News 152

Zapowiedź eventu!

solstice

Już z notki o obchodach rocznicy Pokemon GO dowiedzieliśmy się, że przeciek o ognisto-lodowym evencie był prawdziwy.

Niantic zdecydowało się na wrzucenie informacji poświęconej zapowiedzi zaczynającego się jutro eventu. Jego treść jest… identyczna z tym co zobaczyliśmy w przecieku:

Trenerzy,

Wraz z latem zbliżającym się na półkuli północnej i zimą nadchodzącą na półkuli południowej, nie mogliśmy nie pomyśleć o lepszym sposobie na świętowanie przesilenia niż event z ognistym i lodowym typem w Pokemon GO.

Od 1:00 PM czasu PDT (22 naszego czasu) 13 czerwca do 1:00 PM czasu PDT (22 naszego czasu) 20 czerwca, trenerzy na całym świecie odkryją więcej pokemonów takich jak Charmander, Cyndaquil, Growlithe, Hondour, Ponyta, Swinub, Vulpix i ich ewolucje. Miejsce także oko na Sneasela, Magmara, Cloystera i inne ogniste oraz lodowe typy! 

To idealny czas by doskonalić swoje rzuty Poke Ballami, trenerzy! Podczas eventu, będziecie otrzymywać duży bonus doświadczenia za udane złapanie pokemonów rzutami nice, great oraz excellent, a także podkręcone i pierwsze rzuty [chodzi o złapanie pokemona za pierwszą próbą przyp. red.]. Dodatkowo, podczas przemierzania swojego sąsiedztwa i odkrywania nowych widoków, zdobędziecie więcej punktów doświadczenia za wykluwanie jajek. By pomóc wam osiągnąć przewagę z tymi wspaniałymi bonusami do XP, Lukcy Eggi będą przecenione o 50% w sklepie.

Przygotujcie się na eksplorację świata wokół siebie – niedługo nadejdzie jeszcze więcej ekscytujących aktualizacji!

Zespół Pokemon GO

Przypomnijmy więc wszystkie atrakcje eventu:

  • Czas trwania eventu: od 13 do 20 czerwca 2017;
  • Zwiększone spawny wszystkich lodowych i ognistych pokemonów takich jak Cyndaquil, Charmander, Swinub oraz ich ewolucje (to tylko przykłady, które Niantic ma w zwyczaju podawać w oficjalnych notkach);
  • Zwiększony punkty doświadczenia za wszystkie bonusy uzyskiwane przy rzutach;
  • Przecena w sklepie: 50% na lucky eggi.

Źródło: http://pokemongolive.com/en/post/solstice2017

152 Comments

  • Reply
    pokeplaYer
    Cze 12, 2017 5:42 pm

    Super, chce tu pochwalić ludzi odpowiedzialnych za informacje na tej stronie , bardzo szybkie i wyczerpujące temat , za każdym razem dobra robota!

  • Reply
    Gnoll
    Cze 12, 2017 5:44 pm

    Zdecydowanie liczę na Delibirda, nawet bardziej niż na Laprasa, który wykluł mi się 3 razy. Poza tym standard – Cindaquil, Charmander i Houndour. Reszta #nikogo, zwłaszcza lodowe – które do walki nadają się średnio, i są pospolite. Przynajmniej tak myślę.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 12, 2017 6:32 pm

      delibirda nie ma póki co w grze tak jak i smeargle’a bo mają jakieś nietypowe ataki, których jeszcze nie wprowadzili

    • Reply
      mowmibubuxd
      Cze 12, 2017 9:44 pm

      Przecież lodowe są dobre na smoki, więc nie są wcale takie bezużyteczne moim zdaniem. 🙂

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 12, 2017 6:12 pm

    z cyndaquilami to nie zapędzałbym się tak patrząc co było na poprzednich z totodile

    • Reply
      Gnoll
      Cze 12, 2017 6:17 pm

      Ale Chickorita przy roślinnym wydarzeniu już pojawiała się bardzo często. Więc kto wie… generalnie nawet bez eventu zdarza mi się go złapać (znaczy Cyndaquila).

    • Reply
      Grineee
      Cze 12, 2017 10:41 pm

      Ja tam cocodile zapalem co 500m 😛

  • Reply
    witold
    Cze 12, 2017 6:21 pm

    Wiadomo coś jak długo mają być wyłączone gymy kilka godzin czy dłuzej?

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 12, 2017 6:36 pm

      nie wiadomo, ja dziś dołączyłem do dwóch z których mnie zrzucili (oczywiście mnie wywalało poza gym i errory wychodziły)

      powinno być tak, że jak już rozpoczniesz walkę i cię wyrzuci to walka nie powinna być przerwana errorem tylko normalnie dokończona i jak ludek stoi poza gymem to po walce przejść kilka kroków aż znowu będzie dobrze i walczyć dalej

    • Reply
      Anka
      Cze 16, 2017 7:06 am

      W czwartek ok 20 miałam dziwną sytuacje, kumpelka podbija gym który chwile wczesniej wyczyscil bot lub f-gps i wstawił swojego poka. Stoję obok ale swojego wrzucać nie zamierzam bo tego dnia juz odebrałam kase a to jest gym z duża rotacja i do następnego dnia nie postoi. W międzyczasie łapie co popadnie. Az widze ze kumpelka sie wstawiła bo gym zmienił kolor. Wchodzę By zobaczyć jakiego poka i widze ze miejsca zajęte są dwa i to drugie zajmuje mój pokemon i ja !?!?!?! Nie wstawiałam go wiec jak sie tam znalazł ?zwłaszcza ze pierwszy lepszy taki który sie do tego nie nadaje. Spotkał sie ktoś z czymś takim. Błąd gry? zassało mi poka do szarego gymu wbrew pierwszenstwu zwycięzcy walki ? Czy dowcip hakera bawiącego sie równocześnie f-gpsem? Kumpela wspominała ze przez moment miała info „gym wyłączony z walki,” zgłaszać to do Niantic?

  • Reply
    bolo1957
    Cze 12, 2017 7:27 pm

    W czasie walki wystarczy wyłączyć GPS i error Ci nie wyskoczy.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 12, 2017 9:08 pm

    Ciekawe tylko od kiedy te gymy będą wyłączone. Jeśli od jutra to trochę lipa bo od 16 będę w robocie i nijak dopilnować.

    • Reply
      a
      Cze 12, 2017 11:36 pm

      A po co pilnować, jak po wyłączeniu wszystkie zostaną zresetowane i pokemony wrócą do graczy?
      Więc jeśli już to można pilnować momentu ponownego włączenia.
      Poza tym było chyba pisane, że gymy zostaną wyłączone po evencie. Więc jeszcze co najmniej przez ponad tydzień wszystko po staremu.

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 13, 2017 12:19 am

        Gdzieś jest napisane, że gymy bedą zresetowane/wyzerowane? Chyba nigdzie, tylko tyle, że na czas aktualizacji gymy będą niedostępne.

