News 228

Zasięg raidów rozszerzony!

raid

Minionej nocy Niantic zdecydowało się na kolejne zmiany dotyczące raidów.

Obniżanie progu poziomu potrzebnego do wzięcia udziału w raidzie przebiegało jak dotąd bardzo szybko. W nocy producent Pokemon GO dał możliwość walczenia z bossami graczom od 25 lvl w górę. Co więcej zasięg występowania raidów został rozszerzony poza lokalizacje sponsorowane! Od rana pojawiają się informacje od graczy z wielu miast w Polsce, gdzie właśnie od dziś w gymach zaczęły pojawiać się tajemnicze jajka.

Jeżeli zobaczycie jakieś w okolicy to poczekajcie co z niego się wykluje i ruszajcie w bój. Pamiętajcie jednak, że w pojedynkę prawdopodobnie będziecie w stanie ukończyć jedynie raidy na 1 i 2 poziomie (oznaczone jedną lub dwoma „twarzami” Rhydona). Raidy o wyższym poziomie wymagają współpracy większej ilości graczy – zależnie od siły pokemonów jakie posiadają.

Dla przypomnienia:

  • Aby wziąć udział w raidzie potrzebujecie przedmiotu o nazwie Raid Pass – możecie go zdobyć obracając fotodyskiem w gymie;
  • Dostępny jest tylko 1 darmowy Raid Pass dziennie, nie możecie ich także zbierać w większej ilości, bo maksymalnie jeden darmowy Raid Pass może znajdować się w waszym plecaku;
  • Jeśli chcecie wziąć udział w większej ilości raidów tego samego dnia to w sklepie dostępny jest tzw. Premium Raid Pass za 100 monet. Ich możecie posiadać w plecaku więcej niż tylko jedną sztukę;
  • Gdy jajko się wykluje gracze mają godzinę na pokonanie bossa;
  • Jedna walka z bossem trwa 3 minuty – jeśli nasze sześć pokemonów zostanie pokonane to możemy je szybko wyleczyć lub wybrać nowy team i powrócić do trwającej walki;
  • Takich 3-minutowych walk możemy stoczyć tyle na ile zdążymy w godzinnym limicie;
  • Podczas walki team nie ma znaczenia, walczymy ramię w ramię z członkami pozostałych dwóch zespołów;
  • Gdy pokonamy bossa mamy możliwość złapania go za pomocą tzw. Premier Balli – są one przyznawane na podstawie wkładu naszego oraz naszego teamu w pokonanie bossa;
  • Gdy skończą nam się Premier Balle to pokemon ucieka, nie mamy możliwości korzystania z innych Balli. Pamiętajcie też, że ewentualnie niewykorzystane Premier Balle po prostu znikają i nie wykorzystacie ich na inne bossy;
  • Za pokonanie bossa można otrzymać nowe przedmioty takie jak Rare Candy (uniwersalny cukierek do wykorzystania na dowolnym pokemonie), TM (do zmiany ataków szybkich i specjalnych), Golden Razz Berry (złota malinka, która znacznie zwiększa szanse na złapanie).

Dzielcie się swoimi wrażeniami z systemu raidów!

228 Comments

  • Reply
    Arvol
    Cze 24, 2017 11:42 am

    Raj dla grających na fake gps. Biłem bossa o ze mną jeszcze 2 gości na GPS. Byłem na polanie i dookoła nic nie było , chyba że oni samolotem lecieli

    • Reply
      ogar
      Cze 24, 2017 11:50 am

      lecieli prywatnym śmigłowcem a Ty od razu nazywasz ich fejkami? 😀

    • Reply
      ArT
      Cze 24, 2017 4:49 pm

      To się ciesz ze miałeś pomoc ja nie dałem rady sam.

  • Reply
    FoxMan
    Cze 24, 2017 11:49 am

    Miał ktoś 5 minut ta walkę? Czy to może zależy od poziomu trudności danego pokemona

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 24, 2017 11:53 am

      180 sekund czyli 3 minuty trwa walka a nie jak napisali powyżej

      • Reply
        Ivrin
        Cze 24, 2017 12:01 pm

        Rzeczywiście – dzięki za zauważenie błędu 🙂

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 24, 2017 11:50 am

    przed chwilą sam zbiłem bossa electabuzza 11tys cp jednym rhydonem 3200cp

    • Reply
      ogar
      Cze 24, 2017 11:51 am

      te bossy powinny mieć 100k cp, żeby były chociaż namiastką raid bossów z gier mmo.

      • Reply
        Zbysiu
        Cze 25, 2017 4:46 pm

        Takie pewnie będą miały legendy

  • Reply
    at3at3
    Cze 24, 2017 12:07 pm

    Pierwszy „rajd” zaliczony! 🙂
    W dzielnicy od rana – 6, ale 3 dopiero się zaczną…
    Tymczasem:
    – jedna „czaszka” – Quilava i Bayleef,
    – dwie – Magmar,
    – trzy – zaraz się przekonam…
    Wybrałam Bayleef, bo najbliżej, a na pozostałych mi nie zależało (mam całkiem dobre). Na trawniku: grupka gimbusów (4-5), paczka spasionych chipsami chłopaczków z podstawówki (6-8), jeden dorosły i ja. Gimbusy zaczęły szybciej, wygrały i poszły, gość w moim wieku też. Ja wlazłam do gry z dzieciakami, które dołączyły po mnie (tylko dwóch pow. 25 lvl) i… Nie miałam za dużo czasu, więc rozwaliłam poka od razu smoczycą i cały „zespół” z raida dostał go do złapania.
    Moje dotychczasowe wnioski: jedna czacha = można rozwalić indywidualnie, jednym pokiem…
    Nagrody fajne, zwłaszcza Rare Candy (będą dla owcy i larwy) i złota malina. Bayleef bez szału – „caught attention”, facet (z kobiety bym się ucieszyła).
    Zachciało mi się znowu grać mimo początkowego rozczarowania gymami.
    Ja testem na TAK!

    • Reply
      at3at3
      Cze 24, 2017 12:22 pm

      A z trzema czaszkami mnie właśnie rozśmieszyli – Flareon 21k… Cóż, zostaję w domu… 😉
      Ale i tak jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej nowej funkcji w grze (a zwłaszcza do Rare Candy 😉 ).

      • Reply
        Ivrin
        Cze 24, 2017 12:47 pm

        Z tego co czytałem to te 1 i 2 poziomu da się zrobić na luzie samemu, ale od 3 poziomu potrzeba już pomocy.

        • Reply
          a
          Cze 24, 2017 10:15 pm

          Na 3 poziomie zależy jaki.
          Myślę że takiego Flareona 21k CP dało by radę samemu sklepać ekipą 6 Vapków ~3k CP.

    • Reply
      Hirohito6
      Cze 24, 2017 3:22 pm

      cztery czaszki – Lapras

  • Reply
    Ricardogo
    Cze 24, 2017 12:09 pm

    Spotkane dziś bossy miały od 5 tys do 35 tys CP

  • Reply
    Kbizone
    Cze 24, 2017 12:10 pm

    Czy jeżeli gym jest przejęty przez np. Team valor a ja jestem z mistic to mogę brać udział w rajdzie? I czy gracze z przeciwnych drużyn mogą razem pokonywać bossa? Byłbym wdzięczny za odpowiedź

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 24, 2017 2:32 pm

      Możesz, dostaniesz jednak ciut mniej przedmiotów za jego pokonanie

    • Reply
      Ricardogo
      Cze 24, 2017 2:32 pm

      Tak, Tak ,Tak

  • Reply
    akima
    Cze 24, 2017 12:29 pm

    a ja mam pytanko o zwykłe bitwy na gymach – biłam z córką gym, walczyłyśmy razem i oczywiście jesteśmy w tym samym teamie. po pokonaniu wszystkich pokemonów jedna z nas umieściła swojego pokemona na gymie, a druga miała komunikat o niemożliwości dostawienia się, ponieważ gym jest atakowany. sęk w tym, że nie było nikogo w pobliżu, a wstawionemu pokemonowi nie spadała motywacja, czyli nie było żadnego ataku. przy drugim gymie identyczna sytuacja – zauważyłam, że przycisk dostawienia się do gymu staje się aktywny po 10 minutach. dlaczego tak jest? skoro razem walczymy, to dlaczego musimy kiblować te 10 minut pod gymem, żeby druga też mogła wstawić poka?

    • Reply
      Ivrin
      Cze 24, 2017 12:48 pm

      Niestety to jest błąd i samo Niantic wystosowało oświadczenie na twitterze, że znają problem. Póki go nie naprawią to będą takie sytuacje.

      • Reply
        akima
        Cze 24, 2017 2:17 pm

        dzięki wielkie za wyjaśnienie. tak myślałam, że to błąd 🙂

        • Reply
          Ricardogo
          Cze 24, 2017 2:33 pm

          Musisz poczekać ok 5min, nikt inny też nie wejdzie.

  • Reply
    BiedronJunior
    Cze 24, 2017 12:39 pm

    Wrrr. Ale porażka. Wróciłem właśnie z rajdu. Był Alakazam 22600 lv. Jestem w teamie żółtych i spotkałem gościa z niebieskich. On mogł normalnie go atakaować ale nie dawał rady. Ja po włączeniu odliczeniu czasu pokazywała sie walka GO i… Error. Wchodzac na walkę widziałem drugiego gracza i teoretycznie mogliśmy razem atakować. Bo odliczeniu czasu ktory sie nam nie synchronizował. Ale bysliśmy we dwoch do ataku ustawieni. On mógł go atakować a u mnie error. Właczanie i wyłączanie aplikacji czy tel nic nie dawało. Jestem zażenowany tą sytuacją. Tym bardziej ze nie mam jeszcze Alakazama.
    Czy miał ktoś taką sytuację?

    • Reply
      RavAzr
      Cze 24, 2017 1:49 pm

      Ja próbowałem sam walczyć z Croconaw’em ok 5k i efekt był ten sam.
      4-5 prób i przy każdej error.

      • Reply
        jj
        Cze 24, 2017 2:23 pm

        Mi wyskakiwał błąd za każdym razem jak chciałem wejść na raid

      • Reply
        antykl
        Cze 25, 2017 12:34 pm

        To próbowaliśmy chyba w tym samym Raidzie. Opisałeś dokładnie mój przypadek.

