Update beta wersji Pokemon Go 0. 27.0!
Spora dawka nowości od Phar0s’a 🙂
• Spawning, czyli pojawianie się Pokemonów !
Bardzo, bardzo duże zmiany! Częstsze pojawianie się rzadkim Pokemonów, jak Bulbasaur, Gyarados czy Tauros, zarówno ogólne pojawianie się jak i pojawianie się w zupełnie nowych miejsach.
• Liczby dot. Ewolucji zostały zrestrukturyzowane pod każdym wzdlęgem. Ewoluowania Pokemonów będzie wymagało od nas więcej wysiłku niż wcześniej.
• Pokemony pojawiają się teraz poprzez wyskakiwanie z trawy, a nie po prostu pojawiają się na mapie, gdy będziemy w ich zasięgu.
Różne inne drobne sprawy:
• Naprawiono błędy nazw odznak
• Symbol Pokestopu został nieznacznie poprawiony jakościowo
• Odznaki Gymów przy zdeponowanych Pokemonach są teraz w kolorze naszego Teamu (przykład : żółty znaczek Gymu przy zdeponowanym Pokemonie)
• Bonus Obrońcy Gymu pokazuje teraz licznik z ilu Gymów dostajemy profity
• Wszystkie Cukierki Pokemon mają teraz inny wygląd w zależności od rodziny Pokemona (brawo dla Niantic), przykład: Cukierek Pidgey jest w jego kolorze, czyli brązowo-kremowy, Bulbasaur ma z kolei Cukierki w kolorze odcieni zieleni
• Zasięg radaru wydaję się działać płynniej I bardziej efektywnie
• Profil trenera, lista Pokemon, Pokedex oraz lista przedmiotów mają teraz ładną, płynną animację podczas przewijania okien
• ‚W pobliżu’ (dotyczy Pokemonów w zasięgu) w końcu działa poprawnie!
• ‚brokatowe pola’ (te fiolotowo-różowe na których pojawiały się Pokemony) zostały zamienione na pola unoszących się listków. Wydaje się, że jeżeli listki się “szamoczą” to mamy praktycznie 100% pewności, że jest w nich Pokemon
• Medale mają teraz logiczniejsze nazwy oraz pokazują wszystkie etapy ich zdobywania
Walka:
• Duzy update UI (okienka I pola) – Paski HP/siły są teraz umiejscowione na górze ekranu z obu stron
• Walki w trybie AR są teraz znacznie lepiej dopracowane
• Ogólnie wszystko wydaję się ładniejsze i płynniejsze
• Kiedy Twój lub przeciwny Pokemon używa ładowanego ataku pojawia się teraz komunikar : „-PokemonName- used -MoveName-!”, np. „Venusaur used Solar Beam!” (COOOL!)
• Nie mamy już znikomego skrawka sekundy na unik ataku. Jest to teraz ruch nagły, szybki i wymagający od Nas bardzo dużo uwagi. Pojawił się również „licznik” pokazujący kiedy możemy ponownie użyć uniku (jest to nieznacznie mniej 1/5sek.)
Pomimo naprawdę dużych zmian w wyglądzie przedmiotów, grywalności czy UI gra nadal się sporadycznie zamyka (crash). Nie wiadomo, czy jest to związane z użyciem RAMu sprzętów czy ogólnie słabymi parametrami telefonów. Pomijając jednak to, wygląda na to, że twórcy coraz bardziej zbliżają grę do klasycznych wersji na konsole.
Z dodatkowych informacji, zostało potwierdzone, że po pewnym czasie będzie można zdobyć i złapać wszystkie 720+ Pokemonów. Dodatkowo jak może sugerować jeden z wywiadów, w początkowej wersji będzie dostępnych około 120 Pokemonów, które będą wymieszane generacjami! (najprawdopodobniej jednak będzie to Gen I+II).
Pozdrawiam
beti89
5 komentarzy
Borys
Cze 20, 2016 10:10 amCzyli co do walk z trenerami to nie bedzie to mozliwe…?
Pokemon GO Polska ! Majster
Cze 21, 2016 2:08 pmJeżeli chodzi Ci o tryb multiplayer to ta opcja najprawdopodobniej zostanie wprowadzona po pewnym czasie od daty premiery 😉
Pozdrawiam.
TrenerPokemon24
Cze 20, 2016 7:54 pmDzięki za NEWSY
Atos
Cze 21, 2016 4:21 pmPokemony bez PvP to nie pokemony 🙁
Mikor
Lip 20, 2016 9:19 amTo jest wersja beta. Czy jak wyjdzie w sierpniu pełna wersja gry, to co zdobyło się teraz w becie zostanie skasowane?