Jak już pewnie wielu z was zauważyło, wraz z wejściem drugiej generacji zaszły dość poważne zmiany w systemie ataków. Nie chodzi tu tylko o nowe ruchy, ale także o zmiany w istniejących.
Pierwsze co rzuca się w oczy to widoczne zmiany w szybkości ataków – w dużej mierze istniejące ruchy nie pozwalają na tak szybkie zadawanie obrażeń jak wcześniej, np. Water Gun. Z zauważalnych zmian warto także wspomnieć, że nie uraczycie już ataków, posiadających więcej jak 3 paski energii.
Przetasowaniom uległy ruchy, jakich mogą nauczyć się dane pokemony. Dotknęło to także stworzenia z pierwszej generacji. Jeżeli posiadacie Dratini, które czekało na ewolucje od kilku miesięcy i zrobicie to teraz, nie macie już szans na uzyskanie ataków, które zostały wyrzucone z puli dostępnych ruchów dla Dragonite. Poniżej przedstawiam tabelę, co konkretnie zmieniło się w kwestii pokemonów z pierwszej generacji.
Pokemon | Usunięty szybki atak | Usunięty specjalny atak | Nowy szybki atak | Nowy specjalny atak |
Charmeleon | Scratch | Fire Fang | ||
Charizard | Wing Attack, Ember | Flamethrower | Fire Spin, Air Slash | Overheat |
Butterfree | Bug Bite | Struggle Bug | ||
Beedrill | Bug Bite | Struggle Bug | ||
Pidgeot | Wing Attack | Air Cutter | Air Slash | Brave Bird |
Spearow | Twister | Sky Attack | ||
Fearow | Twister | Sky Attack | ||
Ekans | Gunk Shot | Poison Fang | ||
Pikachu | Thunder | Wild Charge | ||
Raichu | Thunder Shock | Thunder | Volt Switch | Wild Charge |
Sandshrew | Rock Tomb | Sand Tomb | ||
Nidoking | Fury Cutter | Iron Tail | ||
Clefable | Pound | Charge Beam | ||
Ninetales | Ember | Flamethrower, Fire Blast | Fire Spin | Overheat, Solar Beam |
Jigglypuff | Body Slam | Gyro Ball | ||
Zubat | Sludge Bomb | Swift | ||
Golbat | Ominous Wind | Shadow Ball | ||
Parasect | Bug Bite | Struggle Bug | ||
Venomoth | Bug Bite | Poison Fang | Infestation | Silver Wind |
Persian | Night Slash | Foul Play | ||
Primeape | Karate Chop | Cross Chop | Counter | Close Combat |
Arcanine | Bite | Bulldoze, Flamethrower | Snarl | Wild Charge, Crunch |
Poliwhril | Scald | Water Pulse | ||
Poliwrath | Mud Shot | Submission | Rock Smash | Dynamic Punch |
Abra | Charge Beam | |||
Alakazam | Psychic, Dazzling Gleam | Futuresight, Focus Blast | ||
Machop | Low Kick | Rock Smash | ||
Machoke | Cross Chop | Dynamic Punch | ||
Machamp | Karate Chop | Cross Chop, Submission, Stone Edge | Counter | Heavy Slam, Dynamic Punch, Close Combat |
Weepinbell | Razor Leaf | Bullet Seed | ||
Graveler | Rock Slide | Rock Blast | ||
Golem | Ancient Power | Rock Blast | ||
Ponyta | Fire Blast | Stomp | ||
Rapidash | Ember | Fire Spin | ||
Magneton | Thunder Shock | Discharge | Charge Beam | Zap Cannon |
Farfetch’d | Cut | Air Slash | ||
Doduo | Swift | Brave Bird | ||
Dodrio | Air Cutter | Brave Bird | ||
Seel | Aqua Jet | Aurora Beam | ||
Dewgong | Ice Shard | Aqua Jet, Icy Wind | Iron Tail | Aurora Beam, Water Pulse |
Muk | Lick | Infestation | ||
Cloyster | Icy Wind, Blizzard | Aurora Beam, Avalanche | ||
Gastly | Sucker Punch | Omnious Wind | Astonish | Night Shade |
Haunter | Licks | Shadow Ball | Astonish | Shadow Punch |
Gengar | Shadow Claw | Dark Pulse | Hex | Focus Blast |