        • Reply
          Tommy
          Cze 25, 2017 5:37 pm

          Najczęstszy błąd to data i czas nie są ustawione na „Automatyczna data i czas”

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 24, 2017 2:45 pm

      Miałem dokładnie to samo, ciągle error, kupiłem 3 dodatkowe płytki i na wszystkich raidach to samo. Później zmieniłem telefon i na jednym się szczęśliwie załapałem. Telefon mam zupełnie niezły, bo Sony Z3, ale niestety to nie wystarczy…

      • Reply
        czyKa
        Cze 24, 2017 5:15 pm

        mi na z3 smiga bez problemu dopoki telefon nie zaczyna płonąć, a przy dzisiejszej temperaturze długo na to czekac nie musze:-D

        • Reply
          AszKeczam
          Cze 24, 2017 5:25 pm

          Mam to samo. Ładnie działa, aż zacznie „płonąc” xD Dziś 20 stopni tylko, chmury i przelotny deszcz, więc nie płonie 😛

    • Reply
      zgiru
      Cze 24, 2017 3:36 pm

      na jakich telefonach probowaliscie? bo ja mialem ten problem na sony z2 i z5 za to na galaxy s5 wszystko smigalo

    • Reply
      dawid98
      Cze 24, 2017 4:22 pm

      Na dwóch raidach też wyskakiwały mi errory więc nie jesteś sam 😉

    • Reply
      RavAzr
      Cze 24, 2017 6:16 pm

      Rozwiązałem już swój problem.
      Dla mnie to zadziałało: ustawienia: data i godzina: automatyczna data i godzina
      I po włączeniu tej opcji error przestał wyskakiwać.
      To raczej nie kwestia telefonu.

      • Reply
        BiedronJunior
        Cze 24, 2017 9:09 pm

        Z góry dzięki za podpowiedź sprawdzę ją.
        Wcześniej jednak przeinstalowałem grę.

        Dawniej Lucky Egg działało mi 26 min!! a nie 30. Po przeinstalowaniu gry już było dobrze.

    • Reply
      Esper
      Cze 25, 2017 10:46 am

      tak nie raz miałem, ustawienia, aplikacje, pokemon-go – wyczysc pamiec podreczna, za kazdym razem pomaga

      • Reply
        Tomic0981
        Cze 25, 2017 4:16 pm

        Dzięki, problem rozwiązałem. Wyczyściłem dane podręczne, zmieniłem czas i datę na automatyczne. Nie wiem co pomogło , ale już jest ok. Dziękuję

    • Reply
      shiba
      Cze 26, 2017 12:21 pm

      Niestety błędy są nadal. Wczoraj zebrała się grupka 6 osób do zbicia poka z czwartego poziomu. Na starcie wszyscy mieliśmy ten sam kod grupowy. Wsadziliśmy po paszporcie i GO. Pięć osób weszło, ja nie, bo pojawił mi się Error…. Próby wejścia do bitwy nie przyniosły rezultatu. Nawet wbicie właściwego kodu nie pozwoliło na dołączenie do walczącej grupy. Także paszport poszedł się paść, a mnie pozostała albo samotna walka z góry skazana na porażkę, albo obejście się smakiem. Wybór padł na drugą opcję…

  • Reply
    Machrid
    Cze 24, 2017 12:51 pm

    mysle ze raidy starcza na maxymalnie miesiac moze dwa – potem potem sie to graczom znudzi i nikt na to nie bedzie chodzil , nagrody nie sa za rewelacyjne szczerze mowiac .
    powinni dac 3 generacje wlasnie teraz to ,by ozywilo rozgrywke.
    powinni zaczac prace nad walkami pvp ,wymiane itemami i pokami.
    pododawac jakies nowe poki, ktore by wymagaly do ewolucji calkiem nowych przedmiotow.
    przedewszystkim zajac sie grajacymi na pc cheterami w pokemon go.
    powinnipododwac jakies misje dzienne w stylu zlap 10 pidgeyow , zlap 5 ognistyh pokow, nie wiem wykluj 3 x 10 km jajek cosw tym stylu .
    powinni pododawac jakies nowe rzeczy przedmioty,jajka – cos do gry .
    dobra pisac to se moge ..teraz beda poprawiali czcionki 5x .

    • Reply
      Kamil
      Cze 24, 2017 2:29 pm

      jak słyszę takie narzekanie i pomysły to mnie bierze na śmiech. Zawsze się znajdzie ktoś komu sie nie podoba i oczekuje na nie wiadomo na co. Od jakiegoś czasu była mowa o gymie. Gra funkcjonuje od roku, jest za darmo a niektórzy by oczekiwali funkcji wszystkich naraz jakby conajmniej za te gre płacili. Są dodatkowe cukierki, przedmioty do zmieniania ataków, legendy niedługo, są bossowie, którzy są dodatkową rozrywką a dodatkowo możemy ich złapać i mieć rzadszego poka z dobrym IV jak z jaja. Za mało?

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 24, 2017 2:46 pm

      Ty to narzekasz na każdą zmianę, ja wprowadzili 2 generację to chyba też narzekałeś, więc przy 3 też coś wynajdziesz…

    • Reply
      Esper
      Cze 25, 2017 10:47 am

      póki co max slyszalem o boskach 4tego poziomu, charizardy laprasy itp. 5 czasek to zapewne dragonity, tyranitary itp a 6 czaszek – legendy, jesli komus po dwoch miechach znudzi sie lapanie legendarnych pokemonow to jego problem 🙂

      • Reply
        Tomic0981
        Cze 25, 2017 4:17 pm

        U mnie w Płocku były wczoraj już dwa Tyranitary o CP zbliżonym do 35-36k. Pięciogwiazdkowe (pięciomordorhydonowe).

  • Reply
    Tankus
    Cze 24, 2017 1:00 pm

    W sześciu biliśmy Snorlaxa (4 „czaszki”), dopiero za drugim podejściem w ostatniej chwili go zbiliśmy 😀 Miał 25k, po złapaniu 1,8k. Ale nie wiem czy to wina telefonu (Samsung Galaxy J5 2015) czy apki bo strasznie ścinało tą walkę.

    • Reply
      at3at3
      Cze 24, 2017 1:32 pm

      U mnie zacinało wejście do walki gdy zmieniałam swoje poki w składzie, dlatego długo nie mogłam zacząć. Sama walka była już normalna. Ale krótka bo i boss słaby, więc nie wiem jak by to było przy wyższym poziomie raidu.
      Snorlax – super, każdemu się przyda, więc nie marudź. Sama czekam na coś 4-go stopnia, bo u mnie z tymi raidami – gatunkowo póki co bez szału. Ale forma i nagrody mi się podobają, więc będę się starała zawsze coś na darmową przepustkę złapać.

  • Reply
    Tikeyex
    Cze 24, 2017 1:27 pm

    Ciekawe co z Legendami…

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 24, 2017 4:10 pm

      obstawiam, że pierwsza pojawi się w dniu rocznicy, ew 12 miesięcznicy 🙂

    • Reply
      Rado
      Cze 24, 2017 6:23 pm

      Bez dodatkowej okazji nie ma na co liczyć… w każdym razie Niantic zrobi wszystko, żebyśmy tego nie przeoczyli 😀

  • Reply
    Kasik
    Cze 24, 2017 2:07 pm

    Co dokładnie dają te rare candy?

    • Reply
      Steve the Seagull
      Cze 25, 2017 2:55 am

      Na ile mi wiadomo jest to taki uniwersalny cukierek, którego można użyć zamiast jakiegokolwiek innego.

  • Reply
    agn
    Cze 24, 2017 2:12 pm

    Czy jednego dnia może być rajd 2x na tym samym gymie?

    • Reply
      Grucha
      Cze 24, 2017 2:54 pm

      Tak

    • Reply
      FoxMan
      Cze 24, 2017 3:12 pm

      U mnie już jest dzisiaj w tym samym gymie trzeci raz…
      Według mnie są one o wiele, wiele za często. Jakby był jeden czy dwa gdzieś na osiedlu na dzień to byłoby łatwiej zebrać ekipę do walki.

      • Reply
        Dziad Czosnkowy
        Cze 24, 2017 3:43 pm

        skoro beta testy to potrzeba jak najwiecej danych feedback od graczy do analizy. skoro ludzie grają w danym gymie to bedzie on sypał bossami imo. u mnie też taki mechanizm jest

        • Reply
          radosim
          Cze 24, 2017 4:16 pm

          To musi być kwestia testów, bo faktycznie ilość raidów jest niemożliwie przesadzona… pierwszy Croconaw zdobyty, wystarczył jeden Jolteon. Trochę szkoda, że niewykorzystane Premierballe przepadają, ale… koncepcja bardzo mi się podoba (podobnie jak to, że nie są to imprezy tylko dla „stadnych”;))
          Czy jest możliwość sprawdzenia ilości graczy bez wejścia do raidu (bo liczbie osób wokół gyma jakoś nie wierzę)?

    • Reply
      Wspoxxx
      Cze 24, 2017 3:39 pm

      Tak, z tego co widzę. I z różną ilością czaszek.

    • Reply
      at3at3
      Cze 24, 2017 4:23 pm

      Tak, może. U mnie – za 10 minut kolejny tam gdzie rano była Quilava. Ale w następnych gymach już jest cisza (a była cała fala wykluć w jednym czasie). Testy reakcji użytkowników…
      A jeśli pytasz o ten, w którym brałaś udział, to będzie ci się wyświetlał z adnotacją, że już go zaliczyłaś.

  • Reply
    karokaidos
    Cze 24, 2017 2:29 pm

    Czy ktoś w ogóle we Wrocławiu bierze udział w rajdach. Przed chwilą obstawiałam jeden gym rajd z 3 czaszkami i poza mną była tylko jedna osoba (stała tam fizycznie nie fake gps) i właśnie zdziwiło mnie że tylko 2 osoby brały udział i to że nie było nikogo na fake gps…
    Poza tym 3 minuty to za mało czasu na pokonanie bossa w 2 osoby, obie osoby powyżej 30 levelu..

    • Reply
      Dd987
      Cze 24, 2017 2:57 pm

      Uruchamiane jest tyle raidów że ludziska nie mają potrzeby się gromadzić. Jeden kończy a 3 inne już swiecą i zapraszają do wizyty 😉

    • Reply
      Grzes9
      Cze 25, 2017 1:23 pm

      We Wrocławiu mamy mnóstwo gymów. Wokół mnie widać ze 4 i za każdym razem jak patrzę w mieszkaniu na poki, to rajd gdzieś jest albo zaraz będzie. Sądzę że jednego dnia jest więcej raidów, niż graczy w mieście, więc małe szanse że akurat ktoś będzie przechodził koło gymu który chcesz zaatakować i dołączy do walki, bo przecież bez płacenia można uczestniczyć w 1 dziennie. Chyba trzeba zebrać swoją ekipę.