        • Reply
          at3at3
          Cze 13, 2017 2:45 am

          Moim zdaniem z wypowiedzi Niantic wynika, że będą „zamrożone”, czyli zostanie w nich to co było, tylko będzie przerwa w podbijaniu itp. Tak ja to rozumiem…

          • Michal_tata
            Cze 13, 2017 7:32 am

            O to to to właśnie.

          • romas0705
            Cze 13, 2017 8:04 am

            I ja dokładnie tak rozumiem podane info.

          • Outlawek
            Cze 13, 2017 8:19 am

            Też wydaje mi się, że tylko dostęp do aren zostanie wyłączony na pewien czas, by proces aktualizacji nie był zakłócony walkami i nie powstały błędy po stronie serwera. Mam tylko nadzieję, że pójście w stronę kooperacji nie utrudni gry samotnym wojownikom i nadal będą mogli oni w pojedynkę przejmować areny lub podnosić ich prestiż bez jakiś nadludzkich wysiłków. Trochę się tego obawiam.

            Natomiast jeśli w przyszłości, w arenach zostanie wprowadzone ograniczenie co do ilości Pokemonów tego samego gatunku (a zmiany w kodzie to sugerują), byłbym za tym by wówczas wyzerować wszystkie areny. Nie sądzę jednak, by Niantic zdecydował się na taki krok. Uzna zapewne, że gracze sami muszą „oczyścić” areny, a nie dostać je jak na tacy, świeżutkie do zajęcia.

        • Reply
          a
          Cze 16, 2017 7:03 pm

          A jednak miałem rację 😉

          „Heads Up: Gyms will soon be closing temporarily for remodeling. Any Pokémon you’ve assigned to Gyms will be returned to you at that time.”

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 13, 2017 7:53 am

        Z tego co pisali wynika że nie będzie można się dostawiać, ale nie wiadomo czy nie będzie można zbierać coinsów za stojące już. Rozumiesz teraz?

  • Reply
    Kamil
    Cze 12, 2017 9:28 pm

    Jeśli będzie więcej świń, muszelek i kotów to event niewiele będzie się różnił z tym co niektórzy mają codziennie^^Z lodowych to tylko wart jest Lapras, chociaż po zmniejszeniu jego CP to stał się taki słabiutki… No nic nadzieja w ognistych i w starterze z II geny 😉 Oby był tak często jak chikorita, a nie jak totodile, którego praktycznie nie bylo podczas eventu.

  • Reply
    PokeTrener z Holandii
    Cze 12, 2017 9:32 pm

    Ja czekam na event walczacych pokemonow bo tylko te mi brakuja oraz chansey i jej ewolucja ktorej od roku nigdy nie widzialem

    • Reply
      FoxMan
      Cze 12, 2017 10:41 pm

      Ogólnie strasznie dziwnie rozdzielają te poksy… U mnie chansey wyskakuje z 1 czy 2 na 10 jajek 10km, więc nie jest taka rzadka, natomiast takiego cyndaquila złapałem tylko jeden raz i miał 10cp…

      • Reply
        at3at3
        Cze 13, 2017 2:58 am

        Aż za często mi się kluje z jaja i w walentynki też parę trafiłam na ulicy. Dlatego nie rozumiem co Was tak kręci. Wrzucałam swoje Blissey do gymów i jakoś zawsze odpadały szybciej niż smoki czy snorlaxy.
        Z następnej dychy chciałabym raczej owcę, albo larvitara, a nawet dratini będzie spoko. Teraz po szyszce była właśnie piguła i mnie rozczarowała. Kolejne wyklucie 10tki jutro…

        • Reply
          D
          Cze 13, 2017 7:19 am

          A ja przez pół roku miałem 1 chansey i tyle. Potem miesiąc noszenia na cuksy. Jest teoria że każdy ma inaczej przydzielone szanse na różne wyklucia.

          • Michal_tata
            Cze 13, 2017 7:37 am

            Też tak myślę i powiem więcej, że to chyba zależy czy kupujesz coinsy czy nie. Mam od cholery i chansey/blissey i jej cukierków, podobnie ze wszystkimi pokami na 10km, lęgną się na potęgę. U mnie gligary czy te manty to rzadko się wykluwają.

          • Steve the Seagull
            Cze 13, 2017 8:29 am

            Na to wygląda. Niektórzy twierdzą, że Pineco im się co chwilę wykluwa, a mi nigdy z jajka nie wylazł (tylko w terenie jednego znalazłem), a Chansey jak dotąd trzy.

            Możliwe, że zależy to nie od osoby, a od Pokestopów, z których pochodzą owe jajka lub ogólnie od terenu, po którym się chodzi.

          • FoxMan
            Cze 13, 2017 9:24 am

            U mnie w ogóle ostatnio jest posucha z jajkami 10 km… Ostatnie miałem podczas kamiennego eventu

        • Reply
          FoxMan
          Cze 13, 2017 9:22 am

          Moja blissey już siedzi 3 tydzień w gymie i raczej nigdzie się nie wybiera 😉

          • at3at3
            Cze 13, 2017 12:14 pm

            A ja powiedziałam, że z 10tki „nawet Dratini będzie spoko” i… Była… Tylko Dragonite wyszedł z niesmoczym hyper beam…
            3 tygodnie w gymie nigdy nie siedziałam, bo u mnie (w obu lokalizacjach) są zbyt często zbijane. 7-8 dni max ze smokiem, a Blissey do 2 dni.

          • FoxMan
            Cze 13, 2017 8:37 pm

            Mieszkam na przedmieściach i nie ma tutaj za dużo graczy 😉 No i po ostatniej aktualizacji boty zniknęły 😉

        • Reply
          Mayowy 11
          Cze 13, 2017 11:51 pm

          Odpadaly szybciej bo to cienkie Blissey masz z malym cp wstaw 3100 i postoi w gymie gwarantuje

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 12, 2017 10:01 pm

    Zrobili jak zrobili, jednak teraz jest świetnym atakującym do podbijania gymu bo przy niskim cp ma dobre hp, jeszcze jak ma typowo lodowe ataki to smoki, vaporeony, dragonity i tyranitary lecą.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 13, 2017 4:08 pm

    a mnie ostatnio jajka 10km lecą jedno za drugim dziś akurat wykluło się drzewko ale dostałem dziś kolejne dwa jaja

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 13, 2017 4:11 pm

    dziś była niespotykana sytuacja łapię sobie pidgeya siedzi sobie na trawce normalnie a w oddali na tejże trawce siedzi sobie malutkie ditto, myślę to pewnie ditto się kryje za tym pidgeyem ale nie złapał się normalnie zwykły pidgey i nic kolejne pidgeye normalnie nawet było w międzyczasie ditto i wszystko było normalnie

    • Reply
      qksi
      Cze 13, 2017 8:14 pm

      o ja nie mogę!!!!! Co za historia!!! Nie mogę się pozbierać po tym jak ją przeczytałem!!!! No nie wierzę!! Ale Ci się niesamowita rzecz przydarzyła! Po prostu wielkie łał!! Tak świetnie powstawiałeś przecinki i kropki, że prawie zrozumiałem o co Ci chodzi, ale i tak historia rewelacyjna!