Onix | Iron Head, Rock Slide | Sand Tomb, Heavy Slam | ||
Hypno | Psyshock, Shadow Ball | Futuresight, Focus Blast | ||
Kingler | Mud Shot | Bubble | ||
Voltorb | Signal Beam | Gyro Ball | ||
Electrode | Tackle | Volt Switch | ||
Exeggcute | Bullet Seed | |||
Exeggutor | Zen Headbutt, Confusion | Bullet Seed, Extrasensory | ||
Hitmonlee | Brick Break | Close Combat | ||
Hitmonchan | Rock Smash | Brick Break | Counter | Close Combat |
Koffing | Infestation | |||
Weezing | Infestation | |||
Tangela | Power Whip | Infestation | Grass Knot | |
Kangaskhan | Brick Break, Stomp | Crunch, Outrage | ||
Seadra | Blizzard | Aurora Beam | ||
Seaking | icy Wind, Drill Run | Ice Beam, Water Pulse | ||
Starmie | Tackle | Hidden Power | ||
Scyther | Steel Wing | Bug Buzz | Air Slash | Aerial Ace |
Jynx | Pund | Ice Punch | Confusion | Avalanche |
Pinsir | Fury Cutter | Submission | Bug Bite | Close Combat |
Gyarados | Twister, Dragon Pulse | Dragon Tail | Crunch, Outrage | |
Lapras | Ice Shard | Dragon Pulse | Water Gun | Hydro Pump |
Eevee | Body Slam | |||
Jolteon | Volt Switch | |||
Flareon | Heat Wave | Fire Spin | Overheat | |
Porygon | Tackle, Zen Headbutt | Discharge, Psybeam, Signal Beam | Hidden Power, Charge Beam | Solar Beam, Hyperbeam, Zap Cannon |
Omanyte | Brine, Rock Tomb | Bubble Beam, Rock Blast | ||
Omastar | Rock Slide | Rock Blast | ||
Kabutops | Fury Cutter | Rock Smash | ||
Snorlax | Body Slam | Heavy Slam | ||
Zapdos* | Thunder Shock | Discharge | Charge Beam | Zap Cannon |
Moltres* | Ember | Flamethrower | Fire Spin | Overheat |
Dratini | Iron Tail | |||
Dragonair | Iron Tail | |||
Dragonite | Dragon Breath | Dragon Pulse, Dragon Claw | Dragon Tail | Hurricane, Outrage |
Mewtwo* | Focus Blast | |||
Mew* | Dragon Pulse | Focus Blast |
*Pokemony wciąż niewystępujące w grze
Nie wiemy jeszcze, jacy atakujący i z jakimi atakami są najlepsi w tym momencie dla danego typu (włączając także drugą generację). Obliczenia te wymagają czasu oraz testów, tak więc gdy tylko pojawi się rzetelna oraz pewna informacja na ten temat, to stworzymy dla was notkę o tym.
Jedną z najważniejszych zmian jakie zaszły są te dla Dragonite. Utracił on możliwość uzyskania Dragon Breath oraz Dragon Claw, które razem tworzyły jeden z najlepszych movesetów dla tego pokemona. Sam Dragon Breath z jakimkolwiek innym atakiem specjalnym zadawał więcej obrażeń niż dowolny moveset dostępny obecnie. Najpewniej teraz najlepszym zestawem pod względem obrażeń jest Steel Wing + Outrage. Niestety, Steel Wing ze względu na swój typ nie jest zachwycającym atakiem.
Snorlaxowi zabrano najlepszy atak do obrony – Body Slam. Najlepszy defensywny moveset czyli Zen Headbutt + Body Slam został więc zastąpiony przez Zen Headbutt + Heavy Slam i zadaje o 10% mniej obrażeń niż wcześniej. Nowy specjalny atak jest też łatwiejszy do uniknięcia.
Zmiany w atakach Laprasa nie mają większego znaczenia w obliczu dość znaczącego osłabienia jego statystyk. Ciężko mówić teraz o nim jako dobrym pokemonie do obrony. Ice Shard był zdecydowanie lepszym atakiem do obrony niż zyskany teraz na jego rzecz Water Gun.
Zmiany dla takich pokemonów jak Exeggutor czy Cloyster nie są aż tak znaczące i mogą mieć marginalne, prawie niezauważalne znaczenie.