  • Reply
    ptaq90
    Cze 24, 2017 2:31 pm

    Raid na wiosce. Exeggutor 13k cp zbity 3ognistymi pokami, tylko dlatego że nie widać bylo,kiedy atakował solarem. Po zbiciu 1600 cp i marne ataki. chociaż xp wpadły. Innych graczy nie było widać. Najsłabsze jest to ze nie można wejść w takiego gyma i np dac malinke albo odebrać Itemy jak trwa raid.

  • Reply
    at3at3
    Cze 24, 2017 2:46 pm

    Zastanawia mnie jakie konkretnie gatunki są dostępne z raidów.
    Ktoś znalazł w necie jakieś info?

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 24, 2017 3:08 pm

      pewnie tak jak normalnie np grube czy smoki to będą te z 4 czaszkami a te gorsze z 3 lub 2

      • Reply
        at3at3
        Cze 24, 2017 5:23 pm

        Chodzi mi o konkretniejsze info.
        Np. czy tylko drugie i trzecie formy, albo co dokładnie jest w której grupie…
        u mnie widziałam:
        1 – Quilava, Bayleef, Croconaw (czyli same ewolucje starterów 2giej geny),
        2 – Magmar, Muk,
        3 – Flareon (jakiś żart?),
        4 – jeszcze nie było…
        Z Waszych opowieści też wynika, że powtarza się dość wąska grupa gatunków, dlatego pytam, czy może jakiś portal publikuje już np. wstępną listę…

        • Reply
          Porsche Cayenne
          Cze 24, 2017 5:25 pm

          snorlax 25tyc 4 czachy nie daliśmy razy w 3 osoby a teraz widzę rhydona 4 czachy 30tys cp

        • Reply
          Julix
          Cze 24, 2017 8:27 pm

          Ja znalazłam takie coś:
          1 i 2 (różowe jajko) – Exeggutor, Magikarp, Bayleef, Croconaw, Muk, Weezing, Magmar, Electabuzz, Quilava
          3 i 4 (żółte jajko) – Venusaur, Charizard, Blastoise, Alakazam, Rhydon, Jolteon, Lapras, Snorlax, Tyranitar, Arcaine, Machamp, Gengar, Vaporeon, Flareon

          • Steve the Seagull
            Cze 25, 2017 3:02 pm

            Magicarp…?

          • Ricardogo
            Cze 25, 2017 5:19 pm

            Magikarp 1145 CP

          • Grzesiek
            Cze 27, 2017 12:12 pm

            A dokładniej
            1 (różowe jajko) – Magikarp, Bayleef, Croconaw, Quilava
            2 (różowe jajko) – Exeggutor, Muk, Weezing, Magmar, Electabuzz,
            3 (żółte jajko) – Alakazam, Jolteon, Arcaine, Machamp, Gengar, Vaporeon, Flareon
            4 (żółte jajko) – Venusaur, Charizard, Blastoise, Rhydon, Lapras, Snorlax, Tyranitar

    • Reply
      Dziad Czosnkowy
      Cze 24, 2017 3:41 pm

      Muk – 2 czaszki. 2 ziemne poki i zanieMUKł 😛

      • Reply
        at3at3
        Cze 24, 2017 5:38 pm

        Czyli zgadza się że jedynka jest na 1 poka, a dwie czachy na dwa… 😉 Hihi…

    • Reply
      Wspoxxx
      Cze 24, 2017 6:57 pm

      Na razie znalazłem takie info https://www.youtube.com/watch?v=FuzPGooBbbc

    • Reply
      Fiat panda
      Cze 24, 2017 8:11 pm

      3 gengar
      4 blastoise

  • Reply
    Fiat panda
    Cze 24, 2017 3:02 pm

    Slabo to wygląda z tymi radami u mnie. W mieście nie mam za bardzo czasu abu hania za gymami a na wsi nikt nie gra. Próbowałem zbyć gengara 3 sam i oczywiście nie dałem rady. Do blastoise 4 nawet nie podchodzilem. Samemu nic się nie zrobi. Właśnie dzisiaj się przekonałem ze jednak poza wielkim Miastami mało kto gra w poki

  • Reply
    wojas
    Cze 24, 2017 3:23 pm

    A po co jest własnie rare candy? Mógłby ktoś wytłumaczyć?

  • Reply
    deedrah
    Cze 24, 2017 3:38 pm

    Na Tyranitara 35k potrzeba było 10 graczy, ale się udało:)

  • Reply
    RexHunterson
    Cze 24, 2017 3:41 pm

    Z innej beczki, myślałem, że nie da się złapać ewolucji eevee. A tu Jolteon 1800 cp się trafił.

    • Reply
      Porsche Cayenne
      Cze 24, 2017 5:23 pm

      nie da się chyba espeona i umbreona a pozostałe tak vaporeona miałem z 10 razy jolteona raz jakieś 100cp i na ognistym evencie flareona 38cp

  • Reply
    Korath
    Cze 24, 2017 3:42 pm

    Pierwszy raid na duży plus. 4 stopień trudności, Blastoise, 23k CP. 8 osób było i daliśmy radę spokojnie. Nagroda zacna bo TM machine dzięki czemu zmieniłem twistera u Gyaradosa:) oraz 8 Rare Candy. No i 3k ekspa oraz 12 revivow;) Najbardziej TM machine mnie ucieszylo 🙂

  • Reply
    Wspoxxx
    Cze 24, 2017 3:52 pm

    A podobno pokemony z Gyma, na którym jest raid miały wracać do trenera z coinsami. Jakoś tego nie doświadczyłem, a Wy?

  • Reply
    Levy
    Cze 24, 2017 4:39 pm

    Wybrałem się na wycieczkę na wieś. Po drodze były 3 nowe gymy jeszcze nie obsadzone wiec fajny gratis. 4 kolejne odbilem bo był tylko 1 obrońca. W ostatnim odbijanym było jajo za 15 min wiec poczekalem i zaliczyłem pierwszy raid. Szkoda, że tylko bayleef z 5 tyś cp ale teraz przynajmniej wiem jak to jest. Złapałem go za 3 rzutem. Nagród mało i 3tys XP. Wokół nie było nikogo. W mieście raidy jeden za drugim. Rano na radarze miałem 5 a jak wróciłem to 4 w tych samych gymach.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 24, 2017 4:47 pm

    Ja brałem udział w rajdzie z jakimś młodym łepkiem. Pokazał się Jolteon około 20 tys cp. Złapałem go i po złapaniu ma tylko 1500 cp. Zbiłem go dwoma rhydonami. Dostałem też 7 złotych malinek. Narazie nie mam czasu na grę więc jeszcze nie czuję bluesa. Będę chyba musiał kupić konto w przeciwnym teamie bo nie mam jak zebrać coinsów heh

  • Reply
    Jabr
    Cze 24, 2017 4:49 pm

    Venosaur, 4 poziom tj około 26 tys,5 osób, poziomy 27, 32, 33, 37, 37. 6 walk i nie daliśmy rady, najczęściej koniec czasu.

  • Reply
    Porsche Cayenne
    Cze 24, 2017 5:29 pm

    z tego wniosek że nie warto wykorzystywać przepustek na bossy mniej niż 3 czachy ale z drugiej strony jak się nie ma z kim walczyć to trzeba bić co jest a dodatkowej przepustki nie ma jak kupić bo nie dostałem dziś ani jednej monety mimo że na 3 gymach siedzą bez przerwy a parę innych zbiłem i zaraz mi zbili

    • Reply
      at3at3
      Cze 24, 2017 6:07 pm

      Płatną przepustkę trzymam na „ulubieńców”. Jak się trafi jakiś Charizard, Ampharos, Dragonite albo Tyranitar to wykorzystam/kupię. Na resztę będę raczej poświęcać darmowe (chyba, że będą to niższe evo wymienionych). Ale zobaczymy „w praniu”…

  • Reply
    Em
    Cze 24, 2017 5:42 pm

    Weszłam do walki minutę przed końcem czasu, zacinało jak szalone, raz pokazał się napis o błędzie, ale dalej mogłam walczyć. U mnie na zadupiu byłam sama, pierwszy poziom trudności, Croconaw ponad 5000 CP, pokonałam go przed czasem, co ciekawe GPS mi wariował, ale nie wywaliło, miałam duże szczęście. dostałam 11 Premier Balli, dwa razy uciekł, za trzecim złapałam, dostałam w nagrodę 1 Rare candy, Pokemon miał potem 890 CP. Raid pass z wczoraj, więc może jeszcze coś dziś upoluję. Dla mnie raidy to sposób na zdobycie Pokemonów, których nie miałam, reszta mniej mnie interesuje. U mnie są dwa gymy, raidy ruszyły niemal w tym samym czasie, na drugim był Rhydon, 3 poziom, po kilku godzinach Flareon, 3 poziom, 21000 CP. Chyba tu, gdzie mieszkam będę mogła liczyć tylko na siebie, więc lepszych Pokemonów nie pokonam. Ogólnie myślę, ze lepiej niż nowe gymy, fajna zabawa, tylko boli, że uzależniona od obecności obcych osób. No i szansa na ciekawe Poki, bo u mnie na radarze rzadko coś cennego. Gra się co jakiś czas nie chciała włączyć, raz na ponad godzinę, czasem wywala, ale wierzę, że potem będzie lepiej, gdy pierwszy szał minie.

  • Reply
    Depulash
    Cze 24, 2017 6:26 pm

    Dwa poki co wróciły z gymu kasy nie przyniosły, a w badges nie naliczył mi się czas, po jakieś 20 godz. siedziały… Teraz w trzech badges w time defended mam ponad 17000 dni 🙂

  • Reply
    Arvol
    Cze 24, 2017 6:34 pm

    Jak sprawdzić ile odebrało się już monet dziennie?

    • Reply
      FoxMan
      Cze 24, 2017 6:43 pm

      Chyba się nie da, musisz śledzić stan monet i pilnować ile już ci przyszło.

  • Reply
    D4RP1N67
    Cze 24, 2017 7:04 pm

    Cztery czaszki – Tyranitar – 34730 Cp —- we dwoje zbiliśmy około 40 % – mój CP 37 a żony 31

    • Reply
      Natrix
      Cze 25, 2017 5:44 pm

      Ja miałem podobnego. Byłem sam i przez pół godziny nikt nie dołączył do walki. Sam nie miałem szans. Raid Pass zmarnowany.

  • Reply
    PalmaOwalna
    Cze 24, 2017 7:07 pm

    Hej Wam 🙂
    Odpowiem mi ktoś czy Premium Raid Pass jest wielkokrotnego użytku bo strasznie mnie to zastanawia?

  • Reply
    D4RP1N67
    Cze 24, 2017 7:09 pm

    oczywiście LvL nie Cp ….sorki

  • Reply
    Mike
    Cze 24, 2017 8:24 pm

    Jak to jest z tymi stadionami po Raidach? Staje się szary i wolny czy po Raidzie wracaja do niego te pokemony które były w nim wcześniej?