      • Reply
        Pika
        Cze 13, 2017 10:47 pm

        Padłam!!! 😀

  • Reply
    ptaq90
    Cze 13, 2017 7:02 pm

    Porshe Cayenne miałem podobną sytuację 2 dni temu jakiś dziwny bug?

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 13, 2017 7:06 pm

    Ja wyjadę dzisiaj jak zwykle wcześniej, może znowu będą mieli wpadkę jak ostatnio z larvami, ale ich wtedy nakosiłem.

  • Reply
    izka
    Cze 13, 2017 9:07 pm

    jajka już przecenione

  • Reply
    Levy
    Cze 13, 2017 9:16 pm

    Event ruszył

    • Reply
      jakakolwiek
      Cze 13, 2017 10:03 pm

      Punkty za łapanie pokemonów (i rzuty) razy trzy, całkiem ładnie…

    • Reply
      FoxMan
      Cze 13, 2017 10:03 pm

      Potwierdzam 😉
      Na wstępie pełno charmanderów

  • Reply
    Tomic0981
    Cze 13, 2017 10:37 pm

    No, pobiegałem pierwszą godzinę. Przede wszytskim pięknie wchodził xp, potrójny i jeszcze podwojony luccky eggiem, 1000xp za każdego Pidgeya 🙂 Na ulicach w godzinę 4 x Cyndaquil, 4 x Vulpix, 2 x Ponyta i 1 Charmander. O w Płocku , nie w centrum… Ogólnie podoba mi się. Uzupełnię w końcu Houndooma i Typhlosiona i myślę, że będzie awans na 34 lvl.

  • Reply
    Kandara
    Cze 13, 2017 10:46 pm

    Taaaak!!!
    Wreszcie mam laprasa! Co prawda z bardzo małym cp (po użyciu wszystkich 3 cukierków wynosi ono zaledwie 307, ale za to wysokie IV i niezłe ataki (Water gun i Blizzard). Inna sprawa, że pojawił się ok 22 w dość nie fajnej okolicy i miałam serce w gardle, kiedy dość długo szukałam obok wskazanego pokestopu, a potem łapałam… w tej sytuacji nawet dobrze, że miał słaby cios.

  • Reply
    a
    Cze 13, 2017 10:53 pm

    W dużych miastach pewnie jest fajnie, ale na prowincji jak zwykle średnio.
    1,5 godziny spaceru i: 2x Charmander, 2x Cyndaquil, 1x Gworlithe, dużo Ponyty i Vulpixa
    Z lodowymi jeszcze słabiej, bo pełno Swinubów, 1x Seel, 1x Cloyster.
    laprasa na dziko to raczej nie zobaczę, tak przy innych eventach: Porygon przez tydzień nie widziany na dziko, a Chansey raz w ciągu tygodnia widziana przy evencie walentynkowym.

    • Reply
      at3at3
      Cze 14, 2017 12:49 am

      Fakt, Porzygona w dużym mieście miałam pełno, Chansey trochę mniej, ale też była. W mniejszym – nie trafiłam na żadne z nich.
      Tu (dość duże miasto w PL) przy eventach nie trafiłam nigdy na Totodile’a, ale potem Chico, Larvi i Aero były. Teraz tylko (ukochanego) Charmandera nigdzie nie widzę, dlatego to raczej on, a nie np. Cynda będzie moim zdaniem tym gatunkiem „dla wybranych”. Zwłaszcza, że podobno na rozpoczęcie eventu był „w promocji”, więc teraz pewnie będzie reglamentowany.

  • Reply
    at3at3
    Cze 13, 2017 11:58 pm

    U mnie, póki co, głównie Ponyta i Houdour. No może jeszcze Vulpix i małż.
    Seel i Cynda mają tu akurat do czwartku spawn pointy, więc ich nie liczę, bo w tych miejscach i tak by się respiły nawet bez eventu.
    Na drugiego Typhlosiona cukierki już od jakiegoś czasu mam, tylko nie wiem czy robić słabszą samicę (do pary), czy kolejnego wonder samca licząc na lepsze ataki…
    A mojego najulubieńszego ze wszyskich poków jeszcze w mojej okolicy ni ma. 🙁

    • Reply
      at3at3
      Cze 14, 2017 1:07 am

      Co ciekawe – złapałam w grze ok. 20 Houndourów i jeszcze żaden nie miał oceny powyżej „above average”. Dzisiejsze 3 też miały marne IV. Chyba trudno o dobry egzemplarz, gdy gatunek nie jest „jajeczny”. Albo tylko ja tak mam z powodu pecha.

      • Reply
        Kandara
        Cze 14, 2017 3:21 am

        Ja mam jednego (dzikiego) na „really strong”, ale to dość stary nabytek.

        • Reply
          at3at3
          Cze 15, 2017 3:15 pm

          No dobra, z okazji eventu trafiły się już dwa „caught attention” z marnym CP (na 25 złapanych w całej grze).
          Za to mam inne pytanie: czy ktoś ma samicę Charmandera? Bo nadal nie spotkałam. Na ok. 60 złapanych – wyłącznie samce…

          • AszKeczam
            Cze 15, 2017 4:28 pm

            Zaintrygowałaś mnie i po sprawdzeniu faktycznie nigdy samicy nie złapałem.

          • Michal_tata
            Cze 15, 2017 4:44 pm

            Mam dziewczynę Charizarda, na 11 smoków jest jedna jedyna, tak więc są panie tego typu.

          • Ricardogo
            Cze 16, 2017 10:41 pm

            Mam kobitkę 93IV 467 cp

          • AszKeczam
            Cze 19, 2017 9:32 pm

            Dobra, aż dwie samice złapane, do tego „caught my attention”, więc materiał na ewo jest, tylko cuksów na 1 ewolucję starczy… Samiczka czy samiec charizard…? xD

    • Reply
      DawidPolakL
      Cze 14, 2017 10:58 pm

      Skąd ty właściwie wiesz do kiedy dokładnie będą te spouny danych pokemonów i gdzie?

      • Reply
        a
        Cze 14, 2017 11:46 pm

        Spawny zmianiają się co 2 tygodnie.
        Następna zmiana tej nocy więc od jutra będą nowe pokemony w danym spawnie.
        A gdzie? Trzeba uważnie obserwować okolicę, w dużych miastach są dodatkowo informacje na grupach FB, a w największych atlas SR.

