News 2

Grupa zadaniowa przemówiła

Zgodnie z obietnicą Niantic opublikował dziś wnioski, które są efektem pracy grupy zadaniowej.

Jeśli jakimś sposobem ominęły Was ostatnie dwa miesiące w Pokemon GO to spieszę z wytłumaczeniem:

  • Niantic najpierw ogłosiło plany wycofania zwiększonego dystansu interakcji z PokeStopami/gymami,
  • Niezadowoleni gracze zorganizowali globalny protest,
  • W odpowiedzi Niantic utworzyło “grupę zadaniową”, która miała się przyjrzeć sprawie i odbyła kilka serii spotkań z liderami społeczności, by wysłuchać ich zdanie na temat tej zmiany,
  • Niantic wycofało się z pomysłu i zwiększony dystans interakcji pozostanie z nami na stałe, wnioski z całej pracy grupy zadaniowej miały zostać opublikowane 1 września.

Poniżej cała notka opublikowana przez Niantic, a konkretnie tekst, który stworzył główny producent gry – Steve Wang:


Na początku chcę Wam podziękować za cierpliwość. Wasze zaangażowanie i obawy wygłaszane w ciągu ostatnich kilku tygodni nie poszły na marne. Nasz wewnętrzny zespół zadaniowy spędził dużo czasu, omawiając zmiany dotyczące dystansu interakcji z PokeStopami i gymami. Zgodnie z obietnicą chcemy Wam przekazać aktualizację w tym temacie.

Co usłyszeliśmy od społeczności

PokeStopy i gymy to jeden ze sposobów, w jaki staramy się zachęcić trenerów do wyjścia na zewnątrz i odkrywania nowych miejsc, przejścia dodatkowego kilometra lub dwóch oraz poznania innych osób. To inspirujące widzieć tak wielu graczy na całym świecie, którzy spotykają się właśnie dzięki temu. Ostatnie wydarzenia pokazują, że Pokémon GO jest ważne dla wielu osób, a trenerzy wyrażają swoje obawy, ponieważ zależy im na grze.

Wysłuchaliśmy opinii graczy, a także zorganizowaliśmy cztery rozmowy przy “okrągłym stole”, podczas których rozmawiałem z ponad 30 liderami społeczności z całego świata (dziękujemy wszystkim za udział!). Dwa główne tematy, o których usłyszeliśmy, to:

  • Dystans interakcji 80 metrów dla PokeStopów i gymów był niesamowicie pozytywnym usprawnieniem gry w ciągu ostatniego półtora roku,
  • Niantic ma wciąż wiele do zrobienia, jeśli chodzi o komunikację z graczami.

Dystans interakcji z PokeStopami i gymami

Rozumiemy, że zwiększony dystans interakcji do 80 metrów stał się mile widzianą korzyścią dla wielu graczy – wynika to z opinii, które otrzymaliśmy od społeczności. Chcemy więc to pozostawić: tak jak ogłosiliśmy w zeszłym tygodniu, od teraz 80 metrów (nie jak wcześniej 40 metrów) będzie podstawowym dystansem interakcji dla PokeStopów i gymów na całym świecie.

Nadal wierzymy w duże znaczenie odkrywania ciekawych miejsc oraz obiektów w prawdziwym świecie i nie chcemy tracić tego celu z oczu. Ja i mój zespół chcemy rozwijać nowe sposoby, które zmotywują i nagrodzą trenerów za odkrywanie oraz poruszanie się w prawdziwym świecie. Dzięki grupie zadaniowej mamy nowe pomysły do ​​sprawdzenia i nie możemy się doczekać, aby podzielić się nimi w nadchodzących miesiącach.

Sezonowe globalne bonusy

Niedawno musieliśmy podjąć trudną decyzję, kiedy trzeba było szybko dostosować warunki gry dla Nowej Zelandii, w odpowiedzi na krajowy lockdown. To doświadczenie nauczyło nas, że nie będziemy w stanie skutecznie dostosowywać bonusów w poszczególnych krajach w czasie rzeczywistym. Począwszy od sezonu psot wszystkie bonusy są ustalane na poziomie globalnym i będą bezpośrednio powiązane z sezonami w Pokémon GO. Więcej szczegółów na temat tych bonusów można znaleźć w naszym wczorajszym ogłoszeniu (link).

(komentarz pokemon-go.pl: Nowa Zelandia była jednym z obszarów testowych planowanego wprowadzenia zmian w pandemicznych bonusach, ale Niantic musiało je tam zarzucić ze względu na wprowadzony krajowy lockdown)

Komunikacja

Powinniśmy być bardziej zaangażowani w kontakt z trenerami. Mam nadzieję, że jeśli wykażecie trochę cierpliwości i wyrozumiałości możemy poprawić ten stan rzeczy. Istnieje wiele sposobów na poprawę, ale na początek podejmujemy następujące działania:

  • Począwszy od października, co drugi miesiąc zaczniemy publikować wpis od twórców gry, w którym będziemy dzielić się najnowszymi priorytetami, wydarzeniami i nadchodzącymi do gry funkcjami,
  • Zamierzamy organizować regularne rozmowy z liderami społeczności, aby w dalszym ciągu prowadzić dialog, który rozpoczęliśmy w tym miesiącu. Będziemy kontynuować pracę nad aktualizacją strony ze znanymi nam problemami i potraktujemy priorytetowo zwiększenie widoczności stanu istniejących błędów dla trenerów.

Doceniamy pasję graczy Pokémon GO i chcemy, abyście wiedzieli, że my jesteśmy pasjonatami gry oraz naszej społeczności. Brak komunikacji w zakresie zasięgu dystansu interakcji nie był najlepszym rozwiązaniem i jest to dla nas lekcja, jak lepiej współpracować z graczami w przyszłości. Naszym najwyższym priorytetem jest i zawsze było zachęcanie ludzi do wychodzenia na zewnątrz i tworzenie między nimi więzi. Dziękujemy, że bierzecie udział w tej podróży z nami – wkrótce ponownie nas usłyszycie.


Źródło: https://pokemongolive.com/post/sep-taskforce-update/?hl=en

2 komentarze

  • Reply
    StefanB
    Wrz 02, 2021 11:32 am

    Niech wprowadzą krótkie wiadomości w celu komunikacji miedzy graczami,nie wspomnę o chacie.Wtedy niepotrzebny by był messenger.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Zmiany w bonusach

Niantic dokonuje modyfikacji w bonusach, które miały zastąpić pandemiczne ułatwienia i dodaje nowe sezonowe benefity. Jeszcze przed tegorocznym GO Festem...

Zamknij