    • Reply
      Jabr
      Cze 24, 2017 8:28 pm

      Wraca do stanu z przed.

  • Reply
    Ex
    Cze 24, 2017 8:36 pm

    Boss Magikarp 1100CP 😀

  • Reply
    Jacko66
    Cze 24, 2017 8:55 pm

    Pomysł z tymi jajkami jest spoko, ale ograniczę do jednego rajdu dziennie (darmowego) jest znacznym minusem. Zniechęceniem. Rano raz użyjesz i cały dzien nic nie zrobisz. Szkoda.

  • Reply
    Koksik
    Cze 24, 2017 8:59 pm

    Ej nie dolicza zawsze monet

  • Reply
    Koksik
    Cze 24, 2017 9:00 pm

    Ej nie dolicza zawsze monet miał ktoś tak?

  • Reply
    ka
    Cze 24, 2017 10:01 pm

    Te raidy to jedyne usprawiedliwienie fake GPS.
    Dziś zaczynam walkę i nagle na totalnym pustkowiu sie dwóch pojawiło. Więc jakiegoś Machampa spokojnie obegraliśmy.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 24, 2017 10:13 pm

    Ten ERROR to chyba po nocach będzie mi się śnić. Ciągle error i error

    • Reply
      FoxMan
      Cze 24, 2017 10:32 pm

      Kiedy te errory występują?

      U mnie dzisiaj wyjątkowo spokojnie i nie miałem żadnych problemów technicznych.

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 25, 2017 7:27 am

        Error wczoraj praktycznie mnie nie opuszczał. Podczas walki, łapania, kręcenia. Do tego gps ciągle wariował. Zobaczymy co dzisiaj będzie

        • Reply
          FoxMan
          Cze 25, 2017 10:16 am

          Patrzyłeś na innym telefonie? Być może to wina urządzenia albo internetu (sieci)

    • Reply
      Tomic0981
      Cze 25, 2017 6:42 pm

      Wczoraj miałem to samo, ktoś wyżej mi pomógł. Wyczyść dane podręczne aplikacji i będzie ok 🙂

  • Reply
    Levy
    Cze 24, 2017 10:23 pm

    22.20 wróciłem do domu po imieninach teściowej i literku z teściem i mialem ochotę na raid a tu pustka. Jeszcze mam trochę energii a nie ma gdzie powalczyć. Trudno. Walne browca i do jutra.

  • Reply
    Pekemon
    Cze 24, 2017 10:52 pm

    Raidy ok, ale mała różnorodność pokemonów, gdzie Ampharos? gdzie reszta pokemonów? Mam nadzieje, że to tylko przejściowe

  • Reply
    NabuMarG
    Cze 24, 2017 11:00 pm

    W Galerii Czyzyny w Krakowie był Lapras 4 czachy 22k życia. . Sam jeden byłem i nikt nie przylazł a takie tloczne miejsce… szkoda:(

  • Reply
    Levy
    Cze 25, 2017 12:40 am

    Mam 9 poków w gymach. Dwa stoją od prawie dwóch dni. Serca na zero. Dzisiaj zaliczylem 50 coinsow. Ciekawe co dalej. Obserwuje.

  • Reply
    Levy
    Cze 25, 2017 2:11 am

    Szanowni. Uwazam ze gra dla singli jest nadal możliwa. Właśnie sam pokonałem tyranitara 35tyś. Mam 36 lvl I udało się. Gramy dalej.

    • Reply
      Holek
      Cze 25, 2017 4:50 am

      Ciekawe jak…

    • Reply
      DawidPolakL
      Cze 25, 2017 7:24 am

      Coś słabe te imieniny kolego. 🙁 Dzięki za info. Jutro i ja będę miał więcej czasu to wypróbuję te rajdy lepiej. A już się martwiłem że będę musiał na siłę szukać kogoś do wspólnej gry.

    • Reply
      Natrix
      Cze 25, 2017 5:47 pm

      To jesteś debeściak. Jakimi pokemonami?

    • Reply
      at3at3
      Cze 25, 2017 9:40 pm

      Taa… „A potem się obudziłem z bólem głowy…”. 😉
      Z ciekawości podeszłam dziś do Charizarda licząc, że ktoś dołączy. Ale – kicha, nikogo w pobliżu. No to postanowiłam sprawdzić ile utłukę sama. Oczywiście po 5 pokach pasek Czarka prawie nie drgnął, a przy ostatnim skończył się czas… Graczom z większą wprawą poszłoby zapewne dużo lepiej, ale standard to zapewne ok. 25%.
      Czysto teoretycznie przy Twoim Tyra 35k możliwe jest utłuczenie go 6 pokami 3000+ (minimalna suma CP takiej drużyny to CP bossa/2), ale a) musiałyby być idealnie dobrane, wyłącznie super effective i sprawnie unikające ataków b) na 90% 3 minuty wówczas nie wystarczą i właśnie dlatego taki limit został wprowadzony. Więc to raczej wyłącznie teoria, zakładająca scenariusz idealny.

    • Reply
      Grzesiek
      Cze 27, 2017 12:16 pm

      To Ci sie śniło ?

  • Reply
    Pidgey
    Cze 25, 2017 9:46 am

    Jest jakaś tabelka czym bić określone rodzaje? Np czym bić Blissay, Laprasa lub Dragonite? I inne też? ?

  • Reply
    Shaq
    Cze 25, 2017 10:03 am

    Gra to jeden wielki ERROR

  • Reply
    Aquados
    Cze 25, 2017 10:09 am

    Mam wrażenie, że jest straszna stagnacja w gymach. Nikt nie ma motywacji, aby zbijać. Pokemon, który traci motywację do zera powinien automatycznie spadać z ringu.

    • Reply
      DawidPolakL
      Cze 25, 2017 4:48 pm

      Znajdź kolegę z teamu przeciwnego i dawaj mu znać kiedy ma cię zbić i nawzajem. Będzie prościej zbierać coinsy

  • Reply
    Tikeyex
    Cze 25, 2017 10:22 am

    Szlak mnie trafia… idę do Gyma, chce się dorzucić i co? Gym atakowany nie można dodać pokemona… A w okolicy NIKOGO… patrze po 30 minutach Gym przejęty przez „madam235”
    Albo inna sytuacja , 00:35 w nocy , ogladam film a tu nagle info z 3 Gymów że mój pok wrócił… idę rano a Gym jest przejęty przez mój team ( a ide do pracy o 6:40 rano) Więc wtf!?

    Czasami mam wrażenie że ludzie maja po kilka kont, jeden przeciwnej drużynie by zbić Poki na gymie by zaraz potem wbić na Gyma swoim głównym kontem…

    • Reply
      Dante
      Cze 25, 2017 3:30 pm

      Tak niestety robią. Bardzo mnie to wkurza. Zwłaszcza jak u mnie nie ma rotacji

  • Reply
    Levy
    Cze 25, 2017 11:07 am

    Czy są jakieś inne nowe medale oprócz Berry master, champion i gym leader?

  • Reply
    dare78
    Cze 25, 2017 11:25 am

    dwa dni z rzedu podczas proby obcowania z raidem albo wieszalo mi gre az musialem cala pamiec w fonie czyscic albo jak juz sie udalo wejsc to po wyborze poksow do walki przechodzilo w ekran walki i robilo go i error:P wspaniala aktualizacja paski zdrowia podczas walk albo stoja w miejscu albo w jakis niezrozumialy sposob skacza w te i z powrotem://system coinow i gymow jest kompletnie niezrozumialy://motywowanie poksow to osobna paranoja:(jak na dzien dzisiejszy oprocz czystego lapania ta gra zrobila sie kompletnie niegrywalna:((

    • Reply
      ZaaaZ
      Cze 25, 2017 12:08 pm

      Niestety masz dużo racji.

    • Reply
      RavAzr
      Cze 25, 2017 12:14 pm

      a masz ustawione w telefonie datę i godzinę na automatyczną?
      też wyskakiwał mi error, ale po przestawieniu tego już nie mam tego problemu

      • Reply
        dare78
        Cze 25, 2017 10:06 pm

        nie robilem:P:) ale mialem na przyklad przez ponad pol roku problem z logowaniem moglem tylko przez router wi-fi i problem sam zniknal:P ale co moze miec automatyczny czas zwiazanego z raidem??

  • Reply
    and37k
    Cze 25, 2017 11:32 am

    Mi wrócił wczoraj po sześciu godzinach poks i co? Zero monet. Dziś dwa wróciły po czternastu godzinach i co? Zero monet. Coś tu jest nie halo. Walki w gymach zanikły, nikt już praktycznie nie walczy. Chyba ta gra umiera.

  • Reply
    evoLucjan
    Cze 25, 2017 11:40 am

    Raidy to fajna sprawa dla takich casuali jak ja bo wkoncu jest szansa na snorka i tyrka A ze czwarty poziom raidu to zaden problem tylko dobrze trzeba znac slabosci danego poka i miec bonus stab do atakow. Ktos sie dziwi ze bossa nie pokonali ekipa pieciu osob a do ataku biora poki bo duzo cp a bonusow do ataku nie ma i kupa!!!

    • Reply
      Jarocyk
      Cze 25, 2017 11:55 am

      A zrobiłeś jakiś lvl 4 skoro to taki żaden problem? Mi się wydaję, że nawet nie próbowałeś z takim pokiem walczyć skoro takie pierdoły wypisujesz.

      • Reply
        evoLucjan
        Cze 25, 2017 12:31 pm

        Zrobilem flarka 21tys. razem z 4 innymi graczami a zeszly mi dwa vapki 2800 okolo i pol blastoisa 1800. Jak gadam bzdury to zbij kolego smoka powiecmy 3100 dla porownania vapkiem 1500 i cloysterem 1500, zobaczysz sam ze vapkiem nie podolasz. Tak samo bedzie i z bossem.

        • Reply
          a
          Cze 25, 2017 2:07 pm

          No, ok, ale problemem jest tu czas.
          Mówisz, że atakowaliście go w 5 osób.
          Ile trwała walka?
          Dłużej czy krócej niż 36 sekund?
          Bo aby samemu go pokonać poniżej 180 sekund to tak jakby w 5 zrobić poniżej 36 sekund, zakładając, że każdy zadał podobne obrażenia.
          Wydaje mi się, że chyba trwała znacznie dłużej niż te 36 sekund jeśli zdążył zbić Ci 2,5 poka.
          Kolejna sprawa, jeśli w 5 osb go atakowaliście i potrzebowałeś 2,5 pokeomna to policz sobie, że jakbys walczył sam to potrzebował byś 12-13 pokemonów, czyli w trakcie trzeba leczyć/wymieniać, a czas leci.

