko kilka powodow, by nie psioczyc.
        Poza tym jest to po prostu fajnym doswiadczeniem.

  • Reply
    antykl
    Lis 22, 2016 8:33 pm

    Kalkulatory szlag trafił.

    • Reply
      Laraya88
      Lis 23, 2016 4:34 am

      Straszne, przypuszczam. Przypuszczam, bo nigdy zadnego nie potrzebowalam. Appraisal spelnialo I spelnia swoja funkcje.

      • Reply
        antykl
        Lis 23, 2016 11:10 am

        Zdziwiłabyś się.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Lis 22, 2016 8:44 pm

    mogliby dać na święta więcej pikacz bo zebranie tych 300 do medalu to jakaś masakra no i smoczków ostatnio w ogóle nie ma choć ostatnio pojawił mi się na radarze ale nie znalazłem i żeby tak każda ryba była gruba i każda mysz mała a nie co dziesiąte bo te medale ledwo co idą

    a i jeśli chodzi o łapanie pokemonów bulbasaur charmander squertle i pikachu nie wymagało zużycia dwudziestu kulek i to jeszcze nie zawsze skuteczne zwłaszcza przy dość niskim CP a gdy to już jest trochę większe to tragedia a to trochę irytujące gdy raz na jakiś czas cudem natrafimy na pikachu zużyjemy masę kul i malinek a ono sobie ucieknie

  • Reply
    NoobHaker
    Lis 22, 2016 8:48 pm

    A ja sobie chodowalem pikaczu i wcale nie chcialem go ewoluowac tyle cuksow i pylu poszlo w huj.Niantic ty ruro!!!

    • Reply
      Laraya88
      Lis 23, 2016 4:39 am

      Badz twardy. Nie graj u „rury”. Przypuszczam, ze Niantic przeboleje te strate.

  • Reply
    IROGNIA
    Lis 23, 2016 12:18 am

    A ja, chyba jako jedyny się cieszę. Mieszkam w małym mieście i poksów ogólnie jest jak na lekarstwo. Mam 25 poziom i 1 laprasa, 2 vaporeony i niezłego goldducka. I gów..o mogłem zdziałać na laprasy i snorlaxy obsadzone na gymach. a revive nie starczało na to aby zaatakować 4 czy 5 gymów pod rząd. Czekałem na taką okazję jak teraz. Miałem alakazama – IV 100% i do tej pory był do …wiecie czego? Ze swoim cp 1300 służył jako ściera do podłogi, teraz 2021 cp rozstawia po kątach te snorlaksy. przykład: gym z obstawą 2 snorlaxy, 2 vapki i 1 dragonite. Alakazam nakopał snorlaksowi 1700cp i vapkowi 2140cp pod rząd. oczywiście trzeba mocno unikać przed ciosami. TEŻ dużo będzie zależało od rodzaju ciosów jakie dany pokemon ma. POXDRO!

    • Reply
      Kempi
      Lis 24, 2016 3:00 pm

      Ja czekam aż uda mi się uzbierać cukierasy na ewolucję kadabry 1244 CP, będzie ładny kozaczek z niego, jeszcze tylko 39 cuksów. Życzcie powodzenia 😀

  • Reply
    Lubrzan
    Lis 23, 2016 3:18 am

    Ja to tylko tutaj zostawię. A chciałem złapać Pidgey’a 😉
    https://goo.gl/photos/ySGU1LeFdM597qi76
    Ditto złapany.

    • Reply
      franeczek91
      Lis 23, 2016 8:53 am

      Jeśli nie jest to fejk, to faktycznie druga generacja jest już serio blisko 🙁 co mnie nie cieszy.

    • Reply
      franeczek91
      Lis 23, 2016 9:00 am

      Ja tylko jeszcze zapytam o tło (tak tak, widziałam że więcej osób już zaczęło pisac, że ditto jest do złapania).Coś kojarzę, że było pisane, że tło to będzie ciemny fiolet.

      • Reply
        Lubrzan
        Lis 23, 2016 9:48 am

        Ciemnofioletowe tło było w momencie przemiany Pidgey’a w Ditto (próbowałem to uchwycić, ale nie zdążyłem). W plecaku tło jest takie, jak na sceenie (zresztą takie samo jak innych poków typu normalnego).
        Są już filmiki, które pokazują, jak wygląda łapanie Ditto 😉

        • Reply
          franeczek91
          Lis 23, 2016 9:54 am

          Pójdę dziś na krótki spacer przed pracą i sama się przekonam jak to tło wygląda 😉

    • Reply
      pimpim
      Lis 23, 2016 10:02 am

      Czyli jak?
      Łapiemy pokemon który po zlapaniu się zmienia w ditto sam z siebie?
      Czy trzeba ewoluować czy coś?

  • Reply
    Catherd
    Lis 23, 2016 9:07 am

    Zlapalem Ditto;) myslalem ze lspie rattate a sir zmienil w ditto;)

  • Reply
    piotrek
    Lis 23, 2016 11:31 am

    potwierdzam mi gołąb zmienił się w Ditto, ale ma dziwny atak tzn Transform 0.

  • Reply
    Peru
    Lis 23, 2016 1:01 pm

    Złapałem Ditto.A dokładnie to ptaka który zmienił się w Ditto

  • Reply
    Darek Szemerda
    Lis 23, 2016 3:54 pm

    Debile, kto gra na moim własnym koncie ja czy jakieś dupki które sobie pozwolą na wszystko tylko aby mnie wkur… a zresztą ich sprawa, rezygnuje z gry chyba że to POPRAWIĄ I NIEBĘDĄ ODSTAWIAĆ TAKICH CYRKÓW!!!!!!!!!! Mam serdecznie sosyć niantic i tych ich gierek w niszczenie cudzych gierek, gdy chociaż to planowali mogli po update to v 0.47.1 zrobić przycisk przy starcie pokemon go czy chcesz czy nie!, a nie odrazu ich decyzja bo niby jest ważniejsza od tej co klient chcę. Brawo Niantic, oby tak dalej, a zobaczycie jaką będziecie mnieli populacje w grze i poparcie użytkowników tej gry, HAMSTWO I HAŃBA NA WIELKĄ SKALE.
    Brawo, oby tak dalej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
event2
Twórcy mówią – dziękujemy!

Tak jak się spodziewaliśmy, Niantic przygotowało dla graczy kolejny event, ale jego zasady będą nieco inne, niż głosiły plotki. A...

Zamknij