      • Reply
        at3at3
        Cze 15, 2017 2:55 pm

        Dokładnie.
        Co drugi czwartek zmieniają się nesty.
        Dziś za Cynda przyszedł u mnie znowu miś (jeśli cała sekwencja się powtórzy, to niestety za 2tyg. będzie tam Nidoran, oby nie). A np. zamiast Slowpoke’a jest Psyduck.
        Trzeba obserwować pokestopy, ale też nie każdy z nich ma ewidentne nesty, tylko niektóre. Poza tym – gniazda mogą się trafiać poza stopami w zwyczajnych punktach respu. To jakby oddzielna siatka punktów na mapie. Np. u mnie na 7 najbliższych stopów – 3 mają takie rotacyjnie zmieniane nesty, znam też 2 gniazda „w terenie”, ale żeby wiedzieć co tam przyszło trzeba je odwiedzać, bo nie są widoczne na radarze. W Niemczech mam łatwiej, bo tam lokalni gracze są bardzo aktywni w regularnych raportach do TheSilphRoad (których stronki akurat Niantic nie zwalcza, wręcz ich aprobuje). W PL działam „na czuja”.

        • Reply
          DawidPolakL
          Cze 15, 2017 4:08 pm

          Ok dzięki za info. Nigdy jakoś nie wgłębiałem w się w takie ” tajniki” gry, po prostu gram chociaż rzeczywiście zauważyłem że w jednym miejcu w moim mieście były takie momenty że respiły się fajne pokemony. Niestety gdzieś od 2 miesięcy nie mogę namierzyć żadnego takiego miejsca dlatego łapię wszystko jak leci . Gdy chcę coś lepszego to tylko incence w polach choć ostatnio i tam gruz się wdarł.

        • Reply
          a
          Cze 15, 2017 11:35 pm

          Niekoniecznie trzeba odwiedzać.
          parę razy przeskanować dany teren za pomocą https://pokehuntr.com i wiadomo jaki nest.

  • Reply
    at3at3
    Cze 14, 2017 12:25 am

    Ale z mnożeniem punktów za łapanie – bardzo dobrze marketingowo i psychologicznie postąpili. Bo wielu graczy od dłuższego czasu olewało łapanie robali i ptaków, a teraz opłaca się wrócić do nawyku zgarniania z ulicy wszystkiego jak leci. Bardzo sensowny i przemyślany ruch.

    • Reply
      ArT
      Cze 14, 2017 8:15 am

      Przecież od zawsze łapie się szczury i wróble aby zrobić hurtową ewolucją z jajkiem. To najsensowniejszy sposób na szybkie XP.

      • Reply
        at3at3
        Cze 14, 2017 11:28 am

        Zapewniam Cię, że wśród moich znajomych od dłuższego czasu nikt już nie wciągał poków jak odkurzacz (szczególnie w towarzystwie), tylko wybierał sobie od czasu do czasu te potrzebne gatunki (do dexu, wyższej formy, medalu…). Zwłaszcza gdy brakuje kulek i miejsca na poki (nie wszyscy kupili sobie 1000), więc nie ma gdzie upychać wróbli do masówki.
        Zrobili bardzo dobry krok by przyciągnąć znudzonych graczy, którzy jeszcze nie zrezygnowali, ale wykazują małą aktywność (a takich jest zapewne większość).

        • Reply
          ArT
          Cze 14, 2017 11:47 am

          Może w przypadku jak się ma już 35 level i punkty idą jak krew z nosa. Tutaj niantik przesadziło. Większy nacisk powinni iść w medale które coś umożliwiają, dają lepsze moce, więcej many itp. Tak są bez sensu.

          • LaćM
            Cze 14, 2017 3:29 pm

            Mam 34 i absolutnie nie mam żadnego parcia na 35. Powyżej 30 w zasadzie nic to nie daje.

          • at3at3
            Cze 14, 2017 6:59 pm

            Dla mnie bez sensu są właśnie levele jako cel gry. Ok, przy 35 dostanę wykluwaczki, reszta jest bez znaczenia. Co za różnica, czy mam 32, 33 czy 36. Zwłaszcza, gdy po 30tce „nagrody” tak rzadko się trafiają, biorąc pod uwagę przełożenie expa na lvl. Najwyżej dokarmię smoczycę, bo chyba tylko ona jest u mnie obecnie spasiona na maxa…

          • Porsche Cayenne
            Cze 14, 2017 7:14 pm

            a co ja mam powiedzieć, jedynie wykorzystam jajka, które dali nie wiadomo po co i może te kadzidełka też przy okazji i zbieram dalej tylko mi te ogniste stworki dużo ananasów zjadają

          • a
            Cze 14, 2017 11:56 pm

            Dokładnie, można powiedzieć, że ta gra w dużej mierze kończy się na 30 lvl. Dalej to już tylko „kosmetyka”, ale wymagany EXP rośnie lawinowo.
            Zauważam u siebie w okolicy, że właśnie tuż po osiągnięciu 30 lvl dużo graczy rezygnuje, bo widzi, że doszło do pewnej granicy, a następna jest dopiero na 40 lvl, a to 10x więcej potrzebnego EXPa.
            W efekcie obecnie grają głównie zapaleńcy z 30+ lvl i „stonka” na niższych, która się dość szybko wykrusza, a nowego narybku coraz mniej.
            Tu Niantic chyba trochę źle to zaplanowało, bo między 30, a 40 lvl różnica w korzyściach dla graczy niewielka, a wysiłek ogromny.

          • franeczek91
            Cze 15, 2017 10:29 am

            Ja często zbieram tylko to co ma małe CP albo jest to jakiś rzadki gatunek.znudziło mnie chodzenie po mieście i gapienie się w ekran z myślą czy teraz mi ten pok wyskoczy z balla czy nie. Podwyższony exp jest zachętą do rzucania w cokolwiek-w tym miesiącu założyłam sobie, że do jego końca zrobię lvl 32, a już wczoraj wskoczyłam na 33.event fajnie, że jest bo mogę w końcu zdobyć cuksy na hondoura () bo u mnie najzwyczajniej w świecie nie ma. I jak przy każdym evencie pluje sobie w twarz bo zawsze jest tak, że jeśli biorę danego poka na buddy to zaraz będzie event z nim i teraz tak mam z cynda-miesiąc temu skończyłam z nim chodzić,a tu event (fuck logic jak dla mnie xD).miałam tak już z pokiem roślinnym, wodnym, ziemnym i jeszcze którymś (gatunków już nie pamiętam).

        • Reply
          DawidPolakL
          Cze 15, 2017 4:22 pm

          Jak pisałem powyżej w moim mieście po za eventem jest tylko gruz więc jestem skazany na masowe łapanie zwłaszcza że potrzeba mi dużo ” cukierków” na pompowanie moich najmocniejszych pokemonów. To chyba właśnie jedyny plus tego że np przy 35 levelu potrzeba aż 1,5 miliona XP bo przynajmniej mam czas aby popracować nad obecnymi pokemonami.

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 14, 2017 7:28 am

    Zrobiłem kolejnego „typlosiona” i ma … solar beam, to przecież atak roślinny a pok ognisty.

    • Reply
      FoxMan
      Cze 14, 2017 10:05 am

      Hehe a ja mam electrode z hyper beam… To jest dopiero porażka

    • Reply
      bart
      Cze 14, 2017 10:10 am

      Gratuluje ataków, to genialne połączenie, każdego ognistego i trawiastego poka masz teraz na hita i jesteś odporny n ogień, może być coś lepszego ? Od dawna stosuje tego poka z solar beam.