          • evoLucjan
            Cze 25, 2017 2:21 pm

            No ale jeszcze masz statystyke i nie kazdy trener ma te same poki. Ja mam 33 i vapki prawie na maksa,dla porownania pozostali trenerzy byli na lvl 28-31. Statystycznie wklad w zwyciestwo jest wiekszy

        • Reply
          Jarocyk
          Cze 25, 2017 2:09 pm

          No co ty tu chłopie chcesz porównywać? Poka wodnego z lodowym? Pls.

          • evoLucjan
            Cze 25, 2017 2:27 pm

            Oki to dla przykladu takiego flarka pokonaj vapkiem 1600 z atakami water gun hydro pomp a pozniej dla porownania wez blastoisa i gyaradosa o podobnych cp ale nie koniecznie z takimi dobrymi ladowanymi atakami.

          • evoLucjan
            Cze 25, 2017 2:50 pm

            Albo lepszy przyklad. Mam dwa joltki z takim samym iv. Jeden ma chyba thunder shock i tunder a drugi volt swich i discharg. Tym pierwszym( bez unikow) ciezko pokonac gyaradosa 3k a tym drugim tego samego zalatwisz i jeszcze pol drugiego

  • Reply
    Levy
    Cze 25, 2017 11:51 am

    Stagnacja na maksa. Mam obsadzone 9 gymow pokami od 1200 do 1900 cp od ponad doby. 2 siedzą juz ponad dwa dni, serca juz czarne i nic. Zaden nie wraca. W okolicy 2 raidy w wokół gymow pusto. Pogoda piękna a ludzi nie ma.

    • Reply
      Jarocyk
      Cze 25, 2017 11:57 am

      Tu się zgadzam w 100%. Albo za dużo tych rajdów odpalają i ludzie nie mają passów na kolejne albo po prostu za mało jest już graczy na takie rzeczy.

    • Reply
      RavAzr
      Cze 25, 2017 12:18 pm

      No niestety, system raidów jest nieco pozbawiony sensu, jeżeli nie gra się w grupie.
      Raid trwa godzinę, nawet jak jest kilka osób chętnych i nie podejdą w tym samym czasie to nie ma szans na interakcje.
      Za oknem kluje się coś na 4-tym poziomie, ale nawet nie mam zamiaru podchodzić. Wczoraj przez pół godziny czekałem przy Machampie z trzema czaszkami, nikt nie przyszedł. Próbowałem zbić go sam, ale w czasie 170 sekund 5 krotnie mi się nie udało. Od dziś nastawiam się tylko na 2 gwiazdki.

      • Reply
        Jarocyk
        Cze 25, 2017 12:40 pm

        Zrobiłem wczoraj 5 rajdów (lvl 1 quilava solo, lvl 2 electabuzz solo, 2 razy lvl 3 vaporeon razem z kumplem i lvl 2 exeggutor we 2). Na koniec próbowaliśmy zrobić lvl 4 tyranitara, podszedł jakiś dzieciak z lvlem 25, może nie miał nawet 10 lat. Mówi, że weezinga próbował zrobić solo ale nie dał rady, pytam go czy ma wodne poki a on, że ma jednego vaporeona nawet dobrego. Zaatakowaliśmy we 3 i skończyło się na tym, że tyranitarowi zostało 50% hp. Z kumplem używaliśmy samych vapków, a ja do tego gyaradosa. Na podstawie tego stwierdzam, że aby ukończyć taki rajd, potrzebnych jest minimum 4 ogarniętych graczy z dobrymi attackerami, którzy oleją uniki podczas walki. Pozdrawiam.

        • Reply
          RavAzr
          Cze 25, 2017 1:05 pm

          Teraz została zwiększona efektywność typów do: 1,4 (pojedyncza) i 1,96 (podwójna) więc pewnie jest szansa na pokonanie bossa z trzema czaszkami samodzielnie, zwłaszcza, gdy ma on jakąś podwójną słabość jak Charizard (na ataki kamienne). Problemem jest posiadanie 4-6 pokemonów o dużym ataku i pasujących atakach, bo sam typ nie wystarczy by zadać odpowiednie uszkodzenia w krótkim czasie. Vaporeony są świetnie zbilansowane, ale mają niski atak. W efekcie mimo efektywności DPS jest niski (w walce z Tyranitarem: max. 29,05 DPS dla Vaporeona, max. 44,97 DPS dla Machampa, a do tego Machamp ma 1,14 razy większy atak).

          • evoLucjan
            Cze 25, 2017 1:27 pm

            Dokladnie tak jest. Bardzo dobrze bije tez blastois z atakami wodnymi a gyarados ma moze sporo cp ale ataki nie takie mocne i ciezko trafic oba wodne.Mnie to ciekawi tez czy jesli ktos bedzie mial przepustke z wczesniejszego dnia i wykorzysta ja to czy wypadnie mu druga po zakreceniu gymem juz po pokonaniu bossa. Itemy za wygrana tez mi sie podobaja, juz przetestowalem fast tm na machopie
            zamiast bullet punch jest juz cunter,jeszcze teraz close combat musze trafic

          • RavAzr
            Cze 25, 2017 1:33 pm

            Tak, wypadnie druga przepustka. Jest jedna na dzień, wypada kiedy jest na nią miejsce w plecaku.

          • Jarocyk
            Cze 25, 2017 2:19 pm

            Tu też przyznaję oczywiście rację, problem w tym, że łatwiej zdobyć vapka (mam ich pełno dzięki staremu systemowi gymów) niż machampa, którego nie mam nawet do tej pory w pokedexie. Uzbierałem do niego 150 candy ale strasznie zwracam uwagę na iv poków w mojej kolekcji (95% +). Nie zmienia to faktu, że we 3 nie ubijesz tyranitara nawet z samymi machampami, takie mam przynajmniej zdanie. Ale fakt, kluczem w rajdach jest odpowiednia kolekcja i dobór attackerów no i oczywiście odpowiednie wsparcie ze strony innych graczy.

          • RavAzr
            Cze 25, 2017 5:20 pm

            Mam podobnie, przy czym udało mi się wykluć/złapać i ewoluować 3 machopy 96% IV. Wszystkie po ewolucji otrzymały szybki atak bullet punch. Nawet chciałem je usunąć, ale zostawiłem i teraz jest dla nich nadzieja. Teraz liczę na przedmiot do zmiany ataków. W sumie to jest mój główny cel udziału w raidach.

        • Reply
          evoLucjan
          Cze 25, 2017 1:05 pm

          Tu masz racje ze we trzech jest ciezko. Mi niestety praca nie pozwolila wczoraj sprawdzic snorka na 25tys.cp i zasob monet nie pozwala mi narazie na wiele rajdow. W moim przypadku liste otwieral wlasnie flarek 21tys. a pozniej croconow ze wzgledu na to ze do tej pory nawet na wodnym nie trafil sie krokodyl.Dzis jak sie uda dopasc 4 lvl to napewno podziele sie refleksja

  • Reply
    ZaaaZ
    Cze 25, 2017 12:06 pm

    Rajdy to nic specjalnego.

    4 gwiazdkowy Snorlax >25k CP został położony przez 5 mocnych teamów lvl 31+.
    Prawie czas się skończył ale się udało.

    3 gwiazdki można zrobić samemu jak się ma mocne poki i trochę szczęścia. W dwie osoby na luzaku.

    Nagrody za tydzień się znudzą.
    Jak dla mnie ten update to z dużej chmury mały deszcz.

    • Reply
      RavAzr
      Cze 25, 2017 12:22 pm

      Pytanie tylko, czy nie będzie tak, że Raidy jako jedyne będą szansą na złapanie dobrych pokemonów typu: Dragonite, Tyranitar. Może się okazać, że spawn tych lepszych w dziczy zostanie znacznie ograniczony.

      • Reply
        evoLucjan
        Cze 25, 2017 12:38 pm

        Ale smoka nie masz jako bossa jest tylko tyrek. Wszystko o bossach masz na gamepress.gg. Jest rozpisane co przy jakim jajku i ile cp max jako boss i jako pok do lapania.

      • Reply
        RavAzr
        Cze 25, 2017 5:22 pm

        Ok, dzięki za info. Już sobie wszystko sprawdziłem.
        Mam nadzieję, że z czasem będą zmieniać zestaw pokemonów.

        • Reply
          evoLucjan
          Cze 26, 2017 6:53 am

          Oby bo szczescia do smokow tez nie mam(11 na medalu bo sporo z jajek no i kingdra). Jak bedzie trzecia gena to mogli by tez dac metagrossa.

  • Reply
    Nondinio
    Cze 25, 2017 1:18 pm

    Główną zmianą miala byc konieczność dokarmiania pokow w gymach. Miało to zachęcić graczy do większej aktywności, do wychodzenia z domu.
    Twórcy gry nie po pomyśleli o jednym. Dokarmianie pokemonow dziala na naszą niekorzyść.
    Nikt majacy choć odrobinę rozumu nie będzie dokarmial pokow bo pok siedzacy w gymie nie przyniesie monet !!! Glowne założenie niantic leglo więc w gruzach. Gra jest teraz kompletnie pozbawiona sensu.

  • Reply
    Nondinio
    Cze 25, 2017 1:22 pm

    Dochodzi do tego malo widoczny poziom trenera w gymie, niejesne cp, bo te spada ciągle.
    Innymi słowy nie ma jak, nie ma czym się pochwalić teraz w tej grze.

  • Reply
    jeszcze gram
    Cze 25, 2017 1:55 pm

    rhydon 31K 4 czachy we 4 osoby, starczyło 3 poki, po złapaniu 1800 cp jakaś porażka

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 25, 2017 2:11 pm

      Za dobrze by bylo jakby poki mialy po 3000 ale przynajmnie sa z dobrym iv. Po rock event cuksy sa to zawsze oszczedzasz te piedziesiat z evolucji.

  • Reply
    evoLucjan
    Cze 25, 2017 2:00 pm

    ZaaaZ moze i itemy sie znudza,ale jesli to faktycznie nie jest koniec zmian i wprowadza legendy to kazdy bedzie bil raidy nawet sam. Legendy beda dostepne dla tych najbardziej zapalonych,ktorzy bedal wstanie zbic moze 100 bossow,a moze nawet limiit bedzie wyzszy. W mojej okolicy ogarniecie snorka graniczy z cudem( przynajmniej dla tych co pracuja),no chyba ze masz szczescie w wykluwaniu. Ja licze na przynajmniej po piec snorlaxow i tyranitarow z raidow. A reszte to sie zobaczy.

