News 24

Co z tą pogodą?

Gdy włączycie grę prawdopodobnie zastaniecie widok, do jakiego przyzwyczaiło nas Pokemon GO przez ostatnie prawie półtora roku.

Chodzi o system pogody, który z jakiegoś powodu został wyłączony. Nie wiemy czy jest to niezamierzony błąd czy też Niantic popsuło coś próbując wprowadzić zmiany, ale wiemy już, że producent gry pracuje nad przywróceniem funkcjonalności do gry.

Obecnie sprawdzamy problem, który uniemożliwia trenerom doświadczenie dynamicznego systemu pogodowego w Pokemon GO. Dziękujemy za cierpliwość w trakcie naszej pracy nad poprawką.

Musimy uzbroić się w cierpliwość a tymczasem możecie cieszyć się spawnami pozbawionymi czynnika pogodowego.

24 komentarze

  • Reply
    jeszcze gram
    Sty 03, 2018 1:37 pm

    no tak, co to był by za tydzień jak by czegoś nie spieprzyli, normalka u Niantic. Dziadostwo totalne

  • Reply
    Geo
    Sty 03, 2018 3:16 pm

    Jakkolwiek to brzmi – pogoda wróciła.

  • Reply
    Seba
    Sty 03, 2018 4:05 pm

    Popieram naprawia 1 rzecz zwała kolejne 10

    • Reply
      Seba
      Sty 03, 2018 4:28 pm

      Debilny słownik : zwalą a nie zwała

  • Reply
    Alq
    Sty 03, 2018 6:40 pm

    W dodatku gps też się dzisiaj posypał 🙂 mam gym i dwa stopy pod domem i zazwyczaj siedząc w domu mogłem spokojnie sie poodbijać i poki sie respiły. Teraz albo mnie wypieprza pół kilometra dalej albo nie mam w ogóle zasięgu xD

  • Reply
    Kamil
    Sty 03, 2018 7:11 pm

    Jak już o błędach i bugach 😀 Nie wiem czy tylko ten błąd występuje u mnie, czy każdy go ma, ale wczoraj robiąc masową ewolucję po powrocie z menu widoku konkretnego pokemona do widoku plecaka automatycznie widok ustawiał się na samą górę. Dość męczące było przewijanie plecaka do poksa, no i też strata czasu jojka xD

    • Reply
      Rufete
      Sty 03, 2018 10:21 pm

      Najbardziej wkurzający bug teraz to cofanie do początku listy przy usuwaniu Pokemonów. – Jedno zrobiłeś, drugie zniszczyłeś…

    • Reply
      Pruszkowianka
      Sty 04, 2018 10:45 am

      Niestety ten bug jest już od jakiegoś czasu zgłoszony

  • Reply
    Kacperst03
    Sty 03, 2018 7:16 pm

    A tym czasem 1 vs 1 w Draconius go

  • Reply
    Pokeee
    Sty 03, 2018 7:32 pm

    Mam pytanie odnośnie raidu z Ninetalesem. Czy mając trzy dobrze pokemony po 2800 cp każdy bede mógł zrobic ten rajd samemu czy potrzebuje trzech dobrych golemow? Znalazłem na Youtube jedynie filmiki z golemami a nie wiem czy jest sens ladować cukierki i stardust w kolejnego vaperona.

    Dzieki za odpowiedz!;)

    • Reply
      Pokeee
      Sty 03, 2018 7:33 pm

      Czy mając trzy dobre wodne pokemony*
      miało być naoisane.

    • Reply
      bart
      Sty 03, 2018 10:01 pm

      nie

    • Reply
      a
      Sty 04, 2018 12:34 am

      Nie ma sensu.
      Jeśli chodzi o wodne pokemony Vaporeon już praktycznie przeszedł emeryturę w momencie pojawienia się Waterfall w Gyardosa, a definitywnie na nią przejdzie (i Gyarados w sumie od razu też) w momencie pojawienia się Kyogre (połowa stycznia, lub połowa lutego).
      Tak więc anie w Vapka, ani w Gyaradosa już nie warto nic pakować, Ktogre będzie królem wodnych i z atakiem Waterfall/Hydro Pump takiego Ninetalesa zniszczy bez problemu.