    • Reply
      at3at3
      Cze 14, 2017 11:54 am

      Witaj w klubie…
      Shadow claw i Solar…
      Teraz się tylko zastanawiam czy robić samicę „caught my attention”, czy kolejnego „super samca”, licząc (w obu przypadkach) na lepsze ataki. Ok. 150 cuksów czeka. Samica kosztuje mnie 100, wonder samiec – 125. A nie raz się przekonałam, że im wyższe IV, tym bardziej postrzelone ataki (albo bardzo marne, jeśli już zgodne z gatunkiem).

    • Reply
      at3at3
      Cze 17, 2017 6:59 pm

      Trzeci Typhlo… 98% i… Ember + Solar (znowu)…
      Ale w końcu trafił się wonder Houndour! Babka (a już miałam Houndoomkę), ale cukrów mam na obie płcie.
      Jeszcze tylko trochę Czarków i uznam event za bardzo udany. 🙂

  • Reply
    Levy
    Cze 14, 2017 7:53 am

    Niby fajnie, więcej XP za łapanie ale kiedy zrobią jakiś event żeby pyłu było więcej. Mam całą masę pokemonów po ewolucji, które mogą być mega silne ale zebranie 5 tyś pyłu i więcej do ulepszenia jest straszne.

    • Reply
      daw2106
      Cze 14, 2017 8:10 pm

      Ja sobie oszczedzam pyłek od początku i co jakiś czas wydaje po 200 000. obecnie mam niecale 1 500 000 i wydaje rozsadnie 😉

    • Reply
      Kandara
      Cze 16, 2017 4:17 pm

      O tak. Ja swoje nie raz leczę pyłem, więc ciągle mi go brakuje. Ale i tak cieszę się, że tak można, bo zebranie odpowiedniej ilości revitków po bitwie z niektórymi gimani trwałoby wieki.

  • Reply
    Szafirek
    Cze 14, 2017 10:04 am

    U mnie i charmandery i cyndaquile. Tylko jedno i drugie juz dawno mam. Z psiakami tak samo Ale sam pomysł eventu fajny. Czekam na jakis z porygonem bo jak byl, to akurat tel zaliczyl serwis Jak myślicie jaki event nastepny?
    P.S. Trójmiasto

  • Reply
    Sebek
    Cze 14, 2017 12:21 pm

    Cyndaquil pierwszy złapany ;p

    • Reply
      at3at3
      Cze 14, 2017 12:53 pm

      Od wczoraj – 5 złapanych, ale to dlatego, że mają tu też (do jutra) punkt respu.
      Tymczasem na radarze Lapras, ale nie mam teraz możliwości go zgarniać…

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 14, 2017 3:11 pm

    no i lapras się trafił dawno już nie widziałem na dziko a także dziki houndoom a tak to sporo vulpix growlithe ponyta magnemite(!?) rzadziej cyndaquil houndour i jeszcze rzadziej charmander ale były i z nimi najgorzej bo trzeba wywalić 250 candy aby zaliczyć charizardy babkę i chłopa na pokedex bo niby kilka złapanych ale jak wiadomo te sprzed wprowadzeniem drugiej generacji nie wliczają się to zaliczenia płci

    • Reply
      DawidPolakL
      Cze 14, 2017 11:04 pm

      U mnie charmanera, cyndy i houndour sporo, dużo też growlithe

    • Reply
      at3at3
      Cze 15, 2017 3:59 pm

      Ty mi lepiej powiedz jak zaliczyć obie płcie, gdy nigdy nie spotkałam samicy. 60 Charmanderów, kilka Charmeleonów i nic! Tylko i wyłącznie samce! Żaden inny starter nie sprawiał mi takich problemów. A to mój ukochany pok!

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 15, 2017 4:16 pm

        Jakoś nie zwracam uwagi na płeć pokemonów. Ostatnio zainteresowałem się jak je rozróżniać gdy w końcu osiągnąłem najwyższy level i najmocniejszego pokemona w moim mieście.

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 15, 2017 4:49 pm

        Ja wyżej pisałem że na 11 smoków mam jedną „Charmaderzyce”, no i pisząc o tym uświadomiliście mnie, że z nimi ciężko bo oprócz tego mam 600 cuksów, czyli na tyle złapanych tylko jedyna laska.

      • Reply
        slash
        Cze 15, 2017 5:19 pm

        No masz pecha z tą Charmanderką. Ja ze starterowych babeczek właśnie ognistych miałem najwięcej, ale co z tego, jak najsilniejsza ma tylko 77%. Bulbki i Squirtki też nie używam, bo te mimo że są wonderami, to samce mają wyższe IV. Teraz masz event, długi weekend, duże miasto to zapewne znajdziesz jakąś ognistą babeczkę 😉 Ogólnie też zwracam uwagę na płeć, zwłaszcza przy tych gatunkach, gdzie jest duża rozbieżność 82% / 18%. Tu mogę pochwalić się wonder Snorlaską i Kabutopką, ale Ty za to masz Aerodaktylkę 😉

        • Reply
          at3at3
          Cze 15, 2017 6:54 pm

          Z innymi gatunkami nie mam takich problemów. Mam Kabutopkę, Golemkę, panią Steelix takie tam… Fakt, nie mam Snorki, a Aero mam same samice. Ale chyba ze wszystkich innych mam przynajmniej formę podstawową obu płci i cuksy, gdybym chciała ewoluować te brakujące wyższe (tylko czasem się mi nie opłaca – np. karpia z białymi wąsami, gdy wciąż czekam na złotą rybkę). Wyjątek – Chari, zero ewentualnych perspektyw prokreacji, najwyżej związek partnerski. Jeszcze z Totodylami było początkowo słabo, ale jednak są też dziewczynki.

          • Michal_tata
            Cze 15, 2017 11:34 pm

            Dasz chłopakowi ditto i po sprawie

          • Porsche Cayenne
            Cze 16, 2017 3:29 pm

            mi właśnie brakuje grubego i aero babki a charmander dopiero niedawno kilka babek wpadło

  • Reply
    Saur
    Cze 14, 2017 10:44 pm

    Wytłumaczy mi ktoś czemu nie lecą mi jajka 10km ?;/ Już od co najmniej miesiąca ani jednego nie wykręciłem z pokestopu…same 2 i 5…

  • Reply
    PokeTrener z Holandii
    Cze 15, 2017 12:18 pm

    Moja rodzina mieszka na Tasmanii czy jak im podalem moje dane logowania i zlapali mi 2 regionalne poki to jest to oszustwo czy nie?