    • Reply
      a
      Cze 25, 2017 2:17 pm

      Żebyś się nie przeliczył 😉 z tymi snorkami z raidów
      Pytanie czy trafisz podczas raidu na innych graczy, bo bądźmy szczerzy na razie jest dużo ludI, go nowość. Ale za 2-3 tygodnie zostaną starzyzapaleńcy i może być problem spotkać innego gracza podczas raidu.
      A Snorlaxa 25k samemu, anie nawet we 2 osoby nie dasz rady zbić na raidzie. Trzeba walczyć w 4-5 osób minimum.

      • Reply
        evoLucjan
        Cze 26, 2017 7:00 am

        No i racje miales. Wczoraj o 16 mialem raid na czwarty lvl. Bylo tylko troje chetnych na czarka i czasu zabraklo, ale nauka nie idzie w las. Teraz juz bede lepiej przygotowany, przynajmniej juz nie bedzie oszczedzania cukierkow na mas evo(oczywiscie tych co sa dobrymi kontrami).

    • Reply
      ZaaaZ
      Cze 25, 2017 3:19 pm

      Dla mnie Snorlax nie jest niczym szczególnym.
      3x mi się wykluł (ostatni dziś – 1850CP i max def) i 2 złapałem dzikie.
      Tyranitara sobie sam wyewoluowałem z larwy i jest 95% z dobrym movesetem.
      Kolejnych nie potrzebuję.

      Mam to szczęście, że w okolicy jest dużo pokestopów i gymów (duże miasto).
      Każdego pokemona można wcześniej czy później spotkać.
      Teraz mam plan rajdować tylko karpie bo bym chciał takiego z super IV.

      Jak wprowadzą legendy to może się ruszę i zapoluję żeby mieć pełen dex.
      Teraz koło północy idę pod okoliczne gymy wrzucam 3-4 słabe poki i rano dostaję 50coinów.
      Więcej mi się nie chce. Za stary jestem 😉

      Pokemony zrobiły swoje i w nawyk weszło mi wychodzenie i zażywanie ruchu.
      To chyba jest najważniejsze.

  • Reply
    Tom
    Cze 25, 2017 2:10 pm

    Czesc 🙂 ktos mi powie co sie wykluwa ze zlotego jaja i czteroma buzkami ? Bo za dwie godz sie wykluje i niewiem czy oplaca sie czekac .

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 25, 2017 2:14 pm

      Wszystko masz na gamepress.gg a tak na szybko to tyranitar,snorlax,ostatnie ewo starterow z pierwszej geny i chyba jeszcze lapras

  • Reply
    Baltabut
    Cze 25, 2017 2:28 pm

    Nie wiem o co chodzi mam 7 sekund wchodzę do walki wywala error, próbuję wybrać team wywala mi, że czas się skończył, o co chodzi?

  • Reply
    Niusiek
    Cze 25, 2017 2:35 pm

    mam problemy z rajdami po pobraniu karty i wybraniu pokemonow do walki zaraz przed rozpoczeciem walki z Bosem pojawia sie komunikat error i przerzuca mnie ponownie do wyboru pokemonow. nie pomoglo ponowne zainstalowaniw aplikacji. tlo w rajdzie mam pomaranczowe ,inne niz inni gracze , problem tyczy sie roznych rajdow na roznych arenach oraz 2 rodzajow kart. Ma ktos jakis pomysł jak można sobie z tym poradzic, komu problem zglosic ?????

  • Reply
    Sc
    Cze 25, 2017 2:49 pm

    Nie mogę walczyć w raid-ach!?!?
    Wyrzuca error po odliczeniu czasu na zmianę pokemonów i po pojawieniu się napisu GO! Dodam ze lev 32 i najnowszy android 7.0 w nowym fonie.
    Czy ktoś tak ma i czy można to jakoś naprawić?

  • Reply
    xDeOx
    Cze 25, 2017 2:56 pm

    byłem dziś w 3 osoby na raidzie z gengarem (sądzę, że sam bym dał mu radę, bo bez uraz kushi, ale masz poki z za małym cp :P) i co najciekawsze: z nagród dostałem tylko 4 cukierki (34lvl) i 1 maline, mój brat podobnie + 1tm charge (27lvl), moja koleżanka podobnie, ale aż 3 tm charge (też 27lvl) x.x masakra 😀 ja praktycznie same śmieci, a jedna osoba 3x tm…

    • Reply
      RavAzr
      Cze 25, 2017 11:00 pm

      Niekoniecznie cp się liczy.
      Liczy się po pierwsze bazowy atak i mnożnik poziomu. Na 30 lvl ten drugi wynosi on 0.732, a na 39,5 lvl 0.787 (wzrost 7%) – nie opłaca się powerup’ować pokemonów do ataku. Ale przede wszystkim liczy się odpowiednie dobranie ataków. Mnożnik efektywności wynosi 1,4 , STAB bonus 1,2.
      Ogólnie nie ma się co oszukiwać, jeżeli przy pierwszej walce z tzw. bossem skończy się czas, a jemu zostaje więcej niż 20% hp to żadne poweupy nic nie zmienią.

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 26, 2017 7:15 am

      Najlepiej jak gym jest w twoim kolorze bo wtedy wiecej itemow dostajesz. Co do Kushiego to fakt gengar jest do ogarniecia i poki byly slabe, ale czemu kolo ktory ogarnia duzo w grach pokemon wybiera na atakujacego poka espeona:). Ja bym ducha probowal robaczym. O mocne dark-i narazie ciezko,ale sa jeszcze np. Gyarados, Tyranitar, Grandbull a nawet inny Gengar, ktore maja naprawde mocne ataki dark. Crunch potrafi niezlego balaganu narobic i szybko sie laduje.

  • Reply
    emce
    Cze 25, 2017 3:41 pm

    Sposób organizacji tych raidów, a szczególnie ich częstotliwość to jakieś nieporozumienie.
    Jak zapowiadali raidy to myślałem, że będzie to coś wyjątkowego, coś co będzie dość rzadkim zjawiskiem powiedzmy kilka raidów na całe miasto dziennie.
    Tymczasem w takiej Warszawie jest chyba po kilka tysięcy raidów dziennie.
    W moim małym miasteczku z 10 gymami podczas 2 godzinnego spaceru przed południem naliczyłem 8 trwających, albo zapowiedzianych raidów. Tak więc dziennie jest ich pewnie kilkadziesiąt.
    To w mim miasteczku raidów dziennie jest więcej niż aktywnych graczy.
    Nic więc dziwnego, że praktycznie nie ma szans spotkać innego gracza w czasie raidu. Może co najwyżej w centrach dużych miasta i galeriach handlowych.
    Kolejną sprawą jest sposób organizacji raidu trwa godzine, ale każdy może walczyć kiedy chce więc też lipa, bo albo stoich godzinę pod gymem licząc, że ktoś przyjdzie, albo walczysz sam.
    Według mnie lepiej by było gdyby godzina samej walki była ściśle określona. Powiedzmy raid zaczynał by się o 12:00, to 2 godziny wcześnij wisiało by jajo, powiedzmy pół godziny przed raidem pojawiała by się zapowiedź pokemona jaki będzie do pokonania. Od 12:00 do powiedzmy 12:10 zapisy na raid i wybór pokemonów do walki, a o 12:10 start walki. Wtedy w walce na pewno uczestniczyło by jednocześnie więcej osób. Kto by nie zjawił się między 12:00, a 12:10. Jeśli graczxe nie dali by rady pokonać bossa to o 12:20 kolejna szansa dla nich i tak przez godzinę od startu. Gdyby było więcej niż 20 graczy to po pierwszej walce kolejna tura.
    To by pozwoliło na bardziej zespołową grę, a teraz to co? Raid powiedzm,y od 12:00 do 13:00, jeden przyjdzie o 12:10, drugi o 12:40 i każdy walczył z osobna, bo nikt nie będzie godzinę pod gymem czekał, czy ktoś nie przyjdzie.

  • Reply
    Mike
    Cze 25, 2017 4:03 pm

    Wie ktoś czy można karmić wszystkimi malinkami czy tylko razz berry? Jeśli można to jak to zrobić? Jak klikam w poka na stadionie to pokazuje mi się tylko razz berry.

    • Reply
      jakakolwiek
      Cze 25, 2017 4:20 pm

      W lewym dolnym rogu masz kółko ze znaczkiem razzberry, jak przy łapaniu pokemona. I jak przy łapaniu pokemona, musisz nacisnąć i pojawi się wybór.

    • Reply
      Jabr
      Cze 25, 2017 4:22 pm

      Wszystkimi. Patrz ikonka malinki na dole po lewej. Naciskasz i wybierasz typ malinki.

  • Reply
    Cipka
    Cze 25, 2017 4:12 pm

    Wchodze w raid z 1x WYSKAKUJE ERROR,w chodze w 3 xxx wyskakuje error pkemon odwraca sie od mnie dupa i nara…co mam zrobic zeby walczyc samemu?

    • Reply
      RavAzr
      Cze 25, 2017 5:10 pm

      Masz ustawioną automatyczną datę i godzinę w ustawieniach tel.?

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 25, 2017 5:00 pm

    Fakt jest taki że fo raidu nie ma co startować samemu gdy wykluwa się dobry pokemon. Stanąłem sam do Snorlaxa ponad 25 tys CP i 4 czachami, wystawiłem poki z ponad 90% iv i ponad 3tys cp. Zbiłem nie całe pół paska grubasa. Bez szans. Przez prawie rok grałem sam a dzisiaj wykonał fona do kolesia z drużyny przeciwnej w celu stworzenia drużyny na raidy. Inaczej się nie da i tyle.

    • Reply
      a
      Cze 25, 2017 5:51 pm

      We dwóch Snorlaxa też raczej nie zrobicie. Minimum to 3 osoby z koksami, albo 4-5 z przeciętnymi pokemonami.
      na filmiku Friza bili takiego Snorlaxa 25k CP w 9 osób i zajęło im to ponad 100 sekund.

      • Reply
        DawidPolakL
        Cze 25, 2017 6:07 pm

        Spoko wiem o tym dlatego zbieram grupę 4-5 osobową. Co ciekawe w tej grupie będą 3 teamy. No ale co robić heh

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 25, 2017 8:21 pm

      Ja dzisiaj wkoncu zrobilem podejscie do raidu 4lvl i nie sprostalem TIME UP! Byl czarek 28k i trojka graczy( ja 33lvl, jeden 36lvl, drugi 29lvl). Padly mi 4 poki, czas sie skonczyl a czarek jeszcze 40% hp. Morał trzeba wzmocnic kadre:)

      • Reply
        at3at3
        Cze 25, 2017 10:11 pm

        Moim zdaniem, optymalna ekipa wg zamysłów Niantic to:
        – 6 graczy na 4 czachy,
        – 4 osoby na 3,
        – 2 na 2,
        – 1 na 1…
        Można w mniej jak się ma mocny zespół, ale uważam, że to taki ichni punkt odniesienia…

        • Reply
          Jabr
          Cze 25, 2017 10:50 pm

          Nie do końca. Podczas tworzenia drużyny wyświetla się sugerowana ilość graczy. Trochę przesadnie bo dla jednej czachy dwukrotnie sugerowali 5 osób a startowało sam i udało się.