Wielu z was może ucieszyć, że Gyarados nie będzie mógł więcej uzyskać Twistera. Atak ten uzyskał jednak buffa i wraz z szybkim atakiem Bite stanowi teraz bardzo dobry defensywny moveset. Jeśli macie Gyaradosa z Twister to informacja ta może was ucieszyć. Po zmianach możliwe jest uzyskanie zestawu Dragon Tail + Crunch, który jest zbliżonym efektywnością movesetem obronnym do Bite + Twister.
Po wszelkich przetasowaniach dotyczących ataków, ich siły oraz szybkości zmienił się także ranking najlepszych pokemonów pod względem zadawanych obrażeń (DPS) wyłączając ich typy oraz efektywność przeciwko innym typom (neutralne obrażenia). Ranking (bez pokemonów legendarnych i mitycznego Mew) może was nieco zaskoczyć:
- Gengar – Hex + Shadow Ball
- Gengar – Hex + Sludge Bomb
- Machamp – Counter + Dynamic Punch
- Dragonite – Dragon Breath + Dragon Claw (już niedostępny do uzyskania)
- Dragonite – Draon Breath + Dragon Pulse (już niedostępny do uzyskania)
- Gengar – Hex + Focus Blast
- Gengar – Shadow Claw + Shadow Ball (już niedostępny do uzyskania)
- Dragonite – Dragon Breath + Hyper Beam (już niedostępny do uzyskania)
- Ursaring – Counter + Hyper Beam
- Charizard – Air Slash + Overheat
Jeżeli posiadacie pokemona z niedostępnym już do uzyskania atakiem to może mieć on całkiem wysoką wartość kolekcjonerską gdy w grze pojawią się wymiany. W kilku przypadkach stare i usunięte już movesety są po prostu lepsze niż te nowe, tak więc warto je zachować.
58 komentarzy
Porsche Cayenne
Lut 19, 2017 5:20 pmpomieszali trzeba sie uczyć ataków na nowo
JJ
Lut 19, 2017 7:11 pmAtaki 3 blokowe dalej istnieją. Tylko czasem nie banujcie mnie jak na fb za zwrócenie uwagi gdy byliście w błędzie
Ivrin
Lut 19, 2017 10:38 pm„posiadających więcej jak 3 paski energii”
Więcej jak 3 znaczy 4+, a nie, że brakuje także tych z 3 paskami. Pomyślimy o banach za brak umiejętności czytania ze zrozumieniem, na razie tylko upomnienie 😀
Xxx
Lut 19, 2017 7:13 pmPo ciul ladowac w pokemony stardust skoro ciule ciagle mieszaja.
Marek
Lut 19, 2017 8:19 pmDo 30 levelu nie miałem Laprasa, i wykluł mi się tydzień temu z jaja. Na drugi dzień weszły te nowe pokemony i natychmiast jego cp zmalało o prawie 400. To znaczy mieć przesr…ne :). No cóż mam na szczęści parę Hunterów i może coś się z nich zewoluuje dla pocieszenia.
Nobody
Lut 19, 2017 10:27 pmMam 31 lvl i dalej nie mam Laprasa, to jest dopiero przesrane… Ale może w końcu się uda, bo dzisiaj mi się Smoochum wykluł z 5km jaja, więc może coraz mniej śmieci siedzi w 10km jajach…
Nobody
Lut 19, 2017 10:35 pmhttps://rankedboost.com/pokemon-go/egg-hatching-chart/ Jednak się pomyliłem. W miejsce śmieci z 1 generacji pojawiły się leszcze z 2 generacji…
AszKeczam
Lut 20, 2017 3:12 amJeszcze Hitmonlee i Hitmonchan z 10km powinni usunąć. Tym bardziej, że w 5km już ich pierwsza forma siedzi 😉
PS. Elekid i Magby też w 5km…? Jak były jeszcze w 10km to 3x Magby i 2x Elekid wyklute… 6 jajek w d.pę +1 kinderniespodziewajka jeszcze pewnie czeka… 🙁
Nobody
Lut 21, 2017 3:18 pmTak z tej strony wynika. Na 100% Smoochum trafił do 5km bo mi się wykluł. No niestety i ja z 10 pełno kinderów dostałem, ostatnio 2 x 10 w walentynki to Smoochumy… Co do Hitmonlee i Hitmonchana to masz rację, powinni usunąć z jajek 10km, może kiedyś to zrobią.