    • Reply
      AszKeczam
      Cze 15, 2017 12:32 pm

      Niby tak, bo sam tam nie byłeś, ale takie coś jest 1506920258 razy lepsze niż łapanie regionalnych z kanapy w domu na FGPS 😉 O ile nie logowałeś się tuż przed tym i zaraz po tym, nic nie zrobią. Mogłeś polecieć tam na 1 dzień i tyle.
      Przy takich akcjach ważny jest czas. Masz kogoś na miejscu, to logi będę ok, ale jak np. teraz będziesz w Polsce, a za 10s w Tasmanii to trochę lipa 😛

      • Reply
        FoxMan
        Cze 15, 2017 1:36 pm

        Ostatnio spotkałem się z dziwnym przypadkiem – podpiąłem się pod sieć jakiejś firmy i wywaliło mnie z lokalizacją do USA 😉 Mówię, że jak nic bana dostanę za to, ale o dziwo nic nie było.

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 15, 2017 3:08 pm

      Nie wiem czy ktoś z tu obecnych ogląda youtuberowych poketrenerów :). Ja dość często oglądałem kanał Kushi’ego. Nieco wsparłem jego kanał i teraz złapał mi Heracrossa

      • Reply
        at3at3
        Cze 15, 2017 3:42 pm

        Lubię Kushiego (Friza jakoś mniej, a Ruki, to uroczy… dzieciak). Ale nie podoba mi się łapanie poków przez inne osoby. Wolałabym (już kiedyś o tym pisałam), żeby Niantic umożliwił wymianę regionali p2p np. przez bluetooth. Wtedy każdy miałby względnie podobne szanse, a społeczność mogłaby się integrować w realu.
        Też mogłabym np. poprosić kuzyna o Taurosa, ale nie czułabym się z tym dobrze. Co innego – w drodze legalnej wymiany.

        • Reply
          Tomic0981
          Cze 15, 2017 6:08 pm

          Też bym wolał wymiany, mam nadzieję, że w końcu to nastąpi. Trzymam po cztery najlepsze egzemplarze z każdego gatunku z myślą o tym.
          No ale niestety jeszcze chyba poczekam, a na razie, nie ukrywam, że wolałbym go złapać sam, ale skoro pojawiła się taka szansa, nie robię tego przez fake, choć niektórzy pewnie uznają, że to to samo, to skorzystałem 🙂

        • Reply
          Tomic0981
          Cze 15, 2017 6:19 pm

          Jeszcze dodam, że na Twoim miejscu bym się nie szczypałi poprosił kuzyna. W moim przypadku jest tak:
          – w planach na najbliższe lata wycieczki do Brazylii nie mam
          – nie wiem ile pogram w PoGo, może pół roku, może 5 lat, ale obawiam się, że wcześniej skończę grać niż pojadę w okolice równika
          – Heracrossa nie zamierzam wstawiać na Gymy, jest słaby, niskie CP, ale cieszę się, że pokedex jest pełniejszy
          – nigdy nie zdecydowałbym się na zdobycie w ten sposób pokemona, którego bardzo trudno mi zdobyć np. do tej pory nie mam 4: Granbulla, Unowna, Tyranitara i Feligatra, ale wcześniej czy później je zdobędę. Regionalnych natomiast nie zdobędę. No może Taurosa, bo o USA akurat myślę…
          Ogólnie Heracross jest dla mnie. To nie Mewtwo, który zablokuje innym areny czy coś w tym stylu. Ot taka pamiątka…

  • Reply
    AszKeczam
    Cze 15, 2017 4:26 pm

    Dziś pierwszy Aero z 10km się wykluł (był już podczas eventu z 2km), więc tylko Lapras został do wyklucia i będą wyklute wszystkie dostępne z jajek poki 😉

    • Reply
      Barti
      Cze 15, 2017 8:05 pm

      U mnie z eventowych 10 km wykluły się już dwa Laprasy więc szanse rosną 🙂

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 17, 2017 7:45 pm

        Mi z 10 gligar i płaszczka. Normalnie suuuuuper. Heh

        • Reply
          Porsche Cayenne
          Cze 17, 2017 8:11 pm

          dziś z 10km drzewko ale parę dni temu była gruba i wpadła mi dziś nowa 10km więc już na jutro będzie

          • AszKeczam
            Cze 19, 2017 9:35 pm

            Miałem w plecaku AŻ 4 dyszki, z dwóch wyklutych jakieś marne gligary… 😡 Jedynie cuksy na ewolucję w IV gen. będą, no i XP za jajka x5+x2 z lucky egga co dało 20k XP za 2 dyszki. 🙂

  • Reply
    Pokemoniara
    Cze 15, 2017 10:21 pm

    Czy u was też jest więcej ognistych niż lodowych ? W jeden dzień uzbierałam Arcanine’a i Quilavę, jutro pewnie wpadnie Houndoom i Ninetales, za to z lodowych tylko Swinuby lecą a Sneasela i Laprasa widziałam tylko raz i to w innym mieście. Może ma to związek z tym, że na naszej półkuli nadchodzi lato ?

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 16, 2017 3:28 pm

      już w sumie 2 dzikie houndoomy złapałem

    • Reply
      at3at3
      Cze 16, 2017 4:10 pm

      Potwierdzam, że statystycznie jest znacznie więcej ognistych. Na Ponyty i Growlithy nie mogę już patrzeć, ale plusem są startery (cukry na kolejnego Czarka i nawet dwa Typhlo). Z lodowych (albo przechodzących w lodowe) w zasadzie głównie małże i dziki.
      Swoją drogą – ogólnie eventowych poków jest już mniej. Teraz respią się pół na pół ze zwyklakami, a nawet nieco rzadziej.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 16, 2017 7:11 pm

      no i jynx zaledwie dwie sztuki :d

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 17, 2017 7:43 pm

        Ja kilka Jynks już transferowałem. Zostawiłem sobie 2 aby były

        • Reply
          Porsche Cayenne
          Cze 17, 2017 8:13 pm

          to ogółem to ja mam prawie 1000 ich złapanych ale chodzi o to, że podczas tego wydarzenia lodowo-ognistego w ogóle ich nie ma jedynie jakiś pojedynczy

  • Reply
    Novik
    Cze 16, 2017 12:41 pm

    Hey Mógłby ktoś to uzupełnić ?

    Ilość dostępnych pokemonów do złapania na dzień dzisiejszy (I i II generacja w Polsce oczywiście):
    Pokemony regionalne:
    Pokemony legendarne:
    Pokemony niedostępne w grze:

    albo podać link gdzie te dane wszystkie znajde
    Pozdrawiam

  • Reply
    A'Tomek
    Cze 16, 2017 1:02 pm

    Pokemony regionalne I generacja: Farfetch’d (nr 83), Kangaskhan (nr 115), Mr. Mime (nr 122), Tauros (nr 128).
    Pokemony legendarne I generacja: Articuno (nr 144), Zapdos (nr 145), Moltres (nr 146, Mewtwo (nr 150), Mew (nr 151).

    Pokemony regionalne II generacja: Heracross (nr 214), Corsola (nr 222).
    Pokemony legendarne II generacja: Raikou (nr 243), Entei (nr 244), Suicune (nr 245), Lugia (nr 249), Ho-Oh (nr 250), Celebi (nr 251).
    Pokemony niedostępne w grze II generacja: Delibird (nr 225) – problem z wprowadzeniem ataku specjalnego Prezent (40% szans na atak o mocy 40, 80% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika za 10% jego aktualnego HP) i Smeargle (nr 235) – problem z atakiem Sketch (Kopiuje atak przeciwnika do końca walki).

