I kolejna porcja nowości! Systemy walki i nie tylko!
Jak obiecałem – tak zrobiłem 😀
System walki w Gymach.
Jeżeli przejmiesz Gyma, wybierasz z listy złapanych Pokemonów jednego do obrony. Aby trenować w tym Gymie, wyzywasz do walki własnego Pokemona (lub jeżeli ktoś ze sprzymierzonej drużyny przejął go, walczysz z wybranym przez niego). Trzeba z tym jednak uważać, ponieważ logicznie wybierzemy najsilniejszego jakiego aktualnie posiadamy (DUH!) – przez co sami możemy mieć problem z pokonaniem własnego Pokemona!
Podczas wyzwania, do walki wybierany jest nasz losowy Pokemon z drużyny, jednak możemy go zmienić przytrzymując ikonkę Pokemona zanim jeszcze rozpocznie się walka.
Podczas walk treningowych przeciwny Pokemon atakuje nas, co jest zilustrowane poprzez namierzający nas i zbliżający się czerwony celownik. Jest to rozwiązanie dzięki któremu możemy zwyczajnie uniknąć ataku, przesuwając palcem w lewo i prawo (każąc naszemu Pokemonowi aby odskoczył), więc jeżeli mamy dobre oko i precyzyjnie wymierzymy w czasie – unikniemy ataku.
Ataki AoE (czyli obszarowe) zawsze nas trafią pomimo uniku! (tutaj pojawiają się spekulacje na temat możliwości skoku – Pokemony dzikie skaczą, aby uniknąć PokeBall’a więc skok w przypadku ataków obszarowych brzmi logicznie)
Samo atakowanie wygląda następująco : QuickAttack poprzez naciśnięcie, ChargeAttack poprzez naciśnięcie i przytrzytmanie.
Pod Pokemonami pojawią się ‘Stamina Bar’, który widnieje jako podzielony na dwie połówki pasek. QuickAttack zużywa około 30% staminy, podczas gdy Charge aż 50%. Pasek regeneruje się jednak o ok. 20%/sek.
Typy ataków MAJĄ WPŁYW na skuteczność!
Co to oznacza? A to, że np. używając wodnego ataku na ogień pojawi się nam znane już „It’s super effective!”, gdy jednak zaatakujemy np. walczącym na psychicznego : „It’s not very effective”.
Indywidualne CP Pokemonów wydaje się nie mieć wpływu na walki treningowe w Gymie. Jednak jak pamiętamy – CP wpływa na ilość HP i inne statystyki, więc ma „ukryty” wpływ na ogólną siłę naszego Pokemona.
Wygrana walka to oczywiście obniżenie HP przeciwnika do 0HP. Po walce Pokemon z Gymu z którym walczyliśmy regeneruje siły a my dostajemy 50EXP. Sam Gym otrzymuje 50 punktów prestiżu.
Przegrana walka to obniżenie naszego HP do 0. Z walki treningowej można również uciec.
W przeciwieństwie do Pokemona broniącego Gym, nasz się nie regeneruje! Więc jeżeli spadł do 0HP, musimy użyć MaxRevive (nie ma żadnych informacji na temat PokeCenter), lub jeżeli jest ranny – użyć Potionów.
Gymy zwiększają swój LVL osiągając kolejno :
– LVL 2 : 500 pkt prestiżu;
– LVL 3 : 1000 pkt prestiżu;
– LVL 4 : 2000 pkt prestiżu;
Z PokeStops wypada jak już wspomniałem ok. 20% oryginalnego dropu. Czyli teraz np. 3-4 Pokeballe.
Podczas wyłączenia AR w trakcie walki w Gymie .. walczymy na najwyższym podium / platformie! Pamiętacie fotki tego piętrowca z kręcącymi się platformami?
Widać nasze walczące Pokemony, podczas gdy na dole i w oddali widać mapę, PokeStops i dziko chodzące Pokemony!
Celem informacji, dlaczego nie udostępniam filmików, screenów etc. – pochodzą one z OFICJALNEJ i UKRYTEJ społeczności testerów na G+. Informacje i przecieki, które dla Was dzięki temu zdobywam są moją dobrą wolą i są całkowicie bezinteresowne. Tyle w tym temacie.
Pozostałe wpisy na temat przecieków:
[część 4]
[część 3]
[część 2]
[część 1]
1 Comment
Marcel
Kwi 14, 2016 6:11 pmCiesze się ze w końcu są jakieś ciekawe informacje 🙂