LacM
Lut 20, 2017 12:24 amPierwszego i ostatniego jak dotąd Laprasa złapałem na 30 levelu.
AszKeczam
Lut 20, 2017 3:07 amAhahahaha no zajebiście! 2x 10km wypadł mi podczas walentynek i z jednego wykluła się moja pierwsza Smoochum, a teraz się dowiaduję, że wypada już z 5km…? Suuper, bo pewnie w 2giej dyszce też siedzi 🙁
a
Lut 19, 2017 9:13 pmJaki teraz najlepszy pokemon i moveset do zbijania Vaporeonów, bo u mnie w mieście w gymach większość to vapki.
Bazyli10
Lut 19, 2017 10:18 pmVileplume z Solarium Beam po prostu miażdży wszelkie Vapki.
Bazyli10
Lut 19, 2017 10:19 pmSolar Beam
Barti
Lut 19, 2017 10:29 pmExeggutor lub Victreebel z solar beam też ładnie czyszczą gym z vaporeonków
sempaje
Lut 20, 2017 9:23 pm+ Venusaur (solar i max Cp)
MEWZIU
Lut 19, 2017 10:50 pmEspeon z FutureSight też daje radę 🙂
Mawerix
Lut 19, 2017 11:12 pma Seakingowi nic nie zmienili? mój ma zestaw ataków Poison Jab/Water Pulse przy czym nigdzie nie znalazłem by Poison Jab występował u Seaking’a
Kajmisikadama
Lut 20, 2017 9:28 amGengar ma dużo tych ataków niestety
Move Charge Move
100%
Hex
Shadow Ball
95%
Hex
Sludge Bomb
83%
Hex
Sludge Wave
82%
Hex
Focus Blast
81%
Shadow Claw
Shadow Ball
77%
Shadow Claw
Sludge Bomb
76%
Sucker Punch
Shadow Ball
73%
Hex
Dark Pulse
70%
Sucker Punch
Sludge Bomb
70%
Shadow Claw
Sludge Wave
70%
Shadow Claw
Focus Blast
66%
Shadow Claw
Dark Pulse
58%
Sucker Punch
Sludge Wave
57%
Sucker Punch
Focus Blast
56%
Sucker Punch
Dark Pulse
isterini
Lut 20, 2017 12:38 pmMój Umbreon stracił jakieś 100, ale i tak się nieźle naparza w gymie z foul play. Chudzina z 1400 cp rozwalił Espeona, Rydona i Execcutora zadając po 2-4 ciosy. Widzę moc w mojej bestyjce
slash
Lut 20, 2017 3:44 pmTrochę za dużo zamieszań z tymi atakami. Jolt i Vapek spowolnione. W dodatku niepotrzebna zamiana siły Water Pulsu i Aqua Tail. Atakowałem głównie ruchami na dwie kreski, a teraz wodny ogon jest mozolny i nie sprawdza się jako ofensywa. Ogólnie zmiany ruchów na plus, ale mój nr 1 w ataku stał się teraz nr 1 w obronie …
l0l
Lut 20, 2017 3:45 pmNineteles z fires blast na szczęście mam!! 😀
teraz bardzo chcę takiego z Solar Beam xD
ale powywracało schematy tymi zmianami Niantic 🙂
Porsche Cayenne
Lut 20, 2017 4:43 pmhah już boty wsadziły w gym tyranitara 3tys cp
Burzon
Lut 20, 2017 6:59 pmTo jak masz czas to leć zbij gyma z kilkoma snorlaxami i tyrantami 🙂
Michel Angelo
Lut 20, 2017 7:34 pmBurzon jak Twoja choroba? Bo po sposobie pisania widzę, że postępuje. Nie poszedłeś do lekarza a to błąd.
Burzon
Lut 20, 2017 9:56 pmNie ma czasu na to, Santa Monika itp 🙂
vinci
Lut 20, 2017 8:05 pmNajgorsze w drugiej generacji jest ilość hp Blissey… Walcząc Machampem (2466cp) Rhydonem (2569cp) i Exeggutor (2500cp) nie byłem w stanie pokonać Blissey 2811cp. Czas mi się kończył i przegrywałem walkę. To jest CHORE. Sami się przekonajcie… 2-3 te pokemony w gymie i samemu nie macie szans odbić gymu choćbyście posiadali najlepsze poki… BRAWO
Zirytowany Człowiek
Lut 21, 2017 10:12 amU mnie w mieście są 4 gymy, w każdym siedzi Blissey ponad 2700cp, też sama nie jestem w stanie za nic nawet jednego gyma zbić, kombinuję z pokemonami, ale i tak kiedy już prawie jest pokonana czas się kończy i wszystko na nic… Powinni coś z tym zrobić, bo to jest trochę przeginka według mnie :v
peter
Lut 21, 2017 11:12 amWłaśnie taką mam + mojej koleżanki i wstawiamy razem pomyśl 6 takich na gymach.