      • Reply
        Pokeee
        Sty 04, 2018 7:07 am

        Dzięki za informacje 😉 Fajnie by jeszcze było go złapać. Ciezko u mnie z rajdami innymi osobami. Złapałem tylko groudona w centrum handlowym jak nadazyla sie okazja. Bez omawiania sie z innymi słabo jest znalesc jakąś rupke osób nawet w dużych skupiający ludzi.

        • Reply
          hejterhejterów
          Sty 04, 2018 12:38 pm

          Ninetales https://pokemongo.gamepress.gg/tier-3-raid-solo-guide – najtrudniejszy a zarazem nieprzydatny kompletnie. Lepiej solować na szybkości Machamp-a 4-5 espeonów spokojnie wystarcza jeszcze teraz przy bustach pogodowych. Scyther/Gengar też fajna sprawa do pokonania Alakazama. Wszystkie stworki w rajdach są genialne do siebie dopasowane by móc solować coraz to mocniejsze i wszystkie są najlepszymi kontrami.

          • Pokeee
            Sty 04, 2018 8:47 pm

            Dzieki za pomoc.

            Scythera i porygona juz zrobie sam, matchampa prawie, z resztą mam wieksze problemy. Myslalem ze wodnymi cos zdzialam z tym nietalesem ale jak nie to szkoda.

        • Reply
          evoLucjan
          Sty 04, 2018 9:11 pm

          Ja to bym powiedzial ze moglbys sprobowac solo, zalezy do ktorych pokow masz dobry dostep!? Jak masz duzo dobrych golemow to probowac zawsze mozna tylko potrzeba jakies 4 sztuki na 38lvl+bonus pogodowy. W golemy i tak oplaca sie inwestowac! No jest jeszcze gyarados( 3 sztuki na 36-37lvl) w ktorego tez oplaca sie pchac stardust, gorzej ze zeby zrobic trzy mocne sztuki tez potrzeba z 1800 cukierkow.

  • Reply
    jeszcze gram
    Sty 03, 2018 7:54 pm

    dalsza część naprawiania gry, zrobiłem groudona jako raid , wywaliło mnie chociaż biłem do końca, nie dostałem nagród, nie mogłem go łapać. Wszedłem ponownie do gyma – nowa sesja. Brawo 2 raidpassy psu w dupę. Chyba jednak przestanę grać.

    • Reply
      Czerwony
      Sty 04, 2018 3:03 pm

      Opisz cały fakt do niantic korzystając z formularza w grze. U nas był taki przypadek i oddali RAID passa.

  • Reply
    Gainax
    Sty 04, 2018 3:35 am

    wszystko fajnie ale od rana do wieczora nie spotkała mnie ta sytuacja z wycofaniem pogodowym… czyli tylko wybrana społeczność dostała buga

  • Reply
    Krono
    Sty 05, 2018 6:32 am

    Na mapce w krk respi sie Zangoose.

    • Reply
      Wojci3ch
      Sty 05, 2018 7:08 am

      racja da się złapać nawet

  • Reply
    Vertresss
    Sty 06, 2018 12:16 pm

    Czy pogoda jest czy jej nie ma to często nie ma znaczenia :v
    Prawie CAŁY czas jest pogoda pochmurna, czasem deszczowa, chociaż często są one u mnie różne
    Jakieś 2 tyg temu przez kilka dni tak wiało, że rowerem nie dało sie jechać, a w grze pogoda cloudy -.- śnieg sypie- cloudy, słońce świeci, czyste niebo- cloudy.
    Powinni to ogarnąć, bo nie mieszkam na jakimś zadupiu, żeby wiecznie były jakieś problemy

  • Reply
    arty
    Sty 07, 2018 10:43 am

    Problem z pogodą jest dlatego, że gra korzysta z lokalnych źródeł meteo przez pierwsze 2 dni działała w trybie realny padało padało było pochmurno było… ale prawdopodobnie serwery pogodowe zostały tak obciążone, że obsługa IT ich po prostu wyeliminowała. Skąd takie przypuszczenie, bo przestała mi działać pogoda w telefonie w prawie tym samym momencie, co w grze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
2017 na pokemon-go.pl

Wczoraj podsumowaliśmy 2017 w Pokemon GO, dziś czas na krótkie omówienie mijającego roku na naszej stronie. Jako jedyny polski serwis w...

Zamknij