          • a
            Cze 25, 2017 10:53 pm

            Ta sugerowana ilość graczy to chyba dotyczy osób na 10 lvl 😉
            Mi przed walką z Exeggutorem 12k CP (2 poziom) podpowiadało, że sugerują 9 osób.
            Zrobiłem go sam i nie minęła nawet połowa dostępnego limitu czasu (80/180)

        • Reply
          a
          Cze 25, 2017 10:50 pm

          Nie przesadzajmy, chyba, że mowa o graczach w okolicy 20 lvl.
          raid 2 poziomu praktycznie każdy powyżej 20 lvl da radę zrobić.
          Robiłem dziś sam Exeggutora 12k CP.
          Potrzebne były 4 poki (3 zniszczone, bo nie robiłem żadnych uników na solara tylko lałem na ślepo).
          Walczyłem Venomoth 1,5k, Flareon 2,3k, Flareon 2,1k i skończył jednym ciosem Flareon 2,0k.
          Walka trwała ok 80 sekund, czyli zostało mi 100 sekund, czyli wyrobiłem się nawet przed połową czasu.
          Raidy poziomu 1 to już całkiem spacerek, Croconaw 5k zrobiony jednym Jolteonem 2k w 25 sekund (Joltonowi została prawie połowa paska życia).
          Jutro spróbuję sam robić jakiś raid 3 poziomu. Myślę, że Flareona czy Arcanine da radę samemu zbić 6 Vapkami ~2,5k CP.

          • Michal_tata
            Cze 26, 2017 11:52 am

            Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale fantazja Cię poniosła.

  • Reply
    Kandara
    Cze 25, 2017 5:37 pm

    Tylko u mnie zerowe zainteresowanie raidami? A mówiąc zerowe mam na myśli to, że wczoraj jakimś cudem udało mi się zabić bosa w pojedynkę, bo w okolicy nie było żywej duszy.

    • Reply
      a
      Cze 25, 2017 5:52 pm

      No, a co się dziwić jak w mniejszych miejscowościach raidów dziennie jest więcej niż aktywnych graczy.
      Przy takiej ich częstotliwości ciężko, żeby spotkało się na raz ze 2 czy 3 osoby.

      • Reply
        Kandara
        Cze 25, 2017 10:18 pm

        Właściwie to graczy jest całkiem sporo. Dziś udało mi się wylecieć z 4 gimów, w tym z dwóch tuż po przejęciu. Znaczy z jednego wywalili mnie czerwoni oszuści, ale i tak.

  • Reply
    Pi0trek
    Cze 25, 2017 5:39 pm

    mam 34 lvl, duzo poksów z mocnym CP i dobrymi atakami – tak na wstepie

    Wczoraj był rajd z tyranitarem. centrum handlowe, duzo ludzi więc nawet ich nie widziałem. pierwsza walka w 3 osoby zeszła połowa cp w tym widziałem, że oni wlaczyli Blissey ;| później w 5 osób, ale znów ludzie wyskakiwali z kingdrą czy snorlaxem …. HP Larvitara zeszło do czerwonego paska i tyle. Później musiałem już iść, ale taka walka z randomową i do tego słabą i małą ekipą jest dość frustrująca. tym bardziej, że bez urazy, ale 25 lvl na tym etapie gry jest żenująco mały. kolega dobił 25 lvl w tydzień i to robiąc praktycznie 4 spacery a zajeło mu to jakoś 12 h.

    dziś najpierw Magikarpia sobie zdobyłem (ale słabe iv bo poniżej 82%) a później poszedłem z kolega na 3 tarczowy rajd. Okazało się, że jest Alakazam. We 2 osoby (on też 34 lvl) dało radę w sumie luzem (jakoś 30 sekund zostało). Co miłego jak go złapałem to okazał się mieć 100% iv 😀

    • Reply
      sonia
      Cze 26, 2017 6:42 am

      Bo śmiechnę. Twój post jest idealną ilustracją do tego, czemu nie podobają mi się najnowsze zmiany i takie wymuszanie interakcji z innymi graczami w raidach/potencjalnym łapaniu legend. Trafią się pod gymem właśnie takie snoby jak ty, które będą kręcić nosem, że śmiesz mieć TYLKO taki a taki level i TYLKO takie a takie poksy. Ja zaczęłam grę w pierwszym miesiącu od jej wejścia, poświęcałam na nią powiedzmy łącznie kilka godzin tygodniowo (co uważam, że w życiu normalnego człowieka jest dosyć sporą ilością czasu), a nie osiągnęłam jeszcze 30 levelu. I co, powinnam się zabić? Gratuluję tobie i twojemu koledze natrzaskania 20 czy 30 leveli w tydzień. Ja natomiast mogę pochwalić się tym, że mam życie.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 25, 2017 5:53 pm

    Jeszcze jedno pytanie. Jeśli kilka osób bije bosa czy wszyscy potem mogą go złapać?

  • Reply
    Dymać poki
    Cze 25, 2017 6:07 pm

    I poco się podniecacie Rajdami ? Włączam mapy + fleja i mam poka jakiego chcę 😉

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 25, 2017 6:15 pm

    Jak jest z tymi coinsami? Wiem że można dziennie zebrać 50 coinsów, ale jak to wygląda technicznie? Czy jeśli zbiorę coinsy np o 22 to czy mogęponownie zebrać o 1 w nocy?

    • Reply
      Dziad Czosnkowy
      Cze 25, 2017 6:56 pm

      zapewne

    • Reply
      AszKeczam
      Cze 25, 2017 7:58 pm

      Wczoraj 35 monet i potem 15 o 23:38, a dziś 50 pełne z jednego, więc pewnie o północy nowy dzień się zalicza, tak jak z dziennymi bonusami.

      • Reply
        FoxMan
        Cze 25, 2017 10:25 pm

        Tak raczej liczy, nowego raid passa dostałem 3 minuty po północy kręcąc pierwszy raz gymem danego dnia 😉

  • Reply
    NuJo
    Cze 25, 2017 6:24 pm

    Czy będą rajdy od 20 lvl?

  • Reply
    Orwell
    Cze 25, 2017 8:30 pm

    Jak użyć do karmienia pokemona nanab berry. Cały czas wylatują tylko raz Berry.

    • Reply
      Tom
      Cze 26, 2017 12:29 pm

      Trzeba nacisnac na malinke po lewej 🙂

  • Reply
    ZaaaZ
    Cze 25, 2017 9:37 pm

    Rajdy rajdami a ja się pochwalę najmocniejszym pokiem jakiego złapałem na wolności 🙂
    Snorlax 2650CP.
    Znaleziony po drodze do gyma z rajdem.
    I wg kalkulatora IV ma 15/12/12 🙂
    Wcześniej najmocniejszy był Vaporeon 2480.
    A Wy jak mocne łapaliście na wolności?

    • Reply
      Nowystary
      Cze 25, 2017 10:02 pm

      Dragonite Kraków 2846, Tyranitar Ruda Śląska 2966

  • Reply
    Swaldi
    Cze 25, 2017 10:54 pm

    Ja za to zauwazylem ze po aktualizacji raidow jak chodze z kumplem nie mozemy obydwoje wrzucic pokow dp gymu bo jest komunikat ze ktos wkasnie atakuje. Wszystko fajnie spoko ale moj pok juz tam 4h siedzi czyli nikt nie zbihal gyma. Nawet po 15min odkad wsadzilem poka kumpel nie byl wstanie wsadzic swojego. W innym gymie bylo dokladnie to samo -_-

  • Reply
    ranma11
    Cze 25, 2017 11:01 pm

    eh… zapowiadało się ciekawie ale jednak się zepsuło.
    Przy aktualnym limicie 50 coinów na dzień i 1 coinie za 10 min. na gymie mieszkając w spokojnej okolicy nie ma sensu wrzucać do gyma silnych poków. Ja w okolicy mam praktycznie tylko niebieskich(w których jestem) i żółtych(mniej niż nas)(na gymie na dworcu pkp czasami zdarzają się czerwoni ale to zwykle ludzie z pociągów jak dłużej stoją na stacji [czekają na pociąg z naprzeciwka żeby się minąć – jeden tor]) Jak na początku wrzuciliśmy silne poki i limity się zmieniły to miałem to moje poki stały przez ponad dobę na dwóch gymach… i niby skutecznie broniłem gymów ale nic z tego nie miałem.
    Teraz wolę już wrzucać słabe poki, po to żeby trochę postały i zostały zbite (żebym dostał monetki) niż dzielnie bronić gymu(zgodnie z ideą gry) i nic z tego nie mieć (a karmić to już nie daj panie…). Tylko jaki w tym sens skoro celowo rezygnuje się z rywalizacji?
    O ile promowanie(/wymuszanie) różnorodności poków i lekkie wymuszanie rotacji na gymach jest wg. mnie bardzo fajne, to jednak nowy system odbioru monetek wszystko psuje.
    Już lepszy byłby system z przyciskiem tak jak wcześniej (tylko z licznikiem monetek aktualnie dostępnych do odebrania – czyli swoje trzeba odstać żeby wyrobić limit ale nie ma potrzeby spadać z gymu, czyli można wrzucać mocne poki i karmić żeby rywalizować).
    Co do raidów to tak:
    Tier 1 jest pomyłką! Mam 30lvl. Walczyłem z croconaw’em za pomocą poka na lvl +/-25. Wygrałem jednym, niespecjalnie wykokszonym(aczkolwiek przyzwoitym) pokiem, walcząc sam. Gdzie tu jakiekolwiek wyzwanie?
    Tier 2 już jest OK ale pod warunkiem że gracze lvl30+ robią je solo, a słabsi w dwie osoby (więcej tylko jeżeli są to gracze lvl +/-20).
    Tier 3 i 4 jeszcze nie walczyłem ale to już powinno być git…
    Tylko że pojawia się problem z tym, że tych raidów jest od groma!!
    Na moim zadupiu gdzie mam 2 gymy, pierwszego dnia były co najmniej 3 raidy (a nie śledziłem sytuacji przez cały czas).
    No i wykrywanie raidów w takim samym zasięgu co poków na radarze… Jasne… Tyle to ja widzę na widoku ogólnym i bez dodatkowego radaru.
    I summa summarum do końca nie wie się co się dzieje na naszym rewirze(bo nie cały jest w zasięgu radaru) i nie idzie się zorganizowac na jakiś lepszy raid bo część ludzi wcześniej przepuściła passa na coś łatwiejszego ale solo.