pimpim
Lut 21, 2017 6:38 pmZgadzam się. Mam Poki po 2900cp i brakuje czasu na pokonanie 1 pielęgniarki.. przeadzili. A boty/fakegps już powoli obstawiaja gymy właśnie nimi..
Ja mam 1 za cały czas grania z jajka a są u mnie tacy co już po 5 mają w gymach i to po 2600 i więcej cp
To muszą być automaty bo nawet na takie upgrade pyłu by mi brakło bo cały czas na oparach jadę..
vinci
Lut 20, 2017 8:05 pmhttps://www.youtube.com/watch?v=S-GffebZVJE
Porsche Cayenne
Lut 20, 2017 8:09 pmracja powinni o połowę obniżyć temu cp a jakby ktoś chciał dołączyć do takiego gymu to nie dołączy także lepiej tego nie wsadzać bo wróg tak czy inaczej odbije – weźmie gyaradosy vaporeony czy grube po 3000cp i zwali – a sojusznik nie dołączy
vinci
Lut 20, 2017 9:16 pmno tak ^^ tylko problem polega na tym, że trzeba mieć te poki po 3000 cp, ja nie posiadam. Gram sam, Dragonite na oczy nie widziałem nigdy. Blissey jest tak potwornie OP, że gra staje się według mnie kompletnie bezsensu. ;/
DustMustard
Lut 20, 2017 8:13 pmszkoda, że pozmieniali ataki, mogłem się wstrzymać z gyaradosem, a poza tym dużo dustu w błoto na flareony i pinsira, które teraz są kompletnie inne.
LacM
Lut 21, 2017 1:14 amA co z Pinsurem nie tak? Moje wyglądają bez zmian.
DustMustard
Lut 20, 2017 8:15 pmAle za to ananas jest super 😀
Porsche Cayenne
Lut 20, 2017 8:34 pmracja tylko nie wiem na co je dawać jak same śmieci, na magikarpa jedynie
Wściekły trochę mniej
Lut 20, 2017 8:33 pmhttps://pokemon.gameinfo.io/
Mają zrobione wykresy skuteczności nowych movesetów, także dla pokemonów z drugiej gen. Może się przydać
Outlawek
Lut 20, 2017 8:54 pmNiantic narobił sporo zamieszania. Po pierwsze zabawił się atakami i teraz walczy się zdecydowanie dłużej, wręcz odnoszę wrażenie jakby Pokemony stały się ociężałe i niedołężne. Po drugie pojawiła się mocna Chansey, która zapewne teraz zastąpi Snorlaxy, bo walka z nią to mordęga, nawet dobrymi fighterami. Rozumiem teraz, o co chodziło Niantic, gdy ogłosili, iż myślą nad większą kooperacją między graczami podczas walk na arenach. Bez kogoś do pomocy lepiej sobie odpuścić arenę 10 bronioną przez kilka Chansey. Niby jest to wykonalne w pojedynkę, ale czy warte zachodu? Szkoda, że Niantic zapomniał, iż wielu graczy to samotne wilki i walczą w pojedynkę. Te zmiany tylko bardziej ugruntują pozycję w arenach botujących ścierw. Zamiast z nimi skutecznie walczyć, tylko ich wzmocnili.
Outlawek
Lut 20, 2017 8:58 pm* Z pośpiechu wkradł się błąd. Nie chodziło mi o Chansey, a oczywiście o Blissey.
vinci
Lut 20, 2017 9:12 pmBardzo trafna analiza, polecam filmik, który wrzuciłem wcześniej. Gość w końcu zaczął tłuc Blissey Dragonitem (3300 cp)i się okazało, że to jest wyjście – praktycznie bez uników wygrał. Wykonując uniki tracisz czas, który szybko się kończy i przegrywasz. Moje pokemony nie są jakieś super silne gram sobie raczej dla zabawy, sam i skupiam się na tym aby zdobyć poki, które pamiętam z dzieciństwa. Teraz nawet gymu sobie nie podbije –> nie zdobędę monet na lucky egg —> postać będzie się rozwijała znacznie wolniej. Według mnie oni jednym posunięciem demolują całą grę, ludzie za 2-3 tygodnie sobie z tego zdadzą sprawę.