    • Reply
      A'Tomek
      Cze 16, 2017 1:10 pm

      Reasumując: z I generacji (legalnie) do złapania są 143 pokemony na 151 możliwych.
      Z II generacji: do złapania jest 90 pokemonów na 100 możliwych.
      Łącznie: 233 pokemony na 251 możliwych, niedostępnych – 18.

      • Reply
        at3at3
        Cze 16, 2017 2:02 pm

        233 jeśli liczysz jednego lokalnego regionala. Max +5 jeśli dużo podróżujesz. Np. do Corsoli wystarczy podobno urlop na Kanarach. Czyli do złapania jest realnie na świecie 238. Pozostałych nie ma (jeszcze) w grze.
        Mój cel to 232, bo Unown trafia się zapewne rzadziej niż choćby złoty karp. Więc zostały mi jeszcze dwa. Potem będę się starać o Corsolę, a jeśli chodzi o resztę regionalnych, to… Chciałabym mieć w pokedexie cień kaczki z porem, bo resztę na swojej drodze już w gymach spotkałam. Może to dla niektórych dziwne, ale są dwa podejścia. Albo nie mieć cieni w ogóle, bo wtedy nie masz różnicy w liczbach między złapanymi, a widzianymi, albo mieć choćby zarys wszystkich tych co są możliwe do złapania gdzieś tam na świecie. Początkowo preferowałam pierwsze podejście, ale jak już mi się wbiły te cienie do dexu, to stwierdziłam, że jednak chcę mieć komplet.

        • Reply
          A'Tomek
          Cze 16, 2017 4:46 pm

          233 bo doliczyłem naszego europejskiego Mr Mime 😉 Mi brakuje tylko Unowna, jak dla mnie to przesadzili trochę z częstotliwością jego występowania. Ciężko znaleźć jednego, a co dopiero mówić o medalu za wszystkie formy… Oczywiście nie chodzi mi o to żeby Unown siedział na każdym rogu jak jakiś Pidgey, bo przesada w drugą stronę też jest niewskazana.

          A co do cieni to wolałbym żeby się nie pokazywały. Mam w pokedexie cienie Kangaskhana i Taurosa, które były wstawione do gymów i razi mnie nierówna liczba posiadanych do widzianych.

          • at3at3
            Cze 16, 2017 5:17 pm

            No to należysz do tej pierwszej grupy. Ja mam zarys kangura, byka i żuczka z gymów osiedlowych, które oczywiście bardzo wkurzyły mnie początkowo, ale teraz wolałabym mieć jeszcze kaczkę i Corsolę do kompletu, choćby w formie cienia.

          • FoxMan
            Cze 16, 2017 5:33 pm

            A ci w gymach pewnie mieli przez fake GPSy…

            Mi się udało złapać taurosa kilka dni temu jak po podpięciu do jakiejś sieci WiFi, GPS przeniósł mnie do USA 😉

          • Milicjant
            Cze 16, 2017 9:46 pm

            At3at3 to podaj namiary na qyma, do którego masz blisko i nazwę pokemona, którego sobie życzysz. Oczywiście cały pokedex dostępny.

  • Reply
    Agnieszka
    Cze 16, 2017 3:29 pm

    Faktycznie!Wczoraj złapałam Cyndaquilla i dwie Ponyty.

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 16, 2017 3:50 pm

    Dziś wysyp „Charizardów”, w sumie trafiliśmy 11 i wszystkie z cp na poziomie 1900, no i każdy do niczego. Według mnie to najładniejszy pok w tej grze. Laprasów też sporo i … taka sama sytuacja.

    • Reply
      Kandara
      Cze 16, 2017 4:49 pm

      Chyba zazdroszczę, ja mam jednego laprasa na całą grę i jeszcze musiałam za nim (a raczej nią, bo to samica) po jakiś XIV wiecznych cmentarzach żydowskich ładzić.

    • Reply
      at3at3
      Cze 16, 2017 5:02 pm

      Masz na myśli podstawę pod Charizardy, czy realną trzecią formę? Bo to drugie raczej nie jest możliwe w takiej ilości. Nigdy nie spotkałam dzikiego Charizarda, ani Dragonite’a (oczywiście wiem, że są na świecie), wszystko inne widziałam na ulicy (no może jeszcze zostały: Muk, Ampharos i Feraligatr) i większość kiedyś przypadkiem nawet złapałam (Snorlax, Lapras, takie tam…).

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 16, 2017 5:44 pm

        Tak tą finalną formę, zapraszam Milanówek, Brwinów podkowa Leśna.

        • Reply
          Michal_tata
          Cze 16, 2017 5:48 pm

          Jutro z dzieciakami jadę do Łazienek, tam się ponoć dzieje.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 16, 2017 3:56 pm

    spotkałem dziś dzikie charmeleon i dewgong a tak to nic specjalnego ale chociaż ten charmeleon się przyda do zrobienia ewolucji będzie chociaż facet a babka to byle jaki charmander jest też abra cubone i machop babki więc można wywalić ale trochę szkoda cukierków najgorzej żeby dragotine zaliczyć choć niby mam jedną babkę to pokedex jej nie pokazuje a tu to bardzo szkoda 125 candy w błoto wywalić a jeszcze bulbasaury trzeba zrobić mam jedynie ivysaur facet zaliczony a tak to nic to trzeba wywalić w błoto 250 cukierków to zostanie jeszcze totodile babka ewolucja do zaliczenia

    • Reply
      Wooper
      Cze 17, 2017 2:17 am

      To już jakaś obsesja albo z nudów. Ważne żeby był złapany, a czy facet czy baba, bez sensu sobie tym zawracać głowę moim zdaniem

      • Reply
        Future Sight
        Cze 17, 2017 9:54 am

        No ja też na IV i movest. Musiałbym być serio nolivem żeby jeszcze na płeć zawracać uwagę 😛

      • Reply
        Porsche Cayenne
        Cze 17, 2017 5:00 pm

        zobacz sobie w pokedex i jak masz na kolorowo symbole ♂♀ to znaczy, że zaliczone przynajmniej jest co robić bo nuda wszystkie medale i prawie 23mln xp więc przynajmniej to można sobie zaliczać

  • Reply
    at3at3
    Cze 16, 2017 10:27 pm

    Z ciekawostek – oblazłam dziś z kumplem spory kawał centrum miasta (takiego 250tys) i… Caaaałe było na czerwono, ani jednego gymu w innym kolorze. Odetchnęłam dopiero u siebie w dzielnicy – tutaj zwyczajowo dominuje niebieski. W każdym razie: pierwszy raz się spotkałam z tym, że kilkadziesiąt gymów na jednym dość sporym obszarze było w tym samym kolorze i absolutnie nic innego na horyzoncie…

    • Reply
      FoxMan
      Cze 16, 2017 10:33 pm

      U mnie też było podobnie, najbliższe 10 gymów było czerwonych, lecz nie na wysokim poziomie przez co już nie są czerwoni 😉 2 snorlaxy z hyper beam i exeggutor z solar beam robią robotę 😉

    • Reply
      Kandara
      Cze 18, 2017 4:47 pm

      U mnie tak jest ciągle. Siedzę sobie w domu i widzę, że wszystkie najbliższe gimy są niebieskie. Potem wychodzę na miasto i okazuje się, że wszędzie to samo, a jak się gdzieś czerwony albo żółty trafi to święto.