    • Reply
      a
      Cze 25, 2017 11:20 pm

      No faktycznie lipa z tym wyszukiwaniem raidów.
      Ja z domu nie mam widoku na żaden gym więc o żadnym raidzie bym nie wiedział bez wyjścia do centrum).
      na GymHuntr są informacje o raidach więc wystarczy od czasu do czasu przeskanować swoje miasto.
      Kolejny raz widać, że jak Niantic czegoś nie potrafi zrobić to szybko zrobią to zewnętrzne serwisy. Tak samo jak obliczanie IV, czy mapki.

      • Reply
        xDeOx
        Cze 25, 2017 11:57 pm

        spoko – dziś w centrum Wrocławia o 11 było 18 raidów w nearby, ale widzisz tylko 6… IDIOCI.

    • Reply
      evoLucjan
      Cze 26, 2017 7:28 am

      Moim zdaniem to ten tier pierwszy jest po to zeby dac szanse ludziom na evo dobrych starterow z drugiej geny, no i wiadomo ze nie w kazdym miescie karpie respia sie na bogato. Ja to sie ciesze akurat bo czekam z cukierkami na te z wysokim iv. No i cuksow do tododaila mam tylko 10:( dzieki bossowi croconow.

    • Reply
      ArT
      Cze 26, 2017 8:47 am

      TO co źle że ich jest tak dużo ? Ludziom naprawde nie dogodzisz. Piszesz że Tier 1 za słąby Tier 2 może być a 3-4 bedzie git. No i o to chodzi jest wybór jest gra.

  • Reply
    sonia
    Cze 26, 2017 6:27 am

    Nie lubię biadolić, ale nie jestem zadowolona z tych wszystkich zmian. Po pierwsze: nowy system gymów powoduje straszne lagi. Praktycznie wykluczyło mnie to z walk, a przez ostatnie miesiące śmigałam po kilkadziesiąt monet dziennie bez większego wysiłku i poświęcania zbyt dużej ilości czasu. Teraz aplikacja wyłącza się bez ostrzeżenia zanim zadam bossowi chociaż kilka ciosów. Po drugie: wygląda na to, że samotne wilki, do których ja na przykład należę, nie będą praktycznie miały szansy na złapanie legend. Przypuszczam, że będą do zdobycia na najwyższym poziomie raidów, a bez silnej ekipy na takie ani rusz. Po trzecie: większość raidów, które widzi się na codzień, są o beznadziejną stawkę. Dookoła mnie do złapania są na przykład Magikarp i Quilava. Po czwarte: czy ja dobrze rozumiem, że trzeba teraz czekać, aż minie ten czas na jajku? To trochę bezsens, bo chyba nie każdy ma czas i chęci kwitnąć tyle pod gymem. Wszystko to powoduje, że wbrew intencjom twórców, czuję się teraz zniechęcona do gry zamiast na nowo zachęcona.

  • Reply
    Michal_tata
    Cze 26, 2017 7:16 am

    Mało ludzi gra, po wioskach puste gymy albo z jednym pokiem. U mnie w Grodzisku brak chętnych na raidy, kiepsko to wygląda, albo wprowadzili tyle zmian żeby przyciągnąć graczy albo odstraszyli, trudno powiedzieć.

    • Reply
      Bizazam
      Cze 26, 2017 7:53 am

      Wiadomo, że w tej grze nie chodzi o coinsy, jednak dużo osób jest niezadowolonych, z systemu odstawiania. Nie dość, że tylko 50 to jeszcze jak nie zbijesz swojego poka to wszystko przepada. Ja daje same magikarpie bo nie ma sensu dawać nic mocniejszego. Powinni wrócić do 100, wrócić do możliwości odbioru (bo nawet ta czynność, wprowadza interakcję). No i powinni wrócić do tego, że widzisz ile zarobiłeś.

      • Reply
        Bizazam
        Cze 26, 2017 7:55 am

        Systemu dostawania coinsów*

        • Reply
          Ex
          Cze 27, 2017 11:58 am

          Myślałem, że jak pok wróci po 3 dniach, to przyniesie ze sobą 150 coinsów hm… lipa

          • A'Tomek
            Cze 27, 2017 12:05 pm

            Mój wrócił po 3 dniach, był karmiony i poległ w obronie gymu i przyniósł 0 coinsów.

      • Reply
        sonia
        Cze 28, 2017 1:56 am

        Może to ja czegoś nie rozumiem, ale czy to aż taka wielka różnica kiedy dokładnie pok zostanie zbity i przyniesie mi te monety? Chyba nic się nie stanie, jeśli trochę postoi w gymie i dostanę je na przykład po dwóch dniach? No chyba, że ktoś już naprawdę żyje tą grą i codziennie chce kupować sobie nowe itemy z zarobionych moniaków.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 26, 2017 8:05 am

    Jak już pisałem wcześniej. Macie problem z zebraniem coinsów to dogadajcie się z kolegą z teamu przeciwnego. Jeśli nie macie kolegów no to jesteście skazani na zakup drugiego konta i tyle

    • Reply
      Bizazam
      Cze 26, 2017 9:57 am

      Właśnie to jest smutne (chociaż zależy jak to interpretować) ale wolałem się wkurzać, że ktoś mnie zrzucił z gymu i wrocic, niż prosić żeby sam nnie zrzucił. Kontekst rywalizacji został utracony.

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 26, 2017 8:09 am

    Jeszcze jedno. Czy antywirus wpływa na płynność gry? Jeśli tak to jaki zarekomendujecie? Ja miałem kaspersky a od wczoraj Hi Security i zastanawiam się czy ten drugi nie wywołuje mi lag.

  • Reply
    Saur
    Cze 26, 2017 9:08 am

    W wiosce 10 mieszkańców gym a na nim…Tyranitar 35k Cp 5 pozi trudnośc. JAJA. xD

  • Reply
    slash
    Cze 26, 2017 11:04 am

    Gra mimo dużej aktualizacji z Rajdami wymiera. W weekend będąc w mniejszym małopolskim mieście widzę niewielki park, kilka pokestopów i aż 3 gymy w odstępie 100 metrów. Wszystkie zapchane na fula czerwieńcami. Godz 20 kluje się żółte jajo. Zadowolony podchodzę do areny, a tam nie ma żadnego trenera !! Wyskoczył Gruby. Użyłem wszystkich najlepszych poków z atakiem Walki- Poliwrath, Rhydon, Niedźwiedzica & Słonica + psycho Alakazam. Wszystko padło trupem, a HP Snora ubiłem może w 1/4. Drugi dzień podobna sytuacja. Godz 12 i z tejże samej wieży wyłazi Tyran. Pod areną prócz mnie nie ma nikogo. W gymach wciąż 6 czerwonych poków z Lv trenerów 25-35. Poczekałem 20 minut, bo obok kluło się jajko 2 lv. Wylazł Ananas, który rzucał we mnie nasionami. Po złapaniu okazało się, że ma jednak Extrasensory. 77% IV, a w nagrodę dostałem 12 Revivów, które i tak wywaliłem. Ogólnie w małych miastach nie ma sensu atakować żółtych jajek. Nawet jak do walki stanie się z solidnym kompanem + przypadkową grupką dzieci to taki Snor zmiecie całą ekipę jednym beknięciem …

    • Reply
      Bizazam
      Cze 26, 2017 11:25 am

      No bo niestety to nie są poki soloable czyli w pojedynkę, celuj w różowe jeśli jesteś sam

  • Reply
    masger
    Cze 26, 2017 11:05 am

    Wszystko fajnie tylko może przy raidzie pokazywało by ile osób bierze udział bo inaczej nie ma sensu zaczynać żadnego raidu z 3 czy 4 czaszkami. Straciłem w ten sposób kilka pasów już bo po wyjściu okazało się że tylko ja jestem mimo że trochę graczy widziałem w pobliżu. A samemu szans nie ma na te lepsze a ilość osób widać dopiero gdy dołączamy .

  • Reply
    DawidPolakL
    Cze 26, 2017 12:00 pm

    Wszyscy tak biadolimy że problem z bosami, że w pojedynkę lipa itp. To może zorganizujmy jakiś zlot. Będzie możliwość wspólnego pogrania i przy okazji poznania się. Ja bym przyjechał mimo że mam wszędzie daleko. Myślę że fajnie by było.

    • Reply
      sempaje
      Cze 26, 2017 1:51 pm

      …podbijam i stawiam na stole 12-letniego
      Chivas’a, na dzień dobry… :>

  • Reply
    Wojtek
    Cze 26, 2017 1:49 pm

    pytanie mam co np jeżeli do jednego raidu podbiją 2 ekipy po 2 osoby?? bo obie będą bić czy kto pierwszy ten lepszy?? to mnie zastanawia jak ktoś może to proszę o wyjaśnienie.

    • Reply
      shiba
      Cze 26, 2017 2:11 pm

      Najlepiej przed walką zagadać :)i rozpocząć walkę wspólnie, czyli wszyscy w tym samym momencie naciskają GO. Dobrze też uzgodnić, czy aby wszyscy na pewno mają ten sam kod do walki (prawy górny róg na ekranie telefonu) i modlić się o brak komunikatu Error dla któregokolwiek z graczy:)

  • Reply
    golliath
    Cze 26, 2017 7:56 pm

    Witam. mam problem z raidami, zmarnowalem juz kilka raid passow tych darmowych i za pieniazki.. podczas wejscia do walki wyslwietla mi sie error i wychodzi z gyma. Czy wiecie moze o co chodzi?gram na j5 2016

  • Reply
    IronG
    Cze 27, 2017 1:03 pm

    Dostałem Raid Passa, chociaż mam lvl 24.

    • Reply
      at3at3
      Cze 27, 2017 1:31 pm

      Coś chyba zmienili, bo młoda na 24 widzi jaja i rajdy, ale jeszcze nie wiem czy może brać udział.

      • Reply
        FoxMan
        Cze 27, 2017 1:38 pm

        Znajomy na 21 poziomie dostał raid pass, więc albo zrobili dla wszystkich albo od 15-20 poziomu.

        Widziałaś też mój komentarz co pisałem wczoraj co do aplikacji?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
pokemongobanner
Nowy limit dla PokéCoins!

Niantic wciąż próbuje dostosować nowy system do potrzeb graczy. Wielu trenerów narzekało, że jedna moneta na godzinę to zdecydowanie zbyt...

Zamknij