Outlawek
Lut 21, 2017 4:47 pmDopiero dzisiaj sprawdziłem jak kształtuje się po zmianach ocena poszczególnych zestawów ataków. Nie jest dobrze, ale jeszcze nie tonę i mam czym płynąć dalej. Tak bym to ujął. Jeśli wierzyć nowym wyliczeniom, wyszło mi, że Pokemony, które miałem lepsze i głównie wykorzystywałem do walk w arenach straciły około 5-15% mocy, czyli dużo. Jest też parę, które poleciały na pysk, ale na szczęście gatunki niezbyt nadające się do czegokolwiek – przynajmniej na obecną chwilę. Mój najmocniejszy Joleton, którym dobrze biło mi się wodne poleciał w dół (co stwierdziłem już wczoraj podczas walki), ale na szczęście zyskały trzy inne, o nieco mniejszym CP, więc tu nie mam co narzekać. Laprasy – żałoba… No prawie. Nie dość, że spadło im CP to ocena skuteczności Frost Breath + Blizzard spadła o 20% w ataku i obronie.
Niestety za kilka, może kilkanaście tygodni znowu Niantic postanowi namieszać, co zresztą zapowiadał wcześniej. I wszystko od nowa.
Co? Mam zostawiać sobie każdego Pokemona o wysokim CP, bo teraz ma kiepskie ataki, ale może kiedyś będzie lepszy? Według mnie nie tędy droga. Rozumiem też pomysł kooperacji. Przyznaję, fajniej się gra, gdy można na kogoś liczyć. Ale niech Niantic weźmie pod uwagę, że sporo osób gra samotnie. Mam swoje lata, rodzinę, pracę i ciężko jest mi umawiać się na wspólne granie z innymi. Ktoś powie: to graj, nikt Ci nie zabrania. Owszem, w łapaniu Pokemonów nie ma przeszkód. Jednak od czasu do czasu lubię stoczyć kilka walk w arenach i chciałbym dalej móc to robić nie tracąc kilkudziesięciu minut (a tyle może zająć teraz zabawa z dobrą 10), by w chwilę po przejęciu areny, została ona odbita przez boty. O ile starczy czasu na pokonanie obrońcy, bo tego zaczyna brakować i dużo walk kończy się z tego właśnie powodu. Poza tym Niantic wywracając wszystko nie bierze pod uwagę, że gracze sporo poświęcili na dopieszczenie swoich pupilków, by móc pochwalić się rzeczywiście dobrymi egzemplarzami. A tu jeb i wszystko idzie na marne.
Uważam, że mieli sporo czasu na przemyślenie wielu rzeczy i statystyki Pokemonów powinny były być już dawno ustalone raz na zawsze, uwzględniając 2 generację i każdą następną.
Porsche Cayenne
Lut 21, 2017 5:58 pmabsolutnie racja, nachodziłem się z laprasem aby go ulepszyć i teraz taki średni jest na tle innych przynajmniej nie najgorsze hp nawet dziś złapałem jednego 300cp z atakami water gun i ice cośtam na dwa paski a apraise stwierdziło, że obie najgorsze więc go wyrzuciłem
najprostsza rada to obniżyć cp tej „blajsi” przynajmniej o jedną trzecią, nawet sam wygląd czy to jaką rolę pełni chociażby w kreskówce to aż nielogiczne aby miła pielęgniarka była potężną maszyną do zabijania, owszem niech ma wysokie hp jako taka ciekawostka ewentualnie do robienia treningów bo nawet przypakowany machamp nie daje rady bo ten akurat hp ma zbyt niskie
Ex
Lut 20, 2017 9:18 pmBag jest już znowu za 200 coinsów!!!
rado
Lut 20, 2017 9:46 pmBag cały czas był za 200. Tylko miejsce na Pokemony jest w promocji.
Machrid
Lut 21, 2017 11:35 pmminie pewnie ze 3 miesiace zanim sie niantic skapnie ,ze blissey jest za mocnym pokemonem…
Rav
Lut 22, 2017 12:14 amPonownie wprowadzono zmiany w ruchach, chyba tylko w szybkich.
Np. Water Gun znowu ma 5 dmg. Nie wiem czy zmienia to jakoś DPS, ale walka jest dynamiczniejsza.
https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/5vegop/news_moves_got_rebalanced_again/
Outlawek
Lut 22, 2017 9:21 amRano, w drodze do pracy biłem jedną z aren w mojej okolicy i rzeczywiście Pokemony walczyły jakby sprawniej.
Przydałoby się jeszcze, by Niantic obniżył Blissey bazowe HP o jakieś 50-100 punktów. Obecnie wynosi 510. Oczywiście zmiana musiałaby też objąć Chansey.
Tak wysokie bazowe HP powoduje, że Blissey nie tyle jest niepokonana z uwagi na swój atak lub obronę, lecz po prostu bijąc w pojedynkę, brakuje czasu na jej pokonanie. Dzisiaj biłem ją dwukrotnie. Za pierwszym razem zdecydowanie za wolno, bardziej na luzie. W drugim podejściu postanowiłem przyspieszyć, lecz i tak brakło mi około 2 sekund na zadanie ostatecznego ciosu. Fakt, że biłem Vaporeonami, bo na razie nie mam żadnego dobrego Fightera. Może wówczas ataki byłyby skuteczniejsze i starczyło czasu.
Laraya88
Lut 22, 2017 11:56 amA ja uwazam, ze Blissey to strzal w dziesiatke. Prawdziwe wyzwanie. Szczerze mowiac troche mnie drazni latwosc odbijania gymow – byle 20 lvl zbija moje 2-2,5k+ I wstawia jakies tysiaczniaki, mi (31lvl) nie sprawiaja trudnosci stworki 3k+ wrzucane przez kozakow 35+. A przy takiej Blissey trzeba sie troszke napocic 😉
TakiSobieAdmin
Lut 22, 2017 12:58 pmZgadzam się w zupełności, teraz 25LV będą się musięli napocić 😀
Outlawek
Lut 22, 2017 1:18 pmTeż mam poziom 31 i nie mam nic przeciwko konieczności nagimnastykowania się, by odbić jakąś arenę. Z pewnością większa satysfakcja. Tak teraz sobie myślę, że Blissey nie jest taka zła. Ochłonąłem i minęła mi frustracja z porannej walki, do której wygrania zabrakło mi około 2 sekund, dosłownie jednego ciosu. Muszę jeszcze szybciej walić w ekran i ograniczyć uniki. Dobrze, że w okolicy na razie jest tylko jedna Blissey i ma CP ciut powyżej 2800. 🙂
j.w
Lut 22, 2017 3:35 pmBardzo dobra zmiana z tymi atakami. Przez ostatni tydzień to pokemony walczyły tak flegmatycznie, że można było zasnąć podczas walki.
franeczek91
Lut 22, 2017 8:21 pmDlatego ja przez ostatni tydzień nie walczyłam wgl bo nie było sensu.klikasz w ten ekran,a pok jak ostatnia ciapa się rusza….cieszy mnie zmiana
sempaje
Lut 22, 2017 9:58 pm..Ditto nie daje rady z Blissey ?(a przynajmniej z większą jej częścią?)
a
Lut 22, 2017 11:15 pmA jak ma dać radę jak Blissey ma słaby atak?
W walce z Blissey liczy się czas, a więc pokemony z mocnym atakiem i konkretnym movesetem dadzą radę.
2 konkretnymi Exe z Solarem rozwalisz każdą Blissey.
sempaje
Lut 23, 2017 7:33 am..ano racja..
Art
Lut 22, 2017 11:39 pmDziwne, u mnie Exeggutor zmienił atak 2 pasków (psychiczny, ale nie pamiętam nazwy) na Psychic z jednym paskiem o sile 100?? Natomiast mój Vaporeon z największym CP zmienił atak z Water Pulse na Aqua Tail??? Jak to jest, że ataki już istniejące i przypisane do pokemona się zmieniają??? Co Exeggutora mnie nawet cieszy, tak dla Vaporeona już nie za bardzo. Zauważyłem też zwiększenie się obrażeń od ataków.
LoGgaRgame
Kwi 26, 2017 6:10 pmMam pytanie. Jeżeli mam charmeleona z eventu starterów to on nie może d9stać flamethrowera ale może overheata?