  • Reply
    Hirohito6
    Cze 17, 2017 3:51 am

    To ma być event ognisto-lodowy? Przez kilka ostatnich dni byłem w kilku mniejszym miastach w łódzkim, świętokrzyskim i lubelskim i poza paroma swiniubami nie ma żadnych lodowych.

  • Reply
    AVS
    Cze 17, 2017 11:03 am

    A widzieliście jakieś lodowe poki? U mnie tylko ogniste…

    • Reply
      C_lime
      Cze 17, 2017 11:20 am

      W ZG mnóstwo shellderów i sporo swinubów. Seela i sneasela po kilka sztuk. Lodowe jakoś lepiej się łapią niż ogniste – ile pokeballi zżera ten event, głowa mała 😛

      • Reply
        franeczek91
        Cze 17, 2017 2:25 pm

        Gorzej było chyba podczas eventu starterów-żółwie uciekały jak głupie, bulba wgl jakby ballem nie dostał, a charmander to była dopiero tragedia.
        Ogólnie event (powtórzę się jak przy każdym takim wydarzeniu) spoko, potrójny exp wymusza żeby łapać więcej, tylko (jak przy każdym evencie u mnie bywa) brakuje żeby spotkać to co u mnie najrzadsze-laprasa.co prawda mam dwa (jeden z CP 35 ale trzymam go z sentymentu), a taki lepszy by się przydał.Jeśli go nie złapię teraz to przeżyję tak jak to było przy eventach z chikoritą, toto i resztą-gra przynajmniej się nie skończy za szybko.

        • Reply
          at3at3
          Cze 17, 2017 3:41 pm

          Nie przesadzałabym. Fakt – startery spieprzały wtedy jak dzikie, ale było ich naprawdę sporo, więc uważam to za całkiem sprawiedliwe. Inaczej gracze stroiliby fochy, że im spowszedniały i nie są wyjątkowe.
          U mnie statystyka złapań:
          1) Squirtle,
          2) Pikacz,
          3) Charmander (bo intensywnie eksploatowałam jeden park zimą i teraz też je łapię priorytetowo),
          4) Cynda (bo teraz są tłumy),
          5) Bulba,
          6) Chico,
          7) Toto…
          Mam wrażenie, że z każdym kolejnym eventem dane gatunki starterów stają się coraz bardziej powszechne (Toto nie było prawie w ogóle, choć nieco nadrabiały za nich żółwie, Chico i Bulba było trochę, a teraz ognistych jest dużo, może nawet za dużo).

      • Reply
        Michal_tata
        Cze 17, 2017 4:23 pm

        Kilka laprasów z kiepskim iv.

        • Reply
          Kandara
          Cze 17, 2017 11:09 pm

          Jeden z looks Like i malutkim cp.

    • Reply
      FoxMan
      Cze 17, 2017 11:44 am

      U mnie podobnie do C_lime, dodatkowo widać sporo fok 😉 Za to lapras jeden raz na radarze

  • Reply
    xDeOx
    Cze 17, 2017 2:13 pm

    a laprasów i na wodnym jak i lodowym za uja nie ma 😀 już łatwiej było złapać larvitara na kamiennym… ŻAŁOSNE.

    • Reply
      at3at3
      Cze 17, 2017 3:59 pm

      Laprasy są. Na oko tyle co Aero przy kamiennym. Czyli w skrócie – jednego statystycznie każdy gracz raczej złapie, a ci aktywni może nieco więcej…

      • Reply
        AVS
        Cze 17, 2017 9:38 pm

        Chodziłem codziennie na evencie kamiennym i teraz na ognistym również i nie złapałem wtedy areodactyla, ani teraz laprasa jeszcze nie spotkałem… Więc wychodzi że nie jestem statystycznym graczem…

        • Reply
          Kandara
          Cze 17, 2017 11:03 pm

          Spotkałam oba, ale areo mi zwiał, bo miał dość wysokie cp, a ja miałam tylko czerwone piłeczki.

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 17, 2017 4:25 pm

      Są są i to w miarę często.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 17, 2017 4:29 pm

    A po co w ogóle wam te laprasy? Mam 5, jednego transferowałem i zastanawiam się nad dalszymi transferami.

    • Reply
      Michal_tata
      Cze 17, 2017 8:43 pm

      Bo przy niskim cp mają wysokie hp i generalnie dobre ataki, świetnie podbijają gym gdy przeciwnik ma wysokie cp.

    • Reply
      Kandara
      Cze 17, 2017 11:01 pm

      Ja go po prostu chciałam mieć, a nie tylko oglądać na gimach. Tylko jakoś miałam pecha do jajek, a na dziko widziałam delikwenta dwa razy.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 17, 2017 4:55 pm

    flareon 38cp

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 17, 2017 7:59 pm

    W tej chwili u mnie w Grodzisku Mazowieckim, koło basenu jest Charizard 98% z air slash i dragon claw.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 17, 2017 8:20 pm

    przydałoby się spotkać jeszcze dzikie quilava i typhlosion do kompletu ale chociaż flareon jest także dołączył do vaporeona i jolteona bo espeon i umbreon chyba nie występują dziko więc pewnie trzeba będzie wziąć byle jakie eevee babki na towarzyszki i ewoluować bo i tak większość to faceci i poza jednym z jajka ok 80% reszta jest do niczego

  • Reply
    Leon
    Cze 19, 2017 6:10 pm

    No to od 18.00 gym update i nie można walczyć…

    • Reply
      Leon
      Cze 20, 2017 8:03 am

      Już widać pierwszą zmianę w gymach – jest ich sporo więcej i pojawiły się w miejscu pokestopow

  • Reply
    Em
    Cze 24, 2017 5:53 pm

    Takie opóźnione podsumowanie eventu, złapałam mojego pierwszego Laprasa (co śmieszne, drugi pojawił się dzien po zakończeniu eventu, a nigdy ich u mnie nie było), nazbierałam cukierków na pierwszego Houndooma, niemal nazbierałam na pierwszego Typlosiona i po raz pierwszy pojawił się Charizard… i nie miałam zasięgu GPS 😛 Za to dozbierałam trochę cukierków na niego, więc event mógł być zawsze gorszy, nie narzekam 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
arkit
Nowy tryb AR od Apple

Niantic zawsze zaznaczało, że ich gra to przede wszystkim doświadczanie rzeczywistości rozszerzonej (ang. augmented reality).  Pokemon GO to gra, która dostarczyła...